обикновено АГУ vs газов инжекцион

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Re: обикновено АГУ vs газов инжекцион

Мнение от павката » 19 Сеп 2011, 22:10

и големият стрес за наивните,че мотора се развалял от газта :D
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Re: обикновено АГУ vs газов инжекцион

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 19 Сеп 2011, 22:17

Ама като ще гледаме тъпи филмчета , нека да погледаме:

http://www.youtube.com/watch?v=RPe1W0xW ... re=related

http://www.youtube.com/watch?v=yDc7iZa5 ... re=related
Изображение
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 94
Регистриран на: 8.05.2008

Re: обикновено АГУ vs газов инжекцион

Мнение от shpeki » 20 Сеп 2011, 10:27

Да спести ми нуждата да му давам клипчета.
Предполагам и тея от ADAC не разбират и т. н. Лошото е не когато има неуки хора, а когато зорлем не искат да възприемат очевидни неща. Но това си черта на българина, той от всичко разбира и само той е прав. Нали знаете за Вуте и жирафа.


Аватар
Мнения: 450
Регистриран на: 1.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Капак от Е32 на тавана на 34-ката
Мечтае да кара: ЗиЛ-157; АН-12
Детайли за колата: Бяла и стара

Re: обикновено АГУ vs газов инжекцион

Мнение от kemakozeE36 » 20 Сеп 2011, 18:50

shpeki написа:Да спести ми нуждата да му давам клипчета.
Предполагам и тея от ADAC не разбират и т. н. Лошото е не когато има неуки хора, а когато зорлем не искат да възприемат очевидни неща. Но това си черта на българина, той от всичко разбира и само той е прав. Нали знаете за Вуте и жирафа.

Да разбирам ли, че ти не си българин и разбираш от всичко?
JIKI_RACER написа:
kemakozeE36 написа:
JIKI_RACER написа:Kemakoze брат , ма мноо ти куца логиката..Има евросонди , слага се и на обикновена газова . Угасва колата , угасва и газта. Стига се филмира, аз на всички филми дет съм гледал колата се обръща и след 30 секунди ИЗБУХВА . А американците на газ не карат....?????? ВИждал съм и коли запалени от нацепени маркучи ,кабелите фърлят искри ама дай газта та газта..... и мойта кола се запали 2006та ама не заради газта , и добре че беше газта та изгоряха маркучите на водата за редкутора и от наляганети изгасна пожара..Та мани ти тая работа. От кво се запали ли ? МИ след ходене на майстор и ремонт на глава "забравили" или не видели че тече семеринг , оттаам той си капе наколекторите и оттам колата ми се запали на рожденния ми ден пред романса в Симеоново . Стига с тия бомби и глупости , наливай по 2.50 и карай смело , аз за мен си знам, казал съм мнението си.

А, тва некадърната поддръжка е друга тема и да, не ми пречи, че е 2,50 бензина.През месец април тая година колата ми беше на ремонт и помолих колега да ми услужи с неговия "камион".Става въпрос за дизелов шевролет блейзър 79'. 8 цилиндров 5,8. Признавам си, че там ми беше малко трудно с изхранването(3 седмици го карах), но една кирлива 20-ка...според мене няма смисъл на тоя боклук дето след година две ще го нарежа за скрап да наливам пари да му слагам разни допълнителни работи.Ако е заводско, ок там са помислили добре и са го направили кадърно и поне 10 пъти по-безопастно, ма на бг майстори не разчитам.Извинявам се, че така отклоних темата, но просто не съм привърженик на тая техника и не се сдържах :yes:



Тя ква стана:
- На БГ майстор не се ходи ,ремонтираме сами
-На бг доктор не се ходи , лекуваме се сами
- БГ строителен мастор не се вика , лепим плочки сами .

Кво излиза ? разбираме от всичко !

п.с. Кирливата двайска гори като кирлива 30ка а върви като кирлива 18ка и това дразни .

А тва е най-голямата глупост, която съм чувал.И в крайна сметка излиза, че 316 харчи колкото 318, 318 колкото 320, 320 колкото 525, 525 колкото 530, 530 колкото 750 без абсолютно никаква разлика :mhihi:
само дето по книгите за разхода друго пише( по спомен 520 с м50: 13,8, съответно 535: 17,6, ма иначе еднакво харчели)
Що, аз самолети ремонтирам, та една кола да ми се опъне
"Като знам какъв съм инженер ме е страх на лекар да ида" тая приказка чувал ли си я?
Плочки не се наемам да лепя
Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 140
Регистриран на: 15.12.2010
Пол: Мъж
Кара: ///M43
Мечтае да кара: в изтребителната авиация
Детайли за колата: компот в сливов цвят

Re: обикновено АГУ vs газов инжекцион

Мнение от _galio_ » 20 Сеп 2011, 19:15

колеги, дискусията е супер интересна и моля да не я превръщате във взаимни нападки, на мен лично ми е интеерсно д наблюдвам аргументи и на двете страни :)
лошите шофери отиват в ада ... добрите - докъдето им стигне бензинът


Аватар
Мнения: 1825
Регистриран на: 23.09.2005
Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
Пол: Мъж
Кара: Кенеф от Инголщат

Re: обикновено АГУ vs газов инжекцион

Мнение от ms » 20 Сеп 2011, 19:35

_galio_ написа:колеги, дискусията е супер интересна и моля да не я превръщате във взаимни нападки, на мен лично ми е интеерсно д наблюдвам аргументи и на двете страни :)


Кратка версия като изключим цената като критерий:
ГИ е по-добрият вариант. Точка.
Но хубав ГИ, не някой евтин, добър майстор да го настрои перфектно, всичко по двигателя ти е в идеално състояние...
Горното е валидно и за нормално АГУ... Ако всичко ти е наред по колата, ако сложиш добра уредба и ти я настроят перфектно обикновената АГУ е също толкова добър вариант като ГИ...

Аз поне се сещам реално за едно предимство на ГИ- може да ползваш няколко режима на настройка и днес да караш икономично, а утре да имаш повече мощност, но и по-висок разход...
Изображение
Изображение


Аватар
Мнения: 450
Регистриран на: 1.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Капак от Е32 на тавана на 34-ката
Мечтае да кара: ЗиЛ-157; АН-12
Детайли за колата: Бяла и стара

Re: обикновено АГУ vs газов инжекцион

Мнение от kemakozeE36 » 20 Сеп 2011, 19:38

Не, аз нямам абсолютно никакво намерение да се карам с когото и да било, но ето пример:
shpeki написа:Да спести ми нуждата да му давам клипчета.
Предполагам и тея от ADAC не разбират и т. н. Лошото е не когато има неуки хора, а когато зорлем не искат да възприемат очевидни неща. Но това си черта на българина, той от всичко разбира и само той е прав. Нали знаете за Вуте и жирафа.

Този човек приказва все едно е висша форма на съществуване и е нещо повече от нас. Да, аз може да приказвам глупости, вярно е признавам си.Това което се опитах още в началото да обясня е, че тая пущина е замислена, за да може бедни хора да карат яки коли(или както ни лъжат екологично било). Във видеото, което той споменава сигурно има предвид онзи тест на ADAC с жълтия опел, да гледах го.Ако колегата луканка ли беше там...както и да е се върне назад малко ще види(евентуално при много късмет), че съм написал "ако е заводско газовата е друго...", но чукча писател, чукча нет читател.
Аз съм убеден, че тоя човек е с афтърмаркет газова поставяна в някой сервиз от самозвани майстори, обаче ме убеждава, че било безопастно.Вярно е винаги може да се подпали колата, но защо трябва в багажника да мъкнеш още една предпоставка.Знаеш ли, преди 2 години и аз като карах на газ и като ми се скъса о-пръстенчето на изходящото кранче и като започна да изпуска газ в купето, ако пушех какво щеше да се случи с мене.Или пак ще ми даваш снимки и клипчета и ще ми разправяш как не е било възможно примерно...
По цял свят го водят като опасен съд под налягане, тука 3-ма 4-ма се опънаха и казаха "не е вярно!"
Жики, не искам да се заяждам или да те засегна по някакъв начин, обаче колата ти е страхотна, сигурно много пари и време си набил в нея, но багажника ти е баш тип "гаражна работа" Хубаво си се сетил поне капачката да я скриеш, мойта я бяха сложили да виси на една телчица под бронята.Но тая бутилка все едно се търкаля в багажника, небрежно закрита с кечето, срязано на квадрат за кръглия уред...Абе хора дето на мене ми викат "българска работа" са същите, но не им се иска друг да го казва и много се дразнят на това

ms написа:
_galio_ написа:колеги, дискусията е супер интересна и моля да не я превръщате във взаимни нападки, на мен лично ми е интеерсно д наблюдвам аргументи и на двете страни :)


Кратка версия като изключим цената като критерий:
ГИ е по-добрият вариант. Точка.
Но хубав ГИ, не някой евтин, добър майстор да го настрои перфектно, всичко по двигателя ти е в идеално състояние...
Горното е валидно и за нормално АГУ... Ако всичко ти е наред по колата, ако сложиш добра уредба и ти я настроят перфектно обикновената АГУ е също толкова добър вариант като ГИ...

Аз поне се сещам реално за едно предимство на ГИ- може да ползваш няколко режима на настройка и днес да караш икономично, а утре да имаш повече мощност, но и по-висок разход...

И сега малко по темата:
Според мен, по-добър вариант е ГИ-то, скъпичък, но по-усъвършенстван. И препоръчвам бутилка тип "резервна гума"
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Re: обикновено АГУ vs газов инжекцион

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 20 Сеп 2011, 20:15

Ох , кемакозка , чудя се дали да ти отговоря за гаражния ми багажник...виждам че пак говориш колкото да кажеш нещо.

ПОКАЗАХ КАК ИЗГЛЕЖДА 22литра бутилка , не колко ми е хубав багажника .Представи си ,че не е моя багажник щоо тая снимка е в момента който сложих бутилката.
Това кече е рязано 300 пъти ие за смяна , точно заради гаражни майстори.
В тоя багажник имаше друга бутилка преди това , слагана от мен и съобразена от местото на кутията за буфера , която отпадна вече и си слушам музиката по леко.
Нямам гараж , пред блока е . КАто си направя новия говорител , с новото кече и всичко както трябва специално ще ти я снимам да я одобриш !
Всъщност знаеш ли колко ми пука ? Ма грам изобщо ! Преценил съм си какво и как да е .
До тук показа единствено и само как си взел десетнайсе кенефа и си оправял майсторлъците на някой.
По повод приказките за инженерите ...Знам как съм станал инженер , и ако и доктора е станал така - отивам без страх.
Самолети правиш , ми и аз МОЛове правя ама кво от това ? дай да се похвалим :mhihi: !
Аре леко напред и занапред ,че да не дойде бат Златко Баретов и ще Ви каже кво мисли :) за газта.

Ааа , за разхода ми еднакъв е да ти кажа , за мен разход 15 16 17 с е еднакъв . И извън 9/10/10.5....страОтна разлика.
Изображение
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 140
Регистриран на: 15.12.2010
Пол: Мъж
Кара: ///M43
Мечтае да кара: в изтребителната авиация
Детайли за колата: компот в сливов цвят

Re: обикновено АГУ vs газов инжекцион

Мнение от _galio_ » 20 Сеп 2011, 20:27

kemakozeE36 написа:Н И препоръчвам бутилка тип "резервна гума"


а от гледна точка на безопасност, т.е. - "голф 4 влиза в задния багажник с 30 км/ч" не е ли по-опасна именно там, защото е на 10 см от задната броня и е по-вероятно да бъе смачкана, в сравнение например ако е сложена между задните ботиши и е тип "пура"?
лошите шофери отиват в ада ... добрите - докъдето им стигне бензинът


Аватар
Мнения: 450
Регистриран на: 1.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Капак от Е32 на тавана на 34-ката
Мечтае да кара: ЗиЛ-157; АН-12
Детайли за колата: Бяла и стара

Re: обикновено АГУ vs газов инжекцион

Мнение от kemakozeE36 » 20 Сеп 2011, 20:29

JIKI_RACER написа:Ох , кемакозка , чудя се дали да ти отговоря за гаражния ми багажник...виждам че пак говориш колкото да кажеш нещо.

ПОКАЗАХ КАК ИЗГЛЕЖДА 22литра бутилка , не колко ми е хубав багажника .Представи си ,че не е моя багажник щоо тая снимка е в момента който сложих бутилката.
Това кече е рязано 300 пъти ие за смяна , точно заради гаражни майстори.
В тоя багажник имаше друга бутилка преди това , слагана от мен и съобразена от местото на кутията за буфера , която отпадна вече и си слушам музиката по леко.
Нямам гараж , пред блока е . КАто си направя новия говорител , с новото кече и всичко както трябва специално ще ти я снимам да я одобриш !
Всъщност знаеш ли колко ми пука ? Ма грам изобщо ! Преценил съм си какво и как да е .
До тук показа единствено и само как си взел десетнайсе кенефа и си оправял майсторлъците на някой.
По повод приказките за инженерите ...Знам как съм станал инженер , и ако и доктора е станал така - отивам без страх.
Самолети правиш , ми и аз МОЛове правя ама кво от това ? дай да се похвалим :mhihi: !
Аре леко напред и занапред ,че да не дойде бат Златко Баретов и ще Ви каже кво мисли :) за газта.

Ааа , за разхода ми еднакъв е да ти кажа , за мен разход 15 16 17 с е еднакъв . И извън 9/10/10.5....страОтна разлика.

Двете червенки малко си противоречат май.Ок, добре, извинявай, не съм разбрал правилно за кечето, не знаех че ще го оправяш.
:yes:
_galio_ написа:
kemakozeE36 написа:Н И препоръчвам бутилка тип "резервна гума"


а от гледна точка на безопасност, т.е. - "голф 4 влиза в задния багажник с 30 км/ч" не е ли по-опасна именно там, защото е на 10 см от задната броня и е по-вероятно да бъе смачкана, в сравнение например ако е сложена между задните ботиши и е тип "пура"?

Ако влезе голф няма страшно, ако влезе камаз обаче... :mhihi:
няма да пострада много там, също и ако е в най-задната част на багажника.Кофти е обаче ако е надлъжно на колата и е близко до задната престилка според мене
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Re: обикновено АГУ vs газов инжекцион

Мнение от spacepl » 20 Сеп 2011, 23:04

Ами ако те удари 747 пилотиран от пилот със дълга къдрава брада крещящ "алах акбар" и гръмне бутилката кво прайм. Ти почна вече да се чудиш как само и само да я взривиш тая кола. Ами ако ти гръмне системата на климатика дето е на 25 атмосфери какво правиш?


Аватар
Мнения: 450
Регистриран на: 1.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Капак от Е32 на тавана на 34-ката
Мечтае да кара: ЗиЛ-157; АН-12
Детайли за колата: Бяла и стара

Re: обикновено АГУ vs газов инжекцион

Мнение от kemakozeE36 » 20 Сеп 2011, 23:19

spacepl написа:Ами ако те удари 747 пилотиран от пилот със дълга къдрава брада крещящ "алах акбар" и гръмне бутилката кво прайм. Ти почна вече да се чудиш как само и само да я взривиш тая кола. Ами ако ти гръмне системата на климатика дето е на 25 атмосфери какво правиш?

В системата на климатика има паяжини, климатик не ползвам, нищо че го има ;)

747 на коя авиолиния и classic версията или new generation, че тия старите са по-здрави :mhihi:
Изображение
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 606
Регистриран на: 14.12.2008
Местоположение: София
Кара: E30

Re: обикновено АГУ vs газов инжекцион

Мнение от zzuzi » 20 Сеп 2011, 23:47

Ма как яко си спорите за глупости....Откъм безопасност АГУто е по-безопасно и от бензиновия резервоар от всяка гледна точка,освен ако не са правени българщини и цигании.А кой какво си слага на колата си е въпрос на лична гледна точка.Принципно съм супер хейтър на газовите и не бих си сложил на БМВто,но за хора за които тва е кола за работа и т.н. и не могат да си позволят да карат на бензин си е чук...въпрос на отношение към колата.То за тва на газта и викат "алтернативно гориво".
Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Re: обикновено АГУ vs газов инжекцион

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 21 Сеп 2011, 1:47

kemakozeE36 написа:
JIKI_RACER написа:Ох , кемакозка , чудя се дали да ти отговоря за гаражния ми багажник...виждам че пак говориш колкото да кажеш нещо.



Ааа , за разхода ми еднакъв е да ти кажа , за мен разход 15 16 17 с е еднакъв . И извън 9/10/10.5....страОтна разлика.

Двете червенки малко си противоречат май.Ок, добре, извинявай, не съм разбрал правилно за кечето, не знаех че ще го оправяш.
:yes:
_galio_ написа:
kemakozeE36 написа:Н И препоръчвам бутилка тип "резервна гума"





Извинен си ! Тоя багажник кви работи носи и по колко тва кече му е последна грижа . В тая кола съм пробвал и бутилки и газови уредби и двигатели няколко така че ,затва е така. Виж са ако ми намериш да ми подариш едно хубаво кече и една кора задна за седалка ама цяла специално ще ги сложа и ще ги снимам с подпис ДАрение от Кемакозето :mhihi: .

Та по темата , хубав е газовия инжекцион ,ама ако е хубав ! Щото кви сбирщини и мегаджетове се продават ум да ти зайде.
Изображение
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 902
Регистриран на: 26.10.2008
Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
Пол: Мъж
Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
Мечтае да кара: ///M

Re: обикновено АГУ vs газов инжекцион

Мнение от mitrax » 21 Сеп 2011, 13:02

по темата ,
да сравняваш газов инжекцион със обикновенна газова е като да ставняваш кърборатор със инжекцион :dunno:
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook