Смених генерацията и 25-цата стана 16-ка

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 240
Регистриран на: 28.02.2010
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: дифа да вие...

Смених генерацията и 25-цата стана 16-ка

Мнение от power of bmw » 04 Авг 2011, 14:53

Преди известно време тук в форума потърсих съвет за препоръчителна генерация на моя М20Б25....След доста дискусии и съвети от колеги се оказа че е хубаво тръбите да са по на 50мм всяка а мойте бяха по на 38мм(от предишния собственик)...Всеки ми казваше,че колата с тези тръби е доста запушена и че с по-отворена генерация щяло да е по-добре.Та реших се аз и взех едно крайно гърне с 2 входа по на 48мм и тръби със същия размер.Сложихме ги като отпред до отзад са единствено двете прави тръби,без катализатор и резонатар,само със споменатото крайно гърне..Нямах търпение да се метна в колата да я покарам с новата генерация и ....е и 25-цата се вихри като м40б16..Преди да сменя генерацията на 2-ра без газ след натискане на газта до долу правеше камшици и беше доста рязка,а сега се появи едно "замисляне" и все едно ми умряха 50 коня....Знам че стоково М20-те са със 2 тръби по на 45мм та чак толкова ли съм я отворил за да падне така мощноста..Четох,че не е много хубаво да се слага много отворена генерация заради спада в налягането и завихрянето на газовете,но дефакто аз съм я довел с по 3мм на тръба повече от фабричното.Както каза един полицай вчера след като ме спря "иии се'а ко прайм"???
Ако БМВ е религия,то Е30 е икона!

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Re: Смених генерацията и 25-цата стана 16-ка

Мнение от ge_a » 04 Авг 2011, 15:21

А кой ти каза, че не трябва да имаш резонатори и че трябва да е права тръба ?
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение


Аватар
Мнения: 666
Регистриран на: 5.07.2011
Местоположение: с. Искрец
Кара: Фиат 126р
Мечтае да кара: Шкода Фабия

Re: Смених генерацията и 25-цата стана 16-ка

Мнение от zlatko_baretata » 04 Авг 2011, 15:29

Какво е крайното гърне - шумозаглушително ли е?
И от какво е?
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 240
Регистриран на: 28.02.2010
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: дифа да вие...

Re: Смених генерацията и 25-цата стана 16-ка

Мнение от power of bmw » 04 Авг 2011, 15:50

крайното гърне е качествено и като имам в предвид че е само то е прилично тихо...
Относно резонаторите си мислех,че ако ги няма ще е по-добре,но май има обратен ефект от цялата тази операция...
Ако БМВ е религия,то Е30 е икона!

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Re: Смених генерацията и 25-цата стана 16-ка

Мнение от ge_a » 04 Авг 2011, 16:38

До колкото съм чувал права тръба се слага само на турбо апликации :dunno:

П.С. Не гарантирам за достоверност, да не кажеш после че аз съм те накарал да слагаш резонатори ;)
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: Смених генерацията и 25-цата стана 16-ка

Мнение от Делян » 04 Авг 2011, 19:36

Няма как да се спъне от това, което си направил, освен крайното гърне да е запушено или да е някво супер рестриктивно, предназначено за по-малък мотор.
Пробвай само без него ;)


Аватар
Мнения: 666
Регистриран на: 5.07.2011
Местоположение: с. Искрец
Кара: Фиат 126р
Мечтае да кара: Шкода Фабия

Re: Смених генерацията и 25-цата стана 16-ка

Мнение от zlatko_baretata » 04 Авг 2011, 20:47

Не е от липса на резонатори. Резонаторът е надупчена тръба с вата около нея, затворени в кожух.
От тайното качествено крайно гърне по-ще да е, ама след хвърляне на боб, може да се каже с по-голяма точност.
Остава и още една опция, малко вероятна.
Успех, колега. :yes:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 240
Регистриран на: 28.02.2010
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: дифа да вие...

Re: Смених генерацията и 25-цата стана 16-ка

Мнение от power of bmw » 04 Авг 2011, 21:09

Колеги крайното гърне е HARTGE и е чисто ново,мисля че няма вариант да е заради него,доста статии изчетох относно генерациите и в една от тях в която имаше примери с различни диамтери и дължини на тръбите в един от примерите мощноста на колата до 5500об имаше спад с 40%....Качвам по-долу файла от който черпя тази информация
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Ако БМВ е религия,то Е30 е икона!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: Смених генерацията и 25-цата стана 16-ка

Мнение от Делян » 04 Авг 2011, 21:15

Добре, а не ти ли е по-лесно(и по-резултатно)в место да четеш тонове информация, просто да го махнеш за проба...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 240
Регистриран на: 28.02.2010
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: дифа да вие...

Re: Смених генерацията и 25-цата стана 16-ка

Мнение от power of bmw » 04 Авг 2011, 21:35

Dpy написа:Добре, а не ти ли е по-лесно(и по-резултатно)в место да четеш тонове информация, просто да го махнеш за проба...


не ми се занимава колега,защото е заварено и трябва да го режа и после пак да се заварява,но 99% съм сигурен че не е от него,по скоро може да е от по-лесното излизане на газовете,което е свързнао с не толкова доброто пълнене на цилиндрите...офф незнам всичко е било доста навързано и и хич не е било фасулска работа..Ще опитам утре да сложа отзад на двете тръби на крайното гърне някакви пръстени с по-малък диаметър,за да постигна по-трудно излизане на газовете и ще се кача да покарам да видя дали ще има ефект
Ако БМВ е религия,то Е30 е икона!


Аватар
Мнения: 1402
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: e30 318is

Re: Смених генерацията и 25-цата стана 16-ка

Мнение от E30_M_Tech_ll » 05 Авг 2011, 0:49

аз съм имал случай още като имах лада с един познат си разменихме гърнетата неговото резонаторно отпушено моето заводско ... та аз исках малко по шумно да е той да му е по тиха колата и ги разменихме и после кво остановяваме веднага след смяната и двамата моята кола се спъна а неговта тръгна да върви повече :mhihi: и тва на умрелия ладов мотор дето преди 30 години е бил 60 коня :) нито тръби съм сменял нито нищо само крайното гърне....
та в тия генерациий има повече сметки от колкото има при създаването на един мотор ми се струва на мен.... :mhihi:
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 103
Регистриран на: 5.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 4-цилиндрово сешоарче

Re: Смених генерацията и 25-цата стана 16-ка

Мнение от S204 » 05 Авг 2011, 10:22

Малко ще се повторя с поста на ge_a:
Колега, казваш че си изчел тонове информация. Би ли ми отговорил на следния въпрос:
Каква функция изпълняват гърнетата в една изпускателна система и защо се налага поставянето им?
Мисля, че отговора на този въпрос ще ти даде насока. :)
Успех!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 240
Регистриран на: 28.02.2010
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: дифа да вие...

Re: Смених генерацията и 25-цата стана 16-ка

Мнение от power of bmw » 05 Авг 2011, 11:11

S204 написа:Малко ще се повторя с поста на ge_a:
Колега, казваш че си изчел тонове информация. Би ли ми отговорил на следния въпрос:
Каква функция изпълняват гърнетата в една изпускателна система и защо се налага поставянето им?
Мисля, че отговора на този въпрос ще ти даде насока. :)
Успех!


ами основната им функция е с цел обезшумяване...ако знаех всичко нямаше да я има тази тема..
Ако БМВ е религия,то Е30 е икона!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 476
Регистриран на: 8.06.2006
Пол: Мъж

Re: Смених генерацията и 25-цата стана 16-ка

Мнение от gecata73 » 05 Авг 2011, 11:24

Като махнеш гърнето, което е в средата, спъваш колата защото се преохлажда, аз съм с 3.5 мотор и като ги качих първо без гърне щото беше скапало, колата не вървеше хич, а и не работеше както трябва, после сложих 2 резонатора щото с двойна генерация и нещата си дойдоха на място, аз взех такива които завихрят изгорелите газове, сега нямам проблем слагай два резонатора и не чуди какво да правиш

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 322
Регистриран на: 29.09.2009
Местоположение: Бяла
Пол: Мъж
Кара: грозно е36 купе
Мечтае да кара: настрани с около 200

Re: Смених генерацията и 25-цата стана 16-ка

Мнение от bebcho__ » 05 Авг 2011, 18:47

атмосферен мотор върви най-добре с 2 гърнета- (средно) и крайно. или сложи 2 резонатора дет ти дават акъл или сложи още 1 гърне с по 2 вх. и изх.
you can not imagine the immensity of the fuck i do not give
Изображение

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook