Пуши като върна гаста м52б28

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Пуши като върна гаста м52б28

Мнение от bum_bum » 25 Сеп 2011, 8:31

Грешиш на много места колега. Няма да те поправям, защото е коментирано многократно. Аз имах е30-ка на 26 години по твоята логика с какво трябваше да я карам, с грес ли?
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1249
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
Мечтае да кара: настрани

Re: Пуши като върна гаста м52б28

Мнение от maxpower » 25 Сеп 2011, 11:05

psycho_vt написа: Синтетичните масла са за супер запазени двигатели, от сорта на пробег под 50 хилки примерно, където почти няма луфтове между елементите, полусинтетиката идва след това на мястото на синтетиката и така докато се стигне до минерално масло... Колкото по-голям е диапазона между числата, толкова по-добре. Например 5w-50 би трябвало да е по-добър, но и по-скъп избор от 20w-50 примерно.

По голяма глупост не бях чувал. Отвори ми едно ръководство за експлоатация на автомобил и ми кажи къде пише, че типа на маслото е обвързан с пробега. Иначе да, маслото се определя от атмосферните условия на мястото, където ще се експлоатира автомобила- тук си напълно прав :yes: . Карал съм си 23 годишната си Лада и 26 годищната Застава на баща ми с 5W30(на аванта разбирасе :mrgreen: ), като изключим неизбежния брак от течове :lol: моторетките си работеха перфектно и не го горяха повече от предишните масла с които бяха карани.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 84
Регистриран на: 11.09.2009
Местоположение: Горна Оряховица
Пол: Мъж
Кара: 318ti компот
Мечтае да кара: самолет

Re: Пуши като върна гаста м52б28

Мнение от MadSc » 25 Сеп 2011, 14:50

добре, какво масло да сипвам тогава? От castrol 10w-40 на какво да минавам, или да разпилявам мотра? :banghead:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Пуши като върна гаста м52б28

Мнение от Dirty M5 driveR » 25 Сеп 2011, 14:56

MadSc написа:добре, какво масло да сипвам тогава? От castrol 10w-40 на какво да минавам, или да разпилявам мотра? :banghead:


Проблеми с мотора не се решават със сипване на различно от препоръчителното за него масло. Моята защо и зиме, и лете нито пуши, нито гори ;) Ако искаш да си решиш проблема разглобявай и търси причината.

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 4.09.2009

Re: Пуши като върна гаста м52б28

Мнение от psycho_vt » 25 Сеп 2011, 18:11

bum_bum написа:Грешиш на много места колега. Няма да те поправям, защото е коментирано многократно. Аз имах е30-ка на 26 години по твоята логика с какво трябваше да я карам, с грес ли?

Според мен тази 26-годишна е30 ако няма никакви ремонти по нея (било то основни или т.н.) ако я караш десетина хиляди километра с пълна синтетика няма да изкара дълго, пълната синтетика е прекалеееееееено рядка. Както казах не претендирам да съм учебник по ДВГ, но все пак от маслото в двигателя зависят много неща... Не знам дали си живял тогава, когато по бензиностанциите най-хубавото масло, особено ако говорим за двутактовото, пише просто на залепено листче Двутактово масло, а всички други маркови са били само за богопомазаните. Ако колата ти е произведена през тези години едва ли от завода са мислели, че за тази кола някога някой ще изтърси луди пари за пълна синтетика. Това е все едно на чисто ново Е92 да му сложиш наливно 15w-40... Нека не надценяваме износването на двигателите ни и триещите им се части, със слагането на прекалено редки масла само скъсяваме живота на двигателите си. Едно просто доказателство - оригинално BMW масло за дизел 5w-30 във 525dA е39 със пробег около 180 хил. - 200км/ч по магистралата, после градско във София и резултата - бели кълбета дим покрай колата, двигателя вече е в гаража на части... Сипвана е само хубава нафта, но рядкото масло си каза думата.
За колегата с проблема в двигателя - ако имаш нужните познания и достатъчно инструменти, най-добрия вариант е да отделиш няколко дена и да ревизираш възможните проблемни места по двигателя. Ако имаш подръка по-гъсто масло не пречи да пробваш и с него, ако работата вече опре до майстори.
Не е важно какво караш... важното е КАК го караш ;]

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Пуши като върна гаста м52б28

Мнение от bum_bum » 25 Сеп 2011, 18:26

Еми карах си я 6-7 години само с 5W-40 и си беше ОК.
После като я продадох не можа и да изкара и година май с 10W-50 или някакво такова на ОМВ.
Човека е от форума и може да потвърди.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 22.09.2011

Re: Пуши като върна гаста м52б28

Мнение от kikata19 » 25 Сеп 2011, 18:41

конденз :idea:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Пуши като върна гаста м52б28

Мнение от bum_bum » 25 Сеп 2011, 18:51

Конденза пуши като даваш газ, а не като я пуснеш и лятото се случва доста рядко.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 362
Регистриран на: 4.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Много коли
Мечтае да кара: M4

Re: Пуши като върна гаста м52б28

Мнение от kiky_7 » 26 Сеп 2011, 4:11

И аз имах същия проблем, смених дебитомера и ламбдата сонда и сега не пуши от никъде :)
Изображение Изображение

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook