климатроник-температура на изхода на духалките
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
62 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: климатроник-температура на изхода на духалките
baitun написа:С една дума 9.2 градуса на духалките е нормално. Тогава догодина ще дозареждам ако е нужно
Колега как, че е нормално? На старите вектри е до 6,5 градуса нормалното. Но все пак ако те устройва.
- tosho_72
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 12.09.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: 325 TDS + 330ci
- Детайли за колата: черни :)
Re: климатроник-температура на изхода на духалките
Колеги мерете температурата след вдигане на оборотите от 1500-2000,по дебелите книги така пише 

- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: климатроник-температура на изхода на духалките
Не е задължително, компресора вдига достатъчно налягане и на празен ход поне на съвременните автомобили. Температурите, който съм дал не се мерят веднага ами след 4-5 мин работа на климатика. Лично според климатика започва да ми слабее при температури от въздуховодите над 10-12 ако трябва да съм честен. Имате в предвид ,че в тия жеги е нормално климатика да не успява да ви изстуди колата на 16 градуса ако това очаквате
. Другото нещо е, че в движение, когато радиатора се охлажда от въздушната струя температурите въздуха от климатика пада с 2-3градуса в сравнение с този на място. Не е лошо и да си чистеите радиаторите от време на време ако искате да имате климатик 


A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- Karni
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 7.02.2009
- Местоположение: Sofia
- Кара: E36 Compact M42
Re: климатроник-температура на изхода на духалките
Колега климатроника ти е наред!!! Температурата кяято достига е перфектна,не се занимай със сервизи парите на вятъра ще си дадеш.
NB
А попринцип температурата трябва да я премериш при 1500 оборота тогава температурата на изпарение на фреона е 0 градуса, а на въздоховодите е по висока зависи от марката и модела на автомобила
И съответно колкото са по-високи оборотите толкова температурата на изпарение е по ниска и съответно духа по сдудено в колата.
Надявам се да съм бил полезен
NB
А попринцип температурата трябва да я премериш при 1500 оборота тогава температурата на изпарение на фреона е 0 градуса, а на въздоховодите е по висока зависи от марката и модела на автомобила
И съответно колкото са по-високи оборотите толкова температурата на изпарение е по ниска и съответно духа по сдудено в колата.
Надявам се да съм бил полезен

- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: климатроник-температура на изхода на духалките
Как върза температурата на изпарение с оборотите не ми е ясно? 

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- baitun
- ентусиаст
-
- Мнения: 1182
- Регистриран на: 23.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е36
- Мечтае да кара: Е46 М3
Re: климатроник-температура на изхода на духалките
Не знам за векри, голфове и други "елитни" марки автомобили как изстудяват, мен ме интересува само при е36 как стои въпроса и ако някой знае каталог в какви граници изстудява/говоря за температурета на изхода на духалките/ нека да каже за да се знае веднъж завинаги. При положение, че в граници 6-10 градуса е в норма няма смисъл да експериментирам със знайни и незнайни майстори за 50-60 лева/парите могат да се вложат в някоя екстра
/. Има доста теми във форума/и не само нашия/ по този въпрос, но никой не споделя точно за да се знае. Знам, че ще кажете да не се правя за 15 лева и да отида на профилактика, въпроса е там какво ще ме "излъжат"-нямам познати майстори експерти в климатичните инсталации и за това не смея.

- zorobg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 161
- Регистриран на: 13.03.2009
- Местоположение: Варна
- Кара: 320 M50B20
- Детайли за колата: Е36 М50Б20
Re: климатроник-температура на изхода на духалките
Когато си пълня климатика винаги ми правят замерване след пълненето (преди, никога не съм я мерил) и "майсторите" са споделяли, че температурата трябва да е, както вече някой колега спомена, над 2 градуса и при мен винаги е била с диапазона 3-5 градуса. Струва ми се, че 9 е малко множко и в големите жеги може и да не успява да ти охлади купето.
Обааааче... ако ти изстудява нормално и нямаш оплаквания от температурата в купето, значи нямаш проблем
Обааааче... ако ти изстудява нормално и нямаш оплаквания от температурата в купето, значи нямаш проблем

- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: климатроник-температура на изхода на духалките
zorobg написа:Когато си пълня климатика винаги ми правят замерване след пълненето (преди, никога не съм я мерил) и "майсторите" са споделяли, че температурата трябва да е, както вече някой колега спомена, над 2 градуса и при мен винаги е била с диапазона 3-5 градуса. Струва ми се, че 9 е малко множко и в големите жеги може и да не успява да ти охлади купето.
Обааааче... ако ти изстудява нормално и нямаш оплаквания от температурата в купето, значи нямаш проблем
Само да кажа, че климатик никога не се "пълни". Това не е резервоар. Първо трябва да се източи всичкия и след това да се налее точното количество и в никакъв случай повече от предписаното. Точенето се извършва на няколко пъти докато изтегли всичкия фреон.Като м/у точенето и пълненето има и вакумиране, и проверка за течове, и цялата процедура ако е изпълнена както трябва е почти половин час, а може и повече за по големи системи с повече изпарители. Да не забравяме ,че на наколко години трябва да се сменя и дехидратора на климатика, което се съмнявам, че някой е нарпавил

A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: климатроник-температура на изхода на духалките
maxpower написа:...Да не забравяме ,че на наколко години трябва да се сменя и дехидратора на климатика, което се съмнявам, че някой е нарпавил.


- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- u`F`o
- ентусиаст
-
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: климатроник-температура на изхода на духалките
А вярно ли е, че климатика се гаси 5-10 мин преди да пристигнеш, за да не се появява конденз в тръбите, който довежда до мухъл по-късно и смърдене в купето?
Сори колега, че ти пиша в темата
Сори колега, че ти пиша в темата

Re: климатроник-температура на изхода на духалките
Не знам дали наистина така, но и аз съм чувал нещо подобно и си го спирам 3-4 мин преди да спра някъде, както и не го пускам преди температурата да излезе от синият сектор.
- batvlady79
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 345
- Регистриран на: 16.11.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 525dA '09
- Мечтае да кара: ново БМВ
Re: климатроник-температура на изхода на духалките
Колеги, климатроника на Е36 не е толкова силен, че да духа ледено от въздуховодите както очаквате. Така че ако филтъра на купето е сменен и фреона не е изтекъл и е в границите на нормалното, трябва за около 4-5 мин да намали температурата на поне 24 градуса в купето, ако навън е около 40. Просто и компресора не е кой знае колко добър, който се вгражда в тези модели, а освен това и дава често дефекти.
Хубаво е да се почисти и кондензатора, но това няма да промени кой знае колко нещата. И моята кола е черна, вкл. и вътре, така че става около 100 градуса след като я оставя 10 мин на слънце.
Хубаво е да се почисти и кондензатора, но това няма да промени кой знае колко нещата. И моята кола е черна, вкл. и вътре, така че става около 100 градуса след като я оставя 10 мин на слънце.

Когато прочетох за вредата от алкохола, се отказах от четенето..
Re: климатроник-температура на изхода на духалките
maxpower написа:zorobg написа:Когато си пълня климатика винаги ми правят замерване след пълненето (преди, никога не съм я мерил) и "майсторите" са споделяли, че температурата трябва да е, както вече някой колега спомена, над 2 градуса и при мен винаги е била с диапазона 3-5 градуса. Струва ми се, че 9 е малко множко и в големите жеги може и да не успява да ти охлади купето.
Обааааче... ако ти изстудява нормално и нямаш оплаквания от температурата в купето, значи нямаш проблем
Само да кажа, че климатик никога не се "пълни". Това не е резервоар. Първо трябва да се източи всичкия и след това да се налее точното количество и в никакъв случай повече от предписаното. Точенето се извършва на няколко пъти докато изтегли всичкия фреон.Като м/у точенето и пълненето има и вакумиране, и проверка за течове, и цялата процедура ако е изпълнена както трябва е почти половин час, а може и повече за по големи системи с повече изпарители. Да не забравяме ,че на наколко години трябва да се сменя и дехидратора на климатика, което се съмнявам, че някой е нарпавил.
Само не разбрах защо трябва да се сменя дехидратора през няколко години?
Re: климатроник-температура на изхода на духалките
IPI78 написа:...
Само не разбрах защо трябва да се сменя дехидратора през няколко години?
а чудиш ли се що трябва да се сменя маслен или въздушен филтър?


Re: климатроник-температура на изхода на духалките
zazomazo написа:IPI78 написа:...
Само не разбрах защо трябва да се сменя дехидратора през няколко години?
а чудиш ли се що трябва да се сменя маслен или въздушен филтър?
Бате вземи и прочети малко за какво се ползва въпросния филтър,как работи с-мата и тогава дай такива мнения!
62 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани