обикновено АГУ vs газов инжекцион

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 27.01.2009
Пол: Мъж
Кара: x5 e53 3.0 d

обикновено АГУ vs газов инжекцион

Мнение от go6o_lud » 15 Сеп 2011, 22:40

По идея на bum_bum я пускам тази темичка, че в раздела за е36 започнахме с мненията за и против обикновено АГУ :yes: Айде давайте с вашите мнения сега :mhihi:
To be the best, you have to fight to beat the best !!!


Аватар
Мнения: 1825
Регистриран на: 23.09.2005
Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
Пол: Мъж
Кара: Кенеф от Инголщат

Re: обикновено АГУ vs газов инжекцион

Мнение от ms » 15 Сеп 2011, 22:49

go6o_lud написа:По идея на bum_bum я пускам тази темичка, че в раздела за е36 започнахме с мненията за и против обикновено АГУ :yes: Айде давайте с вашите мнения сега :mhihi:


зависи... виждал съм и перфектно настроени нормални АГУ-та и колата върви идеално, виждал съм и калпаво настроени инжекциони дето хем не вървят, хем горят ужасно много... въпрос на майстор е явно цялата работа...

иначе като цяло- инжекцион...
Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 79
Регистриран на: 8.11.2010
Кара: Compakt 323 i

Re: обикновено АГУ vs газов инжекцион

Мнение от stoevro » 16 Сеп 2011, 9:42

На жената компакта е със инжекцион и тя си е супер доволна и ГОРИ НОРМАЛНО! София- Пловдив- София-30лв гас. За какво говорим :mhihi:
В Света има само три букви за автомобил: B M W
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 25.11.2007
Местоположение: София, западния край
Пол: Мъж
Кара: Е46 323CI
Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове

Re: обикновено АГУ vs газов инжекцион

Мнение от vankatagsi » 16 Сеп 2011, 9:45

Аз мисля че база за сравнение и коментар няма

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Re: обикновено АГУ vs газов инжекцион

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 16 Сеп 2011, 10:15

vankatagsi написа:Аз мисля че база за сравнение и коментар няма



Ами имал съм и обикновена газова с ламбда контрол и сега съм с ГИ , очаквах разлика ама не - няма.

Разхода е един и същи , може ми в града е мааалко по малко. А колко е по капризен ГИ , моля ти са :) .То са филтри , настройки , дюзи ,компове.

Зависи от колата каква е , за тия старите мотори М50 М52 и обикновена АГу направена като хората е перфектно решение , още повече за 500лв.
Изображение
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 27.01.2009
Пол: Мъж
Кара: x5 e53 3.0 d

Re: обикновено АГУ vs газов инжекцион

Мнение от go6o_lud » 16 Сеп 2011, 10:52

Аз съмимал 2 бмв-та с обикновенни газови и 1 с ГИ... да ви кажа тези с обикновенните газови на 100 майстора съм ходил, кво ли не съм сменвал и пак гърмят и от там почват главоболия с дебитомери, гофрета и т.н. Имах 320-ка с ГИ, при нея бяха по-добре нещата, но 2 пъти годишно трябваше обслужване, смяна на дюзички и т.н. което след като си дал 1 път 1400лв и после 2 пъти по 200.. къде му е сметката и кога ще го избиеш, по-добре на бензин да си караш. И при газовия инжекцион пак има проблеми с обороти и т.н. не всичко си е перфектно както го описват :smoke:
To be the best, you have to fight to beat the best !!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 79
Регистриран на: 8.11.2010
Кара: Compakt 323 i

Re: обикновено АГУ vs газов инжекцион

Мнение от stoevro » 16 Сеп 2011, 11:03

Явно при всеки е различно, но при нас обслужване два пъти годишно се и наред колата. Като бензина си е бензин все пак :mhihi:
В Света има само три букви за автомобил: B M W
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2377
Регистриран на: 10.04.2008
Местоположение: СА
Кара: м си...

Re: обикновено АГУ vs газов инжекцион

Мнение от plradev » 16 Сеп 2011, 11:29

go6o_lud написа:Аз съмимал 2 бмв-та с обикновенни газови и 1 с ГИ... да ви кажа тези с обикновенните газови на 100 майстора съм ходил, кво ли не съм сменвал и пак гърмят и от там почват главоболия с дебитомери, гофрета и т.н. Имах 320-ка с ГИ, при нея бяха по-добре нещата, но 2 пъти годишно трябваше обслужване, смяна на дюзички и т.н. което след като си дал 1 път 1400лв и после 2 пъти по 200.. къде му е сметката и кога ще го избиеш, по-добре на бензин да си караш. И при газовия инжекцион пак има проблеми с обороти и т.н. не всичко си е перфектно както го описват :smoke:

Смяна на дюзи 2 пъти годишно ?!?! Айде де .... ;)
Обслужването на ГИ-то се състои в смяна на филтри -20лв на 15к и смяна на мембрани на редуктора на 60к ~40лв. Дюзи се сменят при проблем в тях и това се нарича ремонт ,а не обслужване ... ;) Та на фона на това,че майсторите ,които могат читаво да настроят обиконовено АГУ ,не се срещат често ,за разлика от къде ,къде по-лесната настройка на ГИ по софтуерен път ,лично за мен това е предпочината уредба. Цената наистина е друга на ГИ,но риска от странични ефекти и аномалии при работата на двигатела е в пъти по-малък от АГУ
Последна промяна plradev на 16 Сеп 2011, 11:31, променена общо 1 път
Изображение

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Re: обикновено АГУ vs газов инжекцион

Мнение от bmwfena » 16 Сеп 2011, 11:30

JIKI_RACER написа:
vankatagsi написа:Аз мисля че база за сравнение и коментар няма



Ами имал съм и обикновена газова с ламбда контрол и сега съм с ГИ , очаквах разлика ама не - няма.

Разхода е един и същи , може ми в града е мааалко по малко. А колко е по капризен ГИ , моля ти са :) .То са филтри , настройки , дюзи ,компове.

Зависи от колата каква е , за тия старите мотори М50 М52 и обикновена АГу направена като хората е перфектно решение , още повече за 500лв.

И аз бех доволен от обикновената-дали щото я взех чисто нова-за 2 години ми е гръмнала 3-4 пъти.И то само като намалее газта.Като гледам хората в кви филми влизат с тия инжекциони- :paranoid: :paranoid:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 17.02.2008
Местоположение: габрово

Re: обикновено АГУ vs газов инжекцион

Мнение от rindi » 16 Сеп 2011, 12:03

Имам обикновена, никакви проблеми само разхода е с 2 литра горница, но пък се компенсира от това че бензин не е виждала от половин година! За по-старите мотори, обикновената АГУ си мисля че е по добре.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 827
Регистриран на: 7.08.2007
Местоположение: Sofia

Re: обикновено АГУ vs газов инжекцион

Мнение от AcOrP » 16 Сеп 2011, 15:29

Зависи от мотора и за какъв ГИ говориме. Темата е малко като Карбуратор срещу инжекцион.
Ясно е,че инжекционна е по-добрия вариант които обаче е по сложен и по скъп.
А от мотора зависи отново много, това което мен лично не ми харесва при ГИ е бъркотията която се създава с инсталацията. Дупчи се колектора и т.н. Обикновенната се монтира с къде къде по малко модификации по колата.


Аватар
Мнения: 450
Регистриран на: 1.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Капак от Е32 на тавана на 34-ката
Мечтае да кара: ЗиЛ-157; АН-12
Детайли за колата: Бяла и стара

Re: обикновено АГУ vs газов инжекцион

Мнение от kemakozeE36 » 16 Сеп 2011, 18:52

...vs карайте на бензин и не си съсипвайте колите.В случай, че нямате възможност подменете бензинояда с нещо по-икономично от друга марка.Тия дето са правили всяка една кола са достатъчно умни да преценят, че тая газова пущина е излишна или ако не, са щяли да я монтират ;)
Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 94
Регистриран на: 8.05.2008

Re: обикновено АГУ vs газов инжекцион

Мнение от shpeki » 16 Сеп 2011, 19:04

Ако е от най евтините ГИ-та по добре обикновенна газова. ГИ-то е по добрата система но и по скъпата за поддръжка, както и по капризната защото за нея трябва всичко по бензиновата част на колата да е наред. Най евтино е обикновенна газова ама сложена както трябва.

kemakozeE36 написа:...vs карайте на бензин и не си съсипвайте колите.В случай, че нямате възможност подменете бензинояда с нещо по-икономично от друга марка.Тия дето са правили всяка една кола са достатъчно умни да преценят, че тая газова пущина е излишна или ако не, са щяли да я монтират ;)

Ще споделиш ли с нас как точно се съсипват колите на газ ?
Последна промяна shpeki на 16 Сеп 2011, 19:05, променена общо 1 път


Аватар
Мнения: 1825
Регистриран на: 23.09.2005
Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
Пол: Мъж
Кара: Кенеф от Инголщат

Re: обикновено АГУ vs газов инжекцион

Мнение от ms » 16 Сеп 2011, 19:19

shpeki написа:... трябва всичко по бензиновата част на колата да е наред...


що пък бензиновата част трябва да е наред- все си мисля, че охлаждането и тоците трябва да са ти наред за да ти бачка добре АГУ-то... нали идеята е да замениш бензина с газ- к'во ти пука дали работи идеално на бензин ;)
Изображение
Изображение


Аватар
Мнения: 450
Регистриран на: 1.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Капак от Е32 на тавана на 34-ката
Мечтае да кара: ЗиЛ-157; АН-12
Детайли за колата: Бяла и стара

Re: обикновено АГУ vs газов инжекцион

Мнение от kemakozeE36 » 16 Сеп 2011, 19:33

shpeki написа:Ако е от най евтините ГИ-та по добре обикновенна газова. ГИ-то е по добрата система но и по скъпата за поддръжка, както и по капризната защото за нея трябва всичко по бензиновата част на колата да е наред. Най евтино е обикновенна газова ама сложена както трябва.

kemakozeE36 написа:...vs карайте на бензин и не си съсипвайте колите.В случай, че нямате възможност подменете бензинояда с нещо по-икономично от друга марка.Тия дето са правили всяка една кола са достатъчно умни да преценят, че тая газова пущина е излишна или ако не, са щяли да я монтират ;)

Ще споделиш ли с нас как точно се съсипват колите на газ ?

Ма разбира се, че ще ти обясня, ма как няма да ти обясня :mhihi:
Имах 316 М40 в Е36 монтирано.Беше с обикновена АГУ с плочка и непрекъснато си сменях дебитомери, свещи, ГЪРНЕТА(ела да ти покажа кола невиждала газ досега и гърнета на 21 г :winky: )постоянно ми ебаваше паленето, оборотите и нормалната като цяло работа на мотора, беше направена така че докато работи на газ бензиновата помпа въртеше постоянно и един хубав ден в един проливен дъжд на Сточна гара сменявах и бензинова помпа.Минах през сума ти "майстори" смених по газовата всички филтри, клапана мембраните и после разлика нямаше.
Предполагам ще се съгласиш с мене, че газовата бутилка е бомба със закъснител в багажника :!:
В крайна сметка след поредния ремонт, който беше насочен към работата на бензин(свещи, дюзи центровки и т.н.) колата заработи великолепно на бензин, газовата бутилка барабар с изпарители паспорти, клапани, процесори и т.н. отидоха на вторичните, задницата се дигна с 3 пръста и още куп хубави неща ;)
Нещо друго?
Изображение
Изображение

Следваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook