Как да разберем с какъв алтернатор сме?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 508
Регистриран на: 9.07.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: го на ножки
Мечтае да кара: на 50ст бензина.

Как да разберем с какъв алтернатор сме?

Мнение от Jang1r » 19 Сеп 2011, 18:53

С алтернатор Валео съм,но всички други надписи са изтрити...как да разбера какъв модел е?
Колата е 318иС с м42 годината по вин е октомври 93та.

Другия въпрос е...при празен ход без консуматори зарежда 13,8...за ревизия ли е алтернатора или съм си наумил простотии :mhihi:
BMW e36 318TDS Touring
BMW e36 318iS Sedan with m52b25-SOLD
Opel Vectra B X16XEL

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Re: Как да разберем с какъв алтернатор сме?

Мнение от Nukem » 19 Сеп 2011, 19:25

Имаш повод за притеснение, ако падне под 14, нещо не ти е наред, моята с нормалните неща, фарове, музики и т.н никога не пада под 14.2v,
Въведи си вин номера в realoem-a и ще го видиш номера на алтернатора!
Ето една хубава тема на методи, vld малко се е престарал с разчистването имаше хубави мнения за волтажите при различните консуматори и кога е притеснително!
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 0&start=15
Иначе ако не си фен сам да си правиш нещата или като мен човекочасовете са ти много скъпи :mhihi: , виж в ebay.co.uk има алтернатори НОВИ излизат на направо смешни цени!
http://www.ebay.co.uk/itm/ALTERNATOR-BM ... 5645bcc3d0
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 508
Регистриран на: 9.07.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: го на ножки
Мечтае да кара: на 50ст бензина.

Re: Как да разберем с какъв алтернатор сме?

Мнение от Jang1r » 19 Сеп 2011, 19:40

По вин ми излизат 4 различни алтернатора (RealOEM беше 1вото място което проверих) :mhihi: Въпроса е,че единственото което се чете от табелката е,че е Валео :bchug:
Търся модела на алтернатора именно за да разбера какви чарколаци да поръчвам за ревизията :mhihi: Защо да купувам нов алтернатор като мога да сменя четки и РР и да съм в джаза :)

С фарове и музика на празен ход пак си зарежда 13,8.
BMW e36 318TDS Touring
BMW e36 318iS Sedan with m52b25-SOLD
Opel Vectra B X16XEL

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Re: Как да разберем с какъв алтернатор сме?

Мнение от Nukem » 19 Сеп 2011, 19:52

Сега погледнах в realoem-a!
На мен ми излизат 2, един 70А и един 80А.
Как може да се определи сега кой е на колата не знам!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 207
Регистриран на: 12.09.2010
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: 325 TDS + 330ci
Детайли за колата: черни :)

Re: Как да разберем с какъв алтернатор сме?

Мнение от tosho_72 » 19 Сеп 2011, 20:09

Не се вкарвай във филми колега освен ако ти се иска да видиш какво има вътре :) или ти се дават пари за нов (в което не виждам никакъв смисъл). Купи си едно реле регулатор към 15 лв.струва.Като махнеш старото погледни колектора на ротора дали каналите където са вървели четките са дълбоки,ако не слагай релето и си на 14.2-14.4
Това го казвам ако нямаш шумове от лагерите и не се налага разглобяване на генератора,сам може да се справиш с релето държи се на 2 болтчета от края и едно има по малко посредата (за Валео) Аз даже съм си го сменил без да махам генератора от колата,успех :yes:
По принцип гледам в аутодатата му дават да зарежда 13.8-13.9волта на няколко бмв-та съм мерил всичките дават 13.8в. с оригиналните релета и мойто беше така,смених го защото акумолатора ми не държи много дилго време ток и за сега на 14.2 в. е добре

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Как да разберем с какъв алтернатор сме?

Мнение от stony1 » 19 Сеп 2011, 20:58

Карай си и не пипай нищо. Когато ми заверяваха гаранцията на акумулатора, при включени светлини, климатик и аудио, ми замериха напрежението на заряд и беше 13,7V. Човека каза, че е добре и ми завери гаранцията. Нямам идея дали е от значение какъв е акумулатора, моя го купих от вноситела на Варта за България.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Как да разберем с какъв алтернатор сме?

Мнение от ares2 » 19 Сеп 2011, 23:39

аз на М42 съм с алтернатор от М40 на които само преместих шаибата и до сега няма никакви проблеми с нищо..
а и за 4 цил мотор.. дали 70 или 80 не мисля че е такъв огромен проблем..
като са проектиране тези периферии е мислено.. няма как да доиде чак така слаб освен ако н ее повреден вече

има нещо обаче което наблюдавам на Е30 ката.. тя пак е с М40..
като остане на празен ход леко мижат светлините.. като вдигне обороти това спира..
дали може да е проблем алтернатора?
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 902
Регистриран на: 26.10.2008
Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
Пол: Мъж
Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
Мечтае да кара: ///M

Re: Как да разберем с какъв алтернатор сме?

Мнение от mitrax » 20 Сеп 2011, 11:15

това с миженето от четките може да се появяви.
По мои наблюдения на колите с климатици слагат по мощни генератори . При шестаците алтернаторите са 80 или 140 А . Предполагам че и колите със зимен пакет - подгреватели по пръскалки , ключали също са със по мощните генератори
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Как да разберем с какъв алтернатор сме?

Мнение от ares2 » 20 Сеп 2011, 12:25

а има ли разлика в захващането на 6 и 4 цил или са еднакви и само стоиките са други?
аз явно ще сложа по мощен скоро.. този 70аh ще замине в е30 ката
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 508
Регистриран на: 9.07.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: го на ножки
Мечтае да кара: на 50ст бензина.

Re: Как да разберем с какъв алтернатор сме?

Мнение от Jang1r » 20 Сеп 2011, 19:14

Разрових се в Auto Data и реално там пише 13,5-14,2 волта :shock: Като моите показания са именно по средата(13,8 волта при празен ход с музика и фарове,същото е и без музика и фарове).

Все пак още се чудя дали да не взема да направя 1 ревизия на алтернатора преди зимата :dunno:
BMW e36 318TDS Touring
BMW e36 318iS Sedan with m52b25-SOLD
Opel Vectra B X16XEL

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Как да разберем с какъв алтернатор сме?

Мнение от stony1 » 20 Сеп 2011, 20:46

Jang1r написа:Разрових се в Auto Data и реално там пише 13,5-14,2 волта :shock: Като моите показания са именно по средата(13,8 волта при празен ход с музика и фарове,същото е и без музика и фарове).

Все пак още се чудя дали да не взема да направя 1 ревизия на алтернатора преди зимата :dunno:


Колега, вече ти написах. Не пипай нищо. Направи си ревизия на ушите и очите, защото не слушаш какво ти се казва и не четеш какво ти пишем.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: Как да разберем с какъв алтернатор сме?

Мнение от ~Мишо~ » 20 Сеп 2011, 23:06

stony1 написа:
Jang1r написа:Разрових се в Auto Data и реално там пише 13,5-14,2 волта :shock: Като моите показания са именно по средата(13,8 волта при празен ход с музика и фарове,същото е и без музика и фарове).

Все пак още се чудя дали да не взема да направя 1 ревизия на алтернатора преди зимата :dunno:


Колега, вече ти написах. Не пипай нищо. Направи си ревизия на ушите и очите, защото не слушаш какво ти се казва и не четеш какво ти пишем.

:mhihi: Не си му казал каквото иска да чуе ;) . Наумил си е да го отваря и сега търси одобрение...

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 1.10.2007
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: e36 318i
Мечтае да кара: самолет

Re: Как да разберем с какъв алтернатор сме?

Мнение от valter123 » 02 Окт 2011, 11:00

Колеги не веднъж съм го писал по форумите, и го запомнете от мен:
Спрете да вярвате на китайските измервателни уреди на цени до 150лв!!!
Защо? - Прекалено нисък клас на точност.
Ама как така, аз си купих мултицет за 6лв от магазин всичко по 1 лев, и си замерих зареждането и ми показва 13.5В (или нещо подобно) какво да правя :dunno:
Отг. Този мултимер е с толкова нисък клас на точност че не може да се измери точно колко е напрежението при различни волтажи. :kuku:

Моят съвет е ако си нямате и най малка представа от електроника/електротехника просто помолете или си платете 1-2лв за качествено замерване в сервиз за АБ.

п.п. Електротехник съм и се занимавам точно с такива повреди.

По темата, ти колега с какъв уред ги измери тези 13.8Волт.
Изображение

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook