Пада ми акумулатора
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- **Novobraneca
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
- Детайли за колата: С чио чипс :D
anzak написа:ВАЛЛ е един от малкото тука който чува петела що годе и помага на вас устатници утре ще ви се развали нещо и ще писнете за помощ ........

ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК
[OO==[|][|]==OO] 
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070


Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070
абе колеги...и на мен тука от скоро така започна да ми пада акумулатора.....ако не я карах примерно 2 дена и умираше,давам и ток и пали чакмак......зарежда си на 14.2......и днес вече след почти 24 часа престой беше умрял акумулатора.........подадох му ток и запали.....премерих после електролита.....е беше си в червеното,ама нормално като е бил паднал......след това замерих консумацията....когато свързх мултицета и заключих колата(багажника с отверката леко затворих бравата)имаше консумация от 0.7А......след 10минутки падна на 0.41А.......и така чаках 30 минути.....ама си стоеше на 0.41А,което си е доста и нормално да пада акумулатора
та мисълта ми е......колко време след заключване на автомобила е необходимо за да "заспят"всички системи в Е39 и да няма консумация
Защото нали след заключване на колата,системите все още работят и има консумация на ток известен период от време?



та мисълта ми е......колко време след заключване на автомобила е необходимо за да "заспят"всички системи в Е39 и да няма консумация

- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
meha написа:абе колеги...и на мен тука от скоро така започна да ми пада акумулатора.....ако не я карах примерно 2 дена и умираше,давам и ток и пали чакмак......зарежда си на 14.2......и днес вече след почти 24 часа престой беше умрял акумулатора.........подадох му ток и запали.....премерих после електролита.....е беше си в червеното,ама нормално като е бил паднал......след това замерих консумацията....когато свързх мултицета и заключих колата(багажника с отверката леко затворих бравата)имаше консумация от 0.7А......след 10минутки падна на 0.41А.......и така чаках 30 минути.....ама си стоеше на 0.41А,което си е доста и нормално да пада акумулатора![]()
![]()
![]()
та мисълта ми е......колко време след заключване на автомобила е необходимо за да "заспят"всички системи в Е39 и да няма консумацияЗащото нали след заключване на колата,системите все още работят и има консумация на ток известен период от време?
След 15 мин. и 59 сек. би трябвало всичко да се изключи
- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
meha написа:im0tep написа:След 15 мин. и 59 сек. би трябвало всичко да се изключи
Как да проверя дали ежко-бежко се ебава![]()
![]()
Откачам му буксата.....и меря консумацията отново,м
Да,или го откачи от буксата и изчакай така една вечер да видиш дали пак ще падне акумулатора
- i4koo
- ентусиаст
-
- Мнения: 910
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: България
- Кара: BMW E39 520 M52
- Мечтае да кара: M5
Най -добре диагностика колега ,ще го хванеmeha написа:im0tep написа:След 15 мин. и 59 сек. би трябвало всичко да се изключи
опа-ааа![]()
![]()
![]()
Имаме проблемм......и то проблем от 0.4А![]()
![]()
![]()
Как да проверя дали ежко-бежко се ебава![]()
![]()
Откачам му буксата.....и меря консумацията отново,м

Нищо лично ,Просто бизнес !
i4koo написа:Най -добре диагностика колега ,ще го хване
мислиш ли

Сега мерих консумация при откачен таралеж:направих следното....откачих таралежа,закачих мултицета,заключих бравата на задния капак,заключих колата и зачаках да видя какво ще се случи.........и на 16-тата минута.....както си показваше .041А..........изведнъж цифрите на мултицета започнаха да избеледняват и всичко изчезва


Направих опита пак,защото си мислех че мултицета ми е "заспал"преди компа на колата





Тоест ако всичко е извършено правилно,ежко бежко не е виновен,а има другаде проблем



Май ще я карам в Камората



П.С Даже като уреда изкл,бях толко доволен,че таралежа ме ебава,че чак не ме болеше за 150лв които струва

Ама йог........сега кой знае кво ше излезе



koko29 написа:Може да седи и месец и пак да ти вземат толкова
В официалните сервизи се работи на нормо време,спрямо сервизния час!
Примерно ако сервизния час е 50лв,ти отиваш за смяна на предни накладки.....в сервизната им програма е заложено нормо време 0.5(половин час) за смяна на предни накладки(на съответния автомобил),и ти се фактурира 25лв за труд!
А това за че примерно един ще ги смени за 10 мин,а друг за 1 час......си е за сметка на механика

- venceslav_04
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 13.03.2011
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520i
- Мечтае да кара: BMW F01
Re:
meha написа:абе колеги...и на мен тука от скоро така започна да ми пада акумулатора.....ако не я карах примерно 2 дена и умираше,давам и ток и пали чакмак......зарежда си на 14.2......и днес вече след почти 24 часа престой беше умрял акумулатора.........подадох му ток и запали.....премерих после електролита.....е беше си в червеното,ама нормално като е бил паднал......след това замерих консумацията....когато свързх мултицета и заключих колата(багажника с отверката леко затворих бравата)имаше консумация от 0.7А......след 10минутки падна на 0.41А.......и така чаках 30 минути.....ама си стоеше на 0.41А,което си е доста и нормално да пада акумулатора![]()
![]()
![]()
та мисълта ми е......колко време след заключване на автомобила е необходимо за да "заспят"всички системи в Е39 и да няма консумацияЗащото нали след заключване на колата,системите все още работят и има консумация на ток известен период от време?
Колега здравей!Мисля, че знам от къде ти дърпа тока. При мен ситуацията беше идентична - дърпаше си същото количество ток, оказа се от вентилаторчето в панела на климатроника - беше клеясало и не се въртеше и така след няколко капки масло всичко се оправи. Но явно това вентилаторче ми е съсипало акумулатора, защото сега пак след няколко дена без да я карам(е39) той пада. Ходих при електричар той замерва и казва, че няма консумация. Сигурно ще трябва да си купувам нов акумулатор. Надявам се да съм ти бил полезен ако не здраве да е!
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани