Централното двойно заключване-решен

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 415
Регистриран на: 25.07.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 92,318 sedan

Централното двойно заключване-решен

Мнение от BorisMW » 23 Юли 2011, 21:09

Мислех си,че няма да се наложи да пиша,след като има доста неща изписани по този въпрос,но уви-не стана.И така...........
Колата се отключва и заключва по 2 пъти,независимо дали е с ключът или с афтърмаркет алармата.Само това ми е проблемът. :lol: 92г.,м40,седан е.Има само модул за централно.
Започнах от него-смених го-пак същото.Преместих се на кабелите в багажника-не беше добре,защото някой беше пипал и преди мен там.Отвързвах,рязах,свързвах и вече само с ключа действам-пак същото.Събрах 4 човека да натиснат бутоните на вратите,а аз само въртя с ключа-пак заключва се,отключва се и като врътна 2-и път-заключена.Преместих се и на самата аларма,която се намира под волана.Извадих всички букси от нея.Под волана има и 2 релета-едното е оранжево/не знам за какво е/,а другото цъка,като натиснеш кой да е бутон за затваряне на вратата.Измъкнах и релето и си мисля-нещо трябва да стане.Въртя с ключа и се втрещих-колата пак се зключва от 2-я път.Развързах всичкия изолирбанд,който виждах от връзките на жиците от алармата и тези от колата.Повечето бяха запоени и няколко пооправих,върнах си всичко на място,пак проба и с ключа и с алармата-пак същото-заключва се от 2-я път.
Пояснение: Алармата е бългрска,но не пише каква е.Поне 2005-6г ще е,т.е. стара.Вързана е като за начинаещи-заключвам и отключвам цялата кола с ключа,само от пасажерската врата.Шофьорската се откл./закл. само нея си.
И преди малко се случи нещо много странно. Отворих пасажерската врата,на която боравя с ключа.Врътнах за заключване и цялата кола се заключи/отключи и като врътнах пак-се заключи и това на отворена врата.
Какво да проверя още?Кое може да е рязано или вързано некадърно?
Последна промяна BorisMW на 18 Авг 2011, 22:14, променена общо 1 път
Нищо не е свършило докато не свърши!
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 380
Регистриран на: 19.11.2009
Местоположение: бургас
Кара: 318тдс комби

Re: Централното двойно заключване

Мнение от mgate » 23 Юли 2011, 23:26

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 415
Регистриран на: 25.07.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 92,318 sedan

Re: Централното двойно заключване

Мнение от BorisMW » 24 Юли 2011, 0:31

mgate написа:http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=8&t=67724&p=2182514&hilit=%D1%80%D0%B5%D0%BC%D0%BE%D0%BD%D1%82+%D0%BC%D0%B0%D1%88%D0%B8%D0%BD%D0%BA%D0%B0#p2182514 ето ти го на проблема ти :winky:

Не мисля че е от това.Говорил съм с авторът на темата,който преди да я пусне в картинки каза,че не една а 2 машинки не му работели,но нямал и не е имал двойното заключване.
Някой да знае кабелите за датчиците на вратите-/отворена-затворена/ от коя букса на модулът излизат и дали минават под волана.?
Нищо не е свършило докато не свърши!
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 660
Регистриран на: 4.01.2011
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка

Re: Централното двойно заключване

Мнение от dicho0o » 25 Юли 2011, 22:34

Моят проблем е подобен и още не е решен,не е от машинка,работи си.Цялата кола се отключва/заключва от пасажерската врата,а от шофьорската врата се отключва/заключва само тя и колата не пали. :dunno:
Изображение
..На завоя заляга ,конете яко напряга ,задницата бяга ,към мантинелата посяга ,педала до метала ,прекъсвача да откача ,да гърми гърнето ,да разцепва небето..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 507
Регистриран на: 11.10.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е39 M52B20 TU
Мечтае да кара: Е39 M5

Re: Централното двойно заключване

Мнение от Zlatiyan_Genchev » 25 Юли 2011, 22:42

dicho0o написа:Моят проблем е подобен и още не е решен,не е от машинка,работи си.Цялата кола се отключва/заключва от пасажерската врата,а от шофьорската врата се отключва/заключва само тя и колата не пали. :dunno:


И на мен е така,това е от защитата,модулчето на централното ти е на пасажерската и от там приема само при отключване ,цялото централно,иначе си отключваш само шофъорската като се пробваш през нея,така ти е направено ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 660
Регистриран на: 4.01.2011
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка

Re: Централното двойно заключване

Мнение от dicho0o » 26 Юли 2011, 20:30

lpfc1990 написа:
dicho0o написа:Моят проблем е подобен и още не е решен,не е от машинка,работи си.Цялата кола се отключва/заключва от пасажерската врата,а от шофьорската врата се отключва/заключва само тя и колата не пали. :dunno:


И на мен е така,това е от защитата,модулчето на централното ти е на пасажерската и от там приема само при отключване ,цялото централно,иначе си отключваш само шофъорската като се пробваш през нея,така ти е направено ;)


И имаш ли идея по какъв начин може да се оправи това нещо?
Изображение
..На завоя заляга ,конете яко напряга ,задницата бяга ,към мантинелата посяга ,педала до метала ,прекъсвача да откача ,да гърми гърнето ,да разцепва небето..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 415
Регистриран на: 25.07.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 92,318 sedan

Re: Централното двойно заключване

Мнение от BorisMW » 26 Юли 2011, 22:46

dicho0o написа:
lpfc1990 написа:
dicho0o написа:Моят проблем е подобен и още не е решен,не е от машинка,работи си.Цялата кола се отключва/заключва от пасажерската врата,а от шофьорската врата се отключва/заключва само тя и колата не пали. :dunno:


И на мен е така,това е от защитата,модулчето на централното ти е на пасажерската и от там приема само при отключване ,цялото централно,иначе си отключваш само шофъорската като се пробваш през нея,така ти е направено ;)


И имаш ли идея по какъв начин може да се оправи това нещо?

Пичове,радвам се че имате сходни проблеми,но недейте да си чатите в моята тема.Иначе свържи си оригиналните кабели към модула за централното и ще ти се отключва и цялата кола през шофьорската машинка.Намери схемите с цветовете жици на модула за твоята кола,виж схемата ти на алармата,ако я имаш,отваряш,разглобяваш следиш,режеш,свързваш.........
По моят въпрос:От машинките излизат 4 кабела.Един за заключване,един за отключване,другите два за какво са?Само тези кабели ли идват от централното,минават около волана,за да стигнат до машинката на шофьорската врата или минават и другите,които стигат до задна лява врата?Седан е.
Нищо не е свършило докато не свърши!
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 116
Регистриран на: 3.01.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: BMW X5 M
Детайли за колата: блъсната E36 318ti, '95

Re: Централното двойно заключване

Мнение от jlpetkov » 27 Юли 2011, 10:15

BorisMW написа:По моят въпрос:От машинките излизат 4 кабела.Един за заключване,един за отключване,другите два за какво са?Само тези кабели ли идват от централното,минават около волана,за да стигнат до машинката на шофьорската врата или минават и другите,които стигат до задна лява врата?Седан е.


Тъкмо разглеждам разглобената машинка за централното от задния капак на компакта. на нея жиците са даже 5
две са за захранване на двигателчето а другите три са управляващи предполагам че на вратата е по просто и две са захранващи а две управляващи - вътре има едно микроключе, което действа като краен изключвател. В тази машинка конкретно то е с две копчета. Във вратите предполагам че е само с едно копченце. Доколкото схващам 5-тия кабел е за това второ копченце и е за функцията като си заключиш багажника ръчно да не действа централното на тази машинка.

Изображение Изображение
ИзображениеИзображение Изображение
Изображение Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 234
Регистриран на: 27.04.2002
Местоположение: Dubai, UAE
Пол: Мъж
Кара: Е63 650iLCI&E93 325i&Z3 1.9
Мечтае да кара: 612

Re: Централното двойно заключване

Мнение от KoolyO » 27 Юли 2011, 18:09

Не мога да намеря темата в която прочетох и си реших подобен проблем на времето.
Има едни кабели, които минават под шофьорската седалка. Нямам идея какви са и за какво са. Един вид са като наставени през една букса. Търси проблема там.
Лошото е, че при мен беше доста отдавна и когато го оправихме аз предимно гледах, съответно не мога да дам подробности.
Успех! :yes:
Laugh...
And the world laughs with you.
Cry...
And the world laughs louder!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 380
Регистриран на: 19.11.2009
Местоположение: бургас
Кара: 318тдс комби

Re: Централното двойно заключване

Мнение от mgate » 27 Юли 2011, 22:40

BorisMW написа:
mgate написа:http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=8&t=67724&p=2182514&hilit=%D1%80%D0%B5%D0%BC%D0%BE%D0%BD%D1%82+%D0%BC%D0%B0%D1%88%D0%B8%D0%BD%D0%BA%D0%B0#p2182514 ето ти го на проблема ти :winky:

Не мисля че е от това.Говорил съм с авторът на темата,който преди да я пусне в картинки каза,че не една а 2 машинки не му работели,но нямал и не е имал двойното заключване.
Някой да знае кабелите за датчиците на вратите-/отворена-затворена/ от коя букса на модулът излизат и дали минават под волана.?

да прав си не бях забелязъл коя година е :oops:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 415
Регистриран на: 25.07.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 92,318 sedan

Re: Централното двойно заключване

Мнение от BorisMW » 29 Юли 2011, 19:54

Аз също съм се объркал с кабелите за машинките.Те са 6. Три от тях са--Lock/Unlock control. Два са за положението на машинките--Lock/Unlock. И една е за-- Voltage supply terminal.Tова пък какво е?
Ако е седан колата,както при мен-за 2-те задни врати,към машинките отиват само 3 кабела.И трите са--Lock/Unlock. Някой има ли обяснение защо е така. Кои жици режат алармаджиите обикновенно?
Нищо не е свършило докато не свърши!
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 10.07.2009
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: BMW E65

Re: Централното двойно заключване

Мнение от CuMee » 30 Юли 2011, 14:07

Аз имах същият проблем но съм без аларма и ми се беше прекъснал кабел във гуфрето на багажника

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 380
Регистриран на: 19.11.2009
Местоположение: бургас
Кара: 318тдс комби

Re: Централното двойно заключване

Мнение от mgate » 31 Юли 2011, 7:49

BorisMW написа:Аз също съм се объркал с кабелите за машинките.Те са 6. Три от тях са--Lock/Unlock control. Два са за положението на машинките--Lock/Unlock. И една е за-- Voltage supply terminal.Tова пък какво е?
Ако е седан колата,както при мен-за 2-те задни врати,към машинките отиват само 3 кабела.И трите са--Lock/Unlock. Някой има ли обяснение защо е така. Кои жици режат алармаджиите обикновенно?

"Voltage supply terminal" това означава захранващо напрежение ,така сега се сетих ,че итвоята има модул и той се намира под жабката в дясно зад компютъра
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 415
Регистриран на: 25.07.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 92,318 sedan

Re: Централното двойно заключване-решен

Мнение от BorisMW » 18 Авг 2011, 22:32

След няколко дни прекарани,в кабели и жици,и благодарение на мой приятел,който не е ел.техник в 23ч вечерта имах и централно и ел.дограмата работеше. Решението:
Бяха скъсани,или се крепяха на 1 жичка,кабелите под мокета на шофьорската седалка. Влагата беше голяма.На нещо,като болтове са закачени разпределителни букси-4 на брой,всяка с обща шина и различен брой кабели на нея.След рязането и снаждането на кабелите,ми изчезна и централното,ел.джамовете и осветлението в купето,както и гореше бушон #7.Приятелят ми извади буксичките от шината и с пробна лампа,започна да проверява кабелите с един и същи цвят и изведнъж се оказа че на шината се появяват два ''+''.Оставихме централният ''+'',който идва от бушониерата и изолирахме вторият,включих си модулът и всичко заработи,бушонът не гори-няма двойно заключване или отключване.Всичко е от първият път.
Нищо не е свършило докато не свърши!
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1580
Регистриран на: 5.11.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: Централното двойно заключване-решен

Мнение от PeReZ » 18 Авг 2011, 22:46

Евала, доста полезно, колко сме ровили в едно е36 92-ри набор, и не става, и не става, но там под мокета не го претършувахме, сигурно точно там му е прецакания кабел. Браво, че сте го оправили.

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook