Претрисане и при палене и гаснене след сменени тампони
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Претрисане и при палене и гаснене след сменени тампони
Здравейте,
искам да попитам,колко и какви може да са причините,да го прави този номер след чисто нови оригинални тампони на двигателя (от Бова са поръчани).
Възможно ли да е от....при старт:
*няма една работеща свещ
*имал съм грешки на датчика на коляновия вал - знам че като е имало,и работеше идея по-тежко и вървеше идея по-зле
*демпферна шайба - тука е съмнява малко да е от това
*маховик - най-вече за това мисля
*ГНП - ?
*дюзи - макар ,че при последната проверка преди 2-3 месеца бяха в ред
Друго не се сещам аз поне
При гасене - май-главния заподозрян е маховика,на моменти е много спокойно на други - все едно е със скъсани тампони.
А може ли след като са сложени тампоните ,да е станало нещо с тях,макар че те влизат само по 1 начин в гнездата,и не са сбъркани ляв и десен тампон
,проверих ги преди да пуснем ДВГ.
Четох за лагер на съединителя ,ама и тук малко въпросителна...
Бах мааму побърках се,зарадвах се точно първите 1-2 пъти ,че е както трябва да пали без грам усилие и сега
За други тампони ,които да влиаят толкова не се сещам - някой други идеи ?
искам да попитам,колко и какви може да са причините,да го прави този номер след чисто нови оригинални тампони на двигателя (от Бова са поръчани).
Възможно ли да е от....при старт:
*няма една работеща свещ
*имал съм грешки на датчика на коляновия вал - знам че като е имало,и работеше идея по-тежко и вървеше идея по-зле
*демпферна шайба - тука е съмнява малко да е от това
*маховик - най-вече за това мисля
*ГНП - ?
*дюзи - макар ,че при последната проверка преди 2-3 месеца бяха в ред
Друго не се сещам аз поне
При гасене - май-главния заподозрян е маховика,на моменти е много спокойно на други - все едно е със скъсани тампони.
А може ли след като са сложени тампоните ,да е станало нещо с тях,макар че те влизат само по 1 начин в гнездата,и не са сбъркани ляв и десен тампон

Четох за лагер на съединителя ,ама и тук малко въпросителна...
Бах мааму побърках се,зарадвах се точно първите 1-2 пъти ,че е както трябва да пали без грам усилие и сега


За други тампони ,които да влиаят толкова не се сещам - някой други идеи ?

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Претрисане и при палене и гаснене след сменени тампони
Gqbriel написа:
Възможно ли да е от....при старт:
*няма една работеща свещ - с тези температури и без 4 свещи да си - ВСЕ ТАЯ!
*имал съм грешки на датчика на коляновия вал - знам че като е имало,и работеше идея по-тежко и вървеше идея по-зле - не, не е от датчика!
*демпферна шайба - тука е съмнява малко да е от това - проверка му е майката, но тя започва и да присвирва при гасене когато поомекне.
*маховик - най-вече за това мисля - твърдо не.
*ГНП - ? - я си помисли пак дали изобщо в колата ти фигурира такава част![]()
*дюзи -макар ,че при последната проверка преди 2-3 месеца бяха в ред - за две-три седмици...верно може да са тръгнали, но се съмнявам!
Друго не се сещам аз поне - аз се сещам - първите дни си се кефил, защото и двата тампона (старите) буквално ги е нямало все едно - сега започваш да се втелясваш...може и да бъркам разбира се, но не забравяй, че караш дизелов автомобил - нормално е да има вибрация при палене и гасене!
Обърни внимание на червеното!
Сега се сещам, че в топло време + топлината от работата на мотора - тампоните омекват - само при загрял мотор ли ти тресе (това тресе при теб съм убеден, че е адски силно казано...ще го видя скоро!)
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Претрисане и при палене и гаснене след сменени тампони
Dimitroff написа:Gqbriel написа:
Възможно ли да е от....при старт:
*няма една работеща свещ - с тези температури и без 4 свещи да си - ВСЕ ТАЯ!
*имал съм грешки на датчика на коляновия вал - знам че като е имало,и работеше идея по-тежко и вървеше идея по-зле - не, не е от датчика!
*демпферна шайба - тука е съмнява малко да е от това - проверка му е майката, но тя започва и да присвирва при гасене когато поомекне.
*маховик - най-вече за това мисля - твърдо не.
*ГНП - ? - я си помисли пак дали изобщо в колата ти фигурира такава част![]()
*дюзи -макар ,че при последната проверка преди 2-3 месеца бяха в ред - за две-три седмици...верно може да са тръгнали, но се съмнявам!
Друго не се сещам аз поне - аз се сещам - първите дни си се кефил, защото и двата тампона (старите) буквално ги е нямало все едно - сега започваш да се втелясваш...може и да бъркам разбира се, но не забравяй, че караш дизелов автомобил - нормално е да има вибрация при палене и гасене!
Обърни внимание на червеното!
Сега се сещам, че в топло време + топлината от работата на мотора - тампоните омекват - само при загрял мотор ли ти тресе (това тресе при теб съм убеден, че е адски силно казано...ще го видя скоро!)
Направо ме засрами





bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Претрисане и при палене и гаснене след сменени тампони
Габриеле - утре ако имам време ще я погледнем 

Si non confectus, non reficiat.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Претрисане и при палене и гаснене след сменени тампони
Zagy написа:Габриеле - утре ако имам време ще я погледнем

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: Претрисане и при палене и гаснене след сменени тампони
Когато махнах пеперудите, момчето от сервиза ме предупреди, че сега мотора ще гасне малко по-шумно и с леко претрисане, отколкото като беше с пеперуди, което е нормално. И наистина има една идея разлика. Аз също смених тампони на двг-то, заради една вибрация, която се получаваше на точно определени обороти и тя изчезна след смяната. Но това "пръхтене" при гасене си остана. Давам ти идея при гасене, обаче ако имаш и при палене 

- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Претрисане и при палене и гаснене след сменени тампони
Drum написа:Когато махнах пеперудите, момчето от сервиза ме предупреди, че сега мотора ще гасне малко по-шумно и с леко претрисане, отколкото като беше с пеперуди, което е нормално. И наистина има една идея разлика. Аз също смених тампони на двг-то, заради една вибрация, която се получаваше на точно определени обороти и тя изчезна след смяната. Но това "пръхтене" при гасене си остана. Давам ти идея при гасене, обаче ако имаш и при палене
Сигурно е така,понеже Ванката знае ,че понякога влизам в некви филми и хубаво ме затапи


bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: Претрисане и при палене и гаснене след сменени тампони
Gqbriel написа:Zagy написа:Габриеле - утре ако имам време ще я погледнем
снимайте или дайте IP и аз да гледам

- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Претрисане и при палене и гаснене след сменени тампони
BMDrago написа:Gqbriel написа:Zagy написа:Габриеле - утре ако имам време ще я погледнем
снимайте или дайте IP и аз да гледам



bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: Претрисане и при палене и гаснене след сменени тампони
Ако става дума за разтрисане на цялото купе, значи изобщо няма нищо общо с това, за което аз говорех 

Re: Претрисане и при палене и гаснене след сменени тампони
Да оставим майтапа настрана.Качваш колата на подемник,отвиваш тампоните, вдигаш мотора и гледаш дали някъде по купето около тампоните е излъскано,сиреч да се е опирало в купето.Теснотийка е и често се случва да опира в купето.Случвал ми се е подобен проблем.Успех 

- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Претрисане и при палене и гаснене след сменени тампони
Drum написа:Ако става дума за разтрисане на цялото купе, значи изобщо няма нищо общо с това, за което аз говорех
Това се опитвам да им обясня - те ми се хилят

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Претрисане и при палене и гаснене след сменени тампони
Имай предвид, че лятото тампоните омекват от температурата и мотора става кючекиня и може да бие по цялото купе.
Si non confectus, non reficiat.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Претрисане и при палене и гаснене след сменени тампони
Ще я видим тази работа 

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Претрисане и при палене и гаснене след сменени тампони
Малък ъпдейт,наскоро се видяхме с Ванката,за него си е тампон на двигател,и си претриса а не трябва.Според него или дефектен тампон или грешно сложени и пак ще купувам 1 - мамичката му.А съм убеден ,че са сложени правилно,ама както и да е.
Отделно има едно тракане при леко подаване на газ и отпускане рязко на педала,незнам дали е от това,че може да е от шибаните тампони или нещо друго.Ще го снимам и ако се чуе да сподели някой има ли идеи да знам какво да гледам,че ме дразни.
Качих се на 3 коли от тогава - няма го това нещо,а гарантирам не са с тампони на 600км като мен

Отделно има едно тракане при леко подаване на газ и отпускане рязко на педала,незнам дали е от това,че може да е от шибаните тампони или нещо друго.Ще го снимам и ако се чуе да сподели някой има ли идеи да знам какво да гледам,че ме дразни.
Качих се на 3 коли от тогава - няма го това нещо,а гарантирам не са с тампони на 600км като мен


bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани