обикновено АГУ vs газов инжекцион
Модератор: Общи модератори
65 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
Re: обикновено АГУ vs газов инжекцион
и големият стрес за наивните,че мотора се развалял от газта 

Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: обикновено АГУ vs газов инжекцион
Ама като ще гледаме тъпи филмчета , нека да погледаме:
http://www.youtube.com/watch?v=RPe1W0xW ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=yDc7iZa5 ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=RPe1W0xW ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=yDc7iZa5 ... re=related

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
Re: обикновено АГУ vs газов инжекцион
Да спести ми нуждата да му давам клипчета.
Предполагам и тея от ADAC не разбират и т. н. Лошото е не когато има неуки хора, а когато зорлем не искат да възприемат очевидни неща. Но това си черта на българина, той от всичко разбира и само той е прав. Нали знаете за Вуте и жирафа.
Предполагам и тея от ADAC не разбират и т. н. Лошото е не когато има неуки хора, а когато зорлем не искат да възприемат очевидни неща. Но това си черта на българина, той от всичко разбира и само той е прав. Нали знаете за Вуте и жирафа.
- kemakozeE36
-
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 1.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Капак от Е32 на тавана на 34-ката
- Мечтае да кара: ЗиЛ-157; АН-12
- Детайли за колата: Бяла и стара
Re: обикновено АГУ vs газов инжекцион
shpeki написа:Да спести ми нуждата да му давам клипчета.
Предполагам и тея от ADAC не разбират и т. н. Лошото е не когато има неуки хора, а когато зорлем не искат да възприемат очевидни неща. Но това си черта на българина, той от всичко разбира и само той е прав. Нали знаете за Вуте и жирафа.
Да разбирам ли, че ти не си българин и разбираш от всичко?
JIKI_RACER написа:kemakozeE36 написа:JIKI_RACER написа:Kemakoze брат , ма мноо ти куца логиката..Има евросонди , слага се и на обикновена газова . Угасва колата , угасва и газта. Стига се филмира, аз на всички филми дет съм гледал колата се обръща и след 30 секунди ИЗБУХВА . А американците на газ не карат....?????? ВИждал съм и коли запалени от нацепени маркучи ,кабелите фърлят искри ама дай газта та газта..... и мойта кола се запали 2006та ама не заради газта , и добре че беше газта та изгоряха маркучите на водата за редкутора и от наляганети изгасна пожара..Та мани ти тая работа. От кво се запали ли ? МИ след ходене на майстор и ремонт на глава "забравили" или не видели че тече семеринг , оттаам той си капе наколекторите и оттам колата ми се запали на рожденния ми ден пред романса в Симеоново . Стига с тия бомби и глупости , наливай по 2.50 и карай смело , аз за мен си знам, казал съм мнението си.
А, тва некадърната поддръжка е друга тема и да, не ми пречи, че е 2,50 бензина.През месец април тая година колата ми беше на ремонт и помолих колега да ми услужи с неговия "камион".Става въпрос за дизелов шевролет блейзър 79'. 8 цилиндров 5,8. Признавам си, че там ми беше малко трудно с изхранването(3 седмици го карах), но една кирлива 20-ка...според мене няма смисъл на тоя боклук дето след година две ще го нарежа за скрап да наливам пари да му слагам разни допълнителни работи.Ако е заводско, ок там са помислили добре и са го направили кадърно и поне 10 пъти по-безопастно, ма на бг майстори не разчитам.Извинявам се, че така отклоних темата, но просто не съм привърженик на тая техника и не се сдържах
Тя ква стана:
- На БГ майстор не се ходи ,ремонтираме сами
-На бг доктор не се ходи , лекуваме се сами
- БГ строителен мастор не се вика , лепим плочки сами .
Кво излиза ? разбираме от всичко !
п.с. Кирливата двайска гори като кирлива 30ка а върви като кирлива 18ка и това дразни .
А тва е най-голямата глупост, която съм чувал.И в крайна сметка излиза, че 316 харчи колкото 318, 318 колкото 320, 320 колкото 525, 525 колкото 530, 530 колкото 750 без абсолютно никаква разлика

само дето по книгите за разхода друго пише( по спомен 520 с м50: 13,8, съответно 535: 17,6, ма иначе еднакво харчели)
Що, аз самолети ремонтирам, та една кола да ми се опъне
"Като знам какъв съм инженер ме е страх на лекар да ида" тая приказка чувал ли си я?
Плочки не се наемам да лепя

- _galio_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: 15.12.2010
- Пол: Мъж
- Кара: ///M43
- Мечтае да кара: в изтребителната авиация
- Детайли за колата: компот в сливов цвят
Re: обикновено АГУ vs газов инжекцион
колеги, дискусията е супер интересна и моля да не я превръщате във взаимни нападки, на мен лично ми е интеерсно д наблюдвам аргументи и на двете страни 

лошите шофери отиват в ада ... добрите - докъдето им стигне бензинът
- ms
-
-
- Мнения: 1825
- Регистриран на: 23.09.2005
- Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф от Инголщат
Re: обикновено АГУ vs газов инжекцион
_galio_ написа:колеги, дискусията е супер интересна и моля да не я превръщате във взаимни нападки, на мен лично ми е интеерсно д наблюдвам аргументи и на двете страни
Кратка версия като изключим цената като критерий:
ГИ е по-добрият вариант. Точка.
Но хубав ГИ, не някой евтин, добър майстор да го настрои перфектно, всичко по двигателя ти е в идеално състояние...
Горното е валидно и за нормално АГУ... Ако всичко ти е наред по колата, ако сложиш добра уредба и ти я настроят перфектно обикновената АГУ е също толкова добър вариант като ГИ...
Аз поне се сещам реално за едно предимство на ГИ- може да ползваш няколко режима на настройка и днес да караш икономично, а утре да имаш повече мощност, но и по-висок разход...
- kemakozeE36
-
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 1.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Капак от Е32 на тавана на 34-ката
- Мечтае да кара: ЗиЛ-157; АН-12
- Детайли за колата: Бяла и стара
Re: обикновено АГУ vs газов инжекцион
Не, аз нямам абсолютно никакво намерение да се карам с когото и да било, но ето пример:
Този човек приказва все едно е висша форма на съществуване и е нещо повече от нас. Да, аз може да приказвам глупости, вярно е признавам си.Това което се опитах още в началото да обясня е, че тая пущина е замислена, за да може бедни хора да карат яки коли(или както ни лъжат екологично било). Във видеото, което той споменава сигурно има предвид онзи тест на ADAC с жълтия опел, да гледах го.Ако колегата луканка ли беше там...както и да е се върне назад малко ще види(евентуално при много късмет), че съм написал "ако е заводско газовата е друго...", но чукча писател, чукча нет читател.
Аз съм убеден, че тоя човек е с афтърмаркет газова поставяна в някой сервиз от самозвани майстори, обаче ме убеждава, че било безопастно.Вярно е винаги може да се подпали колата, но защо трябва в багажника да мъкнеш още една предпоставка.Знаеш ли, преди 2 години и аз като карах на газ и като ми се скъса о-пръстенчето на изходящото кранче и като започна да изпуска газ в купето, ако пушех какво щеше да се случи с мене.Или пак ще ми даваш снимки и клипчета и ще ми разправяш как не е било възможно примерно...
По цял свят го водят като опасен съд под налягане, тука 3-ма 4-ма се опънаха и казаха "не е вярно!"
Жики, не искам да се заяждам или да те засегна по някакъв начин, обаче колата ти е страхотна, сигурно много пари и време си набил в нея, но багажника ти е баш тип "гаражна работа" Хубаво си се сетил поне капачката да я скриеш, мойта я бяха сложили да виси на една телчица под бронята.Но тая бутилка все едно се търкаля в багажника, небрежно закрита с кечето, срязано на квадрат за кръглия уред...Абе хора дето на мене ми викат "българска работа" са същите, но не им се иска друг да го казва и много се дразнят на това
И сега малко по темата:
Според мен, по-добър вариант е ГИ-то, скъпичък, но по-усъвършенстван. И препоръчвам бутилка тип "резервна гума"
shpeki написа:Да спести ми нуждата да му давам клипчета.
Предполагам и тея от ADAC не разбират и т. н. Лошото е не когато има неуки хора, а когато зорлем не искат да възприемат очевидни неща. Но това си черта на българина, той от всичко разбира и само той е прав. Нали знаете за Вуте и жирафа.
Този човек приказва все едно е висша форма на съществуване и е нещо повече от нас. Да, аз може да приказвам глупости, вярно е признавам си.Това което се опитах още в началото да обясня е, че тая пущина е замислена, за да може бедни хора да карат яки коли(или както ни лъжат екологично било). Във видеото, което той споменава сигурно има предвид онзи тест на ADAC с жълтия опел, да гледах го.Ако колегата луканка ли беше там...както и да е се върне назад малко ще види(евентуално при много късмет), че съм написал "ако е заводско газовата е друго...", но чукча писател, чукча нет читател.
Аз съм убеден, че тоя човек е с афтърмаркет газова поставяна в някой сервиз от самозвани майстори, обаче ме убеждава, че било безопастно.Вярно е винаги може да се подпали колата, но защо трябва в багажника да мъкнеш още една предпоставка.Знаеш ли, преди 2 години и аз като карах на газ и като ми се скъса о-пръстенчето на изходящото кранче и като започна да изпуска газ в купето, ако пушех какво щеше да се случи с мене.Или пак ще ми даваш снимки и клипчета и ще ми разправяш как не е било възможно примерно...
По цял свят го водят като опасен съд под налягане, тука 3-ма 4-ма се опънаха и казаха "не е вярно!"
Жики, не искам да се заяждам или да те засегна по някакъв начин, обаче колата ти е страхотна, сигурно много пари и време си набил в нея, но багажника ти е баш тип "гаражна работа" Хубаво си се сетил поне капачката да я скриеш, мойта я бяха сложили да виси на една телчица под бронята.Но тая бутилка все едно се търкаля в багажника, небрежно закрита с кечето, срязано на квадрат за кръглия уред...Абе хора дето на мене ми викат "българска работа" са същите, но не им се иска друг да го казва и много се дразнят на това
ms написа:_galio_ написа:колеги, дискусията е супер интересна и моля да не я превръщате във взаимни нападки, на мен лично ми е интеерсно д наблюдвам аргументи и на двете страни
Кратка версия като изключим цената като критерий:
ГИ е по-добрият вариант. Точка.
Но хубав ГИ, не някой евтин, добър майстор да го настрои перфектно, всичко по двигателя ти е в идеално състояние...
Горното е валидно и за нормално АГУ... Ако всичко ти е наред по колата, ако сложиш добра уредба и ти я настроят перфектно обикновената АГУ е също толкова добър вариант като ГИ...
Аз поне се сещам реално за едно предимство на ГИ- може да ползваш няколко режима на настройка и днес да караш икономично, а утре да имаш повече мощност, но и по-висок разход...
И сега малко по темата:
Според мен, по-добър вариант е ГИ-то, скъпичък, но по-усъвършенстван. И препоръчвам бутилка тип "резервна гума"

- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: обикновено АГУ vs газов инжекцион
Ох , кемакозка , чудя се дали да ти отговоря за гаражния ми багажник...виждам че пак говориш колкото да кажеш нещо.
ПОКАЗАХ КАК ИЗГЛЕЖДА 22литра бутилка , не колко ми е хубав багажника .Представи си ,че не е моя багажник щоо тая снимка е в момента който сложих бутилката.
Това кече е рязано 300 пъти ие за смяна , точно заради гаражни майстори.
В тоя багажник имаше друга бутилка преди това , слагана от мен и съобразена от местото на кутията за буфера , която отпадна вече и си слушам музиката по леко.
Нямам гараж , пред блока е . КАто си направя новия говорител , с новото кече и всичко както трябва специално ще ти я снимам да я одобриш !
Всъщност знаеш ли колко ми пука ? Ма грам изобщо ! Преценил съм си какво и как да е .
До тук показа единствено и само как си взел десетнайсе кенефа и си оправял майсторлъците на някой.
По повод приказките за инженерите ...Знам как съм станал инженер , и ако и доктора е станал така - отивам без страх.
Самолети правиш , ми и аз МОЛове правя ама кво от това ? дай да се похвалим
!
Аре леко напред и занапред ,че да не дойде бат Златко Баретов и ще Ви каже кво мисли
за газта.
Ааа , за разхода ми еднакъв е да ти кажа , за мен разход 15 16 17 с е еднакъв . И извън 9/10/10.5....страОтна разлика.
ПОКАЗАХ КАК ИЗГЛЕЖДА 22литра бутилка , не колко ми е хубав багажника .Представи си ,че не е моя багажник щоо тая снимка е в момента който сложих бутилката.
Това кече е рязано 300 пъти ие за смяна , точно заради гаражни майстори.
В тоя багажник имаше друга бутилка преди това , слагана от мен и съобразена от местото на кутията за буфера , която отпадна вече и си слушам музиката по леко.
Нямам гараж , пред блока е . КАто си направя новия говорител , с новото кече и всичко както трябва специално ще ти я снимам да я одобриш !
Всъщност знаеш ли колко ми пука ? Ма грам изобщо ! Преценил съм си какво и как да е .
До тук показа единствено и само как си взел десетнайсе кенефа и си оправял майсторлъците на някой.
По повод приказките за инженерите ...Знам как съм станал инженер , и ако и доктора е станал така - отивам без страх.
Самолети правиш , ми и аз МОЛове правя ама кво от това ? дай да се похвалим

Аре леко напред и занапред ,че да не дойде бат Златко Баретов и ще Ви каже кво мисли

Ааа , за разхода ми еднакъв е да ти кажа , за мен разход 15 16 17 с е еднакъв . И извън 9/10/10.5....страОтна разлика.

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- _galio_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: 15.12.2010
- Пол: Мъж
- Кара: ///M43
- Мечтае да кара: в изтребителната авиация
- Детайли за колата: компот в сливов цвят
Re: обикновено АГУ vs газов инжекцион
kemakozeE36 написа:Н И препоръчвам бутилка тип "резервна гума"
а от гледна точка на безопасност, т.е. - "голф 4 влиза в задния багажник с 30 км/ч" не е ли по-опасна именно там, защото е на 10 см от задната броня и е по-вероятно да бъе смачкана, в сравнение например ако е сложена между задните ботиши и е тип "пура"?
лошите шофери отиват в ада ... добрите - докъдето им стигне бензинът
- kemakozeE36
-
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 1.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Капак от Е32 на тавана на 34-ката
- Мечтае да кара: ЗиЛ-157; АН-12
- Детайли за колата: Бяла и стара
Re: обикновено АГУ vs газов инжекцион
JIKI_RACER написа:Ох , кемакозка , чудя се дали да ти отговоря за гаражния ми багажник...виждам че пак говориш колкото да кажеш нещо.
ПОКАЗАХ КАК ИЗГЛЕЖДА 22литра бутилка , не колко ми е хубав багажника .Представи си ,че не е моя багажник щоо тая снимка е в момента който сложих бутилката.
Това кече е рязано 300 пъти ие за смяна , точно заради гаражни майстори.
В тоя багажник имаше друга бутилка преди това , слагана от мен и съобразена от местото на кутията за буфера , която отпадна вече и си слушам музиката по леко.
Нямам гараж , пред блока е . КАто си направя новия говорител , с новото кече и всичко както трябва специално ще ти я снимам да я одобриш !
Всъщност знаеш ли колко ми пука ? Ма грам изобщо ! Преценил съм си какво и как да е .
До тук показа единствено и само как си взел десетнайсе кенефа и си оправял майсторлъците на някой.
По повод приказките за инженерите ...Знам как съм станал инженер , и ако и доктора е станал така - отивам без страх.
Самолети правиш , ми и аз МОЛове правя ама кво от това ? дай да се похвалим!
Аре леко напред и занапред ,че да не дойде бат Златко Баретов и ще Ви каже кво мислиза газта.
Ааа , за разхода ми еднакъв е да ти кажа , за мен разход 15 16 17 с е еднакъв . И извън 9/10/10.5....страОтна разлика.
Двете червенки малко си противоречат май.Ок, добре, извинявай, не съм разбрал правилно за кечето, не знаех че ще го оправяш.

_galio_ написа:kemakozeE36 написа:Н И препоръчвам бутилка тип "резервна гума"
а от гледна точка на безопасност, т.е. - "голф 4 влиза в задния багажник с 30 км/ч" не е ли по-опасна именно там, защото е на 10 см от задната броня и е по-вероятно да бъе смачкана, в сравнение например ако е сложена между задните ботиши и е тип "пура"?
Ако влезе голф няма страшно, ако влезе камаз обаче...

няма да пострада много там, също и ако е в най-задната част на багажника.Кофти е обаче ако е надлъжно на колата и е близко до задната престилка според мене

- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: обикновено АГУ vs газов инжекцион
Ами ако те удари 747 пилотиран от пилот със дълга къдрава брада крещящ "алах акбар" и гръмне бутилката кво прайм. Ти почна вече да се чудиш как само и само да я взривиш тая кола. Ами ако ти гръмне системата на климатика дето е на 25 атмосфери какво правиш?
- kemakozeE36
-
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 1.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Капак от Е32 на тавана на 34-ката
- Мечтае да кара: ЗиЛ-157; АН-12
- Детайли за колата: Бяла и стара
Re: обикновено АГУ vs газов инжекцион
spacepl написа:Ами ако те удари 747 пилотиран от пилот със дълга къдрава брада крещящ "алах акбар" и гръмне бутилката кво прайм. Ти почна вече да се чудиш как само и само да я взривиш тая кола. Ами ако ти гръмне системата на климатика дето е на 25 атмосфери какво правиш?
В системата на климатика има паяжини, климатик не ползвам, нищо че го има

747 на коя авиолиния и classic версията или new generation, че тия старите са по-здрави



Re: обикновено АГУ vs газов инжекцион
Ма как яко си спорите за глупости....Откъм безопасност АГУто е по-безопасно и от бензиновия резервоар от всяка гледна точка,освен ако не са правени българщини и цигании.А кой какво си слага на колата си е въпрос на лична гледна точка.Принципно съм супер хейтър на газовите и не бих си сложил на БМВто,но за хора за които тва е кола за работа и т.н. и не могат да си позволят да карат на бензин си е чук...въпрос на отношение към колата.То за тва на газта и викат "алтернативно гориво".


- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: обикновено АГУ vs газов инжекцион
kemakozeE36 написа:JIKI_RACER написа:Ох , кемакозка , чудя се дали да ти отговоря за гаражния ми багажник...виждам че пак говориш колкото да кажеш нещо.
Ааа , за разхода ми еднакъв е да ти кажа , за мен разход 15 16 17 с е еднакъв . И извън 9/10/10.5....страОтна разлика.
Двете червенки малко си противоречат май.Ок, добре, извинявай, не съм разбрал правилно за кечето, не знаех че ще го оправяш.
_galio_ написа:kemakozeE36 написа:Н И препоръчвам бутилка тип "резервна гума"
Извинен си ! Тоя багажник кви работи носи и по колко тва кече му е последна грижа . В тая кола съм пробвал и бутилки и газови уредби и двигатели няколко така че ,затва е така. Виж са ако ми намериш да ми подариш едно хубаво кече и една кора задна за седалка ама цяла специално ще ги сложа и ще ги снимам с подпис ДАрение от Кемакозето

Та по темата , хубав е газовия инжекцион ,ама ако е хубав ! Щото кви сбирщини и мегаджетове се продават ум да ти зайде.

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- mitrax
- ентусиаст
-
- Мнения: 902
- Регистриран на: 26.10.2008
- Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
- Пол: Мъж
- Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
- Мечтае да кара: ///M
Re: обикновено АГУ vs газов инжекцион
по темата ,
да сравняваш газов инжекцион със обикновенна газова е като да ставняваш кърборатор със инжекцион
да сравняваш газов инжекцион със обикновенна газова е като да ставняваш кърборатор със инжекцион


65 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани