На колко Ви се раздрънкват носачите

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

На колко Ви се раздрънкват носачите

Мнение от adovet » 17 Юни 2011, 7:54

Пускам темата, защото с Димитрофф си заспорихме в една друга тема дето няма нищо общо с това. Та идеята ми е всеки да сподели какви носачи е слагал и колко километри са изкарвали, защото Димитроф ме убеждава, че е абсурд да се изкара с едни носачи 80к км. Учудвам се защото аз на мойта до сега не съм ги сменял носачите и нямат и никакви изгледи за смяна. Аз съм навъртял 60к км., а преди това колко е навъртяно с тези носачи не се знае. Та нека всеки да напише колко километри горе долу му е изкарала дадена фирма носачи. Мисля, че темата ще е полезна за всички да се ориентираме с живи данни както се казва. И нека се пишат само реални резултати.
ПС: Димитрофф не е заяждане, а просто ми стана интересно толкова ли е голяма разликата между оригиналните и тези дето се продават във форума, защото ако е така то най-добре да се пазарува само оригинални, нищо, че са два пъти по скъпи :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 283
Регистриран на: 19.01.2010
Местоположение: София/Сливен
Пол: Мъж
Кара: 320 D "01, E90 320 D" 07

Re: На колко Ви се раздрънкват носачите

Мнение от armagedon01 » 17 Юни 2011, 8:41

Ако са оргиналните, с които колата ти е излязла от завода може и да изкараш, но след като ги смениш тия заводските е по - интересно. То си зависи кой, как и къде кара ........ лично мойте носачи ги рециклирах и около 30 хил км. все още държат, ама ме съмнява да издържат повече от 50 - 60. Иначе, когато се чудех дали да рециклирам или да взимам нови оригинални, бях чел тук във форума, че един колега отишъл и си купил оригинални носачи от Дару и те изкарали 40 хил. км. :dunno: По мое лично мнение по нашите невероятни лунни пейзажи - пътища, е много трудно един носач да издържи повече от 80 хил. км, че даже и 80.
На улицата се пазя не от крадци,а от полицията да не ми вземе парите.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 25.01.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 535ix, 2012

Re: На колко Ви се раздрънкват носачите

Мнение от landolin » 17 Юни 2011, 9:03

Спор няма, че по здраво от оригиналното няма ама е друг въпроса колко и оригиналното в БГ е истинско - примери хиляди за разлика в качеството на стоките на запад и у нас.

Има и доста мнения, че оригинално вгражданите авточасти се различават от същите купувани впоследствие :dunno:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Re: На колко Ви се раздрънкват носачите

Мнение от michev » 17 Юни 2011, 9:09

Е нали за вашите коли има на Мейле усилени със сменяеми шарнири, цената им е добра, а от тази фирма съм много доволен за шарнирите на 36-цата
only rear wheel drive

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: На колко Ви се раздрънкват носачите

Мнение от adovet » 17 Юни 2011, 9:11

Koлеги дайте по същество: нека да се дават конкретни примери - кой кога е сменил и с какви и колко време са карали.

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: На колко Ви се раздрънкват носачите

Мнение от Dimitroff » 17 Юни 2011, 9:47

adovet написа: Димитроф ме убеждава, че е абсурд да се изкара с едни носачи 80к км. Учудвам се защото аз на мойта до сега не съм ги сменял носачите и нямат и никакви изгледи за смяна. Аз съм навъртял 60к км., а преди това колко е навъртяно с тези носачи не се знае.


Само една лека корекция - убеждавам те, че е абсурд да навъртиш 80 000км с афтърмаркет носачи и то ТУК В БЪЛГАРИЯ :idea:
Ти си навъртял 60 000км и казваш, че не си пипал нищо - вярвам ти!Обаче си още с оригиналните :!:
Аз съвсем скоро бях пред дилемата да купувам нови оригинални за М окачване, да купувам афтърмаркет носачи или да рециклирам...

От доста време насам съм на следният принцип - ако не мога да си го купя ново от представителя - рециклирам (ако е възможно!).
"М спорт съспеншън" носачите ми са по...600 лева бройката оригинални (за сравнение - около 600 лева са двата оригинални за нормално окачване!).
От горчивият ми опит с афтърмаркет носачи със старата ми Е46ца съм се убедил в това, което написах по-горе - или ново оригинални или рециклаж!

За справка - старата Е46ца:
След вкарването на колата в България навъртях около 25к км. и лееееко започнаха да похлопват - за съжаление аз не мога да карам колата си така - при лееееко похлопване - следва смяна!
Взех Лемпфьордер...прехвален...не евтин...ми...не изкараха и 25 000 !!! :no:

Взех усилени със сменяеми шарнири - първия шарнир го смених на левия носач още след 8 000км, после се оказа, че десният носач се е изкривил :shock: (това при положение, че само аз си карам колата и съм 1000% сигурен, че не съм удрял нито бордюри, нито съм скачал в някоя яма - на 18ки беше през цялото време и съм карал доста внимателно!).

Смених само десният с такъв на ТРВ ако не се лъжа - за сега още държат и двата...сам си прави калкупация.

За справка - фейслифтовата Е46ца:
Взех я и я вкарах отвън на 143 000км - в момента е на 180 000км.
На около 175 000 усетих лекото потропване и ... след справка в Дару за Оригинални носачи за М окачване - реших да рециклирам.
В момента, в който свалихме носача стана ясно, че той просто си е оригиналния...ама баш оригиналния!! - 170 000 + километра е издържал, като последните 32 000 в България...няма какво да коментирам.

Вчера бях във Вари и си говорихме с едното момче - внасят накладки АТЕ (оригиналните за Е46) - той е с такива поръчани през ВАРИ - кара вече 40 000км без видими признаци, че привършват!
Негов приятел кара пак Е46 и си купува АТЕ накладки, но от частно лице - след 20 000км светва датчика!
Аз с автоматика (а той си хапва накладки) карам по 30 000км с АТЕ...какво да говорим за кола с ръчни скорости ?!?

Моето мнение в никакъв начин не е меродавно - просто споделям собственият си опит!
За мен не е нормално носачи (било то и афтърмаркет носачи) да карат по 40 000 - 50 000км...а някой пъти и дооооста по-малко!

По горе се говори за това, че оригиналните са с по-лошо качество от тези за първично вграждане - това е факт!
Аз също не искам да го повярвам, но практиката показва, че макар фирмата производител да е една и съща - когато е за първично вграждане - бетон са частите!
Когато е се произвежда за оригинална резервна част - ми по слаби са явно!


Отделно - залети сме с ментета!
Във всеки квартал има гараж, на който има табела - лепим феродо...как ше лепиш феродо на накладките, бе пич ??!?
От къде го взе това феродо?
Какво е това феродо?
Нали утре ще я набримча тази кола и ще се разлепи проклетото феродо, а после ще съм герой от филма "Статистиката" ?!?!

...дългичък стана поста май :roll: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: На колко Ви се раздрънкват носачите

Мнение от adovet » 17 Юни 2011, 9:51

Dimitroff написа:
adovet написа: Димитроф ме убеждава, че е абсурд да се изкара с едни носачи 80к км. Учудвам се защото аз на мойта до сега не съм ги сменял носачите и нямат и никакви изгледи за смяна. Аз съм навъртял 60к км., а преди това колко е навъртяно с тези носачи не се знае.


Само една лека корекция - убеждавам те, че е абсурд да навъртиш 80 000км с афтърмаркет носачи и то ТУК В БЪЛГАРИЯ :idea:
Ти си навъртял 60 000км и казваш, че не си пипал нищо - вярвам ти!Обаче си още с оригиналните :!:
Аз съвсем скоро бях пред дилемата да купувам нови оригинални за М окачване, да купувам афтърмаркет носачи или да рециклирам...

От доста време насам съм на следният принцип - ако не мога да си го купя ново от представителя - рециклирам (ако е възможно!).
"М спорт съспеншън" носачите ми са по...600 лева бройката оригинални (за сравнение - около 600 лева са двата оригинални за нормално окачване!).
От горчивият ми опит с афтърмаркет носачи със старата ми Е46ца съм се убедил в това, което написах по-горе - или ново оригинални или рециклаж!

За справка - старата Е46ца:
След вкарването на колата в България навъртях около 25к км. и лееееко започнаха да похлопват - за съжаление аз не мога да карам колата си така - при лееееко похлопване - следва смяна!
Взех Лемпфьордер...прехвален...не евтин...ми...не изкараха и 25 000 !!! :no:

Взех усилени със сменяеми шарнири - първия шарнир го смених на левия носач още след 8 000км, после се оказа, че десният носач се е изкривил :shock: (това при положение, че само аз си карам колата и съм 1000% сигурен, че не съм удрял нито бордюри, нито съм скачал в някоя яма - на 18ки беше през цялото време и съм карал доста внимателно!).

Смених само десният с такъв на ТРВ ако не се лъжа - за сега още държат и двата...сам си прави калкупация.

За справка - фейслифтовата Е46ца:
Взех я и я вкарах отвън на 143 000км - в момента е на 180 000км.
На около 175 000 усетих лекото потропване и ... след справка в Дару за Оригинални носачи за М окачване - реших да рециклирам.
В момента, в който свалихме носача стана ясно, че той просто си е оригиналния...ама баш оригиналния!! - 170 000 + километра е издържал, като последните 32 000 в България...няма какво да коментирам.

Вчера бях във Вари и си говорихме с едното момче - внасят накладки АТЕ (оригиналните за Е46) - той е с такива поръчани през ВАРИ - кара вече 40 000км без видими признаци, че привършват!
Негов приятел кара пак Е46 и си купува АТЕ накладки, но от частно лице - след 20 000км светва датчика!
Аз с автоматика (а той си хапва накладки) карам по 30 000км с АТЕ...какво да говорим за кола с ръчни скорости ?!?

Моето мнение в никакъв начин не е меродавно - просто споделям собственият си опит!
За мен не е нормално носачи (било то и афтърмаркет носачи) да карат по 40 000 - 50 000км...а някой пъти и дооооста по-малко!

По горе се говори за това, че оригиналните са с по-лошо качество от тези за първично вграждане - това е факт!
Аз също не искам да го повярвам, но практиката показва, че макар фирмата производител да е една и съща - когато е за първично вграждане - бетон са частите!
Когато е се произвежда за оригинална резервна част - ми по слаби са явно!


Отделно - залети сме с ментета!
Във всеки квартал има гараж, на който има табела - лепим феродо...как ше лепиш феродо на накладките, бе пич ??!?
От къде го взе това феродо?
Какво е това феродо?
Нали утре ще я набримча тази кола и ще се разлепи проклетото феродо, а после ще съм герой от филма "Статистиката" ?!?!

...дългичък стана поста май :roll: :mhihi:

:yes: :yes: :yes:
Нека и други колеги да дадат подобни мнения. Стана ми интересно.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: На колко Ви се раздрънкват носачите

Мнение от Gqbriel » 17 Юни 2011, 10:02

Подрепям Ванката,
хубаво ама 80 000км е малко нереално,специално ако си в големите градове..всичко е според зависи,на старата кола,чието окачване им е голям проблем минах 65 000 без да пипна и биелета,да ама главно извън града - е къде да го скъсаш тоя носач,една дупка е достатъчна малко невнимание и си до там - тази тема е безсмислена ,не се обиждай не се заяждам ,цялото нещо е толкова относително.
Много зависи къде караш,с какви гуми и т.н.Сложи 18-ки на 35 да видим ако караш по моя маршрут дали ще минеш и 40 000км,не може да говорим кое колко издържа,аз също смених оригиналните си на колата на 120 000км,е да ама следващия след 5 000км,от тогава съм с рециклирани.
Идеята е ,хубаво даваме пари но да знаем за какво ги даваме :yes: а не за ментаци :yes:
Сега с рециклирани съм на 10к и всичко си е ток...да видим до кога..
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 398
Регистриран на: 17.05.2010
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: Е46 /316i

Re: На колко Ви се раздрънкват носачите

Мнение от IKN » 17 Юни 2011, 10:52

В момента моята е на 189 450 км. и е с оригиналните носачи . За тампоните не мога да бъда
сигурен ,но и те са оригинал . Все още я усещам стегната ,но до кога ще изкара в БГ така
не знам . Внесена е от Италия преди 4-5 мес. Предполагам че там е карана само по гладки
пътища .

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1145
Регистриран на: 13.01.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e46 compact 320td

Re: На колко Ви се раздрънкват носачите

Мнение от iv4o9999 » 17 Юни 2011, 10:58

Колеги какво да кажа, всичко е възможно зависи най-вече от маршрут и стил на каране, моите са оригиналните уш но усещам че са се поразлопали и това е защото скочих в тъмното в една дупка преди време и левия шарнир се разби. За пример ще кажа че мен маршрута на ден ми преминава през 500м паваж в лошо състояние, пресичане на едни ЖП и две трамвайни релси, не броя неравности от сбръчкан асфалт. Това което изброих го преминавам минимум два пъти дневно, като това е маршрута до работата, не броя излизания и минаване през мили родни улици, които от ден на ден стават все по-зле. За какво говорим щом има съмнение, автобуса който се преобърна онзи ден е ударил дупка, която го е хвтрлила. За мен лично тази тема е интересна но трябва да се включи и трасето, защото ако караш само по новата магистрала или по Тодор Александров в София (в хубавата му част) проблеми никакви. Защо си мислите че оригиналните носачи са много по-здрави, според мен защото колата е карана 100хиляди и на хубав път, как да се счупи този носач като той не мърда освен при спиране и потегляне. И накрая ще ви кажа че както вървим с тези пътища скоро сервизирането на колата на 20к ще включва задължително и носачите. :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 26.01.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 1999 BMW 320D

Re: На колко Ви се раздрънкват носачите

Мнение от b_velev » 17 Юни 2011, 12:00

Аз изкарах 40 000км с носачите, с които дойде колата (предполагам оригинални). После взех Lemfeuder, които изкараха около 10 000км (предполагам, че може да са били менте). Сега съм с рециклирани от около 15 000км и май единия се обажда вече леко.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: На колко Ви се раздрънкват носачите

Мнение от adovet » 17 Юни 2011, 14:21

Gqbriel написа:Подрепям Ванката,
хубаво ама 80 000км е малко нереално,специално ако си в големите градове..всичко е според зависи,на старата кола,чието окачване им е голям проблем минах 65 000 без да пипна и биелета,да ама главно извън града - е къде да го скъсаш тоя носач,една дупка е достатъчна малко невнимание и си до там - тази тема е безсмислена ,не се обиждай не се заяждам ,цялото нещо е толкова относително.
Много зависи къде караш,с какви гуми и т.н.Сложи 18-ки на 35 да видим ако караш по моя маршрут дали ще минеш и 40 000км,не може да говорим кое колко издържа,аз също смених оригиналните си на колата на 120 000км,е да ама следващия след 5 000км,от тогава съм с рециклирани.
Идеята е ,хубаво даваме пари но да знаем за какво ги даваме :yes: а не за ментаци :yes:
Сега с рециклирани съм на 10к и всичко си е ток...да видим до кога..

Говориме за нормална експлотация на колата. Нека колегите дето дават и мнения да пишат и къде главно карат. Така ще разберем и в коя община са най разбити пътищата :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: На колко Ви се раздрънкват носачите

Мнение от Gqbriel » 17 Юни 2011, 15:04

:OT:
Нормална експлоатация - само Перник - София до Люлин и обратно и след 135км посока Бургас до Стара Загора и на обратно май :)...
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Re: На колко Ви се раздрънкват носачите

Мнение от © » 17 Юни 2011, 15:44

при мен как стоят нещата... преди 100 хил. км смених единия :mhihi: Жалко, че не запомних какъв беше, но със сигурност е бил най-скъпият възможен
другият не съм го пипал, както е дошъл от Германия :kuku:
сменял съм тампони на носачите с пауър флекс, биалетки няколко пъти, тампони на стабилизираща щанга ... и това е
а, забравих амортисьори и тампони на амортисьорите - и двата заради амортисьорите т.е. в последствие се оказа, че тропа от тях
Тази пролет щях да ги сменям и двата, обаче не чувам тревожни звуци от предницата и за сега карам ... ще видим до кога

Освен това за М носачите ми се струва, че бъркате цената. Да не говоря наизуст, обаче ми се струва, че бяха доста по-евтини
edit сега проверих и наистина излизат по 700 в дару ... това не беше така, проверявал съм ги преди година и цената беше друга :shock:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1353
Регистриран на: 5.05.2008
Местоположение: Sofia
Кара: G02 ///M40d

Re: На колко Ви се раздрънкват носачите

Мнение от blacksapphire » 17 Юни 2011, 16:05

Една прилична ФАНДупка може драстично да намали живота на носача ви с несменяем шарнир. :mhihi:

Вероятността това да ви се случи по нормалните пътища из Европа е нищожна. Съответно няма как да се направи реален паралел колко изкарват оригиналните носачи в чужбина и колко тук. Друг е въпросът дали това, което се продава като оригинално тук, в действителност е. :mhihi:

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook