странен проблем с парното
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
39 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- iliev21
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: 3.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е60
- Мечтае да кара: по асфалт
Re: странен проблем с парното
Колеги днес понеже беше по топло,свалих таралежа,почистих го хубаво със спирт.Замерихме го с мултицед и си беше добре работеше си.сложих го качих се малко да покарам колата и да го пробвам. пак същата работа.пак ми се бъзика.Явно проблема е от друго




Re: странен проблем с парното
И как го замери с мултицет? Таралежа се тества когато е поставен на колата.iliev21 написа:Колеги днес понеже беше по топло,свалих таралежа,почистих го хубаво със спирт.Замерихме го с мултицед и си беше добре работеше си.сложих го качих се малко да покарам колата и да го пробвам. пак същата работа.пак ми се бъзика.Явно проблема е от друго![]()
![]()
- iliev21
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: 3.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е60
- Мечтае да кара: по асфалт
Re: странен проблем с парното
Чесно да ти кажа не разбирам много,и незнам как се работи с него.Извиках един прятел който има и разбира г/д.той ми каза че работи.ми сложи едната жичка за маса другата мушка в различните буксички на таралежа и показваше там някви напрежения и стойности,но аз не им разбирам.И така достигнах до извода,че работи.
Re: странен проблем с парното
Таралежа има букса с 5 пина. Четери дебели жици и една тънка.iliev21 написа:Чесно да ти кажа не разбирам много,и незнам как се работи с него.Извиках един прятел който има и разбира г/д.той ми каза че работи.ми сложи едната жичка за маса другата мушка в различните буксички на таралежа и показваше там някви напрежения и стойности,но аз не им разбирам.И така достигнах до извода,че работи.
Проверката:
Таралежа се откача, и се запалва двигателя.
1)Мултицета се връзва на маса, а другия край на тънкото кабелче на буксата, за таралежа. От упр. на климатроника се регулира степента на въртене на вентилатора. Когато е изключен, мултитицета трябва да показва 0V и на всяка степен вдига с около 1.3V, на последната степен мисля, че беше 8V.
2)На два от дебелите кабели идва постоянно маса и +12V. Тях ги намираш с мултицета и ги връзваш директно към другите две дебели жици(кафявите са -). Така ел. мотора трябва да заработи на мах.
Ако горните два теста минат и след включването на таралежа проблемите останат значи проблема е в таралежа.
Самия таралеж се замерва в on-line режим и само с мултицет не е гаранция, че е читав, защото е свъкупност от транзистори и резистори.
Затова се правят горешосочените тестове, за да се стигне до таралежа по метода на изключването.
- iliev21
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: 3.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е60
- Мечтае да кара: по асфалт
Re: странен проблем с парното
Значи ще го разглобя пак да видя,ама аз си мисля,че не е от него.нали той или работи или не?Има ли вариант да работи на половина?
Re: странен проблем с парното
Моя таралеж работеше, в един момент пуска ток на половина, а аз съм пуснал на мах, след малко пак усилва и после пак намаля. В таралежа има транзистори, които почват да пропускат ток когато си искат. Затова е добре да пуснеш директно ток ма ел. мотора да се види дали работи.iliev21 написа:Значи ще го разглобя пак да видя,ама аз си мисля,че не е от него.нали той или работи или не?Има ли вариант да работи на половина?
- mgate
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 380
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: бургас
- Кара: 318тдс комби
Re: странен проблем с парното
послушай колегата bmw325tds много правилно го е обяснил още повече транзисторният блок(таралежа) без товар може да работи , а като се свърже към електромотора поради голямо греене на транзисторите да отказва 

- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: странен проблем с парното
Колега при мен беше колектора на ротора.Просто беше свършил.
Свали мотора и го огледай,почисти го,ако няма четки и пружините са им омекнали смени и тях.
Свали мотора и го огледай,почисти го,ако няма четки и пружините са им омекнали смени и тях.

- iliev21
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: 3.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е60
- Мечтае да кара: по асфалт
Re: странен проблем с парното
Знам че темата е стара,но все пак да кажа от какво беше,защото ще има много хора с проблем като моя.А и се изказаха много различни мнения.Смених таралежа и всичко се оправи.
39 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани