Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 80
Регистриран на: 25.10.2009
Местоположение: Кърджали
Пол: Мъж
Кара: Bmw е70 x5
Детайли за колата: e70 3.0D Xdrive

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от Bmwswed » 18 Май 2011, 21:46

Колеги при мен грешка не се появява но тези дни колата взе да не пали от ряз като е загрята.Направих диагностика с инпата и си помислих че датчика на разп. вал не работи и го смених този който е лесен за смяна по средата на ваносите дето е.. НО уви проблема не е бил от него сега колата си е пак същата.Днес направих снимка на инпата и искам да питам дето е заградено с червено там стойностите изобщо не мърдат.Това нормално ли е? или това е другия датчик на вала дето се сменя по трудно със кабелчето дето е???
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2120
Регистриран на: 8.05.2009
Кара: 530д

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от nikolae » 25 Май 2011, 23:55

това така ли трябва да бъде ?
Питам, защото лято като че ли духа по-слабо в краката
в смисъл на клим. настроен на 22-24 на средно и горно на 3-4 степен си духа студено
а ако включа и краката или само тях - хладко
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 4.07.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318i , 143hp
Детайли за колата: е46

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от jonybravo_bg » 28 Май 2011, 21:51

30 control unit error in VHAC-part
error frequency : 2

34 VHAC, front load sensor short- circuit to ground
error freq 2

36 VHAC, rear load sensor short- circuit to ground
error freq 2

Когато написах в нета видях че са грешки заради таралежа, а той си ми дава проблеми . Даже утре ще го сменям :) .
Интересното е , че днес спря изцяло (от скоро менеше оборотите постоянно) , но като направих диагнозата не ми даде грешка...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от oci » 28 Май 2011, 22:31

jonybravo_bg написа:30 control unit error in VHAC-part
error frequency : 2

34 VHAC, front load sensor short- circuit to ground
error freq 2

36 VHAC, rear load sensor short- circuit to ground
error freq 2

Когато написах в нета видях че са грешки заради таралежа, а той си ми дава проблеми . Даже утре ще го сменям :) .
Интересното е , че днес спря изцяло (от скоро менеше оборотите постоянно) , но като направих диагнозата не ми даде грешка...



Да той така започва и почне ли да спира и да се пуска от време на време на 100% е заминал ежко.


Аватар
Мнения: 146
Регистриран на: 25.10.2009
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: Е46 320d
Мечтае да кара: F02 760Li individual

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от Stefan_666 » 01 Юни 2011, 17:24

На мен това ми излиза с DIS.
Едното знам, че е за датчика за бега в дясната седалка.Ако искам да го излъжа, че винаги има седнал човек как става номера?
Другото го зная, че е за жълтата лампа за маслото, има ли по-евтин вариант да го оправя или само със смяна на датчика?
Другите неща не ги зная за какво са, иначе проблемите по колата са мирис на газове от меката връзка и едно жужене от климатроника ако колата е била на контакт (2-ра степен) за кратко и после е бил изключен.
Колата е 320д 136 кс.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 4.07.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318i , 143hp
Детайли за колата: е46

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от jonybravo_bg » 01 Юни 2011, 19:18

1. Това е автоматичната функция на климатроника. Датчика е сдал багажа, струва 80 лева и клапата при наличие на мръсен въздух пак ще ти работи.
2. знаеш
3. знаеш
4. Най вероятно имаш изгорели подгряващи свещи. Цената им е по 30 лв -хубавите. Смяната е терсене може да скъсаш свещ .
5. Електрическата печка не ти работи. Най -вероятно предишния собственик й е извадил някоя бикса да не му товари акумулатора лятно време.
6. Проблем в двигателя, но не мога да разбера какво. (не функционира добре) Възможно е тази грешка да се появява само от време на време и колата предимно да си работи ок. Трябва да се разгледа с програмата по -детайлно.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1780
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: 100-те лица
Пол: Мъж
Кара: Е46 330d CBR 600RR
Мечтае да кара: F82 ,S1000RR

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от xerial » 01 Юни 2011, 21:23

jonybravo_bg написа:1. Това е автоматичната функция на климатроника. Датчика е сдал багажа, струва 80 лева и клапата при наличие на мръсен въздух пак ще ти работи.


А къде се намира тоя датчик... че и при мен се появява тая грешка от време на време... в Реалоем или БМВ фанс е показан датчика само.. но къде е точно ..нтц
Изображение Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 887
Регистриран на: 20.10.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW X5, Е60, Е30
Мечтае да кара: с талон
Детайли за колата: БМВ

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от Se7ven » 01 Юни 2011, 21:31

xerial написа:
jonybravo_bg написа:1. Това е автоматичната функция на климатроника. Датчика е сдал багажа, струва 80 лева и клапата при наличие на мръсен въздух пак ще ти работи.


А къде се намира тоя датчик... че и при мен се появява тая грешка от време на време... в Реалоем или БМВ фанс е показан датчика само.. но къде е точно ..нтц


На пластмасовия кожух на радиатора, където е перката но от външния край и от страната на шофьора. Изглежда като кутийка кибрит.


Аватар
Мнения: 146
Регистриран на: 25.10.2009
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: Е46 320d
Мечтае да кара: F02 760Li individual

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от Stefan_666 » 02 Юни 2011, 15:36

Se7ven написа:
xerial написа:
jonybravo_bg написа:1. Това е автоматичната функция на климатроника. Датчика е сдал багажа, струва 80 лева и клапата при наличие на мръсен въздух пак ще ти работи.


А къде се намира тоя датчик... че и при мен се появява тая грешка от време на време... в Реалоем или БМВ фанс е показан датчика само.. но къде е точно ..нтц


На пластмасовия кожух на радиатора, където е перката но от външния край и от страната на шофьора. Изглежда като кутийка кибрит.

Няма ли начин да се почисти или да се реставрира някакси?

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3022
Регистриран на: 28.11.2005
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: ///М3
Мечтае да кара: ///М3

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от Гецата » 02 Юни 2011, 17:24

и аз да се разпиша след днешната диагностика :mhihi:
227 Fuel trim bank 1,permissible range exceeded (OBD II:P1188)
228 Fule trim bank 2,permissible range exceeded (OBD II:P1189)
106 Control VANOS, position,exhaust camshaft (OBD II:P1522)
105 Control VANOS, position,exhaust camshaft (OBD II:P1523)
203 Fuel trim bank 2 control limit (OBD II:P0173)
202 Fuel trim bank 1 control limit (OBD II:P0170)
243 Misfire,cilinder 6 (OBD II:P0306)
242 Misfire,cilinder 5 (OBD II:P0305)
241 Misfire,cilinder 4 (OBD II:P0304)
колата след като истине мотора пали и гасне след 3-4 палене се оправя :roll:
Изображение
"90 Е30 316i "95 Е36 318i "00 Е46 320i "88 E30 320i "92 E36 318is''95 Е36///М3 ''92 E30 325i LA ''91 E30 316i ''05 E90 320d ''02 E46 330d ''03 E53 3.0d

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от oci » 02 Юни 2011, 21:38

Stefan_666 написа:
Se7ven написа:
xerial написа:
jonybravo_bg написа:1. Това е автоматичната функция на климатроника. Датчика е сдал багажа, струва 80 лева и клапата при наличие на мръсен въздух пак ще ти работи.


А къде се намира тоя датчик... че и при мен се появява тая грешка от време на време... в Реалоем или БМВ фанс е показан датчика само.. но къде е точно ..нтц


На пластмасовия кожух на радиатора, където е перката но от външния край и от страната на шофьора. Изглежда като кутийка кибрит.

Няма ли начин да се почисти или да се реставрира някакси?


Не се чисти или реставрира по моргите се намира за около 30 лв а нов е към 100-тина лева и го има само като оригинална част при вносителя.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 445
Регистриран на: 17.12.2007
Местоположение: София
Кара: бързо

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от Teogop » 12 Юни 2011, 19:34

Здравейте, колеги,
Инпа-та ми дава грешки:
0 ventilation flap motor
2 footwell flap motor
26 sensor blower
33 Solar sensor or Latent heat storage system Temperature sensor

Някой има ли идея къде се намират тези елементи?

Проблемът е, че на прозореца не духа изобщо, а климатроникът прави много студено в купето при включен климатик и зададена температура около 22-23 градуса.

Колата е E46 2000 г.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 138
Регистриран на: 13.10.2008
Местоположение: София/Свиленград
Кара: с удоволствие
Мечтае да кара: по хубави пътища
Детайли за колата: G30 520 xDrive 2017

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от g_mihalev » 13 Юни 2011, 10:24

Колеги, някой наясно ли е какво е точно Shadow Memory в INPA.
В Error Memory нямам грешки, но във Shadow Memory имам 7 бр.
Fault Frequency e 0.

Някъде бях чел че това бли грешки които се появявали и изчиствали сами, просто там пазело информация.

Лошото е че не пише кога са възникнали :dunno:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 197
Регистриран на: 19.12.2008
Пол: Мъж

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от 320 2.2 » 19 Юни 2011, 15:33

колеги някои може ли да ми помогне с тези грешки
90 TEG_UP_1
92 TEG_DOWN_1
91 TEG_UP_2
93 TEG_DOWN_2
133 Timeout CAN-Botschaft ASC3 това е че не получава някакви сигнали някои ако може да ми обясни
52 Exhaust flap и това го намерих обаче аз нямам такава клапа защо ми изкарва тази гршка
тези са в shadow memory
като грешка ми изкарва само
18 nw_a
за тази грешка намерих това
Exhaust cam
position sensor
malfunction

Input analog
phase shift (0-5V)

Internal check of phase shift
from camshaft sensor -
should change during every
crankshaft revolution.Phase
shift occurs due to 2:1
relationship between
camshafts

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 66
Регистриран на: 16.04.2007

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от fast » 19 Юни 2011, 22:20

LEW сензор на Е46 , някои има ли представа къде се намира и как изглежда ? , че не ми работи DSC-то и ми дава грешка че не е калибриран

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook