Американските VS Европейските спортисти

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 15.02.2007
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E36 323i Touring
Мечтае да кара: някакво М

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Binev_OuT » 01 Сеп 2011, 18:50

acho.rs написа:
R8 е хубава кола... доста бърза и приятна за каране... ама е поумекотено Галардо... та там вече за емоция не може много да се говори... общо взето като GTR-а... ама аз бих взел Audi-то ;)

- абе Р8 ГТ не е особено мек автомобил . Особено версията кабрио - 10 цилиндъра на 8500 оборота да реват точно зад врата ти :driving:

Незнам колко е мек,но съм чувал че е страшно здрав.Има много качества в колата.
В завода където я правяр по нея работят само най-опитните и добри механици от Ауди.Много внимание се е отделило на шасито,което е изцяло от аломин и заварките са толкова здрави,че тази кола променила сюжета на някакъв филм(не помня кой).
Трябвало да бъде смачкана и разбита,но не успели да я потрошът :mhihi:
Това Ауди си заслужава всеки един лев,то е направено от един вид вечни матеряли.Рядко вече премиум марките правят толкова качествени сглобки.Но не е точно суперкар,а по скоро ултра бързо гт купе,според мен.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 15.02.2007
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E36 323i Touring
Мечтае да кара: някакво М

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Binev_OuT » 01 Сеп 2011, 18:54

acho.rs написа:- така казват , но все пак е със сешуар , което е в пълен разрез с традициите на Ферари .

ПС: http://www.youtube.com/watch?v=yh_7aA4Yj20 :mhihi:

Ебаси бруталията :kuku:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 586
Регистриран на: 19.12.2007
Местоположение: София

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Fear » 02 Сеп 2011, 8:42

acho.rs написа:Ама ти и като каза , че болидите от Ф1 се движат по релси ... баце , онова няма вкарване в пътя от простосмъртен човек . Едва ли има превозно средство по трудно за управление :paranoid:

За това не съм съгласен. Неслучайно Фисикела (ако не се лъжа) в едно интервю беше казал, че няма нищо по-лесно за каране от болди от F1, именно поради факта, че има такова сцепление, каквото никой простосмъртен не може да си представи дори.
При болидите от F1, нещата са други. Всеки шофьор с малко тренировка, може да ги кара сигурно поне на 85-90%. За пример - Том Круз в болида на RedBull.
Обаче, да изцедиш последните 5-10% от възможностите на болида, т.е., да го караш на ръба... Да, ето това вече не е по силите на простосмъртен човек. ;)

П.П.
Moят опит се базира на каране в най-добрият симулатор, достъпен за простосмъртните - iRacing
Наистина е лесно да караш до 90% от възможностите на болида. За следващите 10% обаче... мъките са адски и мисията е почти невъзможна. :D

И едно интересно видеосравнение: Speed Comparison: GT vs. F1

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 545
Регистриран на: 28.01.2008
Кара: на цигари
Мечтае да кара: само на пури
Детайли за колата: и тя пуши

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от ivan83 » 02 Сеп 2011, 9:11

Fear написа:И едно интересно видеосравнение: Speed Comparison: GT vs. F1

:mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 02 Сеп 2011, 16:55

Бях гледал няколко предавания и съм чел доста интевюта , където известни авто журналисти (примерно като хамстера от Топ Гиър) се опотват да карат болиди и споделят , че е екстремно трудно .
А това да се оповавш на компютърна игра , за реалните възможости :conf:
Както и да е - това е условно . Ясно е че едно Ферари с изключени системи за сигурност е огън, а трансмисията не те изолира от шофирането . То и преди 20-25 години като са вкарали сервото сигурно се е говорело , че се губи връзката с колата , но БМВ още тогава доакзват , че сервото не пречи на връзката човек-машина .
.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 02 Сеп 2011, 16:59

Добре де , стана ясно , че Динан коренно преобърнаха мислите на клиентите на БМВ и сега , те търсят БМВ които са мегдан за тунинг :mhihi:
Сега сериозно - има някакъв смисъл да се остави хубав 6так в Ф10 , защото немците с право не обичат 4 цилиндрови бензинови лимозини . От друга страна , ще е трудно да се продаде , заради 535и ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 586
Регистриран на: 19.12.2007
Местоположение: София

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Fear » 02 Сеп 2011, 17:00

acho.rs написа:Бях гледал няколко предавания и съм чел доста интевюта , където известни авто журналисти (примерно като хамстера от Топ Гиър) се опотват да карат болиди и споделят , че е екстремно трудно .
А това да се оповавш на компютърна игра , за реалните възможости :conf:

В TopGear трябва шоу да става. ;)
Колкото до останалото, не ми се спори, но можеш да провериш, какви хора (истински пилоти) ползват "компютърната игра" за да учат писти и да тренират. Въобще, за iRacing има повече от достатъчно информация, стига желание да има човек. ;)

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от DrivinGGoD » 02 Сеп 2011, 17:28

Абе и аз Nurburgring го знам на изуст от М3 Challenge, ама на живо се оказа коренно различно, нищо, че знаех завоите... та научаването на пистата е едно - ок... ама чак да очакваш реална представа от карането съвсем друго :roll:

А и както казах по-рано - много пилоти станахте и започнахте вече болиди да карате с лекота... мисля, че прекалявате... то не бяха коли по 700 коня да искаме да са без системи и без помощници... то не бяха чисти удоволствия и отричане на доказани конструкции... а накрая и болидите били лесни и всеки е готов да кара във F1 с лекота след малко компютърни симулатори... :kuku: ние още малко ще вземем хляба на световните шампиони :bowdown:
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 15.02.2007
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E36 323i Touring
Мечтае да кара: някакво М

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Binev_OuT » 02 Сеп 2011, 18:14

DrivinGGoD написа:Абе и аз Nurburgring го знам на изуст от М3 Challenge, ама на живо се оказа коренно различно, нищо, че знаех завоите... та научаването на пистата е едно - ок... ама чак да очакваш реална представа от карането съвсем друго :roll:

А и както казах по-рано - много пилоти станахте и започнахте вече болиди да карате с лекота... мисля, че прекалявате... то не бяха коли по 700 коня да искаме да са без системи и без помощници... то не бяха чисти удоволствия и отричане на доказани конструкции... а накрая и болидите били лесни и всеки е готов да кара във F1 с лекота след малко компютърни симулатори... :kuku: ние още малко ще вземем хляба на световните шампиони :bowdown:

Никой,нищо не е отрекъл(поне аз) - а за карането на булид от Ф1 ако не вярваш виж - http://f1.f-e-n.net/index.php/url46630
След кратка конслутация с Култарт Том Круз се превърна в истински тест пилот.
А хляба на пилотите от ф1 няма да вземем,защото те не излизат на пистата за да направят 1 2 5 или 10 бързи обиколки,те излизат,правят 60 бързи обиколки и си заминават като пичове - те са велики!!!Освен това трябва да умеят да загравят гуми,да изпреварват с над 300км/ч и да поддържат перфеткната линия със същата тази скорост.
Но като от цялата работа за един новак е най-трудно да се научи да стартира,поради сложната работа на съединителя,имаш два лоста за работа с него,с които да контролираш зацепването,наистина ми се струва много сложно да направиш светкавичен старт с това чудо.
Всичко друго що се отнася до една или две добри обиколки мисля,че всеки един който си има понятие от състезание би се справил.
А като те гледам теб DrivinGGoD по пистите в Бг мисля,че ще се справиш повече от добре.
Колкото до съпоставката с компютърните игри и реалността - Фетел е разказвал как от БМВ са му усигурили симулатор с джойстик на който да тренира основните неща в карането.Дори на симулаторите достъпни и за нас можеш да научиш много.Ето ти си научил "Нордшлайфе" на една безплатна игра - не е всичко но е някаква основа,сам каза че си познавал пистата когато си отишъл там.
А ти там с какво кара - ако имаш тема с разказа моля дай ми линк!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 586
Регистриран на: 19.12.2007
Местоположение: София

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Fear » 03 Сеп 2011, 8:12

DrivinGGoD написа:Абе и аз Nurburgring го знам на изуст от М3 Challenge, ама на живо се оказа коренно различно, нищо, че знаех завоите... та научаването на пистата е едно - ок... ама чак да очакваш реална представа от карането съвсем друго :roll:

А и както казах по-рано - много пилоти станахте и започнахте вече болиди да карате с лекота... мисля, че прекалявате... то не бяха коли по 700 коня да искаме да са без системи и без помощници... то не бяха чисти удоволствия и отричане на доказани конструкции... а накрая и болидите били лесни и всеки е готов да кара във F1 с лекота след малко компютърни симулатори... :kuku: ние още малко ще вземем хляба на световните шампиони :bowdown:

Чак реална представа, разбира се, че не. Но достаттъчно близка - става. :)
Eто едно сравнение за Formula Mazda на Watkins Glen, което е дори отпреди 3 години: iRacing VS Real life
Пистите в iRacing са лазерно сканирани, пресъздадени са всяка една неравност, пукнатина или кръпка на асфалта с максимална точност. Няма друг такъв симулатор, вЕрвай ми. ;)
Има немалко хора, които получават шанс да карат истински състезателни автомобили, именно защото са се доказали на някой симулатор. А след това в реалния живот постигат съвсем прилични резултати. ;)
Сигурен съм, че можеш и сам да намериш примери за това. :)

Що се отнася до хляба на световните шампиони - ами няма как да им го вземем, именно заради последните 5-10% от възможностите на автомобилите. Тях да ги изстискаш е невъзможно за обикновен човек. ;)

Твърде много се отклонихме от темата. :bchug:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 03 Сеп 2011, 18:36

То пистата лесно ще пресъздадът ама кормилното управление ,чувствителността на педалите , ергономията , атмосферните условия не могат избощо да се пресъздадът .
Те за заради това , може и да научиш завойте , ама късмет да се научиш да караш от ПЦ игра :winky:
Колкото до Том Круз - след като сте се вързали , значи рекламата е наистина добра .
Автомобил с тегло 600кила и мощност 800-900кс , късмет да го овладеете ... но както каза колегата - форума е пълен със неразкрити таланти и има поне 150 човека които след 10 обиколки ще дадът време с 8 секунди по-слабо от Шумахер :ahah:
Последна промяна acho.rs на 03 Сеп 2011, 19:51, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 586
Регистриран на: 19.12.2007
Местоположение: София

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Fear » 03 Сеп 2011, 19:25

acho.rs написа:То пистата лесно ще пресъздадът ама кормилното управление ,чувствителността на преалите , ергономията , атмосферните условия не могат избощо да се пресъздадът .

Не ми се спори, то си е казано: "Сит, на гладен не вярва."
Пробвай симулатора или поне поразучи как стоят нещата, пък тогава давай категорични мнения. ;)

zxsport
Аватар

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от zxsport » 03 Сеп 2011, 21:45

Само за инфо ... Ферари Ф40 фабрично е САМО И ЕДИНСТВЕНО БИТУРБО (смЕтам да има голЕма разлика и Вие да я "схващате")
Омаловажаването на уменията на Ф1 - драйвърите е позорно и сравнението със симулатори "говори" за ниска авто-култура на пишещите!
По темата - аз ако съм пред дилема какво да взема (АМ/EU) ... ще трябва да търся инфо другаде, "щото" тука отговор и аргументи НЯМА!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Dirty M5 driveR » 04 Сеп 2011, 18:23

Големи куриози са се писали тук от последното ми мнение насам :mhihi: Не искам да обидя никого, ама е меко казано несериозно да се твърди, че след малка тренировка си готов тест пилот във Формула 1, или в какъвто и да е друг моторен спорт от такова равнище. Както каза Ачо - явно рекламата е наистина добра. Не смятам да изпадам в обяснения и т.н., но съм съгласен с DrivinGGoD, че прекалено много станаха "супер шофьорите" последно време. А е критично важно човек да знае какво може и да преценява внимателно как точно да прескочи тази бариера, която ще му отвори пътя към по-големите възможности. Доста от тези опити завършват фатално. Така че за мен правилния метод за трупане на умения е стъпка по стъпка, като се започне от елементарните неща като позиция на ръцете върху волана ако щете... щото от темата "Позиция на водача" оставам с впечатлението, че голяма част от хората не знаят как се държи волана, и т.н. Пак казвам - не искам и не е редно да правя критика на никого. Ключа е човек сам да си направи самокритика, както и да се учи от по-можещите. Аз мога да се похваля с приятел, който е невероятен шофьор, и над 50% от това, което умея съм го научил с негова помощ.

Отклонихме се прекалено много от темата, но си струва да се напише някоя и друга истина...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от steeN » 04 Сеп 2011, 19:40

том круз някой спомена тука. вие видяхте ли как кара том круз в топ гиър :)

http://www.youtube.com/watch?v=6VHyw1pKxVw :kuku:

той е един от малкото актьори, които са супер атлети. нищо общо със средно статистически кибик.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook