По-малко цилиндри, по-нисък разход
Модератор: Общи модератори
Re: По-малко цилиндри, по-нисък разход
Ти пък къде отиде в 60-тте и в льо ман
Говоря за масовите мотори, в европа, за каквито говореше и човекът с форд със стопове от мерцедес 


- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: По-малко цилиндри, по-нисък разход
Dry ела ти ме напердаши с куция конь НА ГАЗ
вземи си купи БМВ с някой смислен мотор тогава давай акъл на другите кво да карат
или викаш акъл много ,ама пари малко 



Re: По-малко цилиндри, по-нисък разход
Ще дойда, всяка седмица ходя до Шумен, не се притеснявай, ся си избери дали 2.8 на газ или 2.5 на газ
. Ама искам ей тука, публично да се разберем и колко пари ще сложим.
П.С. знам че ще се насереш и няма да приемеш

П.С. знам че ще се насереш и няма да приемеш

- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: По-малко цилиндри, по-нисък разход
Разбирайте се на лични, за да не заключат темата...
Si non confectus, non reficiat.
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: По-малко цилиндри, по-нисък разход
Dpy написа:Ще дойда, всяка седмица ходя до Шумен, не се притеснявай, ся си избери дали 2.8 на газ или 2.5 на газ. Ама искам ей тука, публично да се разберем и колко пари ще сложим.
П.С. знам че ще се насереш и няма да приемеш
виждам че си от варна,искаш ли малко тестове,моята кола е не повече от 180 коня с турбина о зрънчо,жив съм да пробвам малко атмосверки.

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4874
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: По-малко цилиндри, по-нисък разход
Alexi написа:говори се за разход и икономии а се дават само примери за ускорения и ластици .. но при нормална експлоатация до 3000 оборота турбо мотора е много по приятен ,ама несравнимо .. и задължително гори по малко щото на празен ход светофара вместо 3 литра и 6 цилиндъра се въртят 2 литра и 4 цилиндъра ,а турбото почива ... и още нещо бързооборотни атмосферки са доста "мръсни" в ниските и просто дните им са преброени за масовия пазар .. колегите с 2.5/2.8 от миналия век е крайно време да приемат факта че карат един бавен харчещ мотор с огромни загуби от триене и мизерен въртящ момент до 3000 оборота ( а нагоре знаем какво става с разхода ) ...
Заповядай да те ошляпаме на всяка една възможна дисциплина - тръгване от 1000, от 2000 , от 3000 дърпане на каравна с ремарке ... да ние с праисторическите атмосферки , дет ти само си гледал отзад , по разбираеми причини

И недей точно печката , да говориш за мръсни и чисти двигатели , че хвърляш отровни азотни окиси , колкото една дузина Е30ки

моята кола е не повече от 180 коня с турбина о зрънчо,жив съм да пробвам малко атмосверки.
- сега ние не сме толкоз прости - колата първо казва , че ти е 190кс , сега 180 а предполагам си 190+ на колелата - колкото 330и . Изравнявайте и килата и правете едно 100-250 км/ч и тогава да говорим .
За колегата с дизела е ясно - то аз с А6 2.4 пердаших такова Мондео , за 323и и 328и не ми се мисли

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4874
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: По-малко цилиндри, по-нисък разход
Та понеже Ачо обича графики и статистики, ако може да извади кривата на мотора от 335i след това да извади кривата на LS3 да им съпоставиме и теглото на двата мотора и мястото което заемат, ако може и цената. И да сравниме кривите да се види къде по точно турбо мотора вади повече тяга и мощност от амтосферен със същото тегло, и по малки пропорции.
Колега ти си бягаш , все към твоито - Американите по-добри от европейците . Тук за друго говорим ...
Има обаче една сериозна заблуда в случая. Турбомотор с по малък обем не значи по малък мотор. Като се почне от това ,че за турбо се изисква по здрав и дебел блок и карантии, като се мине през всичките тръби, интеркулери допълнителни колектори, маслени магистрали и като се има предвид допълнителната топлоизолация заради жегата от турбината и стигаме дотам ,че в повечето случай един турбомотор нито е по малък нито по лек от атмосферен със същата мощност.

- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: По-малко цилиндри, по-нисък разход
acho.rs написа:Alexi написа:говори се за разход и икономии а се дават само примери за ускорения и ластици .. но при нормална експлоатация до 3000 оборота турбо мотора е много по приятен ,ама несравнимо .. и задължително гори по малко щото на празен ход светофара вместо 3 литра и 6 цилиндъра се въртят 2 литра и 4 цилиндъра ,а турбото почива ... и още нещо бързооборотни атмосферки са доста "мръсни" в ниските и просто дните им са преброени за масовия пазар .. колегите с 2.5/2.8 от миналия век е крайно време да приемат факта че карат един бавен харчещ мотор с огромни загуби от триене и мизерен въртящ момент до 3000 оборота ( а нагоре знаем какво става с разхода ) ...
Заповядай да те ошляпаме на всяка една възможна дисциплина - тръгване от 1000, от 2000 , от 3000 дърпане на каравна с ремарке ... да ние с праисторическите атмосферки , дет ти само си гледал отзад , по разбираеми причини![]()
И недей точно печката , да говориш за мръсни и чисти двигатели , че хвърляш отровни азотни окиси , колкото една дузина Е30кимоята кола е не повече от 180 коня с турбина о зрънчо,жив съм да пробвам малко атмосверки.
- сега ние не сме толкоз прости - колата първо казва , че ти е 190кс , сега 180 а предполагам си 190+ на колелата - колкото 330и . Изравнявайте и килата и правете едно 100-250 км/ч и тогава да говорим .
За колегата с дизела е ясно - то аз с А6 2.4 пердаших такова Мондео , за 323и и 328и не ми се мисли
не колега,на мотора...и ако искаш направо с 340-ки да се нареждам и да ги бия до 250....и пак с тея килограми,ми сложи на 330-ката някой 4 цилиндров мотор да ги изравним тея кила най накрая.аз искам лека и динамична кола,неща нещо силно и после да се оправдавам че е тежко като ми се нареди някой.
пп
и ако сравниш два мотора с еднакви коне и еднакъв въртящ момент,без значение от обема,повече ще върви този,който си постига въртящия момент по рано и го държи по цялата крива на оборотите,а това се сещаш кой мотор ще е.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4874
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: По-малко цилиндри, по-нисък разход
и ако сравниш два мотора с еднакви коне и еднакъв въртящ момент,
- почти е невъзможно атмосферен и турбо мотор да с еднакви коне и нютони.Ако е така , атмосферката ще е голям обем и малко коне и ще си прави тягата на 1900-2000 оборота , тъй че отново не си прав.
който си постига въртящия момент по рано и го държи по цялата крива на оборотите
- отново показваш , че твоите наблюдения са само по 20 годишни М50ки

И не знам колко е твоята кола , но аз не знам турбо Йеска само 180кс

- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: По-малко цилиндри, по-нисък разход
понеже мнението ти е тотален офтопик в тема за нови технологии и ефективност и тия неща ги пишеш за стотен път ,плюнчейки се повтаряш едни и същи простотии( с Ауди 80 биех лада 1600 ве ей ,докато катъра на дядо ме задминаваше ,но пък във всяка бензиностанция ме знаеха ) ти предлагам следната гонка - слагаме за по 20-30-колкото искаш лв гориво и почваме да се гоним ,да видим кой ще стигне по далече
аз повече от 3000 оборота няма да ти вдигам че с толкова съм на 200 вече 
оня ден си взема БМВ голям рацер стана
поне да беше вземал нещо дизелово ,нямаше да ти се налага ежедневно да го пържиш на ограничител 


оня ден си взема БМВ голям рацер стана


- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4874
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: По-малко цилиндри, по-нисък разход
По 30лв - ми ако съм на Метан
И говорим за бензинови мотори , дизел е друга тема .
- ако това го пусна в бисери от форума , ще се обидиш ли ?

И говорим за бензинови мотори , дизел е друга тема .
аз повече от 3000 оборота няма да ти вдигам че с толкова съм на 200 вече
- ако това го пусна в бисери от форума , ще се обидиш ли ?
Re: По-малко цилиндри, по-нисък разход
И аз да се изкажа като малко некомпетентен.. турбо ис, предполагам е36, биеш 325/328ци предполагам купета, само да кажа, че според официалните данни М52Б28 качен на е36купе е една секунда по бавен в ускорението до 100км. от S50B30.. значи ако биеш 328ци се доближаваш до М-ката която е 300коня и над 300НМ. не ти държа сметка, но просто ми е чудно как със 180коня постигаш такива резултати.. които принципно се постигат със 300 да речем.. 

I am beton!
Вчера ме изпревари една седмица е23 и само като му видях намръщената физиономия в огледалото и послушно се дръпнах вдясно да му направя място да минеА то едно такова лъскаво четкано, лелеййй Акула!
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: По-малко цилиндри, по-нисък разход
acho.rs написа:По 30лв - ми ако съм на Метан![]()
И говорим за бензинови мотори , дизел е друга тема .аз повече от 3000 оборота няма да ти вдигам че с толкова съм на 200 вече
- ако това го пусна в бисери от форума , ще се обидиш ли ?
мда с бензинката не ти се вярва да е така и ти звучи като бисер ,ама е истина

Re: По-малко цилиндри, по-нисък разход
acho.rs написа:Alexi написа:говори се за разход и икономии а се дават само примери за ускорения и ластици .. но при нормална експлоатация до 3000 оборота турбо мотора е много по приятен ,ама несравнимо .. и задължително гори по малко щото на празен ход светофара вместо 3 литра и 6 цилиндъра се въртят 2 литра и 4 цилиндъра ,а турбото почива ... и още нещо бързооборотни атмосферки са доста "мръсни" в ниските и просто дните им са преброени за масовия пазар .. колегите с 2.5/2.8 от миналия век е крайно време да приемат факта че карат един бавен харчещ мотор с огромни загуби от триене и мизерен въртящ момент до 3000 оборота ( а нагоре знаем какво става с разхода ) ...
Заповядай да те ошляпаме на всяка една възможна дисциплина - тръгване от 1000, от 2000 , от 3000 дърпане на каравна с ремарке ... да ние с праисторическите атмосферки , дет ти само си гледал отзад , по разбираеми причини![]()
И недей точно печката , да говориш за мръсни и чисти двигатели , че хвърляш отровни азотни окиси , колкото една дузина Е30кимоята кола е не повече от 180 коня с турбина о зрънчо,жив съм да пробвам малко атмосверки.
- сега ние не сме толкоз прости - колата първо казва , че ти е 190кс , сега 180 а предполагам си 190+ на колелата - колкото 330и . Изравнявайте и килата и правете едно 100-250 км/ч и тогава да говорим .
За колегата с дизела е ясно - то аз с А6 2.4 пердаших такова Мондео , за 323и и 328и не ми се мисли
Дори и 180 да е(макар да ми звучи прекалено малко), предполагам е олекотена, в такъв случай надали имам няккъв шанс

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани