Трудно палене, нестабилни обороти на празен ход

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 249
Регистриран на: 20.05.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж

Трудно палене, нестабилни обороти на празен ход

Мнение от alexanderkirow » 03 Юли 2011, 8:07

Колеги значи от известно време компота пали по- трудно върти 4-5 пъти стартера и чак тогава пали , и след като запали оборотите подскачат така да се каже от 100-200 до към 1000-1200 това е за около 4-5 секунди и после всичко си е наред.И другото което ме мъчи е че като загрее на 90 градуса като я оставя да работи на празен ход работи на 1000 оборота и малко над 1000 :( :( ... ако някой може да помогне да каже от какво може да е че ме дразни така като прави !!!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Проблем

Мнение от metodi80 » 03 Юли 2011, 10:25

Оправи си заглавието и иди на диагностика . Много неща може да са , по тези симптоми може причината да е в дебитомер , ламбда , някой спукан макруч , датчик колянов вал , самия компютър , температурен датчик на двигателя ,клапан за регулиране налягането на горивото , "пикаещи" дюзи .... и т.н. и т.н. ..... Провери ги всичките тези неща едно по едно или иди компютърна диагностика (диагностиката не хваща клапана и дюзите , трябва да си ти ги прегледат отделно ).

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: Проблем

Мнение от vladi_a_i » 03 Юли 2011, 11:22

Като се нормализират оборотите откачи стъпковия мотор и виж как ще се държи мотора/палиш,гасиш,форсираш,караш/,ако е наред значи от него ти идва проблема,ако не,значи трябва да се провери това което е написал Мето :yes: .
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 140
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Плевен- Сопот
Пол: Мъж
Кара: e39 528i e60 530d e61 535d

Re: Проблем

Мнение от CooL123Es » 03 Юли 2011, 13:57

аз го имах подобен проблем оказасе дебитомер и клапана на рейкат на дюзите но колегата методи 80 е прав една диагностика на мен там ми излезе дебитомера, а за клапана искам да благодаря на методи80 за съвета, който ми даде :bchug:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 3.03.2011
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: e39 Touring
Мечтае да кара: Mach 1, Hemi Cuda и Chevy SS
Детайли за колата: Много хубави :)

Re: Проблем

Мнение от jackass3D » 04 Юли 2011, 17:53

Начи преди два дена я праих моита зех си нов дебитомер и ся е самолет, без да ходиш на диагностика за в момента все още. Вземаш мултицета и си мериш дабитомера на 4 и 5 пин на 20к трябва да ти показва от 2 до 3 е в нормални граници ако е повече е заминал датчика на входа. Все пак направи една профилактика на дросела и стъпковия мотор а ламбдата едва ли е от нея защото тя започва да работи при определена температура пък и трудно умира
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Проблем

Мнение от metodi80 » 04 Юли 2011, 23:00

jackass3D написа:Начи преди два дена я праих моита зех си нов дебитомер и ся е самолет, без да ходиш на диагностика за в момента все още. Вземаш мултицета и си мериш дабитомера на 4 и 5 пин на 20к трябва да ти показва от 2 до 3 е в нормални граници ако е повече е заминал датчика на входа. Все пак направи една профилактика на дросела и стъпковия мотор а ламбдата едва ли е от нея защото тя започва да работи при определена температура пък и трудно умира


Колега , много сигурно се изказваш .... , директно застреля дебитомер , аз не бих бил токова категоричен !
На 4 и 5 пин мериш само ИАТ сензора (сензора за температурата на входящия въздух) не и ВАФ -а (тоест същинския дебитомер).
Освен това колегата казва , че като му загрее колата му държи леко високи обороти .... Ти побърза да отпишеш ламбда сондата , ама аз си мисля , че тия високи обороти след загрял двигател са или от нея , или от температурния датчик на двигателя ....
Та така ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Проблем

Мнение от vladobate » 04 Юли 2011, 23:33

Добре де отде разбрахте че маторя е бензинов :banghead: . Да не би от много четене да сте фанали шесто чувство ,а . :mhihi: Тъй де майтап майтап , но към колегата пуснал темата да уточнява повечко с инфо че все пак е и въпрос на уважение и към истаналите като питаш поне да се знае за какво иде реч. Иначе това много вероятно може да си е и от датчика за темп. на охл. течност даващ данни лично :mhihi: на компа , тъй че бая проверки си иска да се фиксира проблема , а на дизеляка май по-лесничко щепе да е :mhihi: . Успех.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 249
Регистриран на: 20.05.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Проблем

Мнение от alexanderkirow » 04 Юли 2011, 23:53

Колеги виждам Ви че всички сте някакви разбирачи , но нали се сещате че не всеки разбира от двигатели и тем подобни , та като почнете да ми говорите вземи си това измери си онова трябва да е толкоз а не повече , изчисти си това.. аз ако знам как да си го направя и ако разбирам нямаше да пускам темата. Благодаря на някои колеги че ми казаха от какво може да е и на такива които са патили и също споделиха патилото :)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Проблем

Мнение от ares2 » 05 Юли 2011, 0:18

metodi80 написа:Оправи си заглавието и иди на диагностика . Много неща може да са , по тези симптоми може причината да е в дебитомер , ламбда , някой спукан макруч , датчик колянов вал , самия компютър , температурен датчик на двигателя ,клапан за регулиране налягането на горивото , "пикаещи" дюзи .... и т.н. и т.н. ..... Провери ги всичките тези неща едно по едно или иди компютърна диагностика (диагностиката не хваща клапана и дюзите , трябва да си ти ги прегледат отделно ).


това е което са ти казали ..
деистваи :)
тия проблеми не се лекуват тук.. като се изключат някои неща че се разбере какво е но без диагностина е хвърляне на боб..
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Проблем

Мнение от bum_bum » 05 Юли 2011, 0:34

alexanderkirow написа:Колеги виждам Ви че всички сте някакви разбирачи , но нали се сещате че не всеки разбира от двигатели и тем подобни , та като почнете да ми говорите вземи си това измери си онова трябва да е толкоз а не повече , изчисти си това.. аз ако знам как да си го направя и ако разбирам нямаше да пускам темата. Благодаря на някои колеги че ми казаха от какво може да е и на такива които са патили и също споделиха патилото :)


От тук натам само снимки с подробни указания за човека. :yes: :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Проблем

Мнение от ares2 » 05 Юли 2011, 0:41

и наистина си оправи заглавието че като видим това ПРОБЛЕМ.. си представяме че ти е блъснал влак Е36 цата..
сложи нещо " мотора не разботи равномерно и тн " по лесно се разбира :OT: :OT: :OT: :OT: :OT: :OT:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 3.03.2011
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: e39 Touring
Мечтае да кара: Mach 1, Hemi Cuda и Chevy SS
Детайли за колата: Много хубави :)

Re: Проблем

Мнение от jackass3D » 05 Юли 2011, 15:34

:yes: ооппп аз казвам първо да си измери туи което може не съм казал да не ходи на диагностика щот може и да е малък проблема пък да даде една шапка пари за нещо с което и ни можем да му помогнем :) . А за ламбдата възможно е и от нея да е но диагностиката ще си покаже. При мен всичко беше същото и се оказа сензора на входа
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 249
Регистриран на: 20.05.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Проблем

Мнение от alexanderkirow » 06 Юли 2011, 19:47

колеги някой може ли да ми каже какво е това на снимката ? разглобявах си преди малко дебитомера и това беше под него т.е под самия филтър :help: :help:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 225
Регистриран на: 29.12.2009
Пол: Мъж
Кара: E60 M5
Мечтае да кара: F117a Stealth
Детайли за колата: BMW M5 E60 2008

Re: Проблем

Мнение от repibg » 07 Юли 2011, 13:09

здр,

този маркуч влиза под манифолда (отбелязано със зелен цвят)там на снимката с стрелката.
на теб яко ти смучи въздух.като го запушиш с пръст не засмуквали?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 249
Регистриран на: 20.05.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Проблем

Мнение от alexanderkirow » 07 Юли 2011, 14:08

repibg написа:здр,

този маркуч влиза под манифолда (отбелязано със зелен цвят)там на снимката с стрелката.
на теб яко ти смучи въздух.като го запушиш с пръст не засмуквали?

колега запуших го и грам не засмуква :kuku: :kuku: в тази дупчица ли влиза и как по точно там няма нито резба нито да кажеш че е счупено от там как по точно :( :( :(
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook