Претрисане и при палене и гаснене след сменени тампони

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

ШОП
Аватар
Мнения: 3110
Регистриран на: 23.06.2003
Местоположение: София
Кара: e87lci

Претрисане и при палене и гаснене след сменени тампони

Мнение от BMDrago » 18 Авг 2011, 20:02

Виж и тампоните на скоростите
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Претрисане и при палене и гаснене след сменени тампони

Мнение от Gqbriel » 18 Авг 2011, 20:11

BMDrago написа:Виж и тампоните на скоростите

Мислех го и това,ето клипа: http://www.youtube.com/watch?v=Zd_nO7ncLxo .Точно като падат оборотите се чува едно гадно грухтене :mhihi: :mhihi: ,а като гася да не говорим - идеи :shock:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 13.08.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 320d e46

Re: Претрисане и при палене и гаснене след сменени тампони

Мнение от na4ev_bg » 19 Авг 2011, 11:55

Във вторник я взех моята 320-ка дизел, и при мен ги прави тея работи при палене и при гаснене, но мислех че е нормално при положение че автомобила и дизелов, а и преди да се кача на бмв-то карах фиат пунто бензин и дизела още ми е непозната сфера, ще следя темата ако откриеш проблема пиши... Успех !

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Претрисане и при палене и гаснене след сменени тампони

Мнение от Gqbriel » 19 Авг 2011, 13:29

na4ev_bg написа:Във вторник я взех моята 320-ка дизел, и при мен ги прави тея работи при палене и при гаснене, но мислех че е нормално при положение че автомобила и дизелов, а и преди да се кача на бмв-то карах фиат пунто бензин и дизела още ми е непозната сфера, ще следя темата ако откриеш проблема пиши... Успех !


Аз ще го открия но другата седмица,като я кача на подемника ,ще метна едно ъпдейтче :yes:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 113
Регистриран на: 28.04.2007
Пол: Мъж
Кара: bmw e60
Мечтае да кара: служебна :)

Re: Претрисане и при палене и гаснене след сменени тампони

Мнение от zuki831 » 22 Авг 2011, 0:26

Gqbriel написа:
BMDrago написа:Виж и тампоните на скоростите

Мислех го и това,ето клипа: http://www.youtube.com/watch?v=Zd_nO7ncLxo .Точно като падат оборотите се чува едно гадно грухтене :mhihi: :mhihi: ,а като гася да не говорим - идеи :shock:

А с какво масло караш колата ? 5/40 ? при доста коли утихва с по гъстичко например според мен най добре е 10/40 имайки в предвид реалните километри на всички коли в Бг. А относно тресенето и мен грам не ме кефи сменил съм почти всичко маховик ,съединител,тампони скоростна ,двигател,демпферна шаиба само дюзите си не съм гледал, а колата се кара само с немска нафта незнам поне мойта неможах да я накарам да е като колата на жена ми също дизел които работи без никаква вибрацика а е Пежо :shock: !

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Претрисане и при палене и гаснене след сменени тампони

Мнение от Gqbriel » 22 Авг 2011, 1:15

zuki831 написа:
Gqbriel написа:
BMDrago написа:Виж и тампоните на скоростите

Мислех го и това,ето клипа: http://www.youtube.com/watch?v=Zd_nO7ncLxo .Точно като падат оборотите се чува едно гадно грухтене :mhihi: :mhihi: ,а като гася да не говорим - идеи :shock:

А с какво масло караш колата ? 5/40 ? при доста коли утихва с по гъстичко например според мен най добре е 10/40 имайки в предвид реалните километри на всички коли в Бг. А относно тресенето и мен грам не ме кефи сменил съм почти всичко маховик ,съединител,тампони скоростна ,двигател,демпферна шаиба само дюзите си не съм гледал, а колата се кара само с немска нафта незнам поне мойта неможах да я накарам да е като колата на жена ми също дизел които работи без никаква вибрацика а е Пежо :shock: !


с 10/40 100% ще утихне,и това го мисля и без тва сменям на около 3-4 месеца масло :mhihi: ,тресенето е едно на ръка-този шум ме дразни и скоро ,ще разбера какво.Иначе си карам с 5/40 BMW LL
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Претрисане и при палене и гаснене след сменени тампони

Мнение от Dimitroff » 22 Авг 2011, 11:37

10в40 при дизелова турбо кола...после утихва и турбината...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 3.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 330хд

Re: Претрисане и при палене и гаснене след сменени тампони

Мнение от JTD » 22 Авг 2011, 17:32

Пробвай с натиснат съединител дали ще го има този звук, особено като гасиш колата.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Претрисане и при палене и гаснене след сменени тампони

Мнение от Gqbriel » 22 Авг 2011, 19:22

JTD написа:Пробвай с натиснат съединител дали ще го има този звук, особено като гасиш колата.


Да освободя скоростната кутия ли,ще пробвам но от сега съм убеден ,че няма да е това.Петък ще погледна ако мога да видя нещо,и ще пиша в темата,какво съм проверил като цяло за вбъдеще да е полезно. :yes:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 3.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 330хд

Re: Претрисане и при палене и гаснене след сменени тампони

Мнение от JTD » 23 Авг 2011, 1:20

Gqbriel написа:
JTD написа:Пробвай с натиснат съединител дали ще го има този звук, особено като гасиш колата.


Да освободя скоростната кутия ли,ще пробвам но от сега съм убеден ,че няма да е това.Петък ще погледна ако мога да видя нещо,и ще пиша в темата,какво съм проверил като цяло за вбъдеще да е полезно. :yes:

А бе ти пробвай и сподели :) Лесно е и не ти струва никакви пари и пот по челото :)
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Претрисане и при палене и гаснене след сменени тампони

Мнение от Gqbriel » 23 Авг 2011, 9:27

JTD написа:
Gqbriel написа:
JTD написа:Пробвай с натиснат съединител дали ще го има този звук, особено като гасиш колата.


Да освободя скоростната кутия ли,ще пробвам но от сега съм убеден ,че няма да е това.Петък ще погледна ако мога да видя нещо,и ще пиша в темата,какво съм проверил като цяло за вбъдеще да е полезно. :yes:

А бе ти пробвай и сподели :) Лесно е и не ти струва никакви пари и пот по челото :)

Пробвах преди малко,сега се замислих дали всеки път гася на натиснат съединител :mhihi: ,ама май не винаги,та резултата,пак си претриса ,но не е по същия начин - и сега какво :mhihi:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 3.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 330хд

Re: Претрисане и при палене и гаснене след сменени тампони

Мнение от JTD » 23 Авг 2011, 11:35

Претриса или претраква, защото има разлика?
За претрисането е абсолютно нормално, за тракането не е нормално.
Ако при натискане на съединителя изчезва това "грух, грух, грух" :lol: то в огромен процент имаш голям луфт в маховика и по-рядко проблем в съединителя.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Претрисане и при палене и гаснене след сменени тампони

Мнение от Gqbriel » 23 Авг 2011, 11:39

JTD написа:Претриса или претраква, защото има разлика?
За претрисането е абсолютно нормално, за тракането не е нормално.
Ако при натискане на съединителя изчезва това "грух, грух, грух" :lol: то в огромен процент имаш голям луфт в маховика и по-рядко проблем в съединителя.


Претриса - да,нормално ок,и няма сякаш "грух грух" :bowdown: :mhihi: ,да де ама ако иам луфт то не трябва ли и на място да тресе примерно :dunno: ,нямам никви вибрации излишни
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 3.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 330хд

Re: Претрисане и при палене и гаснене след сменени тампони

Мнение от JTD » 23 Авг 2011, 12:14

Gqbriel написа:
JTD написа:Претриса или претраква, защото има разлика?
За претрисането е абсолютно нормално, за тракането не е нормално.
Ако при натискане на съединителя изчезва това "грух, грух, грух" :lol: то в огромен процент имаш голям луфт в маховика и по-рядко проблем в съединителя.


Претриса - да,нормално ок,и няма сякаш "грух грух" :bowdown: :mhihi: ,да де ама ако иам луфт то не трябва ли и на място да тресе примерно :dunno: ,нямам никви вибрации излишни

Практиката показва, че тези маховици, които допринасят за вибрация обикновено излизат на части :lol:
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook