Въпрос за подкалник и ксенонов фар на 330d
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- sshtskv
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 299
- Регистриран на: 8.10.2010
- Местоположение: София/Кюстендил
- Пол: Мъж
- Кара: Продаде колата
- Мечтае да кара: Бързо, голямо и черно BMW
Въпрос за подкалник и ксенонов фар на 330d
1. Еднакви ли са подкалниците преди и след #facelift при седан?
2. Преминавам от рефлекторен фар към ксенонов. Когато запаля фара, той светва и не след дълго започва да мига. Дава грешка и дори по някога гасне. Всичко е вързано на фара с изключение на буксата за би-ксенон. Направихме опити, като вързахме декодери (залъгалки) и фаровете светнаха. Мисля, че би трябвало да светят и без тях... Мнения?
2. Преминавам от рефлекторен фар към ксенонов. Когато запаля фара, той светва и не след дълго започва да мига. Дава грешка и дори по някога гасне. Всичко е вързано на фара с изключение на буксата за би-ксенон. Направихме опити, като вързахме декодери (залъгалки) и фаровете светнаха. Мисля, че би трябвало да светят и без тях... Мнения?

- titimen
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 3.07.2008
- Местоположение: село България
- Пол: Мъж
- Кара: през ями и окопи...
- Мечтае да кара: LEXUS
Re: Въпрос за подкалник и ксенонов фар на 330d
Подкалниците трябва да са еднакви, но не съм сигурен. За фаровете ти трябва някой софтуерно да цъкне че колата е с ксенон и мисля ,че ще ти изчезне проблема. 

- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Въпрос за подкалник и ксенонов фар на 330d
Sasho Tsukev написа:1. Еднакви ли са подкалниците преди и след #facelift при седан?
2. Преминавам от рефлекторен фар към ксенонов. Когато запаля фара, той светва и не след дълго започва да мига. Дава грешка и дори по някога гасне. Всичко е вързано на фара с изключение на буксата за би-ксенон. Направихме опити, като вързахме декодери (залъгалки) и фаровете светнаха. Мисля, че би трябвало да светят и без тях... Мнения?
То хубаво ама тръгват без залъгалки - мнооого рядко



Според realoem - са еднакви поне дава един и същ парт номер
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: Въпрос за подкалник и ксенонов фар на 330d
не знам защо никой не чете старите теми
преди да смениш фаровете с ксенон беше цяло приключение - нямаше залъгалки, нямаше дис ...
сега е лесно - прекодираш лайт модула за 5 минути и не ти трябва нищо
...или ползваш залъгалките
преди да смениш фаровете с ксенон беше цяло приключение - нямаше залъгалки, нямаше дис ...
сега е лесно - прекодираш лайт модула за 5 минути и не ти трябва нищо
...или ползваш залъгалките
- sshtskv
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 299
- Регистриран на: 8.10.2010
- Местоположение: София/Кюстендил
- Пол: Мъж
- Кара: Продаде колата
- Мечтае да кара: Бързо, голямо и черно BMW
Re: Въпрос за подкалник и ксенонов фар на 330d
© написа:не знам защо никой не чете старите теми
преди да смениш фаровете с ксенон беше цяло приключение - нямаше залъгалки, нямаше дис ...
сега е лесно - прекодираш лайт модула за 5 минути и не ти трябва нищо
...или ползваш залъгалките
Ако това, което казваш е така, точка 2 отпада след като някой опитен настрои нещата. Имам уговорка с един колега от форума, надявам се, че ше свърши работа.
Колкото до точка едно, купих подкалник комплект китайски. Не става за нищо, никой да не се лъже! Интересувам се, преди и #facelift еднакви ли са подкалниците за да търся втората ръка оригинални. Ако не успея да намеря ше се броят над 300лв за оригинални, нови.
Страшно съм нервен и не мога да търся функцията за цитиране, но някой колега спомена за четене на стари теми.
Колега, толкова съм нервен, че не мога да ти опиша, колко много ми се четат стари теми! Когато съм спокоен и имам време изчитам всичко, което ме интересува от и до. За това и пиша рядко във форума, защото първо чета. Сега ситуацията е друга...

- vavilon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
Re: Въпрос за подкалник и ксенонов фар на 330d
Ами, ако беше чел преди другите теми, а те са доста за подкалниците и екстериора, щеше да разбереш, че подкалници, калници и брони само оригинални. Всичко останало е пародия
Почити всеки, много или малко, се е опарвал като теб, включително и аз
Та, ако не си с броня Мтех2, подкалниците са еднакви
п.п. Не се нерви', всичко ще се нареди, успех


Та, ако не си с броня Мтех2, подкалниците са еднакви

п.п. Не се нерви', всичко ще се нареди, успех

- Shamanek
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 263
- Регистриран на: 24.08.2009
- Местоположение: София / Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: f01 740xd LCI
Re: Въпрос за подкалник и ксенонов фар на 330d
Абе и аз сменях подкалник преден десен, ама малкия ( нали целия подкалник е съставен от 2 части та сменях само малкото). Китайски сложих и вярно е някаква много мека и кофти пластмаса ама става за сега поне 

- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Въпрос за подкалник и ксенонов фар на 330d
Sasho Tsukev написа:© написа:не знам защо никой не чете старите теми
преди да смениш фаровете с ксенон беше цяло приключение - нямаше залъгалки, нямаше дис ...
сега е лесно - прекодираш лайт модула за 5 минути и не ти трябва нищо
...или ползваш залъгалките
Ако това, което казваш е така, точка 2 отпада след като някой опитен настрои нещата. Имам уговорка с един колега от форума, надявам се, че ше свърши работа.
Колкото до точка едно, купих подкалник комплект китайски. Не става за нищо, никой да не се лъже! Интересувам се, преди и #facelift еднакви ли са подкалниците за да търся втората ръка оригинални. Ако не успея да намеря ше се броят над 300лв за оригинални, нови.
Страшно съм нервен и не мога да търся функцията за цитиране, но някой колега спомена за четене на стари теми.
Колега, толкова съм нервен, че не мога да ти опиша, колко много ми се четат стари теми! Когато съм спокоен и имам време изчитам всичко, което ме интересува от и до. За това и пиша рядко във форума, защото първо чета. Сега ситуацията е друга...
Ама верно не се нерви

За ксенона,или лайт модула или залъгалки аз съм 2-я вариант както и мнгоо други,1 година

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- sshtskv
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 299
- Регистриран на: 8.10.2010
- Местоположение: София/Кюстендил
- Пол: Мъж
- Кара: Продаде колата
- Мечтае да кара: Бързо, голямо и черно BMW
Re: Въпрос за подкалник и ксенонов фар на 330d
Май не споменах, че преминах на M-technik II, ако има значение?

- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Въпрос за подкалник и ксенонов фар на 330d
Sasho Tsukev написа:Май не споменах, че преминах на M-technik II, ако има значение?
realoem казва това фейс:
08 Covering left 1 51718193811
08 Covering right 1 51718193812
For vehicles with
Aerodynamics package
S716A=Yes
Разлика в цената няма на 2-та.Но предполагам ще са различни заради въздуховодите при М тех 2 бронята,а дали е преди или след с тази броня се тая мисля

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- vavilon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
Re: Въпрос за подкалник и ксенонов фар на 330d
vavilon написа:Ами, ако беше чел преди другите теми, а те са доста за подкалниците и екстериора, щеше да разбереш, че подкалници, калници и брони само оригинални. Всичко останало е пародияПочити всеки, много или малко, се е опарвал като теб, включително и аз
![]()
Та, ако не си с броня Мтех2, подкалниците са еднакви :yes:
п.п. Не се нерви', всичко ще се нареди, успех
Ти май наистина си бая нервен

- alexsch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1410
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: на жълтите павета
- Кара: на бира и кебапчета
- Мечтае да кара: М6-ца кабрио
Re: Въпрос за подкалник и ксенонов фар на 330d
лайтмодула трябва да се препрограмира- задължително.
освен това, ако пак имаш приблеми, правиш си една елементарна схема с реле-кабели и забравяш за проблемите завинаги! аз така съм си пуснал ксеноните на дълги и на фарове за мъгла. преди имах същите проблеми каквито описваш ти
освен това, ако пак имаш приблеми, правиш си една елементарна схема с реле-кабели и забравяш за проблемите завинаги! аз така съм си пуснал ксеноните на дълги и на фарове за мъгла. преди имах същите проблеми каквито описваш ти
my mods:
tv function; lumbar support; front pdc; xenon fogs; harmon kardon audio; webasto park heater with gsm remote; rear power sun blind; rear camera; AC Schnitzer exhaust muffler; DVB-T tunner
tv function; lumbar support; front pdc; xenon fogs; harmon kardon audio; webasto park heater with gsm remote; rear power sun blind; rear camera; AC Schnitzer exhaust muffler; DVB-T tunner
- sshtskv
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 299
- Регистриран на: 8.10.2010
- Местоположение: София/Кюстендил
- Пол: Мъж
- Кара: Продаде колата
- Мечтае да кара: Бързо, голямо и черно BMW
Re: Въпрос за подкалник и ксенонов фар на 330d
Последно!
Подкалниците преди и след #facelift еднакви ли са?
С отговора на този въпрос темата се изчерпва, казвам огромно БЛАГОДАРЯ и очаквам ключ
Подкалниците преди и след #facelift еднакви ли са?
С отговора на този въпрос темата се изчерпва, казвам огромно БЛАГОДАРЯ и очаквам ключ


- ludia
-
-
- Мнения: 1079
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Бързо
- Мечтае да кара: М3 Е92
Re: Въпрос за подкалник и ксенонов фар на 330d
Подкалниците са еднакви.
Ксенона става с прекодиране но не работи копчето за настройка на височината (поне при мен беше така). Затова си слагаш залъгалка (схема със съпротивление).
Ксенона става с прекодиране но не работи копчето за настройка на височината (поне при мен беше така). Затова си слагаш залъгалка (схема със съпротивление).

БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
http://clip4e.com/play.php?id=45143
Re: Въпрос за подкалник и ксенонов фар на 330d
Сега да кажа как се прави настройта на лайтмодула - препрограмира се колата към ксенон, а след това ръчно от НЦСа се препрограмира наново като се пуска само функцията за движение на фаровете от потенциометъра. Така колата заспива, без нищо - модула започва да си работи на 35 Вата, а движението на фаровете си остава. За би ксенона остава малко побългаряване, защото трябва да се гепи сигнал от дългата светлина и да се насочи към клапана на биксенона и в случая само това е варианта май, защото оригинално вграждане на би-ксенон върви с леко по-различно окабеляване за клапана, иначе лайтмодула може директно да се препрограмира за биксенон. Обаче като нема окабеляване - по-добре е програмиране само на ксенон и сделаното прехвърляне на сигнала от дългата! Аз също съм по този начин!
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани