redline tuning
Модератор: bum_bum
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3928
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
redline tuning
Някой ще обясни ли откъде накъде 10 коня от това чудо да му се невиди
http://www.redline-tuning.com/cat/3_110/view/480/
http://www.redline-tuning.com/cat/3_110/view/480/
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

Принципа лесно може да се обясни:
Предполагаме че имаш кола с 130 кончета, изпускателна система заводски с диаметри на рънерите 30мм. Решаваш да си купиш спотна "генерация" - тогава рънерите стават 40мм (примерно) - идва някое и друго конче но за сметка на това пада скоростта на газовете в изпускателната система (с което се губи част от придобитата мощност). Е, лентата термоизолира (т.е. запазва висока температурата на тези газове) - оттам и компенсира тоя спад на скоростта без да се налага да се използват по-тесни рънери. Тази компенсация именно е въпросните 8-10 коня (доста относително - по-правилно би било да се даде това в някакви проценти).
Толкова що се отнася до мощности (другия ефект е че сваля температурите в коша - което изобщо не е без значение).
Предполагаме че имаш кола с 130 кончета, изпускателна система заводски с диаметри на рънерите 30мм. Решаваш да си купиш спотна "генерация" - тогава рънерите стават 40мм (примерно) - идва някое и друго конче но за сметка на това пада скоростта на газовете в изпускателната система (с което се губи част от придобитата мощност). Е, лентата термоизолира (т.е. запазва висока температурата на тези газове) - оттам и компенсира тоя спад на скоростта без да се налага да се използват по-тесни рънери. Тази компенсация именно е въпросните 8-10 коня (доста относително - по-правилно би било да се даде това в някакви проценти).
Толкова що се отнася до мощности (другия ефект е че сваля температурите в коша - което изобщо не е без значение).
- Mr. Bad Guy
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 27.02.2006
jamie написа:Принципа лесно може да се обясни:
Предполагаме че имаш кола с 130 кончета, изпускателна система заводски с диаметри на рънерите 30мм. Решаваш да си купиш спотна "генерация" - тогава рънерите стават 40мм (примерно) - идва някое и друго конче но за сметка на това пада скоростта на газовете в изпускателната система (с което се губи част от придобитата мощност). Е, лентата термоизолира (т.е. запазва висока температурата на тези газове) - оттам и компенсира тоя спад на скоростта без да се налага да се използват по-тесни рънери. Тази компенсация именно е въпросните 8-10 коня (доста относително - по-правилно би било да се даде това в някакви проценти).
Толкова що се отнася до мощности (другия ефект е че сваля температурите в коша - което изобщо не е без значение).
Това със скоростта на газовете са пълни глупости

Ако има някакво повишаване на мощността, то може да бъде само от по-студения въздух, който влиза в двигателя

Mr. Bad Guy написа:Това със скоростта на газовете са пълни глупости![]()
Ако има някакво повишаване на мощността, то може да бъде само от по-студения въздух, който влиза в двигателя
Опитай да сложиш изпускателна система с огромни диаметри - сам ще установиш какъв "мъртвец" става колата освен преди ограничителя чак

ПП: Студения въздух се подвежда по друг начин и на практика не зависи изобщо от тази лента (освен ако е поставен на грешно място въздушния филтър например).
- rtzankov
- Ценко изложбения
-
- Мнения: 3813
- Регистриран на: 26.11.2003
- Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
- Пол: Мъж
- Кара: дългия да си плати входа !!!
- dr-who
- ентусиаст
-
- Мнения: 1088
- Регистриран на: 28.02.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 Touring 330xi
- Мечтае да кара: F10 M5
има ли смисъл да се обсъжда тази тема изобщо? 

--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
- Giorceto
- Дружба Тийм
-
- Мнения: 5675
- Регистриран на: 4.05.2002
- Местоположение: Keep walking
- Пол: Мъж
- Кара: 535xD
Mr. Bad Guy написа:
Това със скоростта на газовете са пълни глупости![]()
Ако има някакво повишаване на мощността, то може да бъде само от по-студения въздух, който влиза в двигателя
Как слагаш лента на изпускателния колектор и почва да влиза по студен въздух през смукателни? и тая лента принципно не пропуска топлина през нея, което означава че каквото се е нагряло трудно ще изстине, а не какво се е нагряло бързо ще изстине

Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
- Mr. Bad Guy
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 27.02.2006
jamie написа:Mr. Bad Guy написа:Това със скоростта на газовете са пълни глупости![]()
Ако има някакво повишаване на мощността, то може да бъде само от по-студения въздух, който влиза в двигателя
Опитай да сложиш изпускателна система с огромни диаметри - сам ще установиш какъв "мъртвец" става колата освен преди ограничителя чак![]()
ПП: Студения въздух се подвежда по друг начин и на практика не зависи изобщо от тази лента (освен ако е поставен на грешно място въздушния филтър например).
Мухахах, умирам от смях. Тъкмо беше станало скучно в този форум

Ти май бъркаш буталния двигател с реактивен.
По твойта логика излиза че ако си направиме едно ауспухче с диаметър 10мм и го увием цялото с термоизолационна лента ще качиме 100 коня

Газовете ще имат огромна скорост и ще движат колата на принципа на реактивния двигател

- Niikoo_1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 564
- Регистриран на: 26.11.2005
- Местоположение: София
- Кара: кръгчета
Господин лош искам да ти кажа, че съвсем не си прав това, което Jamie е написъл е вярно и няма, защо да се пънеш да отговаряш, по-добре да замълчиш и да не се излагаш повече
Тази лента не може да си нявиеш на чугунения сток хедърс, и да при турбиниран автомобил 100% ще качи мощността с 10тина кончета при положение, че колата е 250-300коня, просто хората са сгрешили, че не са дали резултатите в проценти.
П.С
Пет мнения имаш и вече се изложи

Тази лента не може да си нявиеш на чугунения сток хедърс, и да при турбиниран автомобил 100% ще качи мощността с 10тина кончета при положение, че колата е 250-300коня, просто хората са сгрешили, че не са дали резултатите в проценти.
П.С
Пет мнения имаш и вече се изложи
Mr. Bad Guy написа:jamie написа:Mr. Bad Guy написа:Това със скоростта на газовете са пълни глупости![]()
Ако има някакво повишаване на мощността, то може да бъде само от по-студения въздух, който влиза в двигателя
Опитай да сложиш изпускателна система с огромни диаметри - сам ще установиш какъв "мъртвец" става колата освен преди ограничителя чак![]()
ПП: Студения въздух се подвежда по друг начин и на практика не зависи изобщо от тази лента (освен ако е поставен на грешно място въздушния филтър например).
Мухахах, умирам от смях. Тъкмо беше станало скучно в този форум![]()
Ти май бъркаш буталния двигател с реактивен.
По твойта логика излиза че ако си направиме едно ауспухче с диаметър 10мм и го увием цялото с термоизолационна лента ще качиме 100 коня![]()
Газовете ще имат огромна скорост и ще движат колата на принципа на реактивния двигател
Аспухчето няма смисъл да се увива понеже там вече всичко е свършило. Увиват се секциите най-близо до мотора (хедър, рънери). Реактивния принцип го има (и изолации също! - керамични) но не в автомобилните двигатели

Логиката е елементарна - с тънки рънери си душиш мотора, с дебели - губиш момент в ниски и средни.
Ефекта от скоростта е засегнат в сравнения от тип velocity vs flow (ето ти и материал за четене в Гугъл например). Просто казано - velocity има по-голям ефект от flow.
- VT5602AK
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2048
- Регистриран на: 30.01.2006
- Местоположение: London
- Пол: Мъж
- Кара: E36S50B30,Mini Cooper S
- Мечтае да кара: S50B30 turbo
- Детайли за колата: модифицирани
- Mr. Bad Guy
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 27.02.2006
vassil.velichkov написа: Тази лента се използва само за стоманени тръбни колектори, а не за чугунени. Това, което прави лентата е да запазва висока и равномерна температура на колекторите и да намалява жегата под капака. Чугунените колектори изстиват много по-бавно от тънкостенните стоманени такива и затова нямат нужда от изолзация. Стоманените имат проблем с изстиването от външната страна на тръбите при което се получават сериозни температурни разлики от вътрешната и от външната страна. В резултат вътре в колекторите се получават микро-завихряния, а и скоростта на газовете пада, обратното налягане се увеличава. При сложена изолация се постигат около 8-10к.с. на атмосферен мотор 2.0 16V, подчертавам, спрямо същите колектори, но неизолирани. За Турбо автомобили също има ефект, но по-скоро заради много по-ниската температура под капака на двигателя.
Тази теория май е по-различна от теорията на jamie.
Нещо много теории станаха...

Май съм по-склонен да вярвам на г-н Величков.
Че е Май, Май е.
Но и че четеш между редовете....
Васил Величков описва ситуацията при неизолиран колектор, лукова главо
И "май" не е толкова различно, ама няма кой да чете.
Но и че четеш между редовете....
В резултат вътре в колекторите се получават микро-завихряния, а и скоростта на газовете пада, обратното налягане се увеличава.
Васил Величков описва ситуацията при неизолиран колектор, лукова главо

19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани