Претрисане и при палене и гаснене след сменени тампони
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Претрисане и при палене и гаснене след сменени тампони
BMDrago написа:Виж и тампоните на скоростите
Мислех го и това,ето клипа: http://www.youtube.com/watch?v=Zd_nO7ncLxo .Точно като падат оборотите се чува едно гадно грухтене



bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- na4ev_bg
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 13.08.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320d e46
Re: Претрисане и при палене и гаснене след сменени тампони
Във вторник я взех моята 320-ка дизел, и при мен ги прави тея работи при палене и при гаснене, но мислех че е нормално при положение че автомобила и дизелов, а и преди да се кача на бмв-то карах фиат пунто бензин и дизела още ми е непозната сфера, ще следя темата ако откриеш проблема пиши... Успех !
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Претрисане и при палене и гаснене след сменени тампони
na4ev_bg написа:Във вторник я взех моята 320-ка дизел, и при мен ги прави тея работи при палене и при гаснене, но мислех че е нормално при положение че автомобила и дизелов, а и преди да се кача на бмв-то карах фиат пунто бензин и дизела още ми е непозната сфера, ще следя темата ако откриеш проблема пиши... Успех !
Аз ще го открия но другата седмица,като я кача на подемника ,ще метна едно ъпдейтче

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- zuki831
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: 28.04.2007
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e60
- Мечтае да кара: служебна :)
Re: Претрисане и при палене и гаснене след сменени тампони
Gqbriel написа:BMDrago написа:Виж и тампоните на скоростите
Мислех го и това,ето клипа: http://www.youtube.com/watch?v=Zd_nO7ncLxo .Точно като падат оборотите се чува едно гадно грухтене![]()
,а като гася да не говорим - идеи
А с какво масло караш колата ? 5/40 ? при доста коли утихва с по гъстичко например според мен най добре е 10/40 имайки в предвид реалните километри на всички коли в Бг. А относно тресенето и мен грам не ме кефи сменил съм почти всичко маховик ,съединител,тампони скоростна ,двигател,демпферна шаиба само дюзите си не съм гледал, а колата се кара само с немска нафта незнам поне мойта неможах да я накарам да е като колата на жена ми също дизел които работи без никаква вибрацика а е Пежо

- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Претрисане и при палене и гаснене след сменени тампони
zuki831 написа:Gqbriel написа:BMDrago написа:Виж и тампоните на скоростите
Мислех го и това,ето клипа: http://www.youtube.com/watch?v=Zd_nO7ncLxo .Точно като падат оборотите се чува едно гадно грухтене![]()
,а като гася да не говорим - идеи
А с какво масло караш колата ? 5/40 ? при доста коли утихва с по гъстичко например според мен най добре е 10/40 имайки в предвид реалните километри на всички коли в Бг. А относно тресенето и мен грам не ме кефи сменил съм почти всичко маховик ,съединител,тампони скоростна ,двигател,демпферна шаиба само дюзите си не съм гледал, а колата се кара само с немска нафта незнам поне мойта неможах да я накарам да е като колата на жена ми също дизел които работи без никаква вибрацика а е Пежо!
с 10/40 100% ще утихне,и това го мисля и без тва сменям на около 3-4 месеца масло

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Претрисане и при палене и гаснене след сменени тампони
10в40 при дизелова турбо кола...после утихва и турбината...
Re: Претрисане и при палене и гаснене след сменени тампони
Пробвай с натиснат съединител дали ще го има този звук, особено като гасиш колата.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Претрисане и при палене и гаснене след сменени тампони
JTD написа:Пробвай с натиснат съединител дали ще го има този звук, особено като гасиш колата.
Да освободя скоростната кутия ли,ще пробвам но от сега съм убеден ,че няма да е това.Петък ще погледна ако мога да видя нещо,и ще пиша в темата,какво съм проверил като цяло за вбъдеще да е полезно.

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: Претрисане и при палене и гаснене след сменени тампони
Gqbriel написа:JTD написа:Пробвай с натиснат съединител дали ще го има този звук, особено като гасиш колата.
Да освободя скоростната кутия ли,ще пробвам но от сега съм убеден ,че няма да е това.Петък ще погледна ако мога да видя нещо,и ще пиша в темата,какво съм проверил като цяло за вбъдеще да е полезно.
А бе ти пробвай и сподели


Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Претрисане и при палене и гаснене след сменени тампони
JTD написа:Gqbriel написа:JTD написа:Пробвай с натиснат съединител дали ще го има този звук, особено като гасиш колата.
Да освободя скоростната кутия ли,ще пробвам но от сега съм убеден ,че няма да е това.Петък ще погледна ако мога да видя нещо,и ще пиша в темата,какво съм проверил като цяло за вбъдеще да е полезно.
А бе ти пробвай и споделиЛесно е и не ти струва никакви пари и пот по челото
Пробвах преди малко,сега се замислих дали всеки път гася на натиснат съединител


bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: Претрисане и при палене и гаснене след сменени тампони
Претриса или претраква, защото има разлика?
За претрисането е абсолютно нормално, за тракането не е нормално.
Ако при натискане на съединителя изчезва това "грух, грух, грух"
то в огромен процент имаш голям луфт в маховика и по-рядко проблем в съединителя.
За претрисането е абсолютно нормално, за тракането не е нормално.
Ако при натискане на съединителя изчезва това "грух, грух, грух"

Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Претрисане и при палене и гаснене след сменени тампони
JTD написа:Претриса или претраква, защото има разлика?
За претрисането е абсолютно нормално, за тракането не е нормално.
Ако при натискане на съединителя изчезва това "грух, грух, грух"то в огромен процент имаш голям луфт в маховика и по-рядко проблем в съединителя.
Претриса - да,нормално ок,и няма сякаш "грух грух"



bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: Претрисане и при палене и гаснене след сменени тампони
Gqbriel написа:JTD написа:Претриса или претраква, защото има разлика?
За претрисането е абсолютно нормално, за тракането не е нормално.
Ако при натискане на съединителя изчезва това "грух, грух, грух"то в огромен процент имаш голям луфт в маховика и по-рядко проблем в съединителя.
Претриса - да,нормално ок,и няма сякаш "грух грух"![]()
,да де ама ако иам луфт то не трябва ли и на място да тресе примерно
,нямам никви вибрации излишни
Практиката показва, че тези маховици, които допринасят за вибрация обикновено излизат на части

Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани