Американските VS Европейските спортисти
Модератор: Общи модератори
- Binev_OuT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E36 323i Touring
- Мечтае да кара: някакво М
Re: Американските VS Европейските спортисти
acho.rs написа:R8 е хубава кола... доста бърза и приятна за каране... ама е поумекотено Галардо... та там вече за емоция не може много да се говори... общо взето като GTR-а... ама аз бих взел Audi-то
- абе Р8 ГТ не е особено мек автомобил . Особено версията кабрио - 10 цилиндъра на 8500 оборота да реват точно зад врата ти
Незнам колко е мек,но съм чувал че е страшно здрав.Има много качества в колата.
В завода където я правяр по нея работят само най-опитните и добри механици от Ауди.Много внимание се е отделило на шасито,което е изцяло от аломин и заварките са толкова здрави,че тази кола променила сюжета на някакъв филм(не помня кой).
Трябвало да бъде смачкана и разбита,но не успели да я потрошът

Това Ауди си заслужава всеки един лев,то е направено от един вид вечни матеряли.Рядко вече премиум марките правят толкова качествени сглобки.Но не е точно суперкар,а по скоро ултра бързо гт купе,според мен.

- Binev_OuT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E36 323i Touring
- Мечтае да кара: някакво М
Re: Американските VS Европейските спортисти
acho.rs написа:- така казват , но все пак е със сешуар , което е в пълен разрез с традициите на Ферари .
ПС: http://www.youtube.com/watch?v=yh_7aA4Yj20
Ебаси бруталията


Re: Американските VS Европейските спортисти
acho.rs написа:Ама ти и като каза , че болидите от Ф1 се движат по релси ... баце , онова няма вкарване в пътя от простосмъртен човек . Едва ли има превозно средство по трудно за управление
За това не съм съгласен. Неслучайно Фисикела (ако не се лъжа) в едно интервю беше казал, че няма нищо по-лесно за каране от болди от F1, именно поради факта, че има такова сцепление, каквото никой простосмъртен не може да си представи дори.
При болидите от F1, нещата са други. Всеки шофьор с малко тренировка, може да ги кара сигурно поне на 85-90%. За пример - Том Круз в болида на RedBull.
Обаче, да изцедиш последните 5-10% от възможностите на болида, т.е., да го караш на ръба... Да, ето това вече не е по силите на простосмъртен човек.

П.П.
Moят опит се базира на каране в най-добрият симулатор, достъпен за простосмъртните - iRacing
Наистина е лесно да караш до 90% от възможностите на болида. За следващите 10% обаче... мъките са адски и мисията е почти невъзможна.

И едно интересно видеосравнение: Speed Comparison: GT vs. F1
- ivan83
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 545
- Регистриран на: 28.01.2008
- Кара: на цигари
- Мечтае да кара: само на пури
- Детайли за колата: и тя пуши
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Американските VS Европейските спортисти
Бях гледал няколко предавания и съм чел доста интевюта , където известни авто журналисти (примерно като хамстера от Топ Гиър) се опотват да карат болиди и споделят , че е екстремно трудно .
А това да се оповавш на компютърна игра , за реалните възможости
Както и да е - това е условно . Ясно е че едно Ферари с изключени системи за сигурност е огън, а трансмисията не те изолира от шофирането . То и преди 20-25 години като са вкарали сервото сигурно се е говорело , че се губи връзката с колата , но БМВ още тогава доакзват , че сервото не пречи на връзката човек-машина .
.
А това да се оповавш на компютърна игра , за реалните възможости

Както и да е - това е условно . Ясно е че едно Ферари с изключени системи за сигурност е огън, а трансмисията не те изолира от шофирането . То и преди 20-25 години като са вкарали сервото сигурно се е говорело , че се губи връзката с колата , но БМВ още тогава доакзват , че сервото не пречи на връзката човек-машина .
.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Американските VS Европейските спортисти
Добре де , стана ясно , че Динан коренно преобърнаха мислите на клиентите на БМВ и сега , те търсят БМВ които са мегдан за тунинг
Сега сериозно - има някакъв смисъл да се остави хубав 6так в Ф10 , защото немците с право не обичат 4 цилиндрови бензинови лимозини . От друга страна , ще е трудно да се продаде , заради 535и ...

Сега сериозно - има някакъв смисъл да се остави хубав 6так в Ф10 , защото немците с право не обичат 4 цилиндрови бензинови лимозини . От друга страна , ще е трудно да се продаде , заради 535и ...
Re: Американските VS Европейските спортисти
acho.rs написа:Бях гледал няколко предавания и съм чел доста интевюта , където известни авто журналисти (примерно като хамстера от Топ Гиър) се опотват да карат болиди и споделят , че е екстремно трудно .
А това да се оповавш на компютърна игра , за реалните възможости![]()
В TopGear трябва шоу да става.

Колкото до останалото, не ми се спори, но можеш да провериш, какви хора (истински пилоти) ползват "компютърната игра" за да учат писти и да тренират. Въобще, за iRacing има повече от достатъчно информация, стига желание да има човек.

- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Американските VS Европейските спортисти
Абе и аз Nurburgring го знам на изуст от М3 Challenge, ама на живо се оказа коренно различно, нищо, че знаех завоите... та научаването на пистата е едно - ок... ама чак да очакваш реална представа от карането съвсем друго 
А и както казах по-рано - много пилоти станахте и започнахте вече болиди да карате с лекота... мисля, че прекалявате... то не бяха коли по 700 коня да искаме да са без системи и без помощници... то не бяха чисти удоволствия и отричане на доказани конструкции... а накрая и болидите били лесни и всеки е готов да кара във F1 с лекота след малко компютърни симулатори...
ние още малко ще вземем хляба на световните шампиони 

А и както казах по-рано - много пилоти станахте и започнахте вече болиди да карате с лекота... мисля, че прекалявате... то не бяха коли по 700 коня да искаме да са без системи и без помощници... то не бяха чисти удоволствия и отричане на доказани конструкции... а накрая и болидите били лесни и всеки е готов да кара във F1 с лекота след малко компютърни симулатори...


------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- Binev_OuT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E36 323i Touring
- Мечтае да кара: някакво М
Re: Американските VS Европейските спортисти
DrivinGGoD написа:Абе и аз Nurburgring го знам на изуст от М3 Challenge, ама на живо се оказа коренно различно, нищо, че знаех завоите... та научаването на пистата е едно - ок... ама чак да очакваш реална представа от карането съвсем друго
А и както казах по-рано - много пилоти станахте и започнахте вече болиди да карате с лекота... мисля, че прекалявате... то не бяха коли по 700 коня да искаме да са без системи и без помощници... то не бяха чисти удоволствия и отричане на доказани конструкции... а накрая и болидите били лесни и всеки е готов да кара във F1 с лекота след малко компютърни симулатори...ние още малко ще вземем хляба на световните шампиони
Никой,нищо не е отрекъл(поне аз) - а за карането на булид от Ф1 ако не вярваш виж - http://f1.f-e-n.net/index.php/url46630
След кратка конслутация с Култарт Том Круз се превърна в истински тест пилот.
А хляба на пилотите от ф1 няма да вземем,защото те не излизат на пистата за да направят 1 2 5 или 10 бързи обиколки,те излизат,правят 60 бързи обиколки и си заминават като пичове - те са велики!!!Освен това трябва да умеят да загравят гуми,да изпреварват с над 300км/ч и да поддържат перфеткната линия със същата тази скорост.
Но като от цялата работа за един новак е най-трудно да се научи да стартира,поради сложната работа на съединителя,имаш два лоста за работа с него,с които да контролираш зацепването,наистина ми се струва много сложно да направиш светкавичен старт с това чудо.
Всичко друго що се отнася до една или две добри обиколки мисля,че всеки един който си има понятие от състезание би се справил.
А като те гледам теб DrivinGGoD по пистите в Бг мисля,че ще се справиш повече от добре.
Колкото до съпоставката с компютърните игри и реалността - Фетел е разказвал как от БМВ са му усигурили симулатор с джойстик на който да тренира основните неща в карането.Дори на симулаторите достъпни и за нас можеш да научиш много.Ето ти си научил "Нордшлайфе" на една безплатна игра - не е всичко но е някаква основа,сам каза че си познавал пистата когато си отишъл там.
А ти там с какво кара - ако имаш тема с разказа моля дай ми линк!

Re: Американските VS Европейските спортисти
DrivinGGoD написа:Абе и аз Nurburgring го знам на изуст от М3 Challenge, ама на живо се оказа коренно различно, нищо, че знаех завоите... та научаването на пистата е едно - ок... ама чак да очакваш реална представа от карането съвсем друго
А и както казах по-рано - много пилоти станахте и започнахте вече болиди да карате с лекота... мисля, че прекалявате... то не бяха коли по 700 коня да искаме да са без системи и без помощници... то не бяха чисти удоволствия и отричане на доказани конструкции... а накрая и болидите били лесни и всеки е готов да кара във F1 с лекота след малко компютърни симулатори...ние още малко ще вземем хляба на световните шампиони
Чак реална представа, разбира се, че не. Но достаттъчно близка - става.

Eто едно сравнение за Formula Mazda на Watkins Glen, което е дори отпреди 3 години: iRacing VS Real life
Пистите в iRacing са лазерно сканирани, пресъздадени са всяка една неравност, пукнатина или кръпка на асфалта с максимална точност. Няма друг такъв симулатор, вЕрвай ми.

Има немалко хора, които получават шанс да карат истински състезателни автомобили, именно защото са се доказали на някой симулатор. А след това в реалния живот постигат съвсем прилични резултати.

Сигурен съм, че можеш и сам да намериш примери за това.

Що се отнася до хляба на световните шампиони - ами няма как да им го вземем, именно заради последните 5-10% от възможностите на автомобилите. Тях да ги изстискаш е невъзможно за обикновен човек.

Твърде много се отклонихме от темата.

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Американските VS Европейските спортисти
То пистата лесно ще пресъздадът ама кормилното управление ,чувствителността на педалите , ергономията , атмосферните условия не могат избощо да се пресъздадът .
Те за заради това , може и да научиш завойте , ама късмет да се научиш да караш от ПЦ игра
Колкото до Том Круз - след като сте се вързали , значи рекламата е наистина добра .
Автомобил с тегло 600кила и мощност 800-900кс , късмет да го овладеете ... но както каза колегата - форума е пълен със неразкрити таланти и има поне 150 човека които след 10 обиколки ще дадът време с 8 секунди по-слабо от Шумахер
Те за заради това , може и да научиш завойте , ама късмет да се научиш да караш от ПЦ игра

Колкото до Том Круз - след като сте се вързали , значи рекламата е наистина добра .
Автомобил с тегло 600кила и мощност 800-900кс , късмет да го овладеете ... но както каза колегата - форума е пълен със неразкрити таланти и има поне 150 човека които след 10 обиколки ще дадът време с 8 секунди по-слабо от Шумахер

Последна промяна acho.rs на 03 Сеп 2011, 19:51, променена общо 1 път
Re: Американските VS Европейските спортисти
acho.rs написа:То пистата лесно ще пресъздадът ама кормилното управление ,чувствителността на преалите , ергономията , атмосферните условия не могат избощо да се пресъздадът .
Не ми се спори, то си е казано: "Сит, на гладен не вярва."
Пробвай симулатора или поне поразучи как стоят нещата, пък тогава давай категорични мнения.

- zxsport
-
Re: Американските VS Европейските спортисти
Само за инфо ... Ферари Ф40 фабрично е САМО И ЕДИНСТВЕНО БИТУРБО (смЕтам да има голЕма разлика и Вие да я "схващате")
Омаловажаването на уменията на Ф1 - драйвърите е позорно и сравнението със симулатори "говори" за ниска авто-култура на пишещите!
По темата - аз ако съм пред дилема какво да взема (АМ/EU) ... ще трябва да търся инфо другаде, "щото" тука отговор и аргументи НЯМА!
Омаловажаването на уменията на Ф1 - драйвърите е позорно и сравнението със симулатори "говори" за ниска авто-култура на пишещите!
По темата - аз ако съм пред дилема какво да взема (АМ/EU) ... ще трябва да търся инфо другаде, "щото" тука отговор и аргументи НЯМА!
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Американските VS Европейските спортисти
Големи куриози са се писали тук от последното ми мнение насам
Не искам да обидя никого, ама е меко казано несериозно да се твърди, че след малка тренировка си готов тест пилот във Формула 1, или в какъвто и да е друг моторен спорт от такова равнище. Както каза Ачо - явно рекламата е наистина добра. Не смятам да изпадам в обяснения и т.н., но съм съгласен с DrivinGGoD, че прекалено много станаха "супер шофьорите" последно време. А е критично важно човек да знае какво може и да преценява внимателно как точно да прескочи тази бариера, която ще му отвори пътя към по-големите възможности. Доста от тези опити завършват фатално. Така че за мен правилния метод за трупане на умения е стъпка по стъпка, като се започне от елементарните неща като позиция на ръцете върху волана ако щете... щото от темата "Позиция на водача" оставам с впечатлението, че голяма част от хората не знаят как се държи волана, и т.н. Пак казвам - не искам и не е редно да правя критика на никого. Ключа е човек сам да си направи самокритика, както и да се учи от по-можещите. Аз мога да се похваля с приятел, който е невероятен шофьор, и над 50% от това, което умея съм го научил с негова помощ.
Отклонихме се прекалено много от темата, но си струва да се напише някоя и друга истина...

Отклонихме се прекалено много от темата, но си струва да се напише някоя и друга истина...
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Американските VS Европейските спортисти
том круз някой спомена тука. вие видяхте ли как кара том круз в топ гиър 
http://www.youtube.com/watch?v=6VHyw1pKxVw
той е един от малкото актьори, които са супер атлети. нищо общо със средно статистически кибик.

http://www.youtube.com/watch?v=6VHyw1pKxVw

той е един от малкото актьори, които са супер атлети. нищо общо със средно статистически кибик.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани