запитване за блокажа на дифаренциала

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1207
Регистриран на: 12.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 12' F30 335i

Re: запитване за блокажа на дифаренциала

Мнение от taba4ko » 20 Фев 2011, 20:25

с ръчни скорости съм. благодаря.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 124
Регистриран на: 10.09.2009
Пол: Мъж
Кара: 318i автоматик

Re: запитване за блокажа на дифаренциала

Мнение от smilen82 » 29 Юни 2011, 0:48

здравейте колеги искам да попитам дали колата има блокаж на диференциала колата е 318 м43 понеже искам да сменя маслото на диференциала но трябва да знам дали има блокаж за да знам какво масло да налея благодаря предварително :bchug:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: запитване за блокажа на дифаренциала

Мнение от Gqbriel » 29 Юни 2011, 9:21

smilen82 написа:здравейте колеги искам да попитам дали колата има блокаж на диференциала колата е 318 м43 понеже искам да сменя маслото на диференциала но трябва да знам дали има блокаж за да знам какво масло да налея благодаря предварително :bchug:


Вземи си масло по каталог :yes:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1145
Регистриран на: 13.01.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e46 compact 320td

Re: запитване за блокажа на дифаренциала

Мнение от iv4o9999 » 29 Юни 2011, 10:41

Аз съм с ДСЦ но както за 5 секунди се изключва така и за 5 секунди се включва после пак в движение. Зимата обаче имах интересен казус. Бях закъсал на един лед и не мога да издраскам пусках спирах ДСЦто , излезнах но трудно, забелязах обаче, че когато боксуваш на място и колата почне да носи задницата наляво и надясно явно тракшъна го приема като поднасяне и бие спирачките отпред, сещайте се какво става тамън захапе малко, и спирачките хващат и си в изходна позиция.

старши СПАМ ентусиаст
Аватар
Мнения: 2264
Регистриран на: 8.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е30 чат-пат
Мечтае да кара: варел
Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40

Re: запитване за блокажа на дифаренциала

Мнение от K_Ilkov » 29 Юни 2011, 11:18

Ако е изключено всичко не би трябвало да прави нищо

Трябва да светята и кръгчето за тракшъна и това за ръчната на таблото за да ти е изключено ДСЦ-то
Изображение

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.

...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 396
Регистриран на: 18.01.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46
Мечтае да кара: T-72 само направо и с пълна газ

Re: запитване за блокажа на дифаренциала

Мнение от gromovich » 29 Юни 2011, 20:17

iv4o9999 написа:Аз съм с ДСЦ но както за 5 секунди се изключва така и за 5 секунди се включва после пак в движение. Зимата обаче имах интересен казус. Бях закъсал на един лед и не мога да издраскам пусках спирах ДСЦто , излезнах но трудно, забелязах обаче, че когато боксуваш на място и колата почне да носи задницата наляво и надясно явно тракшъна го приема като поднасяне и бие спирачките отпред, сещайте се какво става тамън захапе малко, и спирачките хващат и си в изходна позиция.


Не четете User manual-а :nono:

Deactivating DSC/activating DTC
Briefly press the DSC button: the tell-
tale light remains permanently on.
DSC is deactivated; DTC is ready.
In the following exceptional situations it
may be best to activate DTC for a short
time:
> If the car has to be rocked out of a
hollow or a soft surface, or started in
deep snow or on a loose surface
> If you are driving on snow-covered
gradients, in deep snow, or on hard-
packed snow
> If snow chains are fitted.
Traction is boosted by reducing the sta-
bilising influences.

И най-важното: Not even DSC can overcome the
laws of physics...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: запитване за блокажа на дифаренциала

Мнение от Gqbriel » 29 Юни 2011, 23:02

gromovich написа:
iv4o9999 написа:Аз съм с ДСЦ но както за 5 секунди се изключва така и за 5 секунди се включва после пак в движение. Зимата обаче имах интересен казус. Бях закъсал на един лед и не мога да издраскам пусках спирах ДСЦто , излезнах но трудно, забелязах обаче, че когато боксуваш на място и колата почне да носи задницата наляво и надясно явно тракшъна го приема като поднасяне и бие спирачките отпред, сещайте се какво става тамън захапе малко, и спирачките хващат и си в изходна позиция.


Не четете User manual-а :nono:

Deactivating DSC/activating DTC
Briefly press the DSC button: the tell-
tale light remains permanently on.
DSC is deactivated; DTC is ready.
In the following exceptional situations it
may be best to activate DTC for a short
time:
> If the car has to be rocked out of a
hollow or a soft surface, or started in
deep snow or on a loose surface
> If you are driving on snow-covered
gradients, in deep snow, or on hard-
packed snow
> If snow chains are fitted.
Traction is boosted by reducing the sta-
bilising influences.

И най-важното: Not even DSC can overcome the
laws of physics...


Аз пък си мислех,че темата е приключена,ама неее :mhihi: :mhihi:
DSC напълно изключена система с едно натискане,няма начин да се изкючи,така е и при ASC+T!
Маслото за дифа няма нищо общо със самите системи !
:yes:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 14.04.2011
Местоположение: Силистра
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 330d

Re: запитване за блокажа на дифаренциала

Мнение от kalmuchito » 29 Юни 2011, 23:52

моята е с DSC и е 2002 също проверена......не би трябвало тая година да са с ASC....
:)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: запитване за блокажа на дифаренциала

Мнение от Gqbriel » 30 Юни 2011, 8:47

kalmuchito написа:моята е с DSC и е 2002 също проверена......не би трябвало тая година да са с ASC....

Мноого грешиш :yes:
Прочети цялата тема,има написано какво е променено при фейслифта на Е46 :winky:
А това ,че си 2002,гаранция си след 5-6 месец..и този който е купил колата е прецеил ,че иска по-доброто.
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 14.04.2011
Местоположение: Силистра
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 330d

Re: запитване за блокажа на дифаренциала

Мнение от kalmuchito » 01 Юли 2011, 21:02

DoesNot написа:
Dimitroff написа:
marto853. написа:Е добре де а защо при мене когато го натисна веднъж и ми се появява кръгчето с удивителният знак? После колкото и да го държа нищо друго не светва само после не иска да се изключи и трябва да изгася колата за да се оправи. :dunno:


Щото си с "чисто" ASC - същото го имам аз на старата Е46ца :winky:

Добре де а при мен колкото и да го задържам, след това мога да го включа с едно натискане без да гася колата :roll:



каква е разликата когато свети само знака в средата и каква е разликата когато свети и ръчната... карам 330d 2002 и чесно досега не съм знаел че може и да се задържа и да светва и ръчната ще го пробвам това нещо ама питам все пак да знам предварително разликата когато свети само знака в средата и когато свети и ръчната!!
:)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: запитване за блокажа на дифаренциала

Мнение от Gqbriel » 02 Юли 2011, 9:52

kalmuchito написа:
DoesNot написа:
Dimitroff написа:
marto853. написа:Е добре де а защо при мене когато го натисна веднъж и ми се появява кръгчето с удивителният знак? После колкото и да го държа нищо друго не светва само после не иска да се изключи и трябва да изгася колата за да се оправи. :dunno:


Щото си с "чисто" ASC - същото го имам аз на старата Е46ца :winky:

Добре де а при мен колкото и да го задържам, след това мога да го включа с едно натискане без да гася колата :roll:



каква е разликата когато свети само знака в средата и каква е разликата когато свети и ръчната... карам 330d 2002 и чесно досега не съм знаел че може и да се задържа и да светва и ръчната ще го пробвам това нещо ама питам все пак да знам предварително разликата когато свети само знака в средата и когато свети и ръчната!!


3 реда по-нагоре...когато свети и ръчната - няма нищо което да те държи на пътя.
Напрви следното,отиви някъдето където има пясък,остави едната гума на малко повечко пясък ,за по-добър тест,натисни един път DSC,и дай газ,дори и така има контрол над сцеплението,по-малък но има,мисля че и сензора при въртене на волана е изключен.Задръж да светне и ръчната и тогава пак дай газ,разликата е достатъчна особено при 330-ка ще разбереш за секунди ,че не трябва да караш така :yes:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 14.04.2011
Местоположение: Силистра
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 330d

Re: запитване за блокажа на дифаренциала

Мнение от kalmuchito » 02 Юли 2011, 13:19

благодаря ти преди малко го пробвах и между другото май доста ми хареса как се цепи 30-ката като свети и ръчната! досега все съм го изключвал и все ми се е струвало че все още нещо я даржи но сега вече разбрах за какво става реч....пържи се яко и гумите не спират да пищят!!! :mhihi: :mhihi: :mhihi: :lol: :lol:
:)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1504
Регистриран на: 28.09.2005
Кара: любимата ни марка да е първа ;)
Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)

Re: запитване за блокажа на дифаренциала

Мнение от spower » 26 Яну 2012, 22:20

Днес се поразчетох за АСЦ ситемата и в е39 форума имаше доста дълга тема по въпроса. Там се споменава за полу-изключване на системата, което представлява следното: при превъртане на колелото върху него се оказва спирачно усилие и се отнема автматично от газта. При полу изключване отнемането от газта вече не фигурира.... До тук добре понеже сутринта набутах колата в един неизринат паркинг пък и днес си поваля значително, след работа реших да опитам тази екстра. Снега беше до вратата. Влязох в колата задържах копчето на АСЦ 10сек. натиснато нищо светна си триъгълника. После пак го натиснах и си включи АСЦ-то. Видях, че няма да успея да пусна този полурежим и изключих АСЦто. Дадох газ тръгнах и затънах ни напред, ни назад. Отново включих АСЦто подадох газ излязох съвсем лесно от пряспата и покарах около 20м в дълбокия сняг без да ми изгасне колата и без да усетя отнемане на газта.... Дали съм успял да изключа наполовина АСЦ-то или стечение на обстоятелствата незнам, но е факт че без АСЦ-то щях да зарежа колата там в снега ;)
Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25: :lalala: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2049
Регистриран на: 30.05.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 318i 98
Мечтае да кара: Електромобил...

Re: запитване за блокажа на дифаренциала

Мнение от vavilon » 27 Яну 2012, 10:12

spower написа:Днес се поразчетох за АСЦ ситемата и в е39 форума имаше доста дълга тема по въпроса. Там се споменава за полу-изключване на системата, което представлява следното: при превъртане на колелото върху него се оказва спирачно усилие и се отнема автматично от газта. При полу изключване отнемането от газта вече не фигурира.... До тук добре понеже сутринта набутах колата в един неизринат паркинг пък и днес си поваля значително, след работа реших да опитам тази екстра. Снега беше до вратата. Влязох в колата задържах копчето на АСЦ 10сек. натиснато нищо светна си триъгълника. После пак го натиснах и си включи АСЦ-то. Видях, че няма да успея да пусна този полурежим и изключих АСЦто. Дадох газ тръгнах и затънах ни напред, ни назад. Отново включих АСЦто подадох газ излязох съвсем лесно от пряспата и покарах около 20м в дълбокия сняг без да ми изгасне колата и без да усетя отнемане на газта.... Дали съм успял да изключа наполовина АСЦ-то или стечение на обстоятелствата незнам, но е факт че без АСЦ-то щях да зарежа колата там в снега ;)

И аз като теб, съм пробвал с тези 10сек., но нищо. При нас включва, изключва и толкова. Бях срещал някъде коментар, че пишело в книжката, при затъване в сняг да се изключва АСЦ-то. :mhihi: Така де, като няма контрол, няма излизане. :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: запитване за блокажа на дифаренциала

Мнение от Gqbriel » 27 Яну 2012, 10:39

vavilon написа:
spower написа:Днес се поразчетох за АСЦ ситемата и в е39 форума имаше доста дълга тема по въпроса. Там се споменава за полу-изключване на системата, което представлява следното: при превъртане на колелото върху него се оказва спирачно усилие и се отнема автматично от газта. При полу изключване отнемането от газта вече не фигурира.... До тук добре понеже сутринта набутах колата в един неизринат паркинг пък и днес си поваля значително, след работа реших да опитам тази екстра. Снега беше до вратата. Влязох в колата задържах копчето на АСЦ 10сек. натиснато нищо светна си триъгълника. После пак го натиснах и си включи АСЦ-то. Видях, че няма да успея да пусна този полурежим и изключих АСЦто. Дадох газ тръгнах и затънах ни напред, ни назад. Отново включих АСЦто подадох газ излязох съвсем лесно от пряспата и покарах около 20м в дълбокия сняг без да ми изгасне колата и без да усетя отнемане на газта.... Дали съм успял да изключа наполовина АСЦ-то или стечение на обстоятелствата незнам, но е факт че без АСЦ-то щях да зарежа колата там в снега ;)

И аз като теб, съм пробвал с тези 10сек., но нищо. При нас включва, изключва и толкова. Бях срещал някъде коментар, че пишело в книжката, при затъване в сняг да се изключва АСЦ-то. :mhihi: Така де, като няма контрол, няма излизане. :yes:


Има 2 варианта на АСЦ ...и това с излизането...вчера за да изляза от гаража ДСЦ - офф и много газ,даде излезнах на улицата,ама сняг колкото гумите - с ДСЦ офф - нямаше минаване - ДСЦ он - издрапах през преспите - понякога е хубаво да си е включено....всичко е въпросна ситуация златно правило - еми то е някъде по средата
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook