Трудно палене, нестабилни обороти на празен ход
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- alexanderkirow
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 249
- Регистриран на: 20.05.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Трудно палене, нестабилни обороти на празен ход
Колеги значи от известно време компота пали по- трудно върти 4-5 пъти стартера и чак тогава пали , и след като запали оборотите подскачат така да се каже от 100-200 до към 1000-1200 това е за около 4-5 секунди и после всичко си е наред.И другото което ме мъчи е че като загрее на 90 градуса като я оставя да работи на празен ход работи на 1000 оборота и малко над 1000
... ако някой може да помогне да каже от какво може да е че ме дразни така като прави !!!


- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Проблем
Оправи си заглавието и иди на диагностика . Много неща може да са , по тези симптоми може причината да е в дебитомер , ламбда , някой спукан макруч , датчик колянов вал , самия компютър , температурен датчик на двигателя ,клапан за регулиране налягането на горивото , "пикаещи" дюзи .... и т.н. и т.н. ..... Провери ги всичките тези неща едно по едно или иди компютърна диагностика (диагностиката не хваща клапана и дюзите , трябва да си ти ги прегледат отделно ).
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: Проблем
Като се нормализират оборотите откачи стъпковия мотор и виж как ще се държи мотора/палиш,гасиш,форсираш,караш/,ако е наред значи от него ти идва проблема,ако не,значи трябва да се провери това което е написал Мето
.

БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- CooL123Es
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Плевен- Сопот
- Пол: Мъж
- Кара: e39 528i e60 530d e61 535d
Re: Проблем
аз го имах подобен проблем оказасе дебитомер и клапана на рейкат на дюзите но колегата методи 80 е прав една диагностика на мен там ми излезе дебитомера, а за клапана искам да благодаря на методи80 за съвета, който ми даде 

- jackass3D
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 135
- Регистриран на: 3.03.2011
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: e39 Touring
- Мечтае да кара: Mach 1, Hemi Cuda и Chevy SS
- Детайли за колата: Много хубави :)
Re: Проблем
Начи преди два дена я праих моита зех си нов дебитомер и ся е самолет, без да ходиш на диагностика за в момента все още. Вземаш мултицета и си мериш дабитомера на 4 и 5 пин на 20к трябва да ти показва от 2 до 3 е в нормални граници ако е повече е заминал датчика на входа. Все пак направи една профилактика на дросела и стъпковия мотор а ламбдата едва ли е от нея защото тя започва да работи при определена температура пък и трудно умира

- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Проблем
jackass3D написа:Начи преди два дена я праих моита зех си нов дебитомер и ся е самолет, без да ходиш на диагностика за в момента все още. Вземаш мултицета и си мериш дабитомера на 4 и 5 пин на 20к трябва да ти показва от 2 до 3 е в нормални граници ако е повече е заминал датчика на входа. Все пак направи една профилактика на дросела и стъпковия мотор а ламбдата едва ли е от нея защото тя започва да работи при определена температура пък и трудно умира
Колега , много сигурно се изказваш .... , директно застреля дебитомер , аз не бих бил токова категоричен !
На 4 и 5 пин мериш само ИАТ сензора (сензора за температурата на входящия въздух) не и ВАФ -а (тоест същинския дебитомер).
Освен това колегата казва , че като му загрее колата му държи леко високи обороти .... Ти побърза да отпишеш ламбда сондата , ама аз си мисля , че тия високи обороти след загрял двигател са или от нея , или от температурния датчик на двигателя ....
Та така ...
Re: Проблем
Добре де отде разбрахте че маторя е бензинов
. Да не би от много четене да сте фанали шесто чувство ,а .
Тъй де майтап майтап , но към колегата пуснал темата да уточнява повечко с инфо че все пак е и въпрос на уважение и към истаналите като питаш поне да се знае за какво иде реч. Иначе това много вероятно може да си е и от датчика за темп. на охл. течност даващ данни лично
на компа , тъй че бая проверки си иска да се фиксира проблема , а на дизеляка май по-лесничко щепе да е
. Успех.




- alexanderkirow
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 249
- Регистриран на: 20.05.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Проблем
Колеги виждам Ви че всички сте някакви разбирачи , но нали се сещате че не всеки разбира от двигатели и тем подобни , та като почнете да ми говорите вземи си това измери си онова трябва да е толкоз а не повече , изчисти си това.. аз ако знам как да си го направя и ако разбирам нямаше да пускам темата. Благодаря на някои колеги че ми казаха от какво може да е и на такива които са патили и също споделиха патилото 

- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Проблем
metodi80 написа:Оправи си заглавието и иди на диагностика . Много неща може да са , по тези симптоми може причината да е в дебитомер , ламбда , някой спукан макруч , датчик колянов вал , самия компютър , температурен датчик на двигателя ,клапан за регулиране налягането на горивото , "пикаещи" дюзи .... и т.н. и т.н. ..... Провери ги всичките тези неща едно по едно или иди компютърна диагностика (диагностиката не хваща клапана и дюзите , трябва да си ти ги прегледат отделно ).
това е което са ти казали ..
деистваи

тия проблеми не се лекуват тук.. като се изключат някои неща че се разбере какво е но без диагностина е хвърляне на боб..
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Проблем
alexanderkirow написа:Колеги виждам Ви че всички сте някакви разбирачи , но нали се сещате че не всеки разбира от двигатели и тем подобни , та като почнете да ми говорите вземи си това измери си онова трябва да е толкоз а не повече , изчисти си това.. аз ако знам как да си го направя и ако разбирам нямаше да пускам темата. Благодаря на някои колеги че ми казаха от какво може да е и на такива които са патили и също споделиха патилото
От тук натам само снимки с подробни указания за човека.


- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Проблем
и наистина си оправи заглавието че като видим това ПРОБЛЕМ.. си представяме че ти е блъснал влак Е36 цата..
сложи нещо " мотора не разботи равномерно и тн " по лесно се разбира

сложи нещо " мотора не разботи равномерно и тн " по лесно се разбира






- jackass3D
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 135
- Регистриран на: 3.03.2011
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: e39 Touring
- Мечтае да кара: Mach 1, Hemi Cuda и Chevy SS
- Детайли за колата: Много хубави :)
Re: Проблем



- alexanderkirow
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 249
- Регистриран на: 20.05.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Проблем
колеги някой може ли да ми каже какво е това на снимката ? разглобявах си преди малко дебитомера и това беше под него т.е под самия филтър



Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- repibg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: 29.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E60 M5
- Мечтае да кара: F117a Stealth
- Детайли за колата: BMW M5 E60 2008
Re: Проблем
здр,
този маркуч влиза под манифолда (отбелязано със зелен цвят)там на снимката с стрелката.
на теб яко ти смучи въздух.като го запушиш с пръст не засмуквали?
този маркуч влиза под манифолда (отбелязано със зелен цвят)там на снимката с стрелката.
на теб яко ти смучи въздух.като го запушиш с пръст не засмуквали?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- alexanderkirow
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 249
- Регистриран на: 20.05.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Проблем
repibg написа:здр,
този маркуч влиза под манифолда (отбелязано със зелен цвят)там на снимката с стрелката.
на теб яко ти смучи въздух.като го запушиш с пръст не засмуквали?
колега запуших го и грам не засмуква





Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани