Много проблеми накуп - 325тдс

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1087
Регистриран на: 6.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 98 325 tds M пакет touring
Мечтае да кара: M6
Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...

Re: Много проблеми накуп - 325тдс

Мнение от vanci88 » 02 Юни 2011, 9:37

pazo02 написа:
vanci88 написа:Колата му е и с дебитомер и с МАП!

:dummy:

не те разбрах нещо...
36436
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 98
Регистриран на: 12.01.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 325TDS Touring Automatik
Мечтае да кара: много коне
Детайли за колата: С много гъдели :)

Re: Много проблеми накуп - 325тдс

Мнение от pazo02 » 02 Юни 2011, 20:12

Не знаех, че е така. Хиля се на себе си ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 207
Регистриран на: 25.07.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Е53

Re: Много проблеми накуп - 325тдс

Мнение от sa_hellrot » 02 Юни 2011, 21:40

Nasko_325TD написа:Чисти турбото Мап-а и смени термостата.Водната помпа може да превърта в оста си,това съм го чел във форума! :yes:

https://lh6.googleusercontent.com/-1v-qu41_xEk/TdAnyLxRD8I/AAAAAAAAABs/WgqGzjXOor4/s720/100_2248.JPG

Е ти превъртяла помпа :mhihi: :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 98
Регистриран на: 12.01.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 325TDS Touring Automatik
Мечтае да кара: много коне
Детайли за колата: С много гъдели :)

Re: Много проблеми накуп - 325тдс

Мнение от pazo02 » 04 Юни 2011, 12:02

Колеги, водната помпа е почти нова и е с метална/лята турбина без никакъв луфт в оста, за разлика от старата, която беше ламаринена и имаше лек луфт. Чудя се дали другата седмица да не сменям виско - вчера ходих до Кюстендил и пак загря кочината, писна ми на к... вече! А мойто виско вие от как я запаля, т.е. уж постоянно зацепено, като загря отворих капака и пипнах перката, въртеше си и опитах да го спра, ама ми подпали пръстите. Има ли опция хем да е зацепено, хем да не върти на пълния си капацитет. Ако не е и от него не знам вече какво да е!!! А от другата седмица и климатикът ще ми работи и става страшно... :bang:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 380
Регистриран на: 19.11.2009
Местоположение: бургас
Кара: 318тдс комби

Re: Много проблеми накуп - 325тдс

Мнение от mgate » 05 Юни 2011, 19:42

колега предлагам ти да отидеш да проверят дали имаш изгорели газове в охладителната система
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Много проблеми накуп - 325тдс

Мнение от vladobate » 05 Юни 2011, 20:56

pazo02 написа:Колеги, водната помпа е почти нова и е с метална/лята турбина без никакъв луфт в оста, за разлика от старата, която беше ламаринена и имаше лек луфт. Чудя се дали другата седмица да не сменям виско - вчера ходих до Кюстендил и пак загря кочината, писна ми на к... вече! А мойто виско вие от как я запаля, т.е. уж постоянно зацепено, като загря отворих капака и пипнах перката, въртеше си и опитах да го спра, ама ми подпали пръстите. Има ли опция хем да е зацепено, хем да не върти на пълния си капацитет. Ако не е и от него не знам вече какво да е!!! А от другата седмица и климатикът ще ми работи и става страшно... :bang:

Ако не надува мъркучите и провери разликата в температурите между горния и долния мъркуч на радиатора и ако тез неща са наред ако имаш наистина желание смени си водната помпа с такава с пластмасова турбинка ( има вече на доста изгодни цени ) , смени си и ремъчната шайба на водната помпа с такава на 93мм ( стоковата е на 108мм) от Е38 , провери после мъркучлето от горе на радиатора към разширителния съд плюе ли достатъчно антифриз и последно ако не си го сменял действай . Ако всичко това не помогне след извършената проверка за евентуално изпуснала гарнитура или спукана главица отиваш на радиатор ( ама то ще си покаже при голяма разлика в температурите на долния и горния мъркуч ) поради частично запушване и недостатъчен дебит. Обаче ако няколко пъти ти е бяала стрелката на темп. вдясно работата не е хич весела и е почти на 99% нещо около кратуната , горчивия опит на ТДС-те го показва , сори. Успех.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Re: Много проблеми накуп - 325тдс

Мнение от Nasko_325TD » 05 Юни 2011, 21:31

Пич ти проми ли си радятора качествено,от вътре и отвъна между ламелите!?
И я кажете за тези водни помпи с металните турбини?Кои са по-добри?
Мойта помпа е с метална търбина,аз лично я смених с такава понеже старата ми беше с пластмасова и четох из форума,че не били хубави-та сега какво става пак ли тези с пластмасовите са по-добри!? :conf:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Много проблеми накуп - 325тдс

Мнение от vladobate » 05 Юни 2011, 21:40

Nasko_325TD написа:Пич ти проми ли си радятора качествено,от вътре и отвъна между ламелите!?
И я кажете за тези водни помпи с металните турбини?Кои са по-добри?
Мойта помпа е с метална търбина,аз лично я смених с такава понеже старата ми беше с пластмасова и четох из форума,че не били хубави-та сега какво става пак ли тези с пластмасовите са по-добри!? :conf:

Пак :mhihi: . Та и имаше скоро в една тема снимка на счупена такава пластмасова и там се вижда как и са извити перките с което дължината има става почти два пъти по-голяма от на металните ляти които са прави плюс малко по-големият им брой ( мисля три повече ) дава по-голям дебит . До скоро си мислех че може би не е така обаче след тая снимка и малко разсъждения се убедих че е реално. Пък и скоро чух за цена под 100лв което я прави препоръчителна отвсякъде. А това че се разпадали о превъртали по-лесно е така ама май след мо-о-о-го време 9 мойта старата напукана си беше на повече от 10 години тъй че и на три да я сменяш ( все пак си е вид консуматив ) е добре имайки предвид важната роля ( митовна :mhihi: ).

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 98
Регистриран на: 12.01.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 325TDS Touring Automatik
Мечтае да кара: много коне
Детайли за колата: С много гъдели :)

Re: Много проблеми накуп - 325тдс

Мнение от pazo02 » 05 Юни 2011, 21:58

vladobate написа:Ако не надува мъркучите и провери разликата в температурите между горния и долния мъркуч на радиатора и ако тез неща са наред ако имаш наистина желание смени си водната помпа с такава с пластмасова турбинка ( има вече на доста изгодни цени ) , смени си и ремъчната шайба на водната помпа с такава на 93мм ( стоковата е на 108мм) от Е38 , провери после мъркучлето от горе на радиатора към разширителния съд плюе ли достатъчно антифриз и последно ако не си го сменял действай . Ако всичко това не помогне след извършената проверка за евентуално изпуснала гарнитура или спукана главица отиваш на радиатор ( ама то ще си покаже при голяма разлика в температурите на долния и горния мъркуч ) поради частично запушване и недостатъчен дебит. Обаче ако няколко пъти ти е бяала стрелката на темп. вдясно работата не е хич весела и е почти на 99% нещо около кратуната , горчивия опит на ТДС-те го показва , сори. Успех.

1. Не надува маркучите
2. Разлика в темп на горния и долния маркуч няма
3. Маркучлето от радиатора към разширителния съд си шурти доволно
4. Радиаторът беше тройно промит отвън по ламелите и отвътре
5. Явно работата си опира до сервиз, абсолютно ми се изчерпаха идеите вече... : ( Уф, ще й меря газовете и пак ще пиша

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 73
Регистриран на: 9.05.2011
Местоположение: Sofia City
Пол: Мъж
Кара: колело
Мечтае да кара: BMX

Re: Много проблеми накуп - 325тдс

Мнение от ehot » 05 Юни 2011, 22:04

специално за помпата,Не си зимайте пласмасови нито такива с ламаринени има едни каот оригиналните по 90 лв са с чугунена турбинка и са перфектни .. Иначе мен ми идва на идея главата...
Изображение

Само Киров Бош е способен да подържа ТДС ..

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Много проблеми накуп - 325тдс

Мнение от vladobate » 05 Юни 2011, 22:26

ehot написа:специално за помпата,Не си зимайте пласмасови нито такива с ламаринени има едни каот оригиналните по 90 лв са с чугунена турбинка и са перфектни .. Иначе мен ми идва на идея главата...

И що да не са с пластмасова .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Много проблеми накуп - 325тдс

Мнение от bum_bum » 05 Юни 2011, 22:38

ehot написа:специално за помпата,Не си зимайте пласмасови нито такива с ламаринени има едни каот оригиналните по 90 лв са с чугунена турбинка и са перфектни .. Иначе мен ми идва на идея главата...


Това някаква новина ли трябваше да е :mhihi:
Оригиналната е пластмасова и не виждам проблем да се вземе такава. Ама тук искаме да караме цял живот с една помпа,а тя е консуматив все пак. А и издържа доста. Освен, ако нямаш намерение да го караш едни 100 000 още без да я сменяш нямаш проблем да вземеш и пластмасова. А и твърдо вярвам, че оста на афтърмаркет помпата с чугунена турбина ще превърти далеч преди пластмасата на оригиналната да се разпадне. Друг е въпросът вече, че е двойно по-скъпа от другата.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Re: Много проблеми накуп - 325тдс

Мнение от Nasko_325TD » 06 Юни 2011, 6:11

Колега ти купи ли друг термостат? :conf:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 98
Регистриран на: 12.01.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 325TDS Touring Automatik
Мечтае да кара: много коне
Детайли за колата: С много гъдели :)

Re: Много проблеми накуп - 325тдс

Мнение от pazo02 » 12 Юни 2011, 9:47

Така... Отидох в сервиз и момчетата 3 пъти премерих газовете в охладителната система - отрицателен резултат. Маркучите меки, антифриз не губи. Главата здрава и колата запази собственика си :mhihi: Казах им какво съм правил - викат по-скоро виско. И понеже ми се струва, че не всеки път го чувам да работим, когато колата е топла, че и ми псина на к.ра и взех та купих едно ново и го сложих(някакво немско). Сега въпросът ми обаче е следния - от момента в който запаля колата студена, туй нещо фучи. Така ли трябва да е? Покарах я малко, загря до средата, абе фучи си и не спира. Нали идеята на виското уж беше да върти само като загрее, че иначе се товарела оста на водната помпа и не знам какво там още. Обадих се на момчето, дето купих виското(тук от форума), вика - така трябва да е. Не знам вече, като тръгна извън София следващия път ще я видя грее ли още пущината :conf:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Много проблеми накуп - 325тдс

Мнение от bum_bum » 12 Юни 2011, 10:34

Оригиналното не фучи като е студена, Мейлетата обаче са като хеликоптери. Ясно е, че за разликата в парите не можеш да очакваш да е като истинското, но половината форум карат с такива и малко хора имат оплаквания.
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook