някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от Gqbriel » 23 Авг 2011, 12:01

virtualchild написа:
martin_g60 написа:
Zagy написа:Колега elf_78 - сподели колко ти излезе в Дарукар процедурата по премахването на пеперудките... ако не е тайна де....

Според мен никъде в официален сервиз на БМВ няма да направят тази манипулация.
Пробвах във ВиаИнтеркар(плевенския дилър) и въпреки че са ми познати не се навиха предвид различни причини и доводи :mhihi:

:D
колега,
Погледни по-нагоре какво съм написал.
Аз ги махнах в официален сервиз - Дарyкар.
И цените съм написал.

Да но е изключение :mhihi:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 538
Регистриран на: 23.06.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от RaHzElChO » 24 Авг 2011, 9:17

Аз разбрах за много приятна цена в RN Performance сервиз, може да пишете лично на Рашо.
36922
rve написа:БМВ не е просто марка автомобил, БМВ е идея, страст, съдба.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 148
Регистриран на: 2.05.2003
Местоположение: По света и в Плевен
Кара: E92 Lci N55 /CBR 1100 XX/S1000RR

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от Mitiracing » 30 Сеп 2011, 13:57

Привет на всички,тъй като взех колата преди 2 дена,с уверението на предишния собственик ,че са сваляни и истени колекторите,се хванах да модифицирам и аз малко..И веднага един въпрос:Тъй като оста на тези "пеперудки" се вади лесно от основата като се развият болчетата,интересно ми е при положение ,че в колекторите има около 1,5 bara налягане,няма ли при рязането и поставянето им обратно да излезат осите и да оставят дупка.Остта която ги задвижва оставя ли се или изчезва,заедно ц вакумния клапан,моля за някоя снимка при поставено положение.
Поздрави
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от adovet » 01 Окт 2011, 20:50

Колега с клещите я чупиш оста в основата и си готов. После няма как да влезе оста на вътре - нали е изкривена и закачена от зад. Проблема е когато е с пеперудката оста - пеперудката тежи, а остта е тънка и с времето се протрива и идва момент когато се чупи и става мазалото.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 148
Регистриран на: 2.05.2003
Местоположение: По света и в Плевен
Кара: E92 Lci N55 /CBR 1100 XX/S1000RR

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от Mitiracing » 02 Окт 2011, 0:25

Ясно,днеска ги резнах,монтирах обратно оста която ги задвижва и вакума,с две думи продължават да си работят но "резнати" :mhihi: .Сега чакам в понеделник да си сменя маркучетата който отиват към клапана на турбото и монтирам и колекторите.М/у другото свалих интеркулера,доста л...:censored: .... паднаха,но това е друга тема.ААА смених и гумените уплътнения на колекторите (мисля ,че е желателно,ако са посмачкани) след това няма да е приятно да омазва отдоло. :wave:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 890
Регистриран на: 9.10.2006
Местоположение: София
Кара: е85 M54B30

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от sub_eleven » 10 Окт 2011, 10:08

колеги, вярно ли е, че след 2006-та година осите на клапите са и те от пластмаса? В такъв случай ако се смени с нов колектор, няма ли да е сравнително безопасно?

И друг въпрос - четох статия, че при махнати пеперудки, разлика имало единствено в емисиите на празен ход и че при потегляне се отваряли напълно. Ако е така в действителност, няма да окаже влияние липсата им.

Ако обаче са под определен ъгъл според скоростта, значи не е точно така.

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от Zagy » 10 Окт 2011, 10:34

След 2005та или 2006та ги подменят с усилени някакви - не знам дали осите вече са от пластмаса, но пак има случаи на счупени и глътнати пеперудки. Махайте ги наред, ако ще да са от сплавта на Айрън Мен...
Si non confectus, non reficiat.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от Gqbriel » 10 Окт 2011, 10:43

sub_eleven написа:колеги, вярно ли е, че след 2006-та година осите на клапите са и те от пластмаса? В такъв случай ако се смени с нов колектор, няма ли да е сравнително безопасно?

И друг въпрос - четох статия, че при махнати пеперудки, разлика имало единствено в емисиите на празен ход и че при потегляне се отваряли напълно. Ако е така в действителност, няма да окаже влияние липсата им.

Ако обаче са под определен ъгъл според скоростта, значи не е точно така.


Отварят се над 2000 оборота,новите уж пластмаси - същата работа...няма да окаже никво влияние - ще спиш по добре :mhihi:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 654
Регистриран на: 24.12.2007
Местоположение: Сливен,Гърция(Kos island)
Кара: 320Д(M47TUD20)

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от Face » 10 Окт 2011, 10:49

Gqbriel написа:Отварят се над 2000 оборота,новите уж пластмаси - същата работа...няма да окаже никво влияние - ще спиш по добре :mhihi:

То турбото развърта на под 2000,та клапите няма как да се отварят толкова късно...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от Gqbriel » 10 Окт 2011, 11:03

Face написа:
Gqbriel написа:Отварят се над 2000 оборота,новите уж пластмаси - същата работа...няма да окаже никво влияние - ще спиш по добре :mhihi:

То турбото развърта на под 2000,та клапите няма как да се отварят толкова късно...

Добре разбърта на 1800 принципа на действие е един и същ се тая кога точно..идеята е че са скапан дефект ,който уж го нямало при 90 щото били пластмаси,то не че само БМВ ги ползват де ама както и да е..без тях е с пъти по-добре отколкото с тях.Уж трябва да има разлика в ниските - чак пък толкова едва ли,за мен лично няма никаква разлика...
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

ентусиаст
Аватар
Мнения: 890
Регистриран на: 9.10.2006
Местоположение: София
Кара: е85 M54B30

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от sub_eleven » 10 Окт 2011, 16:18

в крайна сметка значи работят само на две положения отворено и затворено. Не е с някаква зависимост и променлив ъгъл?

п.п абе май ще ги махам, то се е видяло...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 890
Регистриран на: 9.10.2006
Местоположение: София
Кара: е85 M54B30

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от sub_eleven » 12 Окт 2011, 17:30

колеги, чувам, че имало някакъв тънък момент при махането на колектора - някакви уплътнения можело да паднат в цилиндрите при разглабянето - някой ще даде ли повече инфо?

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от Zagy » 12 Окт 2011, 17:32

В началото на темата имаше един PDF файл - там е написано. Свали си го и го прочети :yes:
Si non confectus, non reficiat.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1688
Регистриран на: 19.02.2008
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: E39 530d touring

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от cucko » 12 Окт 2011, 20:59

Тази тема от кога ми е бягала между капките! :mhihi:
Скоро ще трябва да се сваля колектора ! :banghead:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 890
Регистриран на: 9.10.2006
Местоположение: София
Кара: е85 M54B30

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от sub_eleven » 15 Окт 2011, 20:56

пеперудките ми са история вече... В интерес на истината си имаха нагар и не ми изглеждаха първа младост - радвам се, че се реших да ги махна. Не можах да хвана разлика в ниските или в работата на двигателя - просто още не бях опознал колата добре с тях...

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook