М50Б25 срещу М52Б28 за изтезания

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: М50Б25 срещу М52Б28 за изтезания

Мнение от bum_bum » 21 Май 2010, 11:58

Те никога не са го хранили тоя блок, освен тук при нас. Ама то не става с китайската турбина да духаш на макс и ко може нищо да не си барал. После-блока е слаб.
Никасила е по-старото покритие на М52 и има проблем с горивата с високо съдържание на сяра. Алусила е при повечето английски М52- ки или поне тези, които са се обадили да им го сменят до около 2000 година и при повечето матори от там нататък.
За магнезия честно казано не знам, не съм се интересувал. Дано не го слагат по БМВ- тата, дори и по-новите. :mhihi:
Относно М52В28 съотношението ход:диаметър на буталото му е 1, т.нар. "квадратен" двигател за който се смята, че разпределя по-добре мощността и въртящия момент в оборотите, докато М50В25 е 1.16 и е т.нар. "as oversquare" или "shortstroke" (квадратните са тези със съотношение 0.95 до 1.04). Т.е. 25- цата се очаква да се събужда по-късно от 28- цата дори и само поради самата конструкция на мотора.
Изображение


Аватар
Мнения: 212
Регистриран на: 30.03.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: М50Б25 срещу М52Б28 за изтезания

Мнение от Mihmor » 21 Май 2010, 12:40

Евала за инфото :clap:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: М50Б25 срещу М52Б28 за изтезания

Мнение от ~Мишо~ » 21 Май 2010, 21:42

bum_bum написа:...За магнезия честно казано не знам, не съм се интересувал. Дано не го слагат по БМВ- тата, дори и по-новите...

:D Z4 са с магнезиев блок...
късоходов/подквадратен двигател - диаметър на буталото > ход на буталото = по-бързо развъртане,по нисък въртящ момент
дългоходов/надквадратен двигател - диаметър на буталото < ход на буталото = по-бавно развъртане,по-голям въртящ момент
Квадратния трябва да е в "златната среда",оптимално съотношение на въртящ момент и пъргавина... :dunno:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: М50Б25 срещу М52Б28 за изтезания

Мнение от bum_bum » 03 Юни 2010, 13:07

Някъде по-напред имаше питане за колектора от М50Б25 на 28- ца. Ето какво се получава без чип на една и съща кола. Колата е с конусен спортен филтър, а големите колектори са качени заедно с разширен дросел.
Черното е с М50 колектора, а червеното с М52. Цели 20 коня разлика, която за съжаление идва чак на 5000 оборота.
Изображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1329
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading

Re: М50Б25 срещу М52Б28 за изтезания

Мнение от In_Memoriam » 19 Окт 2010, 14:14

bum_bum написа:Някъде по-напред имаше питане за колектора от М50Б25 на 28- ца. Ето какво се получава без чип на една и съща кола. Колата е с конусен спортен филтър, а големите колектори са качени заедно с разширен дросел.
Черното е с М50 колектора, а червеното с М52. Цели 20 коня разлика, която за съжаление идва чак на 5000 оборота.
Изображение


Направо ми пълни душата :weed: Решил съм моята 28-ца да я правя по този начи. Имам два въпроса ( да използвам темата вместо да пускам нова ).
1. Задължително ли е да се слага електроника от М50Б25 ако искам да правя ремап? Найстина ли има проблем при ремап на електроника на М52Б28?
2. Мога ли директно да бодна всмукателите от М50Б25 без да им се правят някакви доработки... понеже не съм им виждал разликите освен че едните са с по голям дебит...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: М50Б25 срещу М52Б28 за изтезания

Мнение от bum_bum » 19 Окт 2010, 22:04

Има хора, които ремапват и Сименса, а без да ремапваш по-скоро няма смисъл.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 323
Регистриран на: 28.11.2009
Местоположение: London
Пол: Мъж
Кара: с натегнат шпер
Мечтае да кара: ///M3 E36

Re: М50Б25 срещу М52Б28 за изтезания

Мнение от Kinopi » 20 Окт 2010, 13:55

sonny написа:Правиш като Иво, електроника и смукател от М50 Б25 ванос, чипче кат за тоз матор, валове от Хамериканска М-ка, изпускателчета арни, генерациика арна, леко маховиче арно и голямо ама леко, арно филтърче ама д ане лапа топло и вярвай ми, нема ти слезне усмивката от устата, докато я караш. На Иво с колата на първото изкарване с трима човека вътре, още първата вечер имаше едно 5 жертви и стие си беа силни ;)


Изчетох цялата тема,но никъде не се споменава за разход и пари.Понеже съм се засилил към б28ца искам да съм наясно с работите.Също до колкото разбрах никой не споменава колко коне се вдигат след такава операция или някъде съм пропуснал нещо.Та ако може някой да ме светне :bowdown:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2073
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 600 коня с умивна на лицето
Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
Детайли за колата: Garrett 3582

Re: М50Б25 срещу М52Б28 за изтезания

Мнение от Smoocki » 20 Окт 2010, 14:14

bum_bum написа:Някъде по-напред имаше питане за колектора от М50Б25 на 28- ца. Ето какво се получава без чип на една и съща кола. Колата е с конусен спортен филтър, а големите колектори са качени заедно с разширен дросел.
Черното е с М50 колектора, а червеното с М52. Цели 20 коня разлика, която за съжаление идва чак на 5000 оборота.
Изображение



Колегата е написал точно колко според динографитака се вдигат ,ама няма кой да види :mhihi: А за пари не е писано понеже много зависи за колко пари си купиш колетор смукателен и колко пари ще ти струва ремапа ,въпреки че графиката е без ремап
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1329
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading

Re: М50Б25 срещу М52Б28 за изтезания

Мнение от In_Memoriam » 20 Окт 2010, 16:41

Smoocki написа:
bum_bum написа:Някъде по-напред имаше питане за колектора от М50Б25 на 28- ца. Ето какво се получава без чип на една и съща кола. Колата е с конусен спортен филтър, а големите колектори са качени заедно с разширен дросел.
Черното е с М50 колектора, а червеното с М52. Цели 20 коня разлика, която за съжаление идва чак на 5000 оборота.
Изображение



Колегата е написал точно колко според динографитака се вдигат ,ама няма кой да види :mhihi: А за пари не е писано понеже много зависи за колко пари си купиш колетор смукателен и колко пари ще ти струва ремапа ,въпреки че графиката е без ремап


Гледам че поназнайваш това онова искам да те питам... Мога ли директно да бодна всмукателите от М50Б25 без да им се правят някакви доработки ? ... понеже не съм им виждал разликите освен че едните са с по голям дебит...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2073
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 600 коня с умивна на лицето
Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
Детайли за колата: Garrett 3582

Re: М50Б25 срещу М52Б28 за изтезания

Мнение от Smoocki » 20 Окт 2010, 17:48

Може ,но ще ти трябват едни планки за бензиновата рейка .
Понеже м52 и м50 колекторите безнзиновите рейки се захващат с няколко см разлика за колектора ,ще ти трябват планки да си направиш и си готов.
Хубаво е да смениш и уплътненията на смукателният колектор евентуално и на дюзите ако са позакъсани "О" пръстените
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1329
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading

Re: М50Б25 срещу М52Б28 за изтезания

Мнение от In_Memoriam » 21 Окт 2010, 22:44

А относно електрониката ? задължително ли е да се сложи от М50Б25 и защо ?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: М50Б25 срещу М52Б28 за изтезания

Мнение от bum_bum » 21 Окт 2010, 23:17

Не е но по-лесно се чипва, а и има едни много арни чипове за него с 4 карти и сменяне от вътре на програмите. Чакам го да ми пристигне всеки момент ама за съжаление няма да мога да го тествам тая година, че мотора ми е тотал :banghead:
Изображение

Фокусник
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 12.10.2009
Местоположение: "Дружба" София
Пол: Мъж
Кара: на тройки още от ученик!
Мечтае да кара: без да "прави"

Re: М50Б25 срещу М52Б28 за изтезания

Мнение от shmundi87 » 28 Юни 2011, 20:39

Колеги гледам,че е старичка темата,но тук да питам за да не пускам нова тема:как седи въпроса с дросели от М-ка на М52Б28,на М50Б25 знам,че се слагат ама на 28-цата става ли,подобно на М50 ли е или е по-голям филм??? :dunno:
Ти си от мъжете които ce прибират от работа,пият една боза,смачкват някоя хлебарка,ударя си чи**я и въздъхвaт-'' омръзна ми този живот-алкохол,убийства и секс...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: М50Б25 срещу М52Б28 за изтезания

Мнение от bum_bum » 28 Юни 2011, 22:08

Също толкова безсмислено и трудно е както и на М50-тката. За тия пари може да направиш куп по-смислени и резултатни неща.
Изображение

Фокусник
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 12.10.2009
Местоположение: "Дружба" София
Пол: Мъж
Кара: на тройки още от ученик!
Мечтае да кара: без да "прави"

Re: М50Б25 срещу М52Б28 за изтезания

Мнение от shmundi87 » 28 Юни 2011, 22:53

Ясно и от други колеги чух подобни мнения,явно найстина не си заслужава,мерси за съвета колега! :bchug:
Ти си от мъжете които ce прибират от работа,пият една боза,смачкват някоя хлебарка,ударя си чи**я и въздъхвaт-'' омръзна ми този живот-алкохол,убийства и секс...

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook