обикновено АГУ vs газов инжекцион
Модератор: Общи модератори
65 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- go6o_lud
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 27.01.2009
- Пол: Мъж
- Кара: x5 e53 3.0 d
обикновено АГУ vs газов инжекцион
По идея на bum_bum я пускам тази темичка, че в раздела за е36 започнахме с мненията за и против обикновено АГУ
Айде давайте с вашите мнения сега 


To be the best, you have to fight to beat the best !!!
- ms
-
-
- Мнения: 1825
- Регистриран на: 23.09.2005
- Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф от Инголщат
Re: обикновено АГУ vs газов инжекцион
go6o_lud написа:По идея на bum_bum я пускам тази темичка, че в раздела за е36 започнахме с мненията за и против обикновено АГУАйде давайте с вашите мнения сега
зависи... виждал съм и перфектно настроени нормални АГУ-та и колата върви идеално, виждал съм и калпаво настроени инжекциони дето хем не вървят, хем горят ужасно много... въпрос на майстор е явно цялата работа...
иначе като цяло- инжекцион...
Re: обикновено АГУ vs газов инжекцион
На жената компакта е със инжекцион и тя си е супер доволна и ГОРИ НОРМАЛНО! София- Пловдив- София-30лв гас. За какво говорим 

- vankatagsi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: София, западния край
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 323CI
- Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове
Re: обикновено АГУ vs газов инжекцион
Аз мисля че база за сравнение и коментар няма
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: обикновено АГУ vs газов инжекцион
vankatagsi написа:Аз мисля че база за сравнение и коментар няма
Ами имал съм и обикновена газова с ламбда контрол и сега съм с ГИ , очаквах разлика ама не - няма.
Разхода е един и същи , може ми в града е мааалко по малко. А колко е по капризен ГИ , моля ти са

Зависи от колата каква е , за тия старите мотори М50 М52 и обикновена АГу направена като хората е перфектно решение , още повече за 500лв.

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- go6o_lud
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 27.01.2009
- Пол: Мъж
- Кара: x5 e53 3.0 d
Re: обикновено АГУ vs газов инжекцион
Аз съмимал 2 бмв-та с обикновенни газови и 1 с ГИ... да ви кажа тези с обикновенните газови на 100 майстора съм ходил, кво ли не съм сменвал и пак гърмят и от там почват главоболия с дебитомери, гофрета и т.н. Имах 320-ка с ГИ, при нея бяха по-добре нещата, но 2 пъти годишно трябваше обслужване, смяна на дюзички и т.н. което след като си дал 1 път 1400лв и после 2 пъти по 200.. къде му е сметката и кога ще го избиеш, по-добре на бензин да си караш. И при газовия инжекцион пак има проблеми с обороти и т.н. не всичко си е перфектно както го описват 

To be the best, you have to fight to beat the best !!!
Re: обикновено АГУ vs газов инжекцион
Явно при всеки е различно, но при нас обслужване два пъти годишно се и наред колата. Като бензина си е бензин все пак 

- plradev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2377
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: СА
- Кара: м си...
Re: обикновено АГУ vs газов инжекцион
go6o_lud написа:Аз съмимал 2 бмв-та с обикновенни газови и 1 с ГИ... да ви кажа тези с обикновенните газови на 100 майстора съм ходил, кво ли не съм сменвал и пак гърмят и от там почват главоболия с дебитомери, гофрета и т.н. Имах 320-ка с ГИ, при нея бяха по-добре нещата, но 2 пъти годишно трябваше обслужване, смяна на дюзички и т.н. което след като си дал 1 път 1400лв и после 2 пъти по 200.. къде му е сметката и кога ще го избиеш, по-добре на бензин да си караш. И при газовия инжекцион пак има проблеми с обороти и т.н. не всичко си е перфектно както го описват
Смяна на дюзи 2 пъти годишно ?!?! Айде де ....

Обслужването на ГИ-то се състои в смяна на филтри -20лв на 15к и смяна на мембрани на редуктора на 60к ~40лв. Дюзи се сменят при проблем в тях и това се нарича ремонт ,а не обслужване ...

Последна промяна plradev на 16 Сеп 2011, 11:31, променена общо 1 път

- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
Re: обикновено АГУ vs газов инжекцион
JIKI_RACER написа:vankatagsi написа:Аз мисля че база за сравнение и коментар няма
Ами имал съм и обикновена газова с ламбда контрол и сега съм с ГИ , очаквах разлика ама не - няма.
Разхода е един и същи , може ми в града е мааалко по малко. А колко е по капризен ГИ , моля ти са.То са филтри , настройки , дюзи ,компове.
Зависи от колата каква е , за тия старите мотори М50 М52 и обикновена АГу направена като хората е перфектно решение , още повече за 500лв.
И аз бех доволен от обикновената-дали щото я взех чисто нова-за 2 години ми е гръмнала 3-4 пъти.И то само като намалее газта.Като гледам хората в кви филми влизат с тия инжекциони-



Re: обикновено АГУ vs газов инжекцион
Имам обикновена, никакви проблеми само разхода е с 2 литра горница, но пък се компенсира от това че бензин не е виждала от половин година! За по-старите мотори, обикновената АГУ си мисля че е по добре.
Re: обикновено АГУ vs газов инжекцион
Зависи от мотора и за какъв ГИ говориме. Темата е малко като Карбуратор срещу инжекцион.
Ясно е,че инжекционна е по-добрия вариант които обаче е по сложен и по скъп.
А от мотора зависи отново много, това което мен лично не ми харесва при ГИ е бъркотията която се създава с инсталацията. Дупчи се колектора и т.н. Обикновенната се монтира с къде къде по малко модификации по колата.
Ясно е,че инжекционна е по-добрия вариант които обаче е по сложен и по скъп.
А от мотора зависи отново много, това което мен лично не ми харесва при ГИ е бъркотията която се създава с инсталацията. Дупчи се колектора и т.н. Обикновенната се монтира с къде къде по малко модификации по колата.
- kemakozeE36
-
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 1.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Капак от Е32 на тавана на 34-ката
- Мечтае да кара: ЗиЛ-157; АН-12
- Детайли за колата: Бяла и стара
Re: обикновено АГУ vs газов инжекцион
...vs карайте на бензин и не си съсипвайте колите.В случай, че нямате възможност подменете бензинояда с нещо по-икономично от друга марка.Тия дето са правили всяка една кола са достатъчно умни да преценят, че тая газова пущина е излишна или ако не, са щяли да я монтират 


Re: обикновено АГУ vs газов инжекцион
Ако е от най евтините ГИ-та по добре обикновенна газова. ГИ-то е по добрата система но и по скъпата за поддръжка, както и по капризната защото за нея трябва всичко по бензиновата част на колата да е наред. Най евтино е обикновенна газова ама сложена както трябва.
Ще споделиш ли с нас как точно се съсипват колите на газ ?
kemakozeE36 написа:...vs карайте на бензин и не си съсипвайте колите.В случай, че нямате възможност подменете бензинояда с нещо по-икономично от друга марка.Тия дето са правили всяка една кола са достатъчно умни да преценят, че тая газова пущина е излишна или ако не, са щяли да я монтират
Ще споделиш ли с нас как точно се съсипват колите на газ ?
Последна промяна shpeki на 16 Сеп 2011, 19:05, променена общо 1 път
- ms
-
-
- Мнения: 1825
- Регистриран на: 23.09.2005
- Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф от Инголщат
Re: обикновено АГУ vs газов инжекцион
shpeki написа:... трябва всичко по бензиновата част на колата да е наред...
що пък бензиновата част трябва да е наред- все си мисля, че охлаждането и тоците трябва да са ти наред за да ти бачка добре АГУ-то... нали идеята е да замениш бензина с газ- к'во ти пука дали работи идеално на бензин

- kemakozeE36
-
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 1.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Капак от Е32 на тавана на 34-ката
- Мечтае да кара: ЗиЛ-157; АН-12
- Детайли за колата: Бяла и стара
Re: обикновено АГУ vs газов инжекцион
shpeki написа:Ако е от най евтините ГИ-та по добре обикновенна газова. ГИ-то е по добрата система но и по скъпата за поддръжка, както и по капризната защото за нея трябва всичко по бензиновата част на колата да е наред. Най евтино е обикновенна газова ама сложена както трябва.kemakozeE36 написа:...vs карайте на бензин и не си съсипвайте колите.В случай, че нямате възможност подменете бензинояда с нещо по-икономично от друга марка.Тия дето са правили всяка една кола са достатъчно умни да преценят, че тая газова пущина е излишна или ако не, са щяли да я монтират
Ще споделиш ли с нас как точно се съсипват колите на газ ?
Ма разбира се, че ще ти обясня, ма как няма да ти обясня

Имах 316 М40 в Е36 монтирано.Беше с обикновена АГУ с плочка и непрекъснато си сменях дебитомери, свещи, ГЪРНЕТА(ела да ти покажа кола невиждала газ досега и гърнета на 21 г

Предполагам ще се съгласиш с мене, че газовата бутилка е бомба със закъснител в багажника

В крайна сметка след поредния ремонт, който беше насочен към работата на бензин(свещи, дюзи центровки и т.н.) колата заработи великолепно на бензин, газовата бутилка барабар с изпарители паспорти, клапани, процесори и т.н. отидоха на вторичните, задницата се дигна с 3 пръста и още куп хубави неща

Нещо друго?

65 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани