Race Car Born.....E36 M3+V10 S85
Модератор: bum_bum
- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
-
- Мнения: 4206
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Re: Race Car Born.....E36 M3
mladfen написа:martin_g60 написа:Sharo написа:Как мина теста на бмв събора .. доволен, недоволен ?!
Недоволеннастройките,които и бях направил бяха на 100% различни от тези,които трябваше да бъдат,но го разбрах едва след като карах на пистата и Искрен ми каза това онова...да се надяваме че на втори кръг на тайм атак-а ще бъде по-добре
Как биха изглеждали настройките за Калояново след като я покара с явно грешните?
При всеки е различно но аз съм в момента така:
отпред на 2.30 затворена предница
отзад на 1.30 затворена задница
кастър фабричен
+хубави сликове и нещата лека по-лека стават

- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Race Car Born.....E36 M3
Агаси работата с фара, баце...
Язък само, че сега не можеш да сложиш анжел айс... 



- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Race Car Born.....E36 M3
Закво му е като има карбон
А на тая дупка дали не може да се налузи неква фуния да тъпче още по-яко при висока скорост?

А на тая дупка дали не може да се налузи неква фуния да тъпче още по-яко при висока скорост?
- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
-
- Мнения: 4206
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Re: Race Car Born.....E36 M3
bum_bum написа:Закво му е като има карбон![]()
А на тая дупка дали не може да се налузи неква фуния да тъпче още по-яко при висока скорост?
Ами то има като фуния,не е само дупката.
Но Молов е прав много ме е яд че няма как да сложа енджъли,мисля вариянт само за три



П.П.А за карбона да не чувам лоша дума,той ми е любимец

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Race Car Born.....E36 M3
bum_bum написа:Аз имам в предвид напред фуния да слагаш само за пистата.
AAAA, не му мислиш доброто на колегата...ще вземе някоя гарга да се набута през таз фуния

е21 345 0-402м 12.18


- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Race Car Born.....E36 M3
Имам някъв спомен, че съм гледал едни такива работи на драгаджийки, мисля, че еър рам им викат или нещо подобно.
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Race Car Born.....E36 M3
Това ще е ефективно, но само при висока скорост - бях чел, че при 300км/ч ще има малко по-малко от 0.1 бар налягане с рам интейк.
Si non confectus, non reficiat.
- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
-
- Мнения: 4206
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Re: Race Car Born.....E36 M3
Zagy написа:Това ще е ефективно, но само при висока скорост - бях чел, че при 300км/ч ще има малко по-малко от 0.1 бар налягане с рам интейк.
Тези дни ще правя тестове на нашата скромна писта и ще пиша има ли ефект и ако има какъв.Защото на хартия дават доста добри данни но...на практика нещата може и да не излязат

- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Race Car Born.....E36 M3
Аз много отдавна не бях чел тук... Стана ми интересно
Първо евала за колата... И на събора много приятно ме изненада и тук като гледам темата само се затвърждава мнението ми... Всичко е направено много истински... Само газ да и даваш и много успехи да жънеш с нея по пистите...
Ако мога да помогна за настройките:
-Отпред нашата кола беше с кастър около 4,6* и камбър малко над 3* и никъде не съм имал проблеми, колата завиваше като по релси... Уви не сме пробвали да направим различни настройки защото камбър плейтовете ни не позволяваха лесна и бърза корекция на ъглите...
-Отзад колата беше в заводски зададените стойности и мога да кажа, че също никога не сме страдали от това
...
Специално за Калояново смятам, че така настроена колата беше идеална защото равномерно загряваше гумите, завиваше страхотно и нямаше презавиване повече от желаното...
Сликовете ги карахме загрели на около 60-70-80* по спомен с налягане в този момент около 2,5 атм.
Ако мога с още нещо да помогна свиркай, за сега за това се сещам...

Първо евала за колата... И на събора много приятно ме изненада и тук като гледам темата само се затвърждава мнението ми... Всичко е направено много истински... Само газ да и даваш и много успехи да жънеш с нея по пистите...
Ако мога да помогна за настройките:
-Отпред нашата кола беше с кастър около 4,6* и камбър малко над 3* и никъде не съм имал проблеми, колата завиваше като по релси... Уви не сме пробвали да направим различни настройки защото камбър плейтовете ни не позволяваха лесна и бърза корекция на ъглите...
-Отзад колата беше в заводски зададените стойности и мога да кажа, че също никога не сме страдали от това

Специално за Калояново смятам, че така настроена колата беше идеална защото равномерно загряваше гумите, завиваше страхотно и нямаше презавиване повече от желаното...
Сликовете ги карахме загрели на около 60-70-80* по спомен с налягане в този момент около 2,5 атм.
Ако мога с още нещо да помогна свиркай, за сега за това се сещам...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
-
- Мнения: 4206
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Re: Race Car Born.....E36 M3
DrivinGGoD написа:Аз много отдавна не бях чел тук... Стана ми интересно![]()
Ако мога с още нещо да помогна свиркай, за сега за това се сещам...
Мерси ще те имам в предвид на 100%

Правих си експерименти с филтъра и след каране на пистата стигнах до извода че отново концепцията ми е грешна

П.П.Ако на някой му се намира една оригинална сонда за М-ка да свирка



- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: Race Car Born.....E36 M3
имам,ама нови 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Race Car Born.....E36 M3
martin_g60 написа:...
Правих си експерименти с филтъра и след каране на пистата стигнах до извода че отново концепцията ми е грешнаи го казвам за да не се прави моята грешка отново.Прекалено много въздух влиза в мотора и дебитомера работи на границите и честно казано колата не е ок.Сега ще запуша дупката на фара,ще махна тръбата на въздуха и ще оставя да влиза въздух в кутията не директно защото явно филтъра има серийно бързо завихряне и сега с тази интервенция става проблем.Ще се коригират нещата и ще видим живот и здраве на Кюстендил....
Хм... Много странно... Този мотор не би трябвало да се "задъхва" от много въздух... Гледахте ли стойностите, които дава дебитомера така? Не съм очаквал от такова нещо да се стигне до отчитане на гранични стойности (или достигане на такива зададени в компютъра) и колата да беднее... Сигурен ли си, че е това проблема? Ако е така все си мисля, че може да се препрограмира ECU-то да работи с повечето въздух... Следващото, за което се сещам е Alpha-N или друго допълнително управление както е при колите с друг колектор и без дебитомер - т.е. може направо да го махнете...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
-
- Мнения: 4206
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Re: Race Car Born.....E36 M3
Да,гледахме стойностите,между 25-27кг дава.Варианта с препрограмирането на Еку-то ми мина през главата но не съм сигурен с премахването на дебитомера как ще се отрази на вървежа на колата
Тези дни ще пробвам да запуша дупката на фара и по-малко въздушен поток да влиза и ще видя и стойностите на дебитомера и вървенето как ще се повлият от това
П.П.Явка дай една промо цена и да отнасям един

Тези дни ще пробвам да запуша дупката на фара и по-малко въздушен поток да влиза и ще видя и стойностите на дебитомера и вървенето как ще се повлият от това

П.П.Явка дай една промо цена и да отнасям един

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани