Падащ акумулатор?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- ^_^
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: 26.10.2009
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: пичеловка
Падащ акумулатор?
Колеги, преди 3 седмици си бях оставил колата на габарити за 30-тина минути и ми падна акумулатора. От тогава още 1 път нямах ток. Днес на сравнително загрята кола без причина ми падна тока. Запалихме на бутане, преместихме се на бензиностанция и като завъртяхме - няма никой. После след повторното палене на бутане запалих още 4-5 пъти за деня успешно. От какво може да проблемът? Неработещ алтернатор или просто системно работещ? Как мога да проверя дали зарежда по време на движение?
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Падащ акумулатор?
На запален мотор мери напрежението. Трябва да е към 14.2 волта. При под 14 вече е проблем - четки, и т.н. Методи80 има тема за ремонт на алтернатор, ще ти помогне със сигурност.
- plradev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2377
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: СА
- Кара: м си...
Re: Падащ акумулатор?
13,7V е критичния минимум на напрежение за нашите коли и всички останали от тия години ,които нямат толкова чувстителна електроника. Меренето се извършва на празен ход на мотора , пуснато парно на макс и запалени къси светлини . В конкретния случай предполагам ,че е заминла някоя или няколко клетки на акумулатора ...
п.п. И си провери дали са добре стегнати клемите за всеки случай ,преди да предприемаш каквото и да било
п.п. И си провери дали са добре стегнати клемите за всеки случай ,преди да предприемаш каквото и да било


- ^_^
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: 26.10.2009
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: пичеловка
Re: Падащ акумулатор?
Благодаря колеги. А може ли да пада от факта, че винаги карам на къси светлини?
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Падащ акумулатор?
^_^ написа:Благодаря колеги. А може ли да пада от факта, че винаги карам на къси светлини?
Не. И аз карам нон-стоп на къси, и проблеми няма.
- plradev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2377
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: СА
- Кара: м си...
Re: Падащ акумулатор?
^_^ написа:Благодаря колеги. А може ли да пада от факта, че винаги карам на къси светлини?
Ако е 32Ач ,караш на климатик и си надул яката музика + късите ,може и да пада,но едва ли си с толкова малък капацитет на батерията



Re: Падащ акумулатор?
plradev написа:п.п. И си провери дали са добре стегнати клемите за всеки случай ,преди да предприемаш каквото и да било
Както и масата на мотора.
- ^_^
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: 26.10.2009
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: пичеловка
Re: Падащ акумулатор?
72 амперчаса е. Клемите ще видя, дори ще си купя нови, защото днеска беше голям зор като падна. Все път паля със страх



- tosho_72
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 12.09.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: 325 TDS + 330ci
- Детайли за колата: черни :)
Re: Падащ акумулатор?
Аз имах подобен проблем,генератора ми зареждаше 13.8 волта акумолатора не ми е много читав и като карам на фарове се налага от време на време да зареждам акумолатора.Сега съм си сменил релерегулатота и зарежда 14.2-14.4 волта и нямам никакви проблеми.
- go6o_lud
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 27.01.2009
- Пол: Мъж
- Кара: x5 e53 3.0 d
Re: Падащ акумулатор?
Направо иди да ти проверят генератора, може да е за ремонт
Аз от токове не разбирам изобщо, но съм сменял на 5цата електронното на генератора и такива ми бяха симптомите, само на пълна газ ми гаснеше лампата на акумулатора. При теб може да е само четки например... де да знам има си хора дето само с това се занимават, по -добре иди да ти го проверят 


To be the best, you have to fight to beat the best !!!
- u`F`o
- ентусиаст
-
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: Падащ акумулатор?
Виж да нямаш оттчека някъде и от там да ти губи ток. Пробвай замери акумулатора и на спряла кола и всичко изгасено....
- dicho0o
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 660
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка
Re: Падащ акумулатор?
Това се получава ако акумулатора ти не държи тока,тегли прекалено много ток и дори на празен ход може да ти пада и към 11,5v. 

- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Re: Падащ акумулатор?
След като си оставил колата на габарити и акумулатора ти се е изтощил, с какво го зареди после? Ако не достатъчно зареден много бързо се получава пад на напрежението. Вземи читаво зарядно устройство, зареди акумулатора като си му е ръдът. Измери и дали ти работи правилно алтернатора, колегите са ти писали какви стойности трябва да ти дава при работеща кола. Измерете и за утечка, и ако няма управия след като извършиш тези процедури, просто отдели средства за нова батерия.


Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Падащ акумулатор?
Много весела тема
Сега по същество. Това за алтернатора, което го пише в темата е по-скоро в сферата на догадките. Алтернатора е конструиран така, че изходното му напрежение да е максимално 14,4V. Погрешно е схващането, че напрежението зарежда акумулатора - за зарядката е необходим ток. Важно е колко ампера дава алтернатора, за да зареди акумулатора. Понеже напрежението в автомобила е постоянно и стабилизирано то мощността на консуматорите и общата консумация в атомобила се определа от тока (ампеража). За изправната работа на алтернатора се съди по тока, който той произвежда и товара, на който издържа. Доказано е, че дори при напрежение от 12,5V акумулатора пак се зарежда. Въпроса е колко е тока на зарядка, ако е по-малък - времето за зареждане е по-дълго. При алтернаторите този ток е в пъти по-голям от тока при зарядните станции. Тази непрекъсната зарядка и разряд на акумулатора с такива натоварвания са причината за "късия му живот".
Вярно е, че за да се завери гаранцията на акумулатора се мери напрежението на алтернатора. Причината за това е, че по-лесно се мери напрежението отколкото ток на заряд, като се допуска, че при понижено напрежение и тока не е в параметри. На практика това не винаги е така.
При колегата е вероятно да има мъртва клетка, обикновено първа се предава тази, на която е плюсовата клема. Тогава акумулатора се явява консуматор сам за себе си и не може да осигури необходимия капацитет от ток.
Колега провери акумулатора, но някъде където имат товарна вилка.

Сега по същество. Това за алтернатора, което го пише в темата е по-скоро в сферата на догадките. Алтернатора е конструиран така, че изходното му напрежение да е максимално 14,4V. Погрешно е схващането, че напрежението зарежда акумулатора - за зарядката е необходим ток. Важно е колко ампера дава алтернатора, за да зареди акумулатора. Понеже напрежението в автомобила е постоянно и стабилизирано то мощността на консуматорите и общата консумация в атомобила се определа от тока (ампеража). За изправната работа на алтернатора се съди по тока, който той произвежда и товара, на който издържа. Доказано е, че дори при напрежение от 12,5V акумулатора пак се зарежда. Въпроса е колко е тока на зарядка, ако е по-малък - времето за зареждане е по-дълго. При алтернаторите този ток е в пъти по-голям от тока при зарядните станции. Тази непрекъсната зарядка и разряд на акумулатора с такива натоварвания са причината за "късия му живот".
Вярно е, че за да се завери гаранцията на акумулатора се мери напрежението на алтернатора. Причината за това е, че по-лесно се мери напрежението отколкото ток на заряд, като се допуска, че при понижено напрежение и тока не е в параметри. На практика това не винаги е така.
При колегата е вероятно да има мъртва клетка, обикновено първа се предава тази, на която е плюсовата клема. Тогава акумулатора се явява консуматор сам за себе си и не може да осигури необходимия капацитет от ток.
Колега провери акумулатора, но някъде където имат товарна вилка.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Падащ акумулатор?
най вероятно самата ти батерия си заминава
не значи че ако е на 2 години това е гаранция за здраве..
ако е ползвана неправилно и е държан на някакви ниски V просто си е за изхвърляне..
не значи че ако е на 2 години това е гаранция за здраве..
ако е ползвана неправилно и е държан на някакви ниски V просто си е за изхвърляне..
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани