Пада ми акумулатора

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
Детайли за колата: С чио чипс :D

Мнение от **Novobraneca » 11 Май 2009, 0:12

anzak написа:ВАЛЛ е един от малкото тука който чува петела що годе и помага на вас устатници утре ще ви се развали нещо и ще писнете за помощ ........
:yes:
ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК ;) [OO==[|][|]==OO] ;)
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от meha » 12 Май 2009, 22:46

абе колеги...и на мен тука от скоро така започна да ми пада акумулатора.....ако не я карах примерно 2 дена и умираше,давам и ток и пали чакмак......зарежда си на 14.2......и днес вече след почти 24 часа престой беше умрял акумулатора.........подадох му ток и запали.....премерих после електролита.....е беше си в червеното,ама нормално като е бил паднал......след това замерих консумацията....когато свързх мултицета и заключих колата(багажника с отверката леко затворих бравата)имаше консумация от 0.7А......след 10минутки падна на 0.41А.......и така чаках 30 минути.....ама си стоеше на 0.41А,което си е доста и нормално да пада акумулатора :( :( :(
та мисълта ми е......колко време след заключване на автомобила е необходимо за да "заспят"всички системи в Е39 и да няма консумация :?:Защото нали след заключване на колата,системите все още работят и има консумация на ток известен период от време?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1501
Регистриран на: 17.05.2008
Местоположение: Варна
Кара: ше Е 39 520 98 г.

Мнение от im0tep » 13 Май 2009, 12:12

meha написа:абе колеги...и на мен тука от скоро така започна да ми пада акумулатора.....ако не я карах примерно 2 дена и умираше,давам и ток и пали чакмак......зарежда си на 14.2......и днес вече след почти 24 часа престой беше умрял акумулатора.........подадох му ток и запали.....премерих после електролита.....е беше си в червеното,ама нормално като е бил паднал......след това замерих консумацията....когато свързх мултицета и заключих колата(багажника с отверката леко затворих бравата)имаше консумация от 0.7А......след 10минутки падна на 0.41А.......и така чаках 30 минути.....ама си стоеше на 0.41А,което си е доста и нормално да пада акумулатора :( :( :(
та мисълта ми е......колко време след заключване на автомобила е необходимо за да "заспят"всички системи в Е39 и да няма консумация :?:Защото нали след заключване на колата,системите все още работят и има консумация на ток известен период от време?


След 15 мин. и 59 сек. би трябвало всичко да се изключи

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от meha » 13 Май 2009, 12:57

im0tep написа:След 15 мин. и 59 сек. би трябвало всичко да се изключи


опа-ааа :uups: :uups: :uups:
Имаме проблемм......и то проблем от 0.4А :( :( :(
Как да проверя дали ежко-бежко се ебава :roll: :roll: :roll:
Откачам му буксата.....и меря консумацията отново,м :?:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1501
Регистриран на: 17.05.2008
Местоположение: Варна
Кара: ше Е 39 520 98 г.

Мнение от im0tep » 13 Май 2009, 13:04

meha написа:
im0tep написа:След 15 мин. и 59 сек. би трябвало всичко да се изключи



Как да проверя дали ежко-бежко се ебава :roll: :roll: :roll:
Откачам му буксата.....и меря консумацията отново,м :?:


Да,или го откачи от буксата и изчакай така една вечер да видиш дали пак ще падне акумулатора

ентусиаст
Аватар
Мнения: 910
Регистриран на: 4.01.2007
Местоположение: България
Кара: BMW E39 520 M52
Мечтае да кара: M5

Мнение от i4koo » 14 Май 2009, 12:25

meha написа:
im0tep написа:След 15 мин. и 59 сек. би трябвало всичко да се изключи


опа-ааа :uups: :uups: :uups:
Имаме проблемм......и то проблем от 0.4А :( :( :(
Как да проверя дали ежко-бежко се ебава :roll: :roll: :roll:
Откачам му буксата.....и меря консумацията отново,м :?:
Най -добре диагностика колега ,ще го хване :winky:
Нищо лично ,Просто бизнес !

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от meha » 14 Май 2009, 13:24

i4koo написа:Най -добре диагностика колега ,ще го хване :winky:


мислиш ли :?:
Сега мерих консумация при откачен таралеж:направих следното....откачих таралежа,закачих мултицета,заключих бравата на задния капак,заключих колата и зачаках да видя какво ще се случи.........и на 16-тата минута.....както си показваше .041А..........изведнъж цифрите на мултицета започнаха да избеледняват и всичко изчезва :confused: ..........при натискане на копчето вкл/изкл нищо не се показа :confused:
Направих опита пак,защото си мислех че мултицета ми е "заспал"преди компа на колата :mhihi: и докато се мереше 2-ри път......го вкл/изкл уреда.....да не земе да заспи пак..........и така на 20-тата минута пак си показваше 0.41А :( :( :( :(
Тоест ако всичко е извършено правилно,ежко бежко не е виновен,а има другаде проблем :( :( :(
Май ще я карам в Камората :roll: :roll: :roll:

П.С Даже като уреда изкл,бях толко доволен,че таралежа ме ебава,че чак не ме болеше за 150лв които струва :mhihi:
Ама йог........сега кой знае кво ше излезе :| :| :|
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от meha » 14 Май 2009, 15:59

Абе няма ли някой колега,който е проверявал ел.вериги в Е39 да удари едно рамо :help: :help: :help:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: Пловдив

Мнение от mesho » 16 Май 2009, 13:19

проблемат е решен :)
оказа се алармата
и немога да поварвам една седмица колата ми седя в м-кар и накрая ми зеха само 72 лв :D
консумацията беше 350mA

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 344
Регистриран на: 25.04.2007
Местоположение: Plovdiv

Мнение от koko29 » 17 Май 2009, 18:15

Може да седи и месец и пак да ти вземат толкова. Това е изискване към официалните дилъри - за една работа се полага точно определено време и пари, а който я свърши за повече време, клиента не трябва да е потърпевш и да му се начисляват допълнителни суми.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от meha » 17 Май 2009, 19:30

koko29 написа:Може да седи и месец и пак да ти вземат толкова


В официалните сервизи се работи на нормо време,спрямо сервизния час!
Примерно ако сервизния час е 50лв,ти отиваш за смяна на предни накладки.....в сервизната им програма е заложено нормо време 0.5(половин час) за смяна на предни накладки(на съответния автомобил),и ти се фактурира 25лв за труд!
А това за че примерно един ще ги смени за 10 мин,а друг за 1 час......си е за сметка на механика ;)
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 16.02.2009

Мнение от ice_valk » 16 Юни 2009, 21:56

Колеги помагаите странен проблем. Имах проблем с климатика закарах го да го заредят и след зареждането не ми работи вентилатора в купето. Клапите се чиват как затварят и отварят , компресора работи ?
А преди да закарам колата съм нямал никакви ядове с тоя вентилатор.

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 13.03.2011
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520i
Мечтае да кара: BMW F01

Re:

Мнение от venceslav_04 » 05 Юни 2011, 9:07

meha написа:абе колеги...и на мен тука от скоро така започна да ми пада акумулатора.....ако не я карах примерно 2 дена и умираше,давам и ток и пали чакмак......зарежда си на 14.2......и днес вече след почти 24 часа престой беше умрял акумулатора.........подадох му ток и запали.....премерих после електролита.....е беше си в червеното,ама нормално като е бил паднал......след това замерих консумацията....когато свързх мултицета и заключих колата(багажника с отверката леко затворих бравата)имаше консумация от 0.7А......след 10минутки падна на 0.41А.......и така чаках 30 минути.....ама си стоеше на 0.41А,което си е доста и нормално да пада акумулатора :( :( :(
та мисълта ми е......колко време след заключване на автомобила е необходимо за да "заспят"всички системи в Е39 и да няма консумация :?:Защото нали след заключване на колата,системите все още работят и има консумация на ток известен период от време?



Колега здравей!Мисля, че знам от къде ти дърпа тока. При мен ситуацията беше идентична - дърпаше си същото количество ток, оказа се от вентилаторчето в панела на климатроника - беше клеясало и не се въртеше и така след няколко капки масло всичко се оправи. Но явно това вентилаторче ми е съсипало акумулатора, защото сега пак след няколко дена без да я карам(е39) той пада. Ходих при електричар той замерва и казва, че няма консумация. Сигурно ще трябва да си купувам нов акумулатор. Надявам се да съм ти бил полезен ако не здраве да е!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Re: Пада ми акумулатора

Мнение от Ivo_Borisov » 05 Юни 2011, 10:02

Абе не ми се вярва колегата @meha да не е оправил проблема след 2 години :mhihi:
Изображение

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook