За и против ремап-а
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- bvv1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 232
- Регистриран на: 27.10.2009
- Местоположение: в гащите си
- Пол: Мъж
- Кара: ги да викат
- Мечтае да кара: слон
Re: За и против ремап-а
И преди и след фейса са си две турбините!
Преди да полетиш-трябва да се научиш да ходиш!
Re: За и против ремап-а
незнам какви познати имате и от какво са им се прецакали турбините и скоростните кутии и други проблеми (кой знае за какви таралясници става дума), но от личен опит - сигурно 250 000 км с ремапнати коли, а може и повече... нищо не ми се е прецакало и така като гледам няма и да ми се прецака.
всичко е въпрос на добра поддръжка и правилна експлоатация
всичко е въпрос на добра поддръжка и правилна експлоатация

- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: За и против ремап-а
Тук ще кажа само една моя сентенция - веднъж кола с ремап - цял живот коли с ремап ! 

Re: За и против ремап-а
@ndro написа:(кой знае за какви таралясници става дума)
Колега, я дай дефиниция за "таралясник"? Дори и да приемем, че таралясник е 5+ годишна кола на 150.000км, не е ли именно това достатъчно показателно за по-бързото "износване" на всички засегнати компоненти?
F07 535d
F07 530d
E60 530d
- badjo E60
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 17.03.2010
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: bmw F 11 530 D
- Мечтае да кара: BMW М6 Купе Кабрио
Re: За и против ремап-а
Ремап-а на едни вреди а на други не,че се износва всичко по бързо и е така и не е.Масовата практика е да се качва един софтуер на всички коли като е казано че примерно Е60 525Д от 177коня става 208 коня по някви там схемички и всички дето минат примерно през Дигитал тунинг си мислят че имат най доброто са много далече от истината .Няма две коли с еднакви данни което значи че за всеки автомобил трябва да бъде изготвен индивидуален софт.Тогава може да се каже че няма да има проблем.В Пловдив в Стефанов представителите на Опел от три години предлагат услугата ремап за техните коли .Като всичко се прави индивидуално за всяка кола,При положение че дават пет години на новите си автомобили мислите ли че ще са толкова луди че да ги чипосват ако ще имат после проблеми докато колите на хората са в гаранция.
- Cinder
- ентусиаст
-
- Мнения: 1409
- Регистриран на: 8.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F90 M5C
Re: За и против ремап-а
Стефанов си вземат софтуера от EDS. Моята Вектра беше точно с такъв софтуер и те я правиха, така че по-скоро си го вземат готов. Който иска индивидуален софтуер за неговата кола, мисля че само Тони Келеша от Варна е човека.

Re: За и против ремап-а

колеги препоръчайте къде в София да ми направят ремап, тия Дигитал Тунинг бива ли ги?
www.bmwпрофесори-bg.net
Re: За и против ремап-а
dpetrov написа:@ndro написа:(кой знае за какви таралясници става дума)
Колега, я дай дефиниция за "таралясник"? Дори и да приемем, че таралясник е 5+ годишна кола на 150.000км, не е ли именно това достатъчно показателно за по-бързото "износване" на всички засегнати компоненти?
таралясник = стар и раздрънкан от прекомерна употреба автомобил
пробегът, не е от значение. как е експлоатиран и поддържан е важно. и на половин милион км може да е в суперсъстояние.
ремапът не води задължително до по-бързо износване, но е предпоставка за "развихряне" на задкормилното устройство (особено ако не е психически уравновесено), което е сигурна предпоставка за проблеми (които биха възникнали и без ремап)

Е60-ката е на 210 хиляди (70 хил. с ремап), а другата, която не е бмв, е на 250 хиляди (200 хил. с ремап) - и пак повтарям, проблеми няма и никой не може да ме убеди, че ремапът води до проблеми.
Dimitroff написа:Тук ще кажа само една моя сентенция - веднъж кола с ремап - цял живот коли с ремап !
+1

- bvv1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 232
- Регистриран на: 27.10.2009
- Местоположение: в гащите си
- Пол: Мъж
- Кара: ги да викат
- Мечтае да кара: слон
Re: За и против ремап-а
@ndro написа:незнам какви познати имате и от какво са им се прецакали турбините и скоростните кутии и други проблеми (кой знае за какви таралясници става дума), но от личен опит - сигурно 250 000 км с ремапнати коли, а може и повече... нищо не ми се е прецакало и така като гледам няма и да ми се прецака.
всичко е въпрос на добра поддръжка и правилна експлоатация
+1

Преди да полетиш-трябва да се научиш да ходиш!
Re: За и против ремап-а
bvv1 написа:те така или иначе са им намалени за сметка на екологията(нещо което друг колега по горе се дивеше защо производителите не ги помпят толкова-това е отговора Те трябва да се съобразяват с зададените им еконорми).Това което може да ви създаде проблем след чипването е автоматичната скоростна кутия която е изчислена да работи на определени Nm и прекомерното им завишаване може да създаде проблеми!
абсолютно вярно за екологията

а за скоростните кутии - повечето имат много голям резерв, тоест проектирани са да издържат много по-голямо натоварване, което също е отчетено от професионалните тунинг фирми.
- badjo E60
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 17.03.2010
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: bmw F 11 530 D
- Мечтае да кара: BMW М6 Купе Кабрио
Re: За и против ремап-а
Cinder написа:Стефанов си вземат софтуера от EDS. Моята Вектра беше точно с такъв софтуер и те я правиха, така че по-скоро си го вземат готов. Който иска индивидуален софтуер за неговата кола, мисля че само Тони Келеша от Варна е човека.
Стефанов имат и индивидуален софтуер,на мой роднина на Каптивата му направиха такъв.За Варна верно Тони Келеша е най добрия .И в Пловдив има човек който ги прави доста добре.
Re: За и против ремап-а
@ndro написа:peters75 написа:Здравейте,мисля,че тук е мястото да попитам.При една манипулация в фирмен сервиз ми казаха,че колата ми вървяла супер много като за такава 530Д '04 и се съмнявали,че е пипана.Аз нямам информация дали е така.Мога ли по някакъв начин да проверя има ли ремап или няма.Ауспуха ми е като нов и няма сажди.
колега, да замерят турбото и ще се разбере.
докато стигнат до двуцевката изгорелите газове минават през катализатор и филтър за твърди частици, естествено, че няма да има сажди.
е60 '04 има ли DPF?
- Deo_10
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 19.08.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10, 535i X Drive LCI
Re: За и против ремап-а
Имал съм кола която за година и половина е сменила 3 турбини от гаден ремап. Вярно, биеше с по 3 коли разлика нормално чипосаните от неиния вид, ама не си беше работа.
Иначе твърдо ЗА, ако е направено като хората и ако се грижи човек добре за турбото си.

Иначе твърдо ЗА, ако е направено като хората и ако се грижи човек добре за турбото си.
Re: За и против ремап-а
Deo_10 написа:Имал съм кола която за година и половина е сменила 3 турбини от гаден ремап. Вярно, биеше с по 3 коли разлика нормално чипосаните от неиния вид, ама не си беше работа.![]()
Иначе твърдо ЗА, ако е направено като хората и ако се грижи човек добре за турбото си.
гонки ли си правил с нея?
и какво означава "гаден ремап" и "нормално чипосани"?
и "гадния ремап" бие "нормално чипосаните", така ли?
и какво означава "да се грижиш добре за турбото си"?
казвам ви аз, че е от задкормилното устройство

- Cinder
- ентусиаст
-
- Мнения: 1409
- Регистриран на: 8.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F90 M5C
Re: За и против ремап-а
Явно е бил прекалено агресивен ремап-а и турбината не е издържала. Имам познат с една дизелова Купра, която правеше същото, докато не и свалиха налягането малко. Това + агресивно каране, към което определено повишената мощност те предразполага = ново турбо 


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани