По-малко цилиндри, по-нисък разход

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: По-малко цилиндри, по-нисък разход

Мнение от Делян » 29 Юни 2011, 15:16

Ти пък къде отиде в 60-тте и в льо ман :mhihi: Говоря за масовите мотори, в европа, за каквито говореше и човекът с форд със стопове от мерцедес :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Re: По-малко цилиндри, по-нисък разход

Мнение от Alexi » 29 Юни 2011, 16:13

Dry ела ти ме напердаши с куция конь НА ГАЗ :mhihi: вземи си купи БМВ с някой смислен мотор тогава давай акъл на другите кво да карат :mhihi: или викаш акъл много ,ама пари малко :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: По-малко цилиндри, по-нисък разход

Мнение от Делян » 29 Юни 2011, 16:18

Ще дойда, всяка седмица ходя до Шумен, не се притеснявай, ся си избери дали 2.8 на газ или 2.5 на газ :ok: . Ама искам ей тука, публично да се разберем и колко пари ще сложим.
П.С. знам че ще се насереш и няма да приемеш :mhihi:

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: По-малко цилиндри, по-нисък разход

Мнение от Zagy » 29 Юни 2011, 16:33

Разбирайте се на лични, за да не заключат темата...
Si non confectus, non reficiat.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: По-малко цилиндри, по-нисък разход

Мнение от Делян » 29 Юни 2011, 17:20

:yes: сори...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: По-малко цилиндри, по-нисък разход

Мнение от kirililiev » 29 Юни 2011, 17:35

Dpy написа:Ще дойда, всяка седмица ходя до Шумен, не се притеснявай, ся си избери дали 2.8 на газ или 2.5 на газ :ok: . Ама искам ей тука, публично да се разберем и колко пари ще сложим.
П.С. знам че ще се насереш и няма да приемеш :mhihi:

виждам че си от варна,искаш ли малко тестове,моята кола е не повече от 180 коня с турбина о зрънчо,жив съм да пробвам малко атмосверки. :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4874
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: По-малко цилиндри, по-нисък разход

Мнение от acho.rs » 29 Юни 2011, 17:54

Alexi написа:говори се за разход и икономии а се дават само примери за ускорения и ластици .. но при нормална експлоатация до 3000 оборота турбо мотора е много по приятен ,ама несравнимо .. и задължително гори по малко щото на празен ход светофара вместо 3 литра и 6 цилиндъра се въртят 2 литра и 4 цилиндъра ,а турбото почива ... и още нещо бързооборотни атмосферки са доста "мръсни" в ниските и просто дните им са преброени за масовия пазар .. колегите с 2.5/2.8 от миналия век е крайно време да приемат факта че карат един бавен харчещ мотор с огромни загуби от триене и мизерен въртящ момент до 3000 оборота ( а нагоре знаем какво става с разхода ) ...

Заповядай да те ошляпаме на всяка една възможна дисциплина - тръгване от 1000, от 2000 , от 3000 дърпане на каравна с ремарке ... да ние с праисторическите атмосферки , дет ти само си гледал отзад , по разбираеми причини :ok:
И недей точно печката , да говориш за мръсни и чисти двигатели , че хвърляш отровни азотни окиси , колкото една дузина Е30ки ;)
моята кола е не повече от 180 коня с турбина о зрънчо,жив съм да пробвам малко атмосверки. :mhihi:

- сега ние не сме толкоз прости - колата първо казва , че ти е 190кс , сега 180 а предполагам си 190+ на колелата - колкото 330и . Изравнявайте и килата и правете едно 100-250 км/ч и тогава да говорим .
За колегата с дизела е ясно - то аз с А6 2.4 пердаших такова Мондео , за 323и и 328и не ми се мисли :driving:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4874
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: По-малко цилиндри, по-нисък разход

Мнение от acho.rs » 29 Юни 2011, 18:11

Та понеже Ачо обича графики и статистики, ако може да извади кривата на мотора от 335i след това да извади кривата на LS3 да им съпоставиме и теглото на двата мотора и мястото което заемат, ако може и цената. И да сравниме кривите да се види къде по точно турбо мотора вади повече тяга и мощност от амтосферен със същото тегло, и по малки пропорции.

Колега ти си бягаш , все към твоито - Американите по-добри от европейците . Тук за друго говорим ...
Има обаче една сериозна заблуда в случая. Турбомотор с по малък обем не значи по малък мотор. Като се почне от това ,че за турбо се изисква по здрав и дебел блок и карантии, като се мине през всичките тръби, интеркулери допълнителни колектори, маслени магистрали и като се има предвид допълнителната топлоизолация заради жегата от турбината и стигаме дотам ,че в повечето случай един турбомотор нито е по малък нито по лек от атмосферен със същата мощност.

:yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: По-малко цилиндри, по-нисък разход

Мнение от kirililiev » 29 Юни 2011, 18:36

acho.rs написа:
Alexi написа:говори се за разход и икономии а се дават само примери за ускорения и ластици .. но при нормална експлоатация до 3000 оборота турбо мотора е много по приятен ,ама несравнимо .. и задължително гори по малко щото на празен ход светофара вместо 3 литра и 6 цилиндъра се въртят 2 литра и 4 цилиндъра ,а турбото почива ... и още нещо бързооборотни атмосферки са доста "мръсни" в ниските и просто дните им са преброени за масовия пазар .. колегите с 2.5/2.8 от миналия век е крайно време да приемат факта че карат един бавен харчещ мотор с огромни загуби от триене и мизерен въртящ момент до 3000 оборота ( а нагоре знаем какво става с разхода ) ...

Заповядай да те ошляпаме на всяка една възможна дисциплина - тръгване от 1000, от 2000 , от 3000 дърпане на каравна с ремарке ... да ние с праисторическите атмосферки , дет ти само си гледал отзад , по разбираеми причини :ok:
И недей точно печката , да говориш за мръсни и чисти двигатели , че хвърляш отровни азотни окиси , колкото една дузина Е30ки ;)
моята кола е не повече от 180 коня с турбина о зрънчо,жив съм да пробвам малко атмосверки. :mhihi:

- сега ние не сме толкоз прости - колата първо казва , че ти е 190кс , сега 180 а предполагам си 190+ на колелата - колкото 330и . Изравнявайте и килата и правете едно 100-250 км/ч и тогава да говорим .
За колегата с дизела е ясно - то аз с А6 2.4 пердаших такова Мондео , за 323и и 328и не ми се мисли :driving:

не колега,на мотора...и ако искаш направо с 340-ки да се нареждам и да ги бия до 250....и пак с тея килограми,ми сложи на 330-ката някой 4 цилиндров мотор да ги изравним тея кила най накрая.аз искам лека и динамична кола,неща нещо силно и после да се оправдавам че е тежко като ми се нареди някой.
пп
и ако сравниш два мотора с еднакви коне и еднакъв въртящ момент,без значение от обема,повече ще върви този,който си постига въртящия момент по рано и го държи по цялата крива на оборотите,а това се сещаш кой мотор ще е.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4874
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: По-малко цилиндри, по-нисък разход

Мнение от acho.rs » 29 Юни 2011, 19:06

и ако сравниш два мотора с еднакви коне и еднакъв въртящ момент,

- почти е невъзможно атмосферен и турбо мотор да с еднакви коне и нютони.Ако е така , атмосферката ще е голям обем и малко коне и ще си прави тягата на 1900-2000 оборота , тъй че отново не си прав.
който си постига въртящия момент по рано и го държи по цялата крива на оборотите

- отново показваш , че твоите наблюдения са само по 20 годишни М50ки :idea:
И не знам колко е твоята кола , но аз не знам турбо Йеска само 180кс :kuku:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Re: По-малко цилиндри, по-нисък разход

Мнение от Alexi » 29 Юни 2011, 19:41

понеже мнението ти е тотален офтопик в тема за нови технологии и ефективност и тия неща ги пишеш за стотен път ,плюнчейки се повтаряш едни и същи простотии( с Ауди 80 биех лада 1600 ве ей ,докато катъра на дядо ме задминаваше ,но пък във всяка бензиностанция ме знаеха ) ти предлагам следната гонка - слагаме за по 20-30-колкото искаш лв гориво и почваме да се гоним ,да видим кой ще стигне по далече :mhihi: аз повече от 3000 оборота няма да ти вдигам че с толкова съм на 200 вече :mhihi:
оня ден си взема БМВ голям рацер стана :mhihi: поне да беше вземал нещо дизелово ,нямаше да ти се налага ежедневно да го пържиш на ограничител :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4874
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: По-малко цилиндри, по-нисък разход

Мнение от acho.rs » 29 Юни 2011, 19:47

По 30лв - ми ако съм на Метан :winky:
И говорим за бензинови мотори , дизел е друга тема .
аз повече от 3000 оборота няма да ти вдигам че с толкова съм на 200 вече :mhihi:

- ако това го пусна в бисери от форума , ще се обидиш ли ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 214
Регистриран на: 11.06.2010
Пол: Мъж

Re: По-малко цилиндри, по-нисък разход

Мнение от Витанов » 29 Юни 2011, 19:51

И аз да се изкажа като малко некомпетентен.. турбо ис, предполагам е36, биеш 325/328ци предполагам купета, само да кажа, че според официалните данни М52Б28 качен на е36купе е една секунда по бавен в ускорението до 100км. от S50B30.. значи ако биеш 328ци се доближаваш до М-ката която е 300коня и над 300НМ. не ти държа сметка, но просто ми е чудно как със 180коня постигаш такива резултати.. които принципно се постигат със 300 да речем.. :dunno:
I am beton!

Вчера ме изпревари една седмица е23 и само като му видях намръщената физиономия в огледалото и послушно се дръпнах вдясно да му направя място да мине :mhihi: А то едно такова лъскаво четкано, лелеййй Акула!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Re: По-малко цилиндри, по-нисък разход

Мнение от Alexi » 29 Юни 2011, 19:56

acho.rs написа:По 30лв - ми ако съм на Метан :winky:
И говорим за бензинови мотори , дизел е друга тема .
аз повече от 3000 оборота няма да ти вдигам че с толкова съм на 200 вече :mhihi:

- ако това го пусна в бисери от форума , ще се обидиш ли ?

мда с бензинката не ти се вярва да е така и ти звучи като бисер ,ама е истина :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: По-малко цилиндри, по-нисък разход

Мнение от Делян » 29 Юни 2011, 20:04

acho.rs написа:
Alexi написа:говори се за разход и икономии а се дават само примери за ускорения и ластици .. но при нормална експлоатация до 3000 оборота турбо мотора е много по приятен ,ама несравнимо .. и задължително гори по малко щото на празен ход светофара вместо 3 литра и 6 цилиндъра се въртят 2 литра и 4 цилиндъра ,а турбото почива ... и още нещо бързооборотни атмосферки са доста "мръсни" в ниските и просто дните им са преброени за масовия пазар .. колегите с 2.5/2.8 от миналия век е крайно време да приемат факта че карат един бавен харчещ мотор с огромни загуби от триене и мизерен въртящ момент до 3000 оборота ( а нагоре знаем какво става с разхода ) ...

Заповядай да те ошляпаме на всяка една възможна дисциплина - тръгване от 1000, от 2000 , от 3000 дърпане на каравна с ремарке ... да ние с праисторическите атмосферки , дет ти само си гледал отзад , по разбираеми причини :ok:
И недей точно печката , да говориш за мръсни и чисти двигатели , че хвърляш отровни азотни окиси , колкото една дузина Е30ки ;)
моята кола е не повече от 180 коня с турбина о зрънчо,жив съм да пробвам малко атмосверки. :mhihi:

- сега ние не сме толкоз прости - колата първо казва , че ти е 190кс , сега 180 а предполагам си 190+ на колелата - колкото 330и . Изравнявайте и килата и правете едно 100-250 км/ч и тогава да говорим .
За колегата с дизела е ясно - то аз с А6 2.4 пердаших такова Мондео , за 323и и 328и не ми се мисли :driving:

Дори и 180 да е(макар да ми звучи прекалено малко), предполагам е олекотена, в такъв случай надали имам няккъв шанс ;)

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook