Проблем с EWS 2 на Б28
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- ръб
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Проблем с EWS 2 на Б28
Днес тръгвам да си ходя от работа, ама колата реши, че няма да стане. След доста чудене и т.н. на помощ се притекоха братовчед ми и бат Преско, за което много им благодаря.
Колата бе закачена на диагностика и..
EWS-a отчита, че има ключ ама изкарва следната грешка (пиша по спомен) : " Key No 1 not identified "
Колата няма палене. Предложения някакви ?
п.п. а и втори ключ и чип нямам
Колата бе закачена на диагностика и..
EWS-a отчита, че има ключ ама изкарва следната грешка (пиша по спомен) : " Key No 1 not identified "
Колата няма палене. Предложения някакви ?
п.п. а и втори ключ и чип нямам
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- ръб
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: Проблем с EWS 2 на Б28
казаха ми, че при откачен EWS не трябва и на стартер да върти, апък тя върти. Т'ва пък що??
И как се "обучава" наново ?
И как се "обучава" наново ?
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Проблем с EWS 2 на Б28
Той не ти е "откачен" ЕВС-а. Просто си е забравил настройките на ключа и не го разпознава.
viewtopic.php?f=8&t=178323&hilit=%D0%BE%D0%B1%D1%83%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5+%D0%BD%D0%B0+%D0%BA%D0%BB%D1%8E%D1%87
viewtopic.php?f=8&t=178323&hilit=%D0%BE%D0%B1%D1%83%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5+%D0%BD%D0%B0+%D0%BA%D0%BB%D1%8E%D1%87
- ръб
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: Проблем с EWS 2 на Б28
имам впредвид като го откача от буксата
ам то хубаво, ама аз нямам копчета по ключа - мотора ние го слагахме и чипа просто го свалих от англичанката и го сложих в моя ключ
ам то хубаво, ама аз нямам копчета по ключа - мотора ние го слагахме и чипа просто го свалих от англичанката и го сложих в моя ключ
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Проблем с EWS 2 на Б28
Нямам идея като е без копчета как ще стане. Може и проблема да не е в това, което казвам де. Някой, който се занимава с диагностика по-добре да каже също какво мисли.
Re: Проблем с EWS 2 на Б28
Мисля, че процедурата с копчетата е само за обучаване на ключ към заводската аларма, не към имобилайзера. Но и аз само предполагам 
Относно имобилайзера и грешката: вероятно последно запаметеният "скачащ" код в транспондера вече не отговаря на запаметения в EWS-а. Затова е и грешката при диагностиката. Вероятно паметта на транспондера е дефектирала. По западните форуми има теми за "копиране" / създаване на дубликат на работещ транспондер, като след "клонирането" само единия може да продължи да се ползва успешно, защото още след първото палене скачащият код на другия транспондер ще е вече невалиден.
Първият вариант е да потърсиш услугите на хора, занимаващи се точно с тая материя, сигурен съм, че ще знаят как да направят нов транспондер по твоя и да го синхронизират с EWS-a, или пък просто да синхронизират твоя, ако е изправен.
В EWS-а има програмирани 10 транспондера, като само тези, които са дадени на собственика, са активирани. Може да се деактивират/активират наново през DIS примерно, но става въпрос за едни и същи транспондери. Та другият вариант е да поръчаш през официалните представители от BMW нов ключ с транспондер (един от оставащите до 10-те резервни). Обаче може да възникне проблем с документите за собственост...
EWS II прекъсва както запалването и инжекцията (чрез DME-то), така и стартера. Ако стартерът върти, въпреки че ключът (транспондерът) е невалиден, може би релето в EWS-а, което контролира стартера, просто да е байпаснато с мост... Не е невъзможно да сте го направили така при трансплантацията...

Относно имобилайзера и грешката: вероятно последно запаметеният "скачащ" код в транспондера вече не отговаря на запаметения в EWS-а. Затова е и грешката при диагностиката. Вероятно паметта на транспондера е дефектирала. По западните форуми има теми за "копиране" / създаване на дубликат на работещ транспондер, като след "клонирането" само единия може да продължи да се ползва успешно, защото още след първото палене скачащият код на другия транспондер ще е вече невалиден.
Първият вариант е да потърсиш услугите на хора, занимаващи се точно с тая материя, сигурен съм, че ще знаят как да направят нов транспондер по твоя и да го синхронизират с EWS-a, или пък просто да синхронизират твоя, ако е изправен.
В EWS-а има програмирани 10 транспондера, като само тези, които са дадени на собственика, са активирани. Може да се деактивират/активират наново през DIS примерно, но става въпрос за едни и същи транспондери. Та другият вариант е да поръчаш през официалните представители от BMW нов ключ с транспондер (един от оставащите до 10-те резервни). Обаче може да възникне проблем с документите за собственост...
EWS II прекъсва както запалването и инжекцията (чрез DME-то), така и стартера. Ако стартерът върти, въпреки че ключът (транспондерът) е невалиден, може би релето в EWS-а, което контролира стартера, просто да е байпаснато с мост... Не е невъзможно да сте го направили така при трансплантацията...
- Tenata
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 664
- Регистриран на: 25.09.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Лястовица с рамка
Re: Проблем с EWS 2 на Б28
Колега, просто трябва да ти се "обучи" ключа на ново, няма с каква друга галимация да се занимаваш.
Нужен ти е правилния софт и някой да разбира какво прави.
Нужен ти е правилния софт и някой да разбира какво прави.


на пътя и пред БОГ, всички сме равни!
- ръб
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: Проблем с EWS 2 на Б28
Казаха ми, че тука в Габрово имало 2-3 човека (единия от които ключар) с нужната техника за разчитане на чипа и евс-а и направата на нов ключ и настройка на евс-а. Като процедура незнам какво представлява.
Другия вариянт е допълнителен емулатор към ЕВС-а, ама галимацията там е голяма и по-скъпа
Утре ще обиколя набедените хора с нужните познания и техника да видим какво ще излезе.
Мерси много на всички за вниманието
Другия вариянт е допълнителен емулатор към ЕВС-а, ама галимацията там е голяма и по-скъпа

Мерси много на всички за вниманието
Re: Проблем с EWS 2 на Б28
Това с копчетата наистина е обучение на дистанционното за да работи с централното заключване на колата, а не на чипа към имобилайзера.
Според мен за всеки случай да пробваш първо една адаптация на EWS към ДМЕ и да видиш дали няма да се получи, но май шанса не е голям.
След като ти изписва тази грешка - май наистина по-добре намери някой да ти направи още един чип за твоя ЕВС. Общо взето трябва да се разчете ЕВС-а и просто да се запише .бин файла на новия чип. Според мен това ще оправи нещата. Тук в Пловдив за 50-70лв. ми правят нов чип, така че там ако те дерат много - пращай ЕВС-а да ти правят чип тук.
Според мен за всеки случай да пробваш първо една адаптация на EWS към ДМЕ и да видиш дали няма да се получи, но май шанса не е голям.
След като ти изписва тази грешка - май наистина по-добре намери някой да ти направи още един чип за твоя ЕВС. Общо взето трябва да се разчете ЕВС-а и просто да се запише .бин файла на новия чип. Според мен това ще оправи нещата. Тук в Пловдив за 50-70лв. ми правят нов чип, така че там ако те дерат много - пращай ЕВС-а да ти правят чип тук.
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: Проблем с EWS 2 на Б28
Не го дерат братле,просто няма кои да го направи
В Габрово има едно ГТ1 .За Дисове и Инпи няма да говоря

В Габрово има едно ГТ1 .За Дисове и Инпи няма да говоря
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- kokali praa vsiakvi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 307
- Регистриран на: 21.03.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328i Мойта, e53 Семейната
- Мечтае да кара: 635i e24, 850i e31
- Детайли за колата: Истинската 328ца
Re: Проблем с EWS 2 на Б28
Ето го ЧОВЕКА лечител :http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=63&t=85543
Жените биват два вида : 1. Слабички 2. Убавки... И с броя на цилиндрите е подобно ...


12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани