Много проблеми накуп - 325тдс
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- vanci88
- ентусиаст
-
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 6.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 98 325 tds M пакет touring
- Мечтае да кара: M6
- Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...
Re: Много проблеми накуп - 325тдс
pazo02 написа:vanci88 написа:Колата му е и с дебитомер и с МАП!
не те разбрах нещо...
- pazo02
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 98
- Регистриран на: 12.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325TDS Touring Automatik
- Мечтае да кара: много коне
- Детайли за колата: С много гъдели :)
Re: Много проблеми накуп - 325тдс
Не знаех, че е така. Хиля се на себе си 

- sa_hellrot
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 25.07.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е53
Re: Много проблеми накуп - 325тдс
Nasko_325TD написа:Чисти турбото Мап-а и смени термостата.Водната помпа може да превърта в оста си,това съм го чел във форума!
https://lh6.googleusercontent.com/-1v-qu41_xEk/TdAnyLxRD8I/AAAAAAAAABs/WgqGzjXOor4/s720/100_2248.JPG
Е ти превъртяла помпа


- pazo02
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 98
- Регистриран на: 12.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325TDS Touring Automatik
- Мечтае да кара: много коне
- Детайли за колата: С много гъдели :)
Re: Много проблеми накуп - 325тдс
Колеги, водната помпа е почти нова и е с метална/лята турбина без никакъв луфт в оста, за разлика от старата, която беше ламаринена и имаше лек луфт. Чудя се дали другата седмица да не сменям виско - вчера ходих до Кюстендил и пак загря кочината, писна ми на к... вече! А мойто виско вие от как я запаля, т.е. уж постоянно зацепено, като загря отворих капака и пипнах перката, въртеше си и опитах да го спра, ама ми подпали пръстите. Има ли опция хем да е зацепено, хем да не върти на пълния си капацитет. Ако не е и от него не знам вече какво да е!!! А от другата седмица и климатикът ще ми работи и става страшно... 

- mgate
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 380
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: бургас
- Кара: 318тдс комби
Re: Много проблеми накуп - 325тдс
колега предлагам ти да отидеш да проверят дали имаш изгорели газове в охладителната система
Re: Много проблеми накуп - 325тдс
pazo02 написа:Колеги, водната помпа е почти нова и е с метална/лята турбина без никакъв луфт в оста, за разлика от старата, която беше ламаринена и имаше лек луфт. Чудя се дали другата седмица да не сменям виско - вчера ходих до Кюстендил и пак загря кочината, писна ми на к... вече! А мойто виско вие от как я запаля, т.е. уж постоянно зацепено, като загря отворих капака и пипнах перката, въртеше си и опитах да го спра, ама ми подпали пръстите. Има ли опция хем да е зацепено, хем да не върти на пълния си капацитет. Ако не е и от него не знам вече какво да е!!! А от другата седмица и климатикът ще ми работи и става страшно...
Ако не надува мъркучите и провери разликата в температурите между горния и долния мъркуч на радиатора и ако тез неща са наред ако имаш наистина желание смени си водната помпа с такава с пластмасова турбинка ( има вече на доста изгодни цени ) , смени си и ремъчната шайба на водната помпа с такава на 93мм ( стоковата е на 108мм) от Е38 , провери после мъркучлето от горе на радиатора към разширителния съд плюе ли достатъчно антифриз и последно ако не си го сменял действай . Ако всичко това не помогне след извършената проверка за евентуално изпуснала гарнитура или спукана главица отиваш на радиатор ( ама то ще си покаже при голяма разлика в температурите на долния и горния мъркуч ) поради частично запушване и недостатъчен дебит. Обаче ако няколко пъти ти е бяала стрелката на темп. вдясно работата не е хич весела и е почти на 99% нещо около кратуната , горчивия опит на ТДС-те го показва , сори. Успех.
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Много проблеми накуп - 325тдс
Пич ти проми ли си радятора качествено,от вътре и отвъна между ламелите!?
И я кажете за тези водни помпи с металните турбини?Кои са по-добри?
Мойта помпа е с метална търбина,аз лично я смених с такава понеже старата ми беше с пластмасова и четох из форума,че не били хубави-та сега какво става пак ли тези с пластмасовите са по-добри!?
И я кажете за тези водни помпи с металните турбини?Кои са по-добри?
Мойта помпа е с метална търбина,аз лично я смених с такава понеже старата ми беше с пластмасова и четох из форума,че не били хубави-та сега какво става пак ли тези с пластмасовите са по-добри!?

Re: Много проблеми накуп - 325тдс
Nasko_325TD написа:Пич ти проми ли си радятора качествено,от вътре и отвъна между ламелите!?
И я кажете за тези водни помпи с металните турбини?Кои са по-добри?
Мойта помпа е с метална търбина,аз лично я смених с такава понеже старата ми беше с пластмасова и четох из форума,че не били хубави-та сега какво става пак ли тези с пластмасовите са по-добри!?
Пак


- pazo02
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 98
- Регистриран на: 12.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325TDS Touring Automatik
- Мечтае да кара: много коне
- Детайли за колата: С много гъдели :)
Re: Много проблеми накуп - 325тдс
vladobate написа:Ако не надува мъркучите и провери разликата в температурите между горния и долния мъркуч на радиатора и ако тез неща са наред ако имаш наистина желание смени си водната помпа с такава с пластмасова турбинка ( има вече на доста изгодни цени ) , смени си и ремъчната шайба на водната помпа с такава на 93мм ( стоковата е на 108мм) от Е38 , провери после мъркучлето от горе на радиатора към разширителния съд плюе ли достатъчно антифриз и последно ако не си го сменял действай . Ако всичко това не помогне след извършената проверка за евентуално изпуснала гарнитура или спукана главица отиваш на радиатор ( ама то ще си покаже при голяма разлика в температурите на долния и горния мъркуч ) поради частично запушване и недостатъчен дебит. Обаче ако няколко пъти ти е бяала стрелката на темп. вдясно работата не е хич весела и е почти на 99% нещо около кратуната , горчивия опит на ТДС-те го показва , сори. Успех.
1. Не надува маркучите
2. Разлика в темп на горния и долния маркуч няма
3. Маркучлето от радиатора към разширителния съд си шурти доволно
4. Радиаторът беше тройно промит отвън по ламелите и отвътре
5. Явно работата си опира до сервиз, абсолютно ми се изчерпаха идеите вече... : ( Уф, ще й меря газовете и пак ще пиша
- ehot
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 73
- Регистриран на: 9.05.2011
- Местоположение: Sofia City
- Пол: Мъж
- Кара: колело
- Мечтае да кара: BMX
Re: Много проблеми накуп - 325тдс
специално за помпата,Не си зимайте пласмасови нито такива с ламаринени има едни каот оригиналните по 90 лв са с чугунена турбинка и са перфектни .. Иначе мен ми идва на идея главата...
Само Киров Бош е способен да подържа ТДС ..
Re: Много проблеми накуп - 325тдс
ehot написа:специално за помпата,Не си зимайте пласмасови нито такива с ламаринени има едни каот оригиналните по 90 лв са с чугунена турбинка и са перфектни .. Иначе мен ми идва на идея главата...
И що да не са с пластмасова .
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Много проблеми накуп - 325тдс
ehot написа:специално за помпата,Не си зимайте пласмасови нито такива с ламаринени има едни каот оригиналните по 90 лв са с чугунена турбинка и са перфектни .. Иначе мен ми идва на идея главата...
Това някаква новина ли трябваше да е

Оригиналната е пластмасова и не виждам проблем да се вземе такава. Ама тук искаме да караме цял живот с една помпа,а тя е консуматив все пак. А и издържа доста. Освен, ако нямаш намерение да го караш едни 100 000 още без да я сменяш нямаш проблем да вземеш и пластмасова. А и твърдо вярвам, че оста на афтърмаркет помпата с чугунена турбина ще превърти далеч преди пластмасата на оригиналната да се разпадне. Друг е въпросът вече, че е двойно по-скъпа от другата.
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Много проблеми накуп - 325тдс
Колега ти купи ли друг термостат? 

- pazo02
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 98
- Регистриран на: 12.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325TDS Touring Automatik
- Мечтае да кара: много коне
- Детайли за колата: С много гъдели :)
Re: Много проблеми накуп - 325тдс
Така... Отидох в сервиз и момчетата 3 пъти премерих газовете в охладителната система - отрицателен резултат. Маркучите меки, антифриз не губи. Главата здрава и колата запази собственика си
Казах им какво съм правил - викат по-скоро виско. И понеже ми се струва, че не всеки път го чувам да работим, когато колата е топла, че и ми псина на к.ра и взех та купих едно ново и го сложих(някакво немско). Сега въпросът ми обаче е следния - от момента в който запаля колата студена, туй нещо фучи. Така ли трябва да е? Покарах я малко, загря до средата, абе фучи си и не спира. Нали идеята на виското уж беше да върти само като загрее, че иначе се товарела оста на водната помпа и не знам какво там още. Обадих се на момчето, дето купих виското(тук от форума), вика - така трябва да е. Не знам вече, като тръгна извън София следващия път ще я видя грее ли още пущината 


- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Много проблеми накуп - 325тдс
Оригиналното не фучи като е студена, Мейлетата обаче са като хеликоптери. Ясно е, че за разликата в парите не можеш да очакваш да е като истинското, но половината форум карат с такива и малко хора имат оплаквания.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани