На колко Ви се раздрънкват носачите
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
49 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
На колко Ви се раздрънкват носачите
Пускам темата, защото с Димитрофф си заспорихме в една друга тема дето няма нищо общо с това. Та идеята ми е всеки да сподели какви носачи е слагал и колко километри са изкарвали, защото Димитроф ме убеждава, че е абсурд да се изкара с едни носачи 80к км. Учудвам се защото аз на мойта до сега не съм ги сменял носачите и нямат и никакви изгледи за смяна. Аз съм навъртял 60к км., а преди това колко е навъртяно с тези носачи не се знае. Та нека всеки да напише колко километри горе долу му е изкарала дадена фирма носачи. Мисля, че темата ще е полезна за всички да се ориентираме с живи данни както се казва. И нека се пишат само реални резултати.
ПС: Димитрофф не е заяждане, а просто ми стана интересно толкова ли е голяма разликата между оригиналните и тези дето се продават във форума, защото ако е така то най-добре да се пазарува само оригинални, нищо, че са два пъти по скъпи
ПС: Димитрофф не е заяждане, а просто ми стана интересно толкова ли е голяма разликата между оригиналните и тези дето се продават във форума, защото ако е така то най-добре да се пазарува само оригинални, нищо, че са два пъти по скъпи

- armagedon01
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 283
- Регистриран на: 19.01.2010
- Местоположение: София/Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: 320 D "01, E90 320 D" 07
Re: На колко Ви се раздрънкват носачите
Ако са оргиналните, с които колата ти е излязла от завода може и да изкараш, но след като ги смениш тия заводските е по - интересно. То си зависи кой, как и къде кара ........ лично мойте носачи ги рециклирах и около 30 хил км. все още държат, ама ме съмнява да издържат повече от 50 - 60. Иначе, когато се чудех дали да рециклирам или да взимам нови оригинални, бях чел тук във форума, че един колега отишъл и си купил оригинални носачи от Дару и те изкарали 40 хил. км.
По мое лично мнение по нашите невероятни лунни пейзажи - пътища, е много трудно един носач да издържи повече от 80 хил. км, че даже и 80.

- landolin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 25.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 535ix, 2012
Re: На колко Ви се раздрънкват носачите
Спор няма, че по здраво от оригиналното няма ама е друг въпроса колко и оригиналното в БГ е истинско - примери хиляди за разлика в качеството на стоките на запад и у нас.
Има и доста мнения, че оригинално вгражданите авточасти се различават от същите купувани впоследствие
Има и доста мнения, че оригинално вгражданите авточасти се различават от същите купувани впоследствие

- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: На колко Ви се раздрънкват носачите
Е нали за вашите коли има на Мейле усилени със сменяеми шарнири, цената им е добра, а от тази фирма съм много доволен за шарнирите на 36-цата
only rear wheel drive
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: На колко Ви се раздрънкват носачите
Koлеги дайте по същество: нека да се дават конкретни примери - кой кога е сменил и с какви и колко време са карали.
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: На колко Ви се раздрънкват носачите
adovet написа: Димитроф ме убеждава, че е абсурд да се изкара с едни носачи 80к км. Учудвам се защото аз на мойта до сега не съм ги сменял носачите и нямат и никакви изгледи за смяна. Аз съм навъртял 60к км., а преди това колко е навъртяно с тези носачи не се знае.
Само една лека корекция - убеждавам те, че е абсурд да навъртиш 80 000км с афтърмаркет носачи и то ТУК В БЪЛГАРИЯ

Ти си навъртял 60 000км и казваш, че не си пипал нищо - вярвам ти!Обаче си още с оригиналните

Аз съвсем скоро бях пред дилемата да купувам нови оригинални за М окачване, да купувам афтърмаркет носачи или да рециклирам...
От доста време насам съм на следният принцип - ако не мога да си го купя ново от представителя - рециклирам (ако е възможно!).
"М спорт съспеншън" носачите ми са по...600 лева бройката оригинални (за сравнение - около 600 лева са двата оригинални за нормално окачване!).
От горчивият ми опит с афтърмаркет носачи със старата ми Е46ца съм се убедил в това, което написах по-горе - или ново оригинални или рециклаж!
За справка - старата Е46ца:
След вкарването на колата в България навъртях около 25к км. и лееееко започнаха да похлопват - за съжаление аз не мога да карам колата си така - при лееееко похлопване - следва смяна!
Взех Лемпфьордер...прехвален...не евтин...ми...не изкараха и 25 000 !!!

Взех усилени със сменяеми шарнири - първия шарнир го смених на левия носач още след 8 000км, после се оказа, че десният носач се е изкривил

Смених само десният с такъв на ТРВ ако не се лъжа - за сега още държат и двата...сам си прави калкупация.
За справка - фейслифтовата Е46ца:
Взех я и я вкарах отвън на 143 000км - в момента е на 180 000км.
На около 175 000 усетих лекото потропване и ... след справка в Дару за Оригинални носачи за М окачване - реших да рециклирам.
В момента, в който свалихме носача стана ясно, че той просто си е оригиналния...ама баш оригиналния!! - 170 000 + километра е издържал, като последните 32 000 в България...няма какво да коментирам.
Вчера бях във Вари и си говорихме с едното момче - внасят накладки АТЕ (оригиналните за Е46) - той е с такива поръчани през ВАРИ - кара вече 40 000км без видими признаци, че привършват!
Негов приятел кара пак Е46 и си купува АТЕ накладки, но от частно лице - след 20 000км светва датчика!
Аз с автоматика (а той си хапва накладки) карам по 30 000км с АТЕ...какво да говорим за кола с ръчни скорости ?!?
Моето мнение в никакъв начин не е меродавно - просто споделям собственият си опит!
За мен не е нормално носачи (било то и афтърмаркет носачи) да карат по 40 000 - 50 000км...а някой пъти и дооооста по-малко!
По горе се говори за това, че оригиналните са с по-лошо качество от тези за първично вграждане - това е факт!
Аз също не искам да го повярвам, но практиката показва, че макар фирмата производител да е една и съща - когато е за първично вграждане - бетон са частите!
Когато е се произвежда за оригинална резервна част - ми по слаби са явно!
Отделно - залети сме с ментета!
Във всеки квартал има гараж, на който има табела - лепим феродо...как ше лепиш феродо на накладките, бе пич ??!?
От къде го взе това феродо?
Какво е това феродо?
Нали утре ще я набримча тази кола и ще се разлепи проклетото феродо, а после ще съм герой от филма "Статистиката" ?!?!
...дългичък стана поста май


- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: На колко Ви се раздрънкват носачите
Dimitroff написа:adovet написа: Димитроф ме убеждава, че е абсурд да се изкара с едни носачи 80к км. Учудвам се защото аз на мойта до сега не съм ги сменял носачите и нямат и никакви изгледи за смяна. Аз съм навъртял 60к км., а преди това колко е навъртяно с тези носачи не се знае.
Само една лека корекция - убеждавам те, че е абсурд да навъртиш 80 000км с афтърмаркет носачи и то ТУК В БЪЛГАРИЯ![]()
Ти си навъртял 60 000км и казваш, че не си пипал нищо - вярвам ти!Обаче си още с оригиналните![]()
Аз съвсем скоро бях пред дилемата да купувам нови оригинални за М окачване, да купувам афтърмаркет носачи или да рециклирам...
От доста време насам съм на следният принцип - ако не мога да си го купя ново от представителя - рециклирам (ако е възможно!).
"М спорт съспеншън" носачите ми са по...600 лева бройката оригинални (за сравнение - около 600 лева са двата оригинални за нормално окачване!).
От горчивият ми опит с афтърмаркет носачи със старата ми Е46ца съм се убедил в това, което написах по-горе - или ново оригинални или рециклаж!
За справка - старата Е46ца:
След вкарването на колата в България навъртях около 25к км. и лееееко започнаха да похлопват - за съжаление аз не мога да карам колата си така - при лееееко похлопване - следва смяна!
Взех Лемпфьордер...прехвален...не евтин...ми...не изкараха и 25 000 !!!![]()
Взех усилени със сменяеми шарнири - първия шарнир го смених на левия носач още след 8 000км, после се оказа, че десният носач се е изкривил(това при положение, че само аз си карам колата и съм 1000% сигурен, че не съм удрял нито бордюри, нито съм скачал в някоя яма - на 18ки беше през цялото време и съм карал доста внимателно!).
Смених само десният с такъв на ТРВ ако не се лъжа - за сега още държат и двата...сам си прави калкупация.
За справка - фейслифтовата Е46ца:
Взех я и я вкарах отвън на 143 000км - в момента е на 180 000км.
На около 175 000 усетих лекото потропване и ... след справка в Дару за Оригинални носачи за М окачване - реших да рециклирам.
В момента, в който свалихме носача стана ясно, че той просто си е оригиналния...ама баш оригиналния!! - 170 000 + километра е издържал, като последните 32 000 в България...няма какво да коментирам.
Вчера бях във Вари и си говорихме с едното момче - внасят накладки АТЕ (оригиналните за Е46) - той е с такива поръчани през ВАРИ - кара вече 40 000км без видими признаци, че привършват!
Негов приятел кара пак Е46 и си купува АТЕ накладки, но от частно лице - след 20 000км светва датчика!
Аз с автоматика (а той си хапва накладки) карам по 30 000км с АТЕ...какво да говорим за кола с ръчни скорости ?!?
Моето мнение в никакъв начин не е меродавно - просто споделям собственият си опит!
За мен не е нормално носачи (било то и афтърмаркет носачи) да карат по 40 000 - 50 000км...а някой пъти и дооооста по-малко!
По горе се говори за това, че оригиналните са с по-лошо качество от тези за първично вграждане - това е факт!
Аз също не искам да го повярвам, но практиката показва, че макар фирмата производител да е една и съща - когато е за първично вграждане - бетон са частите!
Когато е се произвежда за оригинална резервна част - ми по слаби са явно!
Отделно - залети сме с ментета!
Във всеки квартал има гараж, на който има табела - лепим феродо...как ше лепиш феродо на накладките, бе пич ??!?
От къде го взе това феродо?
Какво е това феродо?
Нали утре ще я набримча тази кола и ще се разлепи проклетото феродо, а после ще съм герой от филма "Статистиката" ?!?!
...дългичък стана поста май![]()



Нека и други колеги да дадат подобни мнения. Стана ми интересно.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: На колко Ви се раздрънкват носачите
Подрепям Ванката,
хубаво ама 80 000км е малко нереално,специално ако си в големите градове..всичко е според зависи,на старата кола,чието окачване им е голям проблем минах 65 000 без да пипна и биелета,да ама главно извън града - е къде да го скъсаш тоя носач,една дупка е достатъчна малко невнимание и си до там - тази тема е безсмислена ,не се обиждай не се заяждам ,цялото нещо е толкова относително.
Много зависи къде караш,с какви гуми и т.н.Сложи 18-ки на 35 да видим ако караш по моя маршрут дали ще минеш и 40 000км,не може да говорим кое колко издържа,аз също смених оригиналните си на колата на 120 000км,е да ама следващия след 5 000км,от тогава съм с рециклирани.
Идеята е ,хубаво даваме пари но да знаем за какво ги даваме
а не за ментаци
Сега с рециклирани съм на 10к и всичко си е ток...да видим до кога..
хубаво ама 80 000км е малко нереално,специално ако си в големите градове..всичко е според зависи,на старата кола,чието окачване им е голям проблем минах 65 000 без да пипна и биелета,да ама главно извън града - е къде да го скъсаш тоя носач,една дупка е достатъчна малко невнимание и си до там - тази тема е безсмислена ,не се обиждай не се заяждам ,цялото нещо е толкова относително.
Много зависи къде караш,с какви гуми и т.н.Сложи 18-ки на 35 да видим ако караш по моя маршрут дали ще минеш и 40 000км,не може да говорим кое колко издържа,аз също смених оригиналните си на колата на 120 000км,е да ама следващия след 5 000км,от тогава съм с рециклирани.
Идеята е ,хубаво даваме пари но да знаем за какво ги даваме


Сега с рециклирани съм на 10к и всичко си е ток...да видим до кога..
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- IKN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 398
- Регистриран на: 17.05.2010
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 /316i
Re: На колко Ви се раздрънкват носачите
В момента моята е на 189 450 км. и е с оригиналните носачи . За тампоните не мога да бъда
сигурен ,но и те са оригинал . Все още я усещам стегната ,но до кога ще изкара в БГ така
не знам . Внесена е от Италия преди 4-5 мес. Предполагам че там е карана само по гладки
пътища .
сигурен ,но и те са оригинал . Все още я усещам стегната ,но до кога ще изкара в БГ така
не знам . Внесена е от Италия преди 4-5 мес. Предполагам че там е карана само по гладки
пътища .
- iv4o9999
- ентусиаст
-
- Мнения: 1145
- Регистриран на: 13.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 compact 320td
Re: На колко Ви се раздрънкват носачите
Колеги какво да кажа, всичко е възможно зависи най-вече от маршрут и стил на каране, моите са оригиналните уш но усещам че са се поразлопали и това е защото скочих в тъмното в една дупка преди време и левия шарнир се разби. За пример ще кажа че мен маршрута на ден ми преминава през 500м паваж в лошо състояние, пресичане на едни ЖП и две трамвайни релси, не броя неравности от сбръчкан асфалт. Това което изброих го преминавам минимум два пъти дневно, като това е маршрута до работата, не броя излизания и минаване през мили родни улици, които от ден на ден стават все по-зле. За какво говорим щом има съмнение, автобуса който се преобърна онзи ден е ударил дупка, която го е хвтрлила. За мен лично тази тема е интересна но трябва да се включи и трасето, защото ако караш само по новата магистрала или по Тодор Александров в София (в хубавата му част) проблеми никакви. Защо си мислите че оригиналните носачи са много по-здрави, според мен защото колата е карана 100хиляди и на хубав път, как да се счупи този носач като той не мърда освен при спиране и потегляне. И накрая ще ви кажа че както вървим с тези пътища скоро сервизирането на колата на 20к ще включва задължително и носачите. 

- b_velev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 26.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 1999 BMW 320D
Re: На колко Ви се раздрънкват носачите
Аз изкарах 40 000км с носачите, с които дойде колата (предполагам оригинални). После взех Lemfeuder, които изкараха около 10 000км (предполагам, че може да са били менте). Сега съм с рециклирани от около 15 000км и май единия се обажда вече леко.
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: На колко Ви се раздрънкват носачите
Gqbriel написа:Подрепям Ванката,
хубаво ама 80 000км е малко нереално,специално ако си в големите градове..всичко е според зависи,на старата кола,чието окачване им е голям проблем минах 65 000 без да пипна и биелета,да ама главно извън града - е къде да го скъсаш тоя носач,една дупка е достатъчна малко невнимание и си до там - тази тема е безсмислена ,не се обиждай не се заяждам ,цялото нещо е толкова относително.
Много зависи къде караш,с какви гуми и т.н.Сложи 18-ки на 35 да видим ако караш по моя маршрут дали ще минеш и 40 000км,не може да говорим кое колко издържа,аз също смених оригиналните си на колата на 120 000км,е да ама следващия след 5 000км,от тогава съм с рециклирани.
Идеята е ,хубаво даваме пари но да знаем за какво ги давамеа не за ментаци
![]()
Сега с рециклирани съм на 10к и всичко си е ток...да видим до кога..
Говориме за нормална експлотация на колата. Нека колегите дето дават и мнения да пишат и къде главно карат. Така ще разберем и в коя община са най разбити пътищата

- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: На колко Ви се раздрънкват носачите

Нормална експлоатация - само Перник - София до Люлин и обратно и след 135км посока Бургас до Стара Загора и на обратно май

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: На колко Ви се раздрънкват носачите
при мен как стоят нещата... преди 100 хил. км смених единия
Жалко, че не запомних какъв беше, но със сигурност е бил най-скъпият възможен
другият не съм го пипал, както е дошъл от Германия
сменял съм тампони на носачите с пауър флекс, биалетки няколко пъти, тампони на стабилизираща щанга ... и това е
а, забравих амортисьори и тампони на амортисьорите - и двата заради амортисьорите т.е. в последствие се оказа, че тропа от тях
Тази пролет щях да ги сменям и двата, обаче не чувам тревожни звуци от предницата и за сега карам ... ще видим до кога
Освен това за М носачите ми се струва, че бъркате цената. Да не говоря наизуст, обаче ми се струва, че бяха доста по-евтини
edit сега проверих и наистина излизат по 700 в дару ... това не беше така, проверявал съм ги преди година и цената беше друга

другият не съм го пипал, както е дошъл от Германия

сменял съм тампони на носачите с пауър флекс, биалетки няколко пъти, тампони на стабилизираща щанга ... и това е
а, забравих амортисьори и тампони на амортисьорите - и двата заради амортисьорите т.е. в последствие се оказа, че тропа от тях
Тази пролет щях да ги сменям и двата, обаче не чувам тревожни звуци от предницата и за сега карам ... ще видим до кога
Освен това за М носачите ми се струва, че бъркате цената. Да не говоря наизуст, обаче ми се струва, че бяха доста по-евтини
edit сега проверих и наистина излизат по 700 в дару ... това не беше така, проверявал съм ги преди година и цената беше друга

- blacksapphire
- ентусиаст
-
- Мнения: 1353
- Регистриран на: 5.05.2008
- Местоположение: Sofia
- Кара: G02 ///M40d
Re: На колко Ви се раздрънкват носачите
Една прилична ФАНДупка може драстично да намали живота на носача ви с несменяем шарнир.
Вероятността това да ви се случи по нормалните пътища из Европа е нищожна. Съответно няма как да се направи реален паралел колко изкарват оригиналните носачи в чужбина и колко тук. Друг е въпросът дали това, което се продава като оригинално тук, в действителност е.

Вероятността това да ви се случи по нормалните пътища из Европа е нищожна. Съответно няма как да се направи реален паралел колко изкарват оригиналните носачи в чужбина и колко тук. Друг е въпросът дали това, което се продава като оригинално тук, в действителност е.

49 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани