Дюзи за м40
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- e90 325i
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 164
- Регистриран на: 7.02.2010
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: М40ки и М50Б...
- Мечтае да кара: е-90 325i M-paket
- Детайли за колата: M-50 То Чyk..
Re: Дюзи за м40
Най-добре е да не се занимаваш с глупости.,,тия м40-ки не варвят.
Още незнам как не са почнали да ти обесняват как по-добре да си вземеш по-голям двигател 


Скъпи, за рождения ми ден искам
подарък, който като го настъпя и за 3
секунди да вдига 100....!!!!! - Добре, ще
ти подаря кантар....
подарък, който като го настъпя и за 3
секунди да вдига 100....!!!!! - Добре, ще
ти подаря кантар....
Re: Дюзи за м40
Какво пък им има на М40-ките? Това, че не вървят колкото М3 не означава, че запазена М40ка 318 не духва бързите йески на по 300 хил.км със измъчен от мераклии двигател. Моята си е живия пример. Между другото и аз обмислям слагане на по-големи дюзи, така и така моите са запушени вместо да ги давам на почистване директно на рафта за резерва. Та в крайна сметка дюзите от 20-ка стават ли? защото съм намислил едни кифленски истории за интейка, пък една мега и 4 дюзи ли ще ми се опънат 

Не е важно какво караш... важното е КАК го караш ;]
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Дюзи за м40
psycho_vt написа:Какво пък им има на М40-ките? Това, че не вървят колкото М3 не означава, че запазена М40ка 318 не духва бързите йески на по 300 хил.км със измъчен от мераклии двигател. Моята си е живия пример. Между другото и аз обмислям слагане на по-големи дюзи, така и така моите са запушени вместо да ги давам на почистване директно на рафта за резерва. Та в крайна сметка дюзите от 20-ка стават ли? защото съм намислил едни кифленски истории за интейка, пък една мега и 4 дюзи ли ще ми се опънат
ма и аз се чудя изобщо за какво са го произвели тоя М42..



могло е да си оставят М40 в производство чак до 2000 година.. такава сила има наистина..


- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Дюзи за м40
ares2 написа:ма и аз се чудя изобщо за какво са го произвели тоя М42..![]()
![]()
![]()
могло е да си оставят М40 в производство чак до 2000 година.. такава сила има наистина..![]()



След конусен филтър и суап на Б28, слагането на дюзи с по-голям дебит на СТОКОВ мотор е другата мания, завладяла форума (но за разлика от първите две, от тази ефект няма). С инжектори от М42 абсолютно нищо няма да се промени. На ЕКУ-то си му е зададено да подава определен дебит гориво, и то го прави - било с фабричните, или с малко по-големи дюзи. Хората са измислили инжекторните времена! Друга е ситуацията с коренна разлика в дебита, когато на новите дюзи колкото и да им се намалят инжекторните времена, те пак пръскат много --> мотора не работи добре.
- e90 325i
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 164
- Регистриран на: 7.02.2010
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: М40ки и М50Б...
- Мечтае да кара: е-90 325i M-paket
- Детайли за колата: M-50 То Чyk..
Re: Дюзи за м40
psycho_vt написа:Какво пък им има на М40-ките? Това, че не вървят колкото М3 не означава, че запазена М40ка 318 не духва бързите йески на по 300 хил.км със измъчен от мераклии двигател. Моята си е живия пример. Между другото и аз обмислям слагане на по-големи дюзи, така и така моите са запушени вместо да ги давам на почистване директно на рафта за резерва. Та в крайна сметка дюзите от 20-ка стават ли? защото съм намислил едни кифленски истории за интейка, пък една мега и 4 дюзи ли ще ми се опънат
Шегувах се, карам 2-ро м40 вече и съм супер доволен от колата

Скъпи, за рождения ми ден искам
подарък, който като го настъпя и за 3
секунди да вдига 100....!!!!! - Добре, ще
ти подаря кантар....
подарък, който като го настъпя и за 3
секунди да вдига 100....!!!!! - Добре, ще
ти подаря кантар....
Re: Дюзи за м40
ares2 написа:psycho_vt написа:Какво пък им има на М40-ките? Това, че не вървят колкото М3 не означава, че запазена М40ка 318 не духва бързите йески на по 300 хил.км със измъчен от мераклии двигател. Моята си е живия пример. Между другото и аз обмислям слагане на по-големи дюзи, така и така моите са запушени вместо да ги давам на почистване директно на рафта за резерва. Та в крайна сметка дюзите от 20-ка стават ли? защото съм намислил едни кифленски истории за интейка, пък една мега и 4 дюзи ли ще ми се опънат
ма и аз се чудя изобщо за какво са го произвели тоя М42..![]()
![]()
![]()
могло е да си оставят М40 в производство чак до 2000 година.. такава сила има наистина..![]()
Защо сравняваш два коренно различни двигатели? 8v SOHC срещу 16v DOHC
Не е важно какво караш... важното е КАК го караш ;]
- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: Дюзи за м40
Извинявам се на колегата, че му се намесих в темата... мисля да пусна една тем относно дюзи с доста въпроси в нев....
Сега по въпроса за М40ката.
Незнам дали са оригинални или някой ги е слагал тези ИСови дюзи на моята, но вероятно заради тях съм на мнение, че М40ката еъври много
аз съм с м40б16, исови дюзи, регулатора на налягане не го знам какъв е, пише, че е немски само.
Колата върви много, и харчи много.
А4ката я правя мармалад, 1.8 125 к.с 25 клапана.
Махам и за чао, мерседес С180, който е 122 к.с.
и т.н
Върви много и гори много, около 30/100. сега вече предполагам, че е от дюзите.
Ще пусна една темичка тези дни с въпроси, снимнки и т.н...
Сега по въпроса за М40ката.
Незнам дали са оригинални или някой ги е слагал тези ИСови дюзи на моята, но вероятно заради тях съм на мнение, че М40ката еъври много

аз съм с м40б16, исови дюзи, регулатора на налягане не го знам какъв е, пише, че е немски само.
Колата върви много, и харчи много.
А4ката я правя мармалад, 1.8 125 к.с 25 клапана.
Махам и за чао, мерседес С180, който е 122 к.с.
и т.н
Върви много и гори много, около 30/100. сега вече предполагам, че е от дюзите.
Ще пусна една темичка тези дни с въпроси, снимнки и т.н...
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Дюзи за м40
jakson написа:Извинявам се на колегата, че му се намесих в темата... мисля да пусна една тем относно дюзи с доста въпроси в нев....
Сега по въпроса за М40ката.
Незнам дали са оригинални или някой ги е слагал тези ИСови дюзи на моята, но вероятно заради тях съм на мнение, че М40ката еъври много![]()
аз съм с м40б16, исови дюзи, регулатора на налягане не го знам какъв е, пише, че е немски само.
Колата върви много, и харчи много.
А4ката я правя мармалад, 1.8 125 к.с 25 клапана.
Махам и за чао, мерседес С180, който е 122 к.с.
и т.н
Върви много и гори много, около 30/100. сега вече предполагам, че е от дюзите.
Ще пусна една темичка тези дни с въпроси, снимнки и т.н...
казах ти и на лични колега . ще ти дам тези дюзи от М40 за да зпаочне колата само да върви но да не харчи 40 на 100

няма смисъл от това.. голми дюзи с този интеик са без полза.. ако си с колектори от ИС ще можем да гововим за вървене различно от м40 но.. така само си гориш бензина напразно
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани