Въпрос относно Бобина :)
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
Въпрос относно Бобина :)
Здравейте момчета
От 2 дена притежавам Е36 М50В20 мотор
Колата е с газов инжекцион BERDOLINI ... Честно казано за 1 път чувам марката...допреди да се разчета във вашият форум
Откакто съм я взел (2 дена) има едно прекъсване от 1000-2000 оборота и от 4000 оборота нагоре тъпче
Днес смених въздушния филтър и 2 та филтъра на газта.
Запалих я и същият проблем...Ядосах се отидох и купих 6 свещи BERU Ultra X Platin
Сглабях я в тъмницата и паля и в момента прекъсва много повече от преди та даже и като и дадеш газ в тези обороти в които прекъсва гърми отзад...
Да кажа,че това го прави и на газ и на бензин,само където на бензин прекъсва по-малко.
И вече се чудя от къде може да идва проблема...
Остава датчик на Хол или някоя бобина е изгоряла...
Относно бобината,някой ако знае как да замеря бобините с мултицет нека сподели.ще съм супер благодарен...
Ако някой има опит с тези бобини утре ще съм на полигона на Илиенци.Колата все още е с ловешка регистрация ...
Благодаря предварително за помоща
Поздрави,Митака

От 2 дена притежавам Е36 М50В20 мотор

Колата е с газов инжекцион BERDOLINI ... Честно казано за 1 път чувам марката...допреди да се разчета във вашият форум

Откакто съм я взел (2 дена) има едно прекъсване от 1000-2000 оборота и от 4000 оборота нагоре тъпче
Днес смених въздушния филтър и 2 та филтъра на газта.
Запалих я и същият проблем...Ядосах се отидох и купих 6 свещи BERU Ultra X Platin
Сглабях я в тъмницата и паля и в момента прекъсва много повече от преди та даже и като и дадеш газ в тези обороти в които прекъсва гърми отзад...
Да кажа,че това го прави и на газ и на бензин,само където на бензин прекъсва по-малко.
И вече се чудя от къде може да идва проблема...
Остава датчик на Хол или някоя бобина е изгоряла...
Относно бобината,някой ако знае как да замеря бобините с мултицет нека сподели.ще съм супер благодарен...
Ако някой има опит с тези бобини утре ще съм на полигона на Илиенци.Колата все още е с ловешка регистрация ...
Благодаря предварително за помоща

Поздрави,Митака

- mighty_hasu
- Потребител
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: 19.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34
- Мечтае да кара: Е34 М5
- Детайли за колата: Перфектна, но не точно.
Re: Въпрос относно Бобина :)
Прекъсването на газ може да идва от неработеща дюза на газта, поне при мен беше така, не работеха 3 от дюзите. Отидох при едно приятелче, което се занимава с газови уредби, та той ми обясни, че може да се познае по това че стават много шумни (щракат яко). Вътре в тях има едно, като буталце, което в единият край има нещо като гумен О-пръстен (някак си е залепен върху задната част на буталото).Той играе ролята на буфер при движението на буталото напред назад в дюзата, а може би и уплътнява,също така в средата има много малка пружинка, по-малка от на химикал. Когато О-пръстена се износи буталото запчва да се удря метал в метал, при което то се заплесква, променя размерите си , при мен даже беше останала пружината вътре в леглото си, защото отвън се беше заплескала много. Та от всичко това дюзата става шумна и не подава коректно количество газ. 1 буталце ми струваше 8лв. Не казвам, че това е проблема ти на газ, но е предложение трябва ти ключе 13 или 14 и желание. Ще потърся някъде износените ми дюзи да ти ги снимам и покажа.
Иначе и на мен на бензин леко ми се клати колата, когато е на място и чувам нещо като не палене на някой цилиндър, но незнам от къде идва. Аз слагах бубини и свещи от добре работещ двигател нямаше ефект. Успех и да кажеш от какво е.
Иначе и на мен на бензин леко ми се клати колата, когато е на място и чувам нещо като не палене на някой цилиндър, но незнам от къде идва. Аз слагах бубини и свещи от добре работещ двигател нямаше ефект. Успех и да кажеш от какво е.
- mighty_hasu
- Потребител
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: 19.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34
- Мечтае да кара: Е34 М5
- Детайли за колата: Перфектна, но не точно.
Re: Въпрос относно Бобина :)
Мисля, че добре се вижда колко е заплескано лявото буталце от снимките, а пък и на двете о-пръстена е на нула с метала(останала е гума само в каналчето). Надявам се да съм бил полезен.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Въпрос относно Бобина :)
Цецко радвам се краставици.Започна да прави същите магарий.Смених всички бобини от работещ M50B20 точно 1 ден нямаше проблеми докато не го израчках 4-5 пъти...
Значи сега симптомите са следните:
Първо благодаря за поста и обяснението на по-горния колега
Значи дюзите наистина чукат все 1 клапани на двигателя чукат
Значи като работи на бензин след смяна на бобините няма никакъв проблем смисъл има примерно като седи на 700 и незнам колко оборота и като дам рязко газ има едно накъсване до 1000 оборота и от там нагоре няма проблем.
Като дам на газ работи примерно 2-3 форсирания без проблем и пак започва да прекъсва.
След това като дам от газ на бензин същата история само че обратно прекасва няколко форсажа и се оправя на бензин
Днес бях в Горна Баня на диагностика и като изфорсира и пусне газта на компютара показва на всичко 0 и като падне на 700 оборота и започва пак да показва всички данни.А като подава плавно газ до примерно 5000 оборота всичко си работи без проблем.Само като натисне рязко газта и пусне тогава показва таз 0.Пича вика за мен това е компютър и направо ми разказа играта със цифри за труд и компютър.
А компютъра ми е BERDOLINI
Ако някой в София знае къде имат оторизиран сервиз на BERDOLINI нека даде едно рамо
Свещите са BERU ULTRA X PLATIN преди 2 дена съм ги сложил.
А нека колегата от поста с буталцата да сподели от къде мога да си закъпя тези буталца и да ги сменя.При мен мисля че дюзите отгоре са със зегерка.
Благодаря ви предварително
Значи сега симптомите са следните:
Първо благодаря за поста и обяснението на по-горния колега

Значи дюзите наистина чукат все 1 клапани на двигателя чукат

Значи като работи на бензин след смяна на бобините няма никакъв проблем смисъл има примерно като седи на 700 и незнам колко оборота и като дам рязко газ има едно накъсване до 1000 оборота и от там нагоре няма проблем.
Като дам на газ работи примерно 2-3 форсирания без проблем и пак започва да прекъсва.
След това като дам от газ на бензин същата история само че обратно прекасва няколко форсажа и се оправя на бензин

Днес бях в Горна Баня на диагностика и като изфорсира и пусне газта на компютара показва на всичко 0 и като падне на 700 оборота и започва пак да показва всички данни.А като подава плавно газ до примерно 5000 оборота всичко си работи без проблем.Само като натисне рязко газта и пусне тогава показва таз 0.Пича вика за мен това е компютър и направо ми разказа играта със цифри за труд и компютър.
А компютъра ми е BERDOLINI
Ако някой в София знае къде имат оторизиран сервиз на BERDOLINI нека даде едно рамо

Свещите са BERU ULTRA X PLATIN преди 2 дена съм ги сложил.
А нека колегата от поста с буталцата да сподели от къде мога да си закъпя тези буталца и да ги сменя.При мен мисля че дюзите отгоре са със зегерка.
Благодаря ви предварително

- mladfen
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 582
- Регистриран на: 7.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: се на жена си
- Мечтае да кара: нещо с шест дросела
Re: Въпрос относно Бобина :)
Тва за тези нули ми говори за проблем с монтажа, а ма то качествена диагностика и на ГИ му е майката.
ПП Бардолини е марката /BARDOLINI/, ползвай "гугъл", на стотина места в цяла България монтират като твоя!!!
ПП Бардолини е марката /BARDOLINI/, ползвай "гугъл", на стотина места в цяла България монтират като твоя!!!
След повече секс се чувстваш далеч по-добре, отколкото след повече алкохол!!!
- mighty_hasu
- Потребител
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: 19.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34
- Мечтае да кара: Е34 М5
- Детайли за колата: Перфектна, но не точно.
Re: Въпрос относно Бобина :)
Значи колега аз съм от люлин. Точно до нас има добър газ сервиз казва се аргус, намира се в 9-ти. Аз поне съм доволен от това как ми настроиха колата. Тези буталца ми ги сложи едно приятелче за по 8 лева бройката. Мога да ти дам телефона му ако искаш, той пък има гаражче в обеля на Ломско шосе. Има значение марката на дюзата предполагам, но не съм сигорен. Ако си обърнал внимание, когато подадеш газ над 3500 4000 оборота и я пуснеш, дюзите на газта спират да щракат докато не паднат оборотите. Това е нормално. Просто исках да го спомена, сега както са ти по-шумни дюзите ще го забележиш още по-добре. Изчисти си и филтъра на редуктора (изпарителя).
- sosk0
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 109
- Регистриран на: 29.11.2009
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
- Кара: 525D
- Мечтае да кара: 535D
Re: Въпрос относно Бобина :)
Само да ти кажа че не е от газовия компютър защото той взема информация от бензиновите дюзи и когато върнеш газта и те спират да пръскат и затова ти показва всички стойности на нула
Re: Въпрос относно Бобина :)
Колата е оправена 
Сложих си двуполюсни NJK R и колата се оправи.Явно свещите не бяха за тази кола

Сложих си двуполюсни NJK R и колата се оправи.Явно свещите не бяха за тази кола

9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани