За и против ремап-а

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 232
Регистриран на: 27.10.2009
Местоположение: в гащите си
Пол: Мъж
Кара: ги да викат
Мечтае да кара: слон

Re: За и против ремап-а

Мнение от bvv1 » 05 Авг 2011, 23:43

И преди и след фейса са си две турбините!
Преди да полетиш-трябва да се научиш да ходиш!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1093
Регистриран на: 17.12.2009
Пол: Мъж
Кара: M57TUD25

Re: За и против ремап-а

Мнение от @ndro » 06 Авг 2011, 11:00

незнам какви познати имате и от какво са им се прецакали турбините и скоростните кутии и други проблеми (кой знае за какви таралясници става дума), но от личен опит - сигурно 250 000 км с ремапнати коли, а може и повече... нищо не ми се е прецакало и така като гледам няма и да ми се прецака.
всичко е въпрос на добра поддръжка и правилна експлоатация :smoke:

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: За и против ремап-а

Мнение от Dimitroff » 06 Авг 2011, 11:07

Тук ще кажа само една моя сентенция - веднъж кола с ремап - цял живот коли с ремап ! 8)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 236
Регистриран на: 12.11.2007
Пол: Мъж
Кара: X7

Re: За и против ремап-а

Мнение от dpetrov » 06 Авг 2011, 11:14

@ndro написа:(кой знае за какви таралясници става дума)


Колега, я дай дефиниция за "таралясник"? Дори и да приемем, че таралясник е 5+ годишна кола на 150.000км, не е ли именно това достатъчно показателно за по-бързото "износване" на всички засегнати компоненти?

F07 535d
F07 530d
E60 530d

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 17.03.2010
Местоположение: Plovdiv
Пол: Мъж
Кара: bmw F 11 530 D
Мечтае да кара: BMW М6 Купе Кабрио

Re: За и против ремап-а

Мнение от badjo E60 » 06 Авг 2011, 11:57

Ремап-а на едни вреди а на други не,че се износва всичко по бързо и е така и не е.Масовата практика е да се качва един софтуер на всички коли като е казано че примерно Е60 525Д от 177коня става 208 коня по някви там схемички и всички дето минат примерно през Дигитал тунинг си мислят че имат най доброто са много далече от истината .Няма две коли с еднакви данни което значи че за всеки автомобил трябва да бъде изготвен индивидуален софт.Тогава може да се каже че няма да има проблем.В Пловдив в Стефанов представителите на Опел от три години предлагат услугата ремап за техните коли .Като всичко се прави индивидуално за всяка кола,При положение че дават пет години на новите си автомобили мислите ли че ще са толкова луди че да ги чипосват ако ще имат после проблеми докато колите на хората са в гаранция.
ИМА ЛИ ЖЕЛАНИЕ ИМА И НАЧИН
http://aronmen.hit.bg/
http://www.vbox7.com/play:2e3dc271


Изображение

Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1409
Регистриран на: 8.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F90 M5C

Re: За и против ремап-а

Мнение от Cinder » 06 Авг 2011, 12:16

Стефанов си вземат софтуера от EDS. Моята Вектра беше точно с такъв софтуер и те я правиха, така че по-скоро си го вземат готов. Който иска индивидуален софтуер за неговата кола, мисля че само Тони Келеша от Варна е човека.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 484
Регистриран на: 27.06.2005
Местоположение: на масата

Re: За и против ремап-а

Мнение от benzin » 06 Авг 2011, 12:26

:OT:
колеги препоръчайте къде в София да ми направят ремап, тия Дигитал Тунинг бива ли ги?
www.bmwпрофесори-bg.net

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1093
Регистриран на: 17.12.2009
Пол: Мъж
Кара: M57TUD25

Re: За и против ремап-а

Мнение от @ndro » 06 Авг 2011, 12:27

dpetrov написа:
@ndro написа:(кой знае за какви таралясници става дума)


Колега, я дай дефиниция за "таралясник"? Дори и да приемем, че таралясник е 5+ годишна кола на 150.000км, не е ли именно това достатъчно показателно за по-бързото "износване" на всички засегнати компоненти?

таралясник = стар и раздрънкан от прекомерна употреба автомобил

пробегът, не е от значение. как е експлоатиран и поддържан е важно. и на половин милион км може да е в суперсъстояние.
ремапът не води задължително до по-бързо износване, но е предпоставка за "развихряне" на задкормилното устройство (особено ако не е психически уравновесено), което е сигурна предпоставка за проблеми (които биха възникнали и без ремап) :mhihi:
Е60-ката е на 210 хиляди (70 хил. с ремап), а другата, която не е бмв, е на 250 хиляди (200 хил. с ремап) - и пак повтарям, проблеми няма и никой не може да ме убеди, че ремапът води до проблеми.

Dimitroff написа:Тук ще кажа само една моя сентенция - веднъж кола с ремап - цял живот коли с ремап ! 8)

+1 :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 232
Регистриран на: 27.10.2009
Местоположение: в гащите си
Пол: Мъж
Кара: ги да викат
Мечтае да кара: слон

Re: За и против ремап-а

Мнение от bvv1 » 06 Авг 2011, 13:16

@ndro написа:незнам какви познати имате и от какво са им се прецакали турбините и скоростните кутии и други проблеми (кой знае за какви таралясници става дума), но от личен опит - сигурно 250 000 км с ремапнати коли, а може и повече... нищо не ми се е прецакало и така като гледам няма и да ми се прецака.
всичко е въпрос на добра поддръжка и правилна експлоатация :smoke:

+1 :yes: Напълно съм съгласен с колегата,имам само едно две уточнения: първо тези които ви правят интервенциите да са хора които си разбират от работата или с други думи ходете да си чипвате колите само при проверени търговци и второ при добро обслужване на мотора няма какво да му стане от вдигането на 30-50к.с. те така или иначе са им намалени за сметка на екологията(нещо което друг колега по горе се дивеше защо производителите не ги помпят толкова-това е отговора Те трябва да се съобразяват с зададените им еконорми).Това което може да ви създаде проблем след чипването е автоматичната скоростна кутия която е изчислена да работи на определени Nm и прекомерното им завишаване може да създаде проблеми!
Преди да полетиш-трябва да се научиш да ходиш!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1093
Регистриран на: 17.12.2009
Пол: Мъж
Кара: M57TUD25

Re: За и против ремап-а

Мнение от @ndro » 06 Авг 2011, 13:48

bvv1 написа:те така или иначе са им намалени за сметка на екологията(нещо което друг колега по горе се дивеше защо производителите не ги помпят толкова-това е отговора Те трябва да се съобразяват с зададените им еконорми).Това което може да ви създаде проблем след чипването е автоматичната скоростна кутия която е изчислена да работи на определени Nm и прекомерното им завишаване може да създаде проблеми!

абсолютно вярно за екологията :yes:
а за скоростните кутии - повечето имат много голям резерв, тоест проектирани са да издържат много по-голямо натоварване, което също е отчетено от професионалните тунинг фирми.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 17.03.2010
Местоположение: Plovdiv
Пол: Мъж
Кара: bmw F 11 530 D
Мечтае да кара: BMW М6 Купе Кабрио

Re: За и против ремап-а

Мнение от badjo E60 » 06 Авг 2011, 14:30

Cinder написа:Стефанов си вземат софтуера от EDS. Моята Вектра беше точно с такъв софтуер и те я правиха, така че по-скоро си го вземат готов. Който иска индивидуален софтуер за неговата кола, мисля че само Тони Келеша от Варна е човека.

Стефанов имат и индивидуален софтуер,на мой роднина на Каптивата му направиха такъв.За Варна верно Тони Келеша е най добрия .И в Пловдив има човек който ги прави доста добре.
ИМА ЛИ ЖЕЛАНИЕ ИМА И НАЧИН
http://aronmen.hit.bg/
http://www.vbox7.com/play:2e3dc271


Изображение

Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 5.01.2011
Пол: Мъж

Re: За и против ремап-а

Мнение от 530xd2006 » 08 Авг 2011, 23:19

@ndro написа:
peters75 написа:Здравейте,мисля,че тук е мястото да попитам.При една манипулация в фирмен сервиз ми казаха,че колата ми вървяла супер много като за такава 530Д '04 и се съмнявали,че е пипана.Аз нямам информация дали е така.Мога ли по някакъв начин да проверя има ли ремап или няма.Ауспуха ми е като нов и няма сажди.

колега, да замерят турбото и ще се разбере.
докато стигнат до двуцевката изгорелите газове минават през катализатор и филтър за твърди частици, естествено, че няма да има сажди.


е60 '04 има ли DPF?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 92
Регистриран на: 19.08.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10, 535i X Drive LCI

Re: За и против ремап-а

Мнение от Deo_10 » 09 Авг 2011, 21:36

Имал съм кола която за година и половина е сменила 3 турбини от гаден ремап. Вярно, биеше с по 3 коли разлика нормално чипосаните от неиния вид, ама не си беше работа. :lol:
Иначе твърдо ЗА, ако е направено като хората и ако се грижи човек добре за турбото си.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1093
Регистриран на: 17.12.2009
Пол: Мъж
Кара: M57TUD25

Re: За и против ремап-а

Мнение от @ndro » 10 Авг 2011, 12:48

Deo_10 написа:Имал съм кола която за година и половина е сменила 3 турбини от гаден ремап. Вярно, биеше с по 3 коли разлика нормално чипосаните от неиния вид, ама не си беше работа. :lol:
Иначе твърдо ЗА, ако е направено като хората и ако се грижи човек добре за турбото си.

гонки ли си правил с нея?
и какво означава "гаден ремап" и "нормално чипосани"?
и "гадния ремап" бие "нормално чипосаните", така ли?
и какво означава "да се грижиш добре за турбото си"?
казвам ви аз, че е от задкормилното устройство :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1409
Регистриран на: 8.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F90 M5C

Re: За и против ремап-а

Мнение от Cinder » 10 Авг 2011, 13:05

Явно е бил прекалено агресивен ремап-а и турбината не е издържала. Имам познат с една дизелова Купра, която правеше същото, докато не и свалиха налягането малко. Това + агресивно каране, към което определено повишената мощност те предразполага = ново турбо ;)
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook