redline tuning

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

Старши Алкохолик
Аватар
Мнения: 3928
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
Кара: E60 LCI 535d
Мечтае да кара: E24 635CSi
Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D

redline tuning

Мнение от zAcK » 05 Апр 2006, 22:46

Някой ще обясни ли откъде накъде 10 коня от това чудо да му се невиди
http://www.redline-tuning.com/cat/3_110/view/480/
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти! :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real :mhihi:

М10 Разрушителя
Аватар
Мнения: 291
Регистриран на: 20.09.2005
Местоположение: Самоков

Мнение от ddt » 05 Апр 2006, 23:02

Ти не си ли чувал за реклама :?: :?: :?:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 200
Регистриран на: 23.06.2005

Мнение от jamie » 06 Апр 2006, 13:17

Принципа лесно може да се обясни:
Предполагаме че имаш кола с 130 кончета, изпускателна система заводски с диаметри на рънерите 30мм. Решаваш да си купиш спотна "генерация" - тогава рънерите стават 40мм (примерно) - идва някое и друго конче но за сметка на това пада скоростта на газовете в изпускателната система (с което се губи част от придобитата мощност). Е, лентата термоизолира (т.е. запазва висока температурата на тези газове) - оттам и компенсира тоя спад на скоростта без да се налага да се използват по-тесни рънери. Тази компенсация именно е въпросните 8-10 коня (доста относително - по-правилно би било да се даде това в някакви проценти).
Толкова що се отнася до мощности (другия ефект е че сваля температурите в коша - което изобщо не е без значение).

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 27.02.2006

Мнение от Mr. Bad Guy » 06 Апр 2006, 14:30

jamie написа:Принципа лесно може да се обясни:
Предполагаме че имаш кола с 130 кончета, изпускателна система заводски с диаметри на рънерите 30мм. Решаваш да си купиш спотна "генерация" - тогава рънерите стават 40мм (примерно) - идва някое и друго конче но за сметка на това пада скоростта на газовете в изпускателната система (с което се губи част от придобитата мощност). Е, лентата термоизолира (т.е. запазва висока температурата на тези газове) - оттам и компенсира тоя спад на скоростта без да се налага да се използват по-тесни рънери. Тази компенсация именно е въпросните 8-10 коня (доста относително - по-правилно би било да се даде това в някакви проценти).
Толкова що се отнася до мощности (другия ефект е че сваля температурите в коша - което изобщо не е без значение).


Това със скоростта на газовете са пълни глупости :!:
Ако има някакво повишаване на мощността, то може да бъде само от по-студения въздух, който влиза в двигателя :idea:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 200
Регистриран на: 23.06.2005

Мнение от jamie » 06 Апр 2006, 14:33

Mr. Bad Guy написа:Това със скоростта на газовете са пълни глупости :!:
Ако има някакво повишаване на мощността, то може да бъде само от по-студения въздух, който влиза в двигателя :idea:


Опитай да сложиш изпускателна система с огромни диаметри - сам ще установиш какъв "мъртвец" става колата освен преди ограничителя чак :lol:

ПП: Студения въздух се подвежда по друг начин и на практика не зависи изобщо от тази лента (освен ако е поставен на грешно място въздушния филтър например).

Ценко изложбения
Аватар
Мнения: 3813
Регистриран на: 26.11.2003
Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
Пол: Мъж
Кара: дългия да си плати входа !!!

Мнение от rtzankov » 06 Апр 2006, 15:18

Jamie ко му обясняваш, не виждаш ли че е Ме. Бед Гай :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
Изображение
R.I.P Landikar

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1088
Регистриран на: 28.02.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 Touring 330xi
Мечтае да кара: F10 M5

Мнение от dr-who » 06 Апр 2006, 18:27

има ли смисъл да се обсъжда тази тема изобщо? :winky:
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 200
Регистриран на: 23.06.2005

Мнение от jamie » 06 Апр 2006, 19:12

dr-who написа:има ли смисъл да се обсъжда тази тема изобщо? :winky:


Защо не ?

Дружба Тийм
Аватар
Мнения: 5675
Регистриран на: 4.05.2002
Местоположение: Keep walking
Пол: Мъж
Кара: 535xD

Мнение от Giorceto » 06 Апр 2006, 19:50

Mr. Bad Guy написа:
Това със скоростта на газовете са пълни глупости :!:
Ако има някакво повишаване на мощността, то може да бъде само от по-студения въздух, който влиза в двигателя :idea:


Как слагаш лента на изпускателния колектор и почва да влиза по студен въздух през смукателни? и тая лента принципно не пропуска топлина през нея, което означава че каквото се е нагряло трудно ще изстине, а не какво се е нагряло бързо ще изстине :)
Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 27.02.2006

Мнение от Mr. Bad Guy » 06 Апр 2006, 20:18

jamie написа:
Mr. Bad Guy написа:Това със скоростта на газовете са пълни глупости :!:
Ако има някакво повишаване на мощността, то може да бъде само от по-студения въздух, който влиза в двигателя :idea:


Опитай да сложиш изпускателна система с огромни диаметри - сам ще установиш какъв "мъртвец" става колата освен преди ограничителя чак :lol:

ПП: Студения въздух се подвежда по друг начин и на практика не зависи изобщо от тази лента (освен ако е поставен на грешно място въздушния филтър например).


Мухахах, умирам от смях. Тъкмо беше станало скучно в този форум :mhihi:
Ти май бъркаш буталния двигател с реактивен.
По твойта логика излиза че ако си направиме едно ауспухче с диаметър 10мм и го увием цялото с термоизолационна лента ще качиме 100 коня :mhihi:
Газовете ще имат огромна скорост и ще движат колата на принципа на реактивния двигател :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 564
Регистриран на: 26.11.2005
Местоположение: София
Кара: кръгчета

Мнение от Niikoo_1 » 06 Апр 2006, 20:22

Господин лош искам да ти кажа, че съвсем не си прав това, което Jamie е написъл е вярно и няма, защо да се пънеш да отговаряш, по-добре да замълчиш и да не се излагаш повече ;)

Тази лента не може да си нявиеш на чугунения сток хедърс, и да при турбиниран автомобил 100% ще качи мощността с 10тина кончета при положение, че колата е 250-300коня, просто хората са сгрешили, че не са дали резултатите в проценти.


П.С
Пет мнения имаш и вече се изложи

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 200
Регистриран на: 23.06.2005

Мнение от jamie » 06 Апр 2006, 20:53

Mr. Bad Guy написа:
jamie написа:
Mr. Bad Guy написа:Това със скоростта на газовете са пълни глупости :!:
Ако има някакво повишаване на мощността, то може да бъде само от по-студения въздух, който влиза в двигателя :idea:


Опитай да сложиш изпускателна система с огромни диаметри - сам ще установиш какъв "мъртвец" става колата освен преди ограничителя чак :lol:

ПП: Студения въздух се подвежда по друг начин и на практика не зависи изобщо от тази лента (освен ако е поставен на грешно място въздушния филтър например).


Мухахах, умирам от смях. Тъкмо беше станало скучно в този форум :mhihi:
Ти май бъркаш буталния двигател с реактивен.
По твойта логика излиза че ако си направиме едно ауспухче с диаметър 10мм и го увием цялото с термоизолационна лента ще качиме 100 коня :mhihi:
Газовете ще имат огромна скорост и ще движат колата на принципа на реактивния двигател :mhihi:


Аспухчето няма смисъл да се увива понеже там вече всичко е свършило. Увиват се секциите най-близо до мотора (хедър, рънери). Реактивния принцип го има (и изолации също! - керамични) но не в автомобилните двигатели :mhihi:
Логиката е елементарна - с тънки рънери си душиш мотора, с дебели - губиш момент в ниски и средни.
Ефекта от скоростта е засегнат в сравнения от тип velocity vs flow (ето ти и материал за четене в Гугъл например). Просто казано - velocity има по-голям ефект от flow.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2048
Регистриран на: 30.01.2006
Местоположение: London
Пол: Мъж
Кара: E36S50B30,Mini Cooper S
Мечтае да кара: S50B30 turbo
Детайли за колата: модифицирани

Мнение от VT5602AK » 28 Апр 2006, 3:27

големи глупости

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 27.02.2006

Мнение от Mr. Bad Guy » 16 Май 2006, 12:11

vassil.velichkov написа: Тази лента се използва само за стоманени тръбни колектори, а не за чугунени. Това, което прави лентата е да запазва висока и равномерна температура на колекторите и да намалява жегата под капака. Чугунените колектори изстиват много по-бавно от тънкостенните стоманени такива и затова нямат нужда от изолзация. Стоманените имат проблем с изстиването от външната страна на тръбите при което се получават сериозни температурни разлики от вътрешната и от външната страна. В резултат вътре в колекторите се получават микро-завихряния, а и скоростта на газовете пада, обратното налягане се увеличава. При сложена изолация се постигат около 8-10к.с. на атмосферен мотор 2.0 16V, подчертавам, спрямо същите колектори, но неизолирани. За Турбо автомобили също има ефект, но по-скоро заради много по-ниската температура под капака на двигателя.


Тази теория май е по-различна от теорията на jamie.
Нещо много теории станаха... :help:
Май съм по-склонен да вярвам на г-н Величков.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 200
Регистриран на: 23.06.2005

Мнение от jamie » 16 Май 2006, 12:14

Че е Май, Май е.
Но и че четеш между редовете....
В резултат вътре в колекторите се получават микро-завихряния, а и скоростта на газовете пада, обратното налягане се увеличава.

Васил Величков описва ситуацията при неизолиран колектор, лукова главо :mhihi: И "май" не е толкова различно, ама няма кой да чете.

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook