Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- Bmwswed
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 80
- Регистриран на: 25.10.2009
- Местоположение: Кърджали
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw е70 x5
- Детайли за колата: e70 3.0D Xdrive
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Колеги при мен грешка не се появява но тези дни колата взе да не пали от ряз като е загрята.Направих диагностика с инпата и си помислих че датчика на разп. вал не работи и го смених този който е лесен за смяна по средата на ваносите дето е.. НО уви проблема не е бил от него сега колата си е пак същата.Днес направих снимка на инпата и искам да питам дето е заградено с червено там стойностите изобщо не мърдат.Това нормално ли е? или това е другия датчик на вала дето се сменя по трудно със кабелчето дето е???
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
това така ли трябва да бъде ?
Питам, защото лято като че ли духа по-слабо в краката
в смисъл на клим. настроен на 22-24 на средно и горно на 3-4 степен си духа студено
а ако включа и краката или само тях - хладко
Питам, защото лято като че ли духа по-слабо в краката
в смисъл на клим. настроен на 22-24 на средно и горно на 3-4 степен си духа студено
а ако включа и краката или само тях - хладко
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- jonybravo_bg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 4.07.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318i , 143hp
- Детайли за колата: е46
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
30 control unit error in VHAC-part
error frequency : 2
34 VHAC, front load sensor short- circuit to ground
error freq 2
36 VHAC, rear load sensor short- circuit to ground
error freq 2
Когато написах в нета видях че са грешки заради таралежа, а той си ми дава проблеми . Даже утре ще го сменям
.
Интересното е , че днес спря изцяло (от скоро менеше оборотите постоянно) , но като направих диагнозата не ми даде грешка...
error frequency : 2
34 VHAC, front load sensor short- circuit to ground
error freq 2
36 VHAC, rear load sensor short- circuit to ground
error freq 2
Когато написах в нета видях че са грешки заради таралежа, а той си ми дава проблеми . Даже утре ще го сменям

Интересното е , че днес спря изцяло (от скоро менеше оборотите постоянно) , но като направих диагнозата не ми даде грешка...
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
jonybravo_bg написа:30 control unit error in VHAC-part
error frequency : 2
34 VHAC, front load sensor short- circuit to ground
error freq 2
36 VHAC, rear load sensor short- circuit to ground
error freq 2
Когато написах в нета видях че са грешки заради таралежа, а той си ми дава проблеми . Даже утре ще го сменям.
Интересното е , че днес спря изцяло (от скоро менеше оборотите постоянно) , но като направих диагнозата не ми даде грешка...
Да той така започва и почне ли да спира и да се пуска от време на време на 100% е заминал ежко.
- Stefan_666
-
-
- Мнения: 146
- Регистриран на: 25.10.2009
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320d
- Мечтае да кара: F02 760Li individual
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
На мен това ми излиза с DIS.
Едното знам, че е за датчика за бега в дясната седалка.Ако искам да го излъжа, че винаги има седнал човек как става номера?
Другото го зная, че е за жълтата лампа за маслото, има ли по-евтин вариант да го оправя или само със смяна на датчика?
Другите неща не ги зная за какво са, иначе проблемите по колата са мирис на газове от меката връзка и едно жужене от климатроника ако колата е била на контакт (2-ра степен) за кратко и после е бил изключен.
Колата е 320д 136 кс.
Едното знам, че е за датчика за бега в дясната седалка.Ако искам да го излъжа, че винаги има седнал човек как става номера?
Другото го зная, че е за жълтата лампа за маслото, има ли по-евтин вариант да го оправя или само със смяна на датчика?
Другите неща не ги зная за какво са, иначе проблемите по колата са мирис на газове от меката връзка и едно жужене от климатроника ако колата е била на контакт (2-ра степен) за кратко и после е бил изключен.
Колата е 320д 136 кс.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- jonybravo_bg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 4.07.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318i , 143hp
- Детайли за колата: е46
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
1. Това е автоматичната функция на климатроника. Датчика е сдал багажа, струва 80 лева и клапата при наличие на мръсен въздух пак ще ти работи.
2. знаеш
3. знаеш
4. Най вероятно имаш изгорели подгряващи свещи. Цената им е по 30 лв -хубавите. Смяната е терсене може да скъсаш свещ .
5. Електрическата печка не ти работи. Най -вероятно предишния собственик й е извадил някоя бикса да не му товари акумулатора лятно време.
6. Проблем в двигателя, но не мога да разбера какво. (не функционира добре) Възможно е тази грешка да се появява само от време на време и колата предимно да си работи ок. Трябва да се разгледа с програмата по -детайлно.
2. знаеш
3. знаеш
4. Най вероятно имаш изгорели подгряващи свещи. Цената им е по 30 лв -хубавите. Смяната е терсене може да скъсаш свещ .
5. Електрическата печка не ти работи. Най -вероятно предишния собственик й е извадил някоя бикса да не му товари акумулатора лятно време.
6. Проблем в двигателя, но не мога да разбера какво. (не функционира добре) Възможно е тази грешка да се появява само от време на време и колата предимно да си работи ок. Трябва да се разгледа с програмата по -детайлно.
- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
jonybravo_bg написа:1. Това е автоматичната функция на климатроника. Датчика е сдал багажа, струва 80 лева и клапата при наличие на мръсен въздух пак ще ти работи.
А къде се намира тоя датчик... че и при мен се появява тая грешка от време на време... в Реалоем или БМВ фанс е показан датчика само.. но къде е точно ..нтц
- Se7ven
- ентусиаст
-
- Мнения: 887
- Регистриран на: 20.10.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5, Е60, Е30
- Мечтае да кара: с талон
- Детайли за колата: БМВ
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
xerial написа:jonybravo_bg написа:1. Това е автоматичната функция на климатроника. Датчика е сдал багажа, струва 80 лева и клапата при наличие на мръсен въздух пак ще ти работи.
А къде се намира тоя датчик... че и при мен се появява тая грешка от време на време... в Реалоем или БМВ фанс е показан датчика само.. но къде е точно ..нтц
На пластмасовия кожух на радиатора, където е перката но от външния край и от страната на шофьора. Изглежда като кутийка кибрит.
- Stefan_666
-
-
- Мнения: 146
- Регистриран на: 25.10.2009
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320d
- Мечтае да кара: F02 760Li individual
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Se7ven написа:xerial написа:jonybravo_bg написа:1. Това е автоматичната функция на климатроника. Датчика е сдал багажа, струва 80 лева и клапата при наличие на мръсен въздух пак ще ти работи.
А къде се намира тоя датчик... че и при мен се появява тая грешка от време на време... в Реалоем или БМВ фанс е показан датчика само.. но къде е точно ..нтц
На пластмасовия кожух на радиатора, където е перката но от външния край и от страната на шофьора. Изглежда като кутийка кибрит.
Няма ли начин да се почисти или да се реставрира някакси?
- Гецата
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3022
- Регистриран на: 28.11.2005
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ///М3
- Мечтае да кара: ///М3
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
и аз да се разпиша след днешната диагностика
227 Fuel trim bank 1,permissible range exceeded (OBD II:P1188)
228 Fule trim bank 2,permissible range exceeded (OBD II:P1189)
106 Control VANOS, position,exhaust camshaft (OBD II:P1522)
105 Control VANOS, position,exhaust camshaft (OBD II:P1523)
203 Fuel trim bank 2 control limit (OBD II:P0173)
202 Fuel trim bank 1 control limit (OBD II:P0170)
243 Misfire,cilinder 6 (OBD II:P0306)
242 Misfire,cilinder 5 (OBD II:P0305)
241 Misfire,cilinder 4 (OBD II:P0304)
колата след като истине мотора пали и гасне след 3-4 палене се оправя

227 Fuel trim bank 1,permissible range exceeded (OBD II:P1188)
228 Fule trim bank 2,permissible range exceeded (OBD II:P1189)
106 Control VANOS, position,exhaust camshaft (OBD II:P1522)
105 Control VANOS, position,exhaust camshaft (OBD II:P1523)
203 Fuel trim bank 2 control limit (OBD II:P0173)
202 Fuel trim bank 1 control limit (OBD II:P0170)
243 Misfire,cilinder 6 (OBD II:P0306)
242 Misfire,cilinder 5 (OBD II:P0305)
241 Misfire,cilinder 4 (OBD II:P0304)
колата след като истине мотора пали и гасне след 3-4 палене се оправя


"90 Е30 316i "95 Е36 318i "00 Е46 320i "88 E30 320i "92 E36 318is''95 Е36///М3 ''92 E30 325i LA ''91 E30 316i ''05 E90 320d ''02 E46 330d ''03 E53 3.0d
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Stefan_666 написа:Se7ven написа:xerial написа:jonybravo_bg написа:1. Това е автоматичната функция на климатроника. Датчика е сдал багажа, струва 80 лева и клапата при наличие на мръсен въздух пак ще ти работи.
А къде се намира тоя датчик... че и при мен се появява тая грешка от време на време... в Реалоем или БМВ фанс е показан датчика само.. но къде е точно ..нтц
На пластмасовия кожух на радиатора, където е перката но от външния край и от страната на шофьора. Изглежда като кутийка кибрит.
Няма ли начин да се почисти или да се реставрира някакси?
Не се чисти или реставрира по моргите се намира за около 30 лв а нов е към 100-тина лева и го има само като оригинална част при вносителя.
- Teogop
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 445
- Регистриран на: 17.12.2007
- Местоположение: София
- Кара: бързо
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Здравейте, колеги,
Инпа-та ми дава грешки:
0 ventilation flap motor
2 footwell flap motor
26 sensor blower
33 Solar sensor or Latent heat storage system Temperature sensor
Някой има ли идея къде се намират тези елементи?
Проблемът е, че на прозореца не духа изобщо, а климатроникът прави много студено в купето при включен климатик и зададена температура около 22-23 градуса.
Колата е E46 2000 г.
Инпа-та ми дава грешки:
0 ventilation flap motor
2 footwell flap motor
26 sensor blower
33 Solar sensor or Latent heat storage system Temperature sensor
Някой има ли идея къде се намират тези елементи?
Проблемът е, че на прозореца не духа изобщо, а климатроникът прави много студено в купето при включен климатик и зададена температура около 22-23 градуса.
Колата е E46 2000 г.
- g_mihalev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 138
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: София/Свиленград
- Кара: с удоволствие
- Мечтае да кара: по хубави пътища
- Детайли за колата: G30 520 xDrive 2017
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Колеги, някой наясно ли е какво е точно Shadow Memory в INPA.
В Error Memory нямам грешки, но във Shadow Memory имам 7 бр.
Fault Frequency e 0.
Някъде бях чел че това бли грешки които се появявали и изчиствали сами, просто там пазело информация.
Лошото е че не пише кога са възникнали
В Error Memory нямам грешки, но във Shadow Memory имам 7 бр.
Fault Frequency e 0.
Някъде бях чел че това бли грешки които се появявали и изчиствали сами, просто там пазело информация.
Лошото е че не пише кога са възникнали

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
колеги някои може ли да ми помогне с тези грешки
90 TEG_UP_1
92 TEG_DOWN_1
91 TEG_UP_2
93 TEG_DOWN_2
133 Timeout CAN-Botschaft ASC3 това е че не получава някакви сигнали някои ако може да ми обясни
52 Exhaust flap и това го намерих обаче аз нямам такава клапа защо ми изкарва тази гршка
тези са в shadow memory
като грешка ми изкарва само
18 nw_a
за тази грешка намерих това
Exhaust cam
position sensor
malfunction
Input analog
phase shift (0-5V)
Internal check of phase shift
from camshaft sensor -
should change during every
crankshaft revolution.Phase
shift occurs due to 2:1
relationship between
camshafts
90 TEG_UP_1
92 TEG_DOWN_1
91 TEG_UP_2
93 TEG_DOWN_2
133 Timeout CAN-Botschaft ASC3 това е че не получава някакви сигнали някои ако може да ми обясни
52 Exhaust flap и това го намерих обаче аз нямам такава клапа защо ми изкарва тази гршка
тези са в shadow memory
като грешка ми изкарва само
18 nw_a
за тази грешка намерих това
Exhaust cam
position sensor
malfunction
Input analog
phase shift (0-5V)
Internal check of phase shift
from camshaft sensor -
should change during every
crankshaft revolution.Phase
shift occurs due to 2:1
relationship between
camshafts
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
LEW сензор на Е46 , някои има ли представа къде се намира и как изглежда ? , че не ми работи DSC-то и ми дава грешка че не е калибриран
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани