Копресор за М52
Модератор: bum_bum
4 мнения
• Страница 1 от 1
- gazzzar
-
кавалер-монтьор
-
- Мнения: 2515
- Регистриран на: 11.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: леки BMW-та :):):)
- Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta
Копресор за М52
Молбата ми към разбиращите, дайте някой предложения за това какво може да се направи по тая линия, кви предложения има и тн... Данке 

ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3....

"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna




"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna
- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
Доста по лесно като цяло от наще решения!
Томи може да ти каже как стоят нещата най-добре там!
След това съм аз със конкретни предложения
Томи може да ти каже как стоят нещата най-добре там!
След това съм аз със конкретни предложения

- ivo098
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 600
- Регистриран на: 1.04.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F31 330d
- Мечтае да кара: F80 M3
очаквам развитие по темата и аз
мисля си че слагането на чарджър трябва да е по-евтино и по-сигурно от конверсията към турбо, но не знам как стои въпроса с промените по мотора касаещи слагането на допълнителния ремък който върти чарджъра..
М52 е 6 цилиндров, за 4-цилиндров двигател би трябвало да е още по-лесно...абе ще се радвам на вякакво инфо относно конверсията от атмосферен двигател към компресор...

мисля си че слагането на чарджър трябва да е по-евтино и по-сигурно от конверсията към турбо, но не знам как стои въпроса с промените по мотора касаещи слагането на допълнителния ремък който върти чарджъра..

М52 е 6 цилиндров, за 4-цилиндров двигател би трябвало да е още по-лесно...абе ще се радвам на вякакво инфо относно конверсията от атмосферен двигател към компресор...
Its an M. The fuel mileage is Sh!tty.
Your Sh!ttiness may vary.
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани