Копресор за М52

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

кавалер-монтьор
кавалер-монтьор
Аватар
Мнения: 2515
Регистриран на: 11.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: леки BMW-та :):):)
Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta

Копресор за М52

Мнение от gazzzar » 15 Мар 2006, 10:38

Молбата ми към разбиращите, дайте някой предложения за това какво може да се направи по тая линия, кви предложения има и тн... Данке ;)
ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3.... 8) 8) 8)
Изображение
"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna

Малката чичка
Малката чичка
Аватар
Мнения: 6065
Регистриран на: 21.12.2002
Местоположение: с. София

Мнение от naskoksan » 15 Мар 2006, 11:02

Поразрови тука може да намериш
доста неща ;)
http://forum.e46fanatics.com/forumdisplay.php?f=41
Изображение
Stick 'em up PUNK, it's da Fun Lovin' Criminal
Изображение
www.evoksis.bg

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Мнение от Cobra » 15 Мар 2006, 12:21

Доста по лесно като цяло от наще решения!
Томи може да ти каже как стоят нещата най-добре там!
След това съм аз със конкретни предложения :winky:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 600
Регистриран на: 1.04.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F31 330d
Мечтае да кара: F80 M3

Мнение от ivo098 » 17 Мар 2006, 12:48

очаквам развитие по темата и аз :D
мисля си че слагането на чарджър трябва да е по-евтино и по-сигурно от конверсията към турбо, но не знам как стои въпроса с промените по мотора касаещи слагането на допълнителния ремък който върти чарджъра.. :roll:

М52 е 6 цилиндров, за 4-цилиндров двигател би трябвало да е още по-лесно...абе ще се радвам на вякакво инфо относно конверсията от атмосферен двигател към компресор...
Its an M. The fuel mileage is Sh!tty.

Your Sh!ttiness may vary.

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook