Смених генерацията и 25-цата стана 16-ка
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
66 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- power of bmw
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 240
- Регистриран на: 28.02.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: дифа да вие...
Смених генерацията и 25-цата стана 16-ка
Преди известно време тук в форума потърсих съвет за препоръчителна генерация на моя М20Б25....След доста дискусии и съвети от колеги се оказа че е хубаво тръбите да са по на 50мм всяка а мойте бяха по на 38мм(от предишния собственик)...Всеки ми казваше,че колата с тези тръби е доста запушена и че с по-отворена генерация щяло да е по-добре.Та реших се аз и взех едно крайно гърне с 2 входа по на 48мм и тръби със същия размер.Сложихме ги като отпред до отзад са единствено двете прави тръби,без катализатор и резонатар,само със споменатото крайно гърне..Нямах търпение да се метна в колата да я покарам с новата генерация и ....е и 25-цата се вихри като м40б16..Преди да сменя генерацията на 2-ра без газ след натискане на газта до долу правеше камшици и беше доста рязка,а сега се появи едно "замисляне" и все едно ми умряха 50 коня....Знам че стоково М20-те са със 2 тръби по на 45мм та чак толкова ли съм я отворил за да падне така мощноста..Четох,че не е много хубаво да се слага много отворена генерация заради спада в налягането и завихрянето на газовете,но дефакто аз съм я довел с по 3мм на тръба повече от фабричното.Както каза един полицай вчера след като ме спря "иии се'а ко прайм"???
Ако БМВ е религия,то Е30 е икона!
- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
Re: Смених генерацията и 25-цата стана 16-ка
А кой ти каза, че не трябва да имаш резонатори и че трябва да е права тръба ?
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


- zlatko_baretata
-
-
- Мнения: 666
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: с. Искрец
- Кара: Фиат 126р
- Мечтае да кара: Шкода Фабия
Re: Смених генерацията и 25-цата стана 16-ка
Какво е крайното гърне - шумозаглушително ли е?
И от какво е?
И от какво е?

- power of bmw
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 240
- Регистриран на: 28.02.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: дифа да вие...
Re: Смених генерацията и 25-цата стана 16-ка
крайното гърне е качествено и като имам в предвид че е само то е прилично тихо...
Относно резонаторите си мислех,че ако ги няма ще е по-добре,но май има обратен ефект от цялата тази операция...
Относно резонаторите си мислех,че ако ги няма ще е по-добре,но май има обратен ефект от цялата тази операция...
Ако БМВ е религия,то Е30 е икона!
- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
Re: Смених генерацията и 25-цата стана 16-ка
До колкото съм чувал права тръба се слага само на турбо апликации
П.С. Не гарантирам за достоверност, да не кажеш после че аз съм те накарал да слагаш резонатори

П.С. Не гарантирам за достоверност, да не кажеш после че аз съм те накарал да слагаш резонатори

Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


Re: Смених генерацията и 25-цата стана 16-ка
Няма как да се спъне от това, което си направил, освен крайното гърне да е запушено или да е някво супер рестриктивно, предназначено за по-малък мотор.
Пробвай само без него
Пробвай само без него

- zlatko_baretata
-
-
- Мнения: 666
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: с. Искрец
- Кара: Фиат 126р
- Мечтае да кара: Шкода Фабия
Re: Смених генерацията и 25-цата стана 16-ка
Не е от липса на резонатори. Резонаторът е надупчена тръба с вата около нея, затворени в кожух.
От тайното качествено крайно гърне по-ще да е, ама след хвърляне на боб, може да се каже с по-голяма точност.
Остава и още една опция, малко вероятна.
Успех, колега.
От тайното качествено крайно гърне по-ще да е, ама след хвърляне на боб, може да се каже с по-голяма точност.
Остава и още една опция, малко вероятна.
Успех, колега.


- power of bmw
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 240
- Регистриран на: 28.02.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: дифа да вие...
Re: Смених генерацията и 25-цата стана 16-ка
Колеги крайното гърне е HARTGE и е чисто ново,мисля че няма вариант да е заради него,доста статии изчетох относно генерациите и в една от тях в която имаше примери с различни диамтери и дължини на тръбите в един от примерите мощноста на колата до 5500об имаше спад с 40%....Качвам по-долу файла от който черпя тази информация
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Ако БМВ е религия,то Е30 е икона!
Re: Смених генерацията и 25-цата стана 16-ка
Добре, а не ти ли е по-лесно(и по-резултатно)в место да четеш тонове информация, просто да го махнеш за проба...
- power of bmw
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 240
- Регистриран на: 28.02.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: дифа да вие...
Re: Смених генерацията и 25-цата стана 16-ка
Dpy написа:Добре, а не ти ли е по-лесно(и по-резултатно)в место да четеш тонове информация, просто да го махнеш за проба...
не ми се занимава колега,защото е заварено и трябва да го режа и после пак да се заварява,но 99% съм сигурен че не е от него,по скоро може да е от по-лесното излизане на газовете,което е свързнао с не толкова доброто пълнене на цилиндрите...офф незнам всичко е било доста навързано и и хич не е било фасулска работа..Ще опитам утре да сложа отзад на двете тръби на крайното гърне някакви пръстени с по-малък диаметър,за да постигна по-трудно излизане на газовете и ще се кача да покарам да видя дали ще има ефект
Ако БМВ е религия,то Е30 е икона!
- E30_M_Tech_ll
-
-
- Мнения: 1402
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318is
Re: Смених генерацията и 25-цата стана 16-ка
аз съм имал случай още като имах лада с един познат си разменихме гърнетата неговото резонаторно отпушено моето заводско ... та аз исках малко по шумно да е той да му е по тиха колата и ги разменихме и после кво остановяваме веднага след смяната и двамата моята кола се спъна а неговта тръгна да върви повече
и тва на умрелия ладов мотор дето преди 30 години е бил 60 коня
нито тръби съм сменял нито нищо само крайното гърне....
та в тия генерациий има повече сметки от колкото има при създаването на един мотор ми се струва на мен....


та в тия генерациий има повече сметки от колкото има при създаването на един мотор ми се струва на мен....

Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!
- S204
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 103
- Регистриран на: 5.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 4-цилиндрово сешоарче
Re: Смених генерацията и 25-цата стана 16-ка
Малко ще се повторя с поста на ge_a:
Колега, казваш че си изчел тонове информация. Би ли ми отговорил на следния въпрос:
Каква функция изпълняват гърнетата в една изпускателна система и защо се налага поставянето им?
Мисля, че отговора на този въпрос ще ти даде насока.
Успех!
Колега, казваш че си изчел тонове информация. Би ли ми отговорил на следния въпрос:
Каква функция изпълняват гърнетата в една изпускателна система и защо се налага поставянето им?
Мисля, че отговора на този въпрос ще ти даде насока.

Успех!
- power of bmw
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 240
- Регистриран на: 28.02.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: дифа да вие...
Re: Смених генерацията и 25-цата стана 16-ка
S204 написа:Малко ще се повторя с поста на ge_a:
Колега, казваш че си изчел тонове информация. Би ли ми отговорил на следния въпрос:
Каква функция изпълняват гърнетата в една изпускателна система и защо се налага поставянето им?
Мисля, че отговора на този въпрос ще ти даде насока.![]()
Успех!
ами основната им функция е с цел обезшумяване...ако знаех всичко нямаше да я има тази тема..
Ако БМВ е религия,то Е30 е икона!
Re: Смених генерацията и 25-цата стана 16-ка
Като махнеш гърнето, което е в средата, спъваш колата защото се преохлажда, аз съм с 3.5 мотор и като ги качих първо без гърне щото беше скапало, колата не вървеше хич, а и не работеше както трябва, после сложих 2 резонатора щото с двойна генерация и нещата си дойдоха на място, аз взех такива които завихрят изгорелите газове, сега нямам проблем слагай два резонатора и не чуди какво да правиш
- bebcho__
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 322
- Регистриран на: 29.09.2009
- Местоположение: Бяла
- Пол: Мъж
- Кара: грозно е36 купе
- Мечтае да кара: настрани с около 200
Re: Смених генерацията и 25-цата стана 16-ка
атмосферен мотор върви най-добре с 2 гърнета- (средно) и крайно. или сложи 2 резонатора дет ти дават акъл или сложи още 1 гърне с по 2 вх. и изх.
66 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани