запитване за блокажа на дифаренциала
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- taba4ko
- ентусиаст
-
- Мнения: 1207
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 12' F30 335i
- smilen82
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: 10.09.2009
- Пол: Мъж
- Кара: 318i автоматик
Re: запитване за блокажа на дифаренциала
здравейте колеги искам да попитам дали колата има блокаж на диференциала колата е 318 м43 понеже искам да сменя маслото на диференциала но трябва да знам дали има блокаж за да знам какво масло да налея благодаря предварително 

- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: запитване за блокажа на дифаренциала
smilen82 написа:здравейте колеги искам да попитам дали колата има блокаж на диференциала колата е 318 м43 понеже искам да сменя маслото на диференциала но трябва да знам дали има блокаж за да знам какво масло да налея благодаря предварително
Вземи си масло по каталог

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- iv4o9999
- ентусиаст
-
- Мнения: 1145
- Регистриран на: 13.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 compact 320td
Re: запитване за блокажа на дифаренциала
Аз съм с ДСЦ но както за 5 секунди се изключва така и за 5 секунди се включва после пак в движение. Зимата обаче имах интересен казус. Бях закъсал на един лед и не мога да издраскам пусках спирах ДСЦто , излезнах но трудно, забелязах обаче, че когато боксуваш на място и колата почне да носи задницата наляво и надясно явно тракшъна го приема като поднасяне и бие спирачките отпред, сещайте се какво става тамън захапе малко, и спирачките хващат и си в изходна позиция.
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: запитване за блокажа на дифаренциала
Ако е изключено всичко не би трябвало да прави нищо
Трябва да светята и кръгчето за тракшъна и това за ръчната на таблото за да ти е изключено ДСЦ-то
Трябва да светята и кръгчето за тракшъна и това за ръчната на таблото за да ти е изключено ДСЦ-то

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- gromovich
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 396
- Регистриран на: 18.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46
- Мечтае да кара: T-72 само направо и с пълна газ
Re: запитване за блокажа на дифаренциала
iv4o9999 написа:Аз съм с ДСЦ но както за 5 секунди се изключва така и за 5 секунди се включва после пак в движение. Зимата обаче имах интересен казус. Бях закъсал на един лед и не мога да издраскам пусках спирах ДСЦто , излезнах но трудно, забелязах обаче, че когато боксуваш на място и колата почне да носи задницата наляво и надясно явно тракшъна го приема като поднасяне и бие спирачките отпред, сещайте се какво става тамън захапе малко, и спирачките хващат и си в изходна позиция.
Не четете User manual-а

Deactivating DSC/activating DTC
Briefly press the DSC button: the tell-
tale light remains permanently on.
DSC is deactivated; DTC is ready.
In the following exceptional situations it
may be best to activate DTC for a short
time:
> If the car has to be rocked out of a
hollow or a soft surface, or started in
deep snow or on a loose surface
> If you are driving on snow-covered
gradients, in deep snow, or on hard-
packed snow
> If snow chains are fitted.
Traction is boosted by reducing the sta-
bilising influences.
И най-важното: Not even DSC can overcome the
laws of physics...
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: запитване за блокажа на дифаренциала
gromovich написа:iv4o9999 написа:Аз съм с ДСЦ но както за 5 секунди се изключва така и за 5 секунди се включва после пак в движение. Зимата обаче имах интересен казус. Бях закъсал на един лед и не мога да издраскам пусках спирах ДСЦто , излезнах но трудно, забелязах обаче, че когато боксуваш на място и колата почне да носи задницата наляво и надясно явно тракшъна го приема като поднасяне и бие спирачките отпред, сещайте се какво става тамън захапе малко, и спирачките хващат и си в изходна позиция.
Не четете User manual-а![]()
Deactivating DSC/activating DTC
Briefly press the DSC button: the tell-
tale light remains permanently on.
DSC is deactivated; DTC is ready.
In the following exceptional situations it
may be best to activate DTC for a short
time:
> If the car has to be rocked out of a
hollow or a soft surface, or started in
deep snow or on a loose surface
> If you are driving on snow-covered
gradients, in deep snow, or on hard-
packed snow
> If snow chains are fitted.
Traction is boosted by reducing the sta-
bilising influences.
И най-важното: Not even DSC can overcome the
laws of physics...
Аз пък си мислех,че темата е приключена,ама неее


DSC напълно изключена система с едно натискане,няма начин да се изкючи,така е и при ASC+T!
Маслото за дифа няма нищо общо със самите системи !

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- kalmuchito
- Потребител
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 14.04.2011
- Местоположение: Силистра
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330d
Re: запитване за блокажа на дифаренциала
моята е с DSC и е 2002 също проверена......не би трябвало тая година да са с ASC....

- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: запитване за блокажа на дифаренциала
kalmuchito написа:моята е с DSC и е 2002 също проверена......не би трябвало тая година да са с ASC....
Мноого грешиш

Прочети цялата тема,има написано какво е променено при фейслифта на Е46

А това ,че си 2002,гаранция си след 5-6 месец..и този който е купил колата е прецеил ,че иска по-доброто.
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- kalmuchito
- Потребител
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 14.04.2011
- Местоположение: Силистра
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330d
Re: запитване за блокажа на дифаренциала
DoesNot написа:Dimitroff написа:marto853. написа:Е добре де а защо при мене когато го натисна веднъж и ми се появява кръгчето с удивителният знак? После колкото и да го държа нищо друго не светва само после не иска да се изключи и трябва да изгася колата за да се оправи.
Щото си с "чисто" ASC - същото го имам аз на старата Е46ца
Добре де а при мен колкото и да го задържам, след това мога да го включа с едно натискане без да гася колата
каква е разликата когато свети само знака в средата и каква е разликата когато свети и ръчната... карам 330d 2002 и чесно досега не съм знаел че може и да се задържа и да светва и ръчната ще го пробвам това нещо ама питам все пак да знам предварително разликата когато свети само знака в средата и когато свети и ръчната!!

- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: запитване за блокажа на дифаренциала
kalmuchito написа:DoesNot написа:Dimitroff написа:marto853. написа:Е добре де а защо при мене когато го натисна веднъж и ми се появява кръгчето с удивителният знак? После колкото и да го държа нищо друго не светва само после не иска да се изключи и трябва да изгася колата за да се оправи.
Щото си с "чисто" ASC - същото го имам аз на старата Е46ца
Добре де а при мен колкото и да го задържам, след това мога да го включа с едно натискане без да гася колата
каква е разликата когато свети само знака в средата и каква е разликата когато свети и ръчната... карам 330d 2002 и чесно досега не съм знаел че може и да се задържа и да светва и ръчната ще го пробвам това нещо ама питам все пак да знам предварително разликата когато свети само знака в средата и когато свети и ръчната!!
3 реда по-нагоре...когато свети и ръчната - няма нищо което да те държи на пътя.
Напрви следното,отиви някъдето където има пясък,остави едната гума на малко повечко пясък ,за по-добър тест,натисни един път DSC,и дай газ,дори и така има контрол над сцеплението,по-малък но има,мисля че и сензора при въртене на волана е изключен.Задръж да светне и ръчната и тогава пак дай газ,разликата е достатъчна особено при 330-ка ще разбереш за секунди ,че не трябва да караш така

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- kalmuchito
- Потребител
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 14.04.2011
- Местоположение: Силистра
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330d
Re: запитване за блокажа на дифаренциала
благодаря ти преди малко го пробвах и между другото май доста ми хареса как се цепи 30-ката като свети и ръчната! досега все съм го изключвал и все ми се е струвало че все още нещо я даржи но сега вече разбрах за какво става реч....пържи се яко и гумите не спират да пищят!!!







- spower
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1504
- Регистриран на: 28.09.2005
- Кара: любимата ни марка да е първа ;)
- Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
Re: запитване за блокажа на дифаренциала
Днес се поразчетох за АСЦ ситемата и в е39 форума имаше доста дълга тема по въпроса. Там се споменава за полу-изключване на системата, което представлява следното: при превъртане на колелото върху него се оказва спирачно усилие и се отнема автматично от газта. При полу изключване отнемането от газта вече не фигурира.... До тук добре понеже сутринта набутах колата в един неизринат паркинг пък и днес си поваля значително, след работа реших да опитам тази екстра. Снега беше до вратата. Влязох в колата задържах копчето на АСЦ 10сек. натиснато нищо светна си триъгълника. После пак го натиснах и си включи АСЦ-то. Видях, че няма да успея да пусна този полурежим и изключих АСЦто. Дадох газ тръгнах и затънах ни напред, ни назад. Отново включих АСЦто подадох газ излязох съвсем лесно от пряспата и покарах около 20м в дълбокия сняг без да ми изгасне колата и без да усетя отнемане на газта.... Дали съм успял да изключа наполовина АСЦ-то или стечение на обстоятелствата незнам, но е факт че без АСЦ-то щях да зарежа колата там в снега 

Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25:
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

- vavilon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
Re: запитване за блокажа на дифаренциала
spower написа:Днес се поразчетох за АСЦ ситемата и в е39 форума имаше доста дълга тема по въпроса. Там се споменава за полу-изключване на системата, което представлява следното: при превъртане на колелото върху него се оказва спирачно усилие и се отнема автматично от газта. При полу изключване отнемането от газта вече не фигурира.... До тук добре понеже сутринта набутах колата в един неизринат паркинг пък и днес си поваля значително, след работа реших да опитам тази екстра. Снега беше до вратата. Влязох в колата задържах копчето на АСЦ 10сек. натиснато нищо светна си триъгълника. После пак го натиснах и си включи АСЦ-то. Видях, че няма да успея да пусна този полурежим и изключих АСЦто. Дадох газ тръгнах и затънах ни напред, ни назад. Отново включих АСЦто подадох газ излязох съвсем лесно от пряспата и покарах около 20м в дълбокия сняг без да ми изгасне колата и без да усетя отнемане на газта.... Дали съм успял да изключа наполовина АСЦ-то или стечение на обстоятелствата незнам, но е факт че без АСЦ-то щях да зарежа колата там в снега
И аз като теб, съм пробвал с тези 10сек., но нищо. При нас включва, изключва и толкова. Бях срещал някъде коментар, че пишело в книжката, при затъване в сняг да се изключва АСЦ-то.


- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: запитване за блокажа на дифаренциала
vavilon написа:spower написа:Днес се поразчетох за АСЦ ситемата и в е39 форума имаше доста дълга тема по въпроса. Там се споменава за полу-изключване на системата, което представлява следното: при превъртане на колелото върху него се оказва спирачно усилие и се отнема автматично от газта. При полу изключване отнемането от газта вече не фигурира.... До тук добре понеже сутринта набутах колата в един неизринат паркинг пък и днес си поваля значително, след работа реших да опитам тази екстра. Снега беше до вратата. Влязох в колата задържах копчето на АСЦ 10сек. натиснато нищо светна си триъгълника. После пак го натиснах и си включи АСЦ-то. Видях, че няма да успея да пусна този полурежим и изключих АСЦто. Дадох газ тръгнах и затънах ни напред, ни назад. Отново включих АСЦто подадох газ излязох съвсем лесно от пряспата и покарах около 20м в дълбокия сняг без да ми изгасне колата и без да усетя отнемане на газта.... Дали съм успял да изключа наполовина АСЦ-то или стечение на обстоятелствата незнам, но е факт че без АСЦ-то щях да зарежа колата там в снега
И аз като теб, съм пробвал с тези 10сек., но нищо. При нас включва, изключва и толкова. Бях срещал някъде коментар, че пишело в книжката, при затъване в сняг да се изключва АСЦ-то.Така де, като няма контрол, няма излизане.
Има 2 варианта на АСЦ ...и това с излизането...вчера за да изляза от гаража ДСЦ - офф и много газ,даде излезнах на улицата,ама сняг колкото гумите - с ДСЦ офф - нямаше минаване - ДСЦ он - издрапах през преспите - понякога е хубаво да си е включено....всичко е въпросна ситуация златно правило - еми то е някъде по средата
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани