Проблем с рейката на Е39 .......
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
66 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
Re: Проблем с рейката на Е39 .......
Вчера цял ден я карах в дъжда и днеска пак няма никакво пукане ...и така докато изсъхне нещото което се мокри и пак се разчатка.Не знам вече какво да си мисля...meha написа:той отгоре може и да има грес,ама отдолу да се е разсъхналТечна грес под налягане е трябвало да пръснеш,за да си 100% сигурен,че си го смазал.....и все пак мисля,че не е рейката
- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
Re: Проблем с рейката на Е39 .......
разкачете кормилните накрайници, и завърти волана, а после и джантите наляво-надясно /със щанга, под товар, на земята/... сигурно ще опреш до шарнир...
карето няма как да е... не вярвам да го мокриш...
карето няма как да е... не вярвам да го мокриш...
- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
Re: Проблем с рейката на Е39 .......
Владо написа:разкачете кормилните накрайници, и завърти волана, а после и джантите наляво-надясно /със щанга, под товар, на земята/... сигурно ще опреш до шарнир...
карето няма как да е... не вярвам да го мокриш...
Карето което влиза в рейката се мокри изключително лесно като се минава през локви примерно,но ще пробвам и това което ми казваш. П.П: Сега си свалях пак накрайницити за да съм 100% сигурен,че не е от тях.Напълних ги до преливане с течна грес и пак няма резултат
Re: Проблем с рейката на Е39 .......
Продължаваш с номер 4 и 11 пак в шарнирните връзки
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=31&fg=05
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=31&fg=05
- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
Re: Проблем с рейката на Е39 .......
im0tep написа:Владо написа:разкачете кормилните накрайници, и завърти волана, а после и джантите наляво-надясно /със щанга, под товар, на земята/... сигурно ще опреш до шарнир...
карето няма как да е... не вярвам да го мокриш...
Карето което влиза в рейката се мокри изключително лесно като се минава през локви примерно,но ще пробвам и това което ми казваш. П.П: Сега си свалях пак накрайницити за да съм 100% сигурен,че не е от тях.Напълних ги до преливане с течна грес и пак няма резултат
може за карето да си прав... но иглен лагер няма да издържи 1 година така да скърца... ще е свършил отдавна...
няма нужда да пълниш и препълваш, щом само напръскването с вода "смазва" проблема... между другото и така става, да пръскаш с вд40 избирателно и последователно по шарнирите...
- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
Re: Проблем с рейката на Е39 .......
meha написа:Продължаваш с номер 4 и 11 пак в шарнирните връзки
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=31&fg=05
Пръснах ги...и пак няма резултат...
Re: Проблем с рейката на Е39 .......
im0tep написа:Пръснах ги...и пак няма резултат...



Болтовете на предния мост,стегнати ли са-алуминиевото магаре?
- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
Re: Проблем с рейката на Е39 .......
Дам,гледахме ги последния път като беше на канал колата
Ясно е на къде отиват нещата...само ми е странно кое е това което се мокри и спира да пука 


Re: Проблем с рейката на Е39 .......
a рейката наистина как ти е?Имаш ли тропание,хлабини,омасляване...вибрации при скорост във волана или при спиране? То не остана нищо друго освен рейката баси 

- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
Re: Проблем с рейката на Е39 .......
Значи,чесно казано не знам как е...смисъл,няма течове.Преди време имах проблеми със вибрации при скорост между 120-160,но смених тампоните на кривите носачи и се оправи.После се появиха едни вибрации във волана при спиране...колкото повече намаля скоростта толкова по големи стават..смених дисковете и накладките и почти изчезнаха но сега пак почнаха да се появяват май...и като се замисля може и проблема да излезе точно в рейката.Отделно като минавам по павета имам вибрации във волана,но мислих,че проблема е в карето...общо взето ще се сменя рейката 

Re: Проблем с рейката на Е39 .......
im0tep написа:общо взето ще се сменя рейката
Ремонтирай си по-добре твоята,ако опреш до смяна!
- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
Re: Проблем с рейката на Е39 .......
meha написа:im0tep написа:общо взето ще се сменя рейката
Ремонтирай си по-добре твоята,ако опреш до смяна!
Да това ми е голяма дилема,дали да вземам втора употреба или да рециклирам тая...нито на рециклирането имам доверие нито на втора упротреба

Re: Проблем с рейката на Е39 .......
Една разходка до хубавия Добрич няма да ти навреди,ако не друго поне по една бира ще изпиете с началника на малкия Мюнхенски филиал на БМВ 

- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
Re: Проблем с рейката на Е39 .......
meha написа:Една разходка до хубавия Добрич няма да ти навреди,ако не друго поне по една бира ще изпиете с началника на малкия Мюнхенски филиал на БМВ
Ами да мисля той да постави последната диагноза и да каже какви да ги мъдря
Re: Проблем с рейката на Е39 .......
Днеска гледах още една пукаща Е39-ка по същия начин
Оказа се следното нещо:
Кормилните накйраници влизат във шенкелите посредством една втулка,която в долния си край завършва с нещо като шайба.....това е една част и е конус! Не се предлага отделно и върви к-т с шенкела!
Беше се спукала в долната си част от конуса и при въртене на волана на моменти пукаше по същия начин!Накрайника беше здрав!
Проверете и този вариант колеги

Оказа се следното нещо:
Кормилните накйраници влизат във шенкелите посредством една втулка,която в долния си край завършва с нещо като шайба.....това е една част и е конус! Не се предлага отделно и върви к-т с шенкела!
Беше се спукала в долната си част от конуса и при въртене на волана на моменти пукаше по същия начин!Накрайника беше здрав!
Проверете и този вариант колеги
66 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани