Претрисане и при палене и гаснене след сменени тампони

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Претрисане и при палене и гаснене след сменени тампони

Мнение от Gqbriel » 11 Авг 2011, 20:49

Здравейте,
искам да попитам,колко и какви може да са причините,да го прави този номер след чисто нови оригинални тампони на двигателя (от Бова са поръчани).

Възможно ли да е от....при старт:
*няма една работеща свещ
*имал съм грешки на датчика на коляновия вал - знам че като е имало,и работеше идея по-тежко и вървеше идея по-зле
*демпферна шайба - тука е съмнява малко да е от това
*маховик - най-вече за това мисля
*ГНП - ?
*дюзи - макар ,че при последната проверка преди 2-3 месеца бяха в ред
Друго не се сещам аз поне

При гасене - май-главния заподозрян е маховика,на моменти е много спокойно на други - все едно е със скъсани тампони.

А може ли след като са сложени тампоните ,да е станало нещо с тях,макар че те влизат само по 1 начин в гнездата,и не са сбъркани ляв и десен тампон :mhihi: ,проверих ги преди да пуснем ДВГ.
Четох за лагер на съединителя ,ама и тук малко въпросителна...
Бах мааму побърках се,зарадвах се точно първите 1-2 пъти ,че е както трябва да пали без грам усилие и сега :banghead: :banghead:

За други тампони ,които да влиаят толкова не се сещам - някой други идеи ? :yes:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Претрисане и при палене и гаснене след сменени тампони

Мнение от Dimitroff » 11 Авг 2011, 21:37

Gqbriel написа:
Възможно ли да е от....при старт:
*няма една работеща свещ - с тези температури и без 4 свещи да си - ВСЕ ТАЯ!
*имал съм грешки на датчика на коляновия вал - знам че като е имало,и работеше идея по-тежко и вървеше идея по-зле - не, не е от датчика!
*демпферна шайба - тука е съмнява малко да е от това - проверка му е майката, но тя започва и да присвирва при гасене когато поомекне.
*маховик - най-вече за това мисля - твърдо не.
*ГНП - ? - я си помисли пак дали изобщо в колата ти фигурира такава част :mhihi:
*дюзи -макар ,че при последната проверка преди 2-3 месеца бяха в ред - за две-три седмици...верно може да са тръгнали, но се съмнявам!
Друго не се сещам аз поне - аз се сещам - първите дни си се кефил, защото и двата тампона (старите) буквално ги е нямало все едно - сега започваш да се втелясваш...може и да бъркам разбира се, но не забравяй, че караш дизелов автомобил - нормално е да има вибрация при палене и гасене!


Обърни внимание на червеното!

Сега се сещам, че в топло време + топлината от работата на мотора - тампоните омекват - само при загрял мотор ли ти тресе (това тресе при теб съм убеден, че е адски силно казано...ще го видя скоро!)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Претрисане и при палене и гаснене след сменени тампони

Мнение от Gqbriel » 11 Авг 2011, 21:44

Dimitroff написа:
Gqbriel написа:
Възможно ли да е от....при старт:
*няма една работеща свещ - с тези температури и без 4 свещи да си - ВСЕ ТАЯ!
*имал съм грешки на датчика на коляновия вал - знам че като е имало,и работеше идея по-тежко и вървеше идея по-зле - не, не е от датчика!
*демпферна шайба - тука е съмнява малко да е от това - проверка му е майката, но тя започва и да присвирва при гасене когато поомекне.
*маховик - най-вече за това мисля - твърдо не.
*ГНП - ? - я си помисли пак дали изобщо в колата ти фигурира такава част :mhihi:
*дюзи -макар ,че при последната проверка преди 2-3 месеца бяха в ред - за две-три седмици...верно може да са тръгнали, но се съмнявам!
Друго не се сещам аз поне - аз се сещам - първите дни си се кефил, защото и двата тампона (старите) буквално ги е нямало все едно - сега започваш да се втелясваш...може и да бъркам разбира се, но не забравяй, че караш дизелов автомобил - нормално е да има вибрация при палене и гасене!


Обърни внимание на червеното!

Сега се сещам, че в топло време + топлината от работата на мотора - тампоните омекват - само при загрял мотор ли ти тресе (това тресе при теб съм убеден, че е адски силно казано...ще го видя скоро!)


Направо ме засрами :mhihi: :mhihi: вибрации да,ама съм ти карал колата не забравяй :winky: ...като ти казвам ,че има разлика не се шегувам,2 еднакви няма амааа ша го и дизела :lalala: :lalala:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Претрисане и при палене и гаснене след сменени тампони

Мнение от Zagy » 11 Авг 2011, 22:46

Габриеле - утре ако имам време ще я погледнем :mrgreen:
Si non confectus, non reficiat.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Претрисане и при палене и гаснене след сменени тампони

Мнение от Gqbriel » 11 Авг 2011, 23:10

Zagy написа:Габриеле - утре ако имам време ще я погледнем :mrgreen:

:oops:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 318
Регистриран на: 16.11.2009
Пол: Мъж
Кара: Е36 323i / 97'

Re: Претрисане и при палене и гаснене след сменени тампони

Мнение от Drum » 12 Авг 2011, 9:48

Когато махнах пеперудите, момчето от сервиза ме предупреди, че сега мотора ще гасне малко по-шумно и с леко претрисане, отколкото като беше с пеперуди, което е нормално. И наистина има една идея разлика. Аз също смених тампони на двг-то, заради една вибрация, която се получаваше на точно определени обороти и тя изчезна след смяната. Но това "пръхтене" при гасене си остана. Давам ти идея при гасене, обаче ако имаш и при палене :conf:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Претрисане и при палене и гаснене след сменени тампони

Мнение от Gqbriel » 12 Авг 2011, 9:59

Drum написа:Когато махнах пеперудите, момчето от сервиза ме предупреди, че сега мотора ще гасне малко по-шумно и с леко претрисане, отколкото като беше с пеперуди, което е нормално. И наистина има една идея разлика. Аз също смених тампони на двг-то, заради една вибрация, която се получаваше на точно определени обороти и тя изчезна след смяната. Но това "пръхтене" при гасене си остана. Давам ти идея при гасене, обаче ако имаш и при палене :conf:


Сигурно е така,понеже Ванката знае ,че понякога влизам в некви филми и хубаво ме затапи :oops: ,ама да се чува - добре,да глъхне - пак добре ,ама да разтриса и цялото купе - не би трябвало - нещо прави дисбаланс.Верно като ги смених ,палеше без да претресе,но за кратко се оказа - а и знам как трябва да пали - проблем с това дори и зимата не съм имал винаги пали от раз,но се надявах след смяна на тампоните да не го прави - увии...има голяяма разлика и все пак...като цяло,исках да изолирам предполагаеми неща и едно по едно да ги отметна,а и ще е ми е полезно за в бъдеще да си знам :mhihi:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

ШОП
Аватар
Мнения: 3110
Регистриран на: 23.06.2003
Местоположение: София
Кара: e87lci

Re: Претрисане и при палене и гаснене след сменени тампони

Мнение от BMDrago » 12 Авг 2011, 10:00

Gqbriel написа:
Zagy написа:Габриеле - утре ако имам време ще я погледнем :mrgreen:

:oops:

снимайте или дайте IP и аз да гледам :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Претрисане и при палене и гаснене след сменени тампони

Мнение от Gqbriel » 12 Авг 2011, 10:01

BMDrago написа:
Gqbriel написа:
Zagy написа:Габриеле - утре ако имам време ще я погледнем :mrgreen:

:oops:

снимайте или дайте IP и аз да гледам :mhihi:

:yes: ще кача видео специално за теб :mhihi: :bchug:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 318
Регистриран на: 16.11.2009
Пол: Мъж
Кара: Е36 323i / 97'

Re: Претрисане и при палене и гаснене след сменени тампони

Мнение от Drum » 12 Авг 2011, 10:04

Ако става дума за разтрисане на цялото купе, значи изобщо няма нищо общо с това, за което аз говорех :confused:

ШОП
Аватар
Мнения: 3110
Регистриран на: 23.06.2003
Местоположение: София
Кара: e87lci

Re: Претрисане и при палене и гаснене след сменени тампони

Мнение от BMDrago » 12 Авг 2011, 10:06

Да оставим майтапа настрана.Качваш колата на подемник,отвиваш тампоните, вдигаш мотора и гледаш дали някъде по купето около тампоните е излъскано,сиреч да се е опирало в купето.Теснотийка е и често се случва да опира в купето.Случвал ми се е подобен проблем.Успех :)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Претрисане и при палене и гаснене след сменени тампони

Мнение от Gqbriel » 12 Авг 2011, 10:06

Drum написа:Ако става дума за разтрисане на цялото купе, значи изобщо няма нищо общо с това, за което аз говорех :confused:

Това се опитвам да им обясня - те ми се хилят :ok:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Претрисане и при палене и гаснене след сменени тампони

Мнение от Zagy » 12 Авг 2011, 11:06

Имай предвид, че лятото тампоните омекват от температурата и мотора става кючекиня и може да бие по цялото купе.
Si non confectus, non reficiat.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Претрисане и при палене и гаснене след сменени тампони

Мнение от Gqbriel » 12 Авг 2011, 11:12

Ще я видим тази работа :bchug:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Претрисане и при палене и гаснене след сменени тампони

Мнение от Gqbriel » 18 Авг 2011, 19:52

Малък ъпдейт,наскоро се видяхме с Ванката,за него си е тампон на двигател,и си претриса а не трябва.Според него или дефектен тампон или грешно сложени и пак ще купувам 1 - мамичката му.А съм убеден ,че са сложени правилно,ама както и да е.
Отделно има едно тракане при леко подаване на газ и отпускане рязко на педала,незнам дали е от това,че може да е от шибаните тампони или нещо друго.Ще го снимам и ако се чуе да сподели някой има ли идеи да знам какво да гледам,че ме дразни.
Качих се на 3 коли от тогава - няма го това нещо,а гарантирам не са с тампони на 600км като мен :mhihi: :mhihi:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook