Започна да гори масло?

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 154
Регистриран на: 5.08.2004
Местоположение: София

Започна да гори масло?

Мнение от VARBAN » 03 Мар 2006, 17:15

Започна да гори масло мотора е М40В18.Нямаше никакви признаци и днес изведнъж взе да подпушва.Възможно е да се сигменти или нещо такова ако имате представа какво е и колко може да ми излезе ще ви бъда благодарен

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 03 Мар 2006, 17:31

Първата възможна причина е гумички на клапаните ;)
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1041
Регистриран на: 15.08.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Citroen Xsara 05' и X9 500cc
Мечтае да кара: нещо с турбо
Детайли за колата: телефон

Мнение от Turboman » 03 Мар 2006, 18:43

Отиди при някои маистор да я погледне,гумичките на клапаните се смеянт на определен пробег и се оправя рабоата

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3117
Регистриран на: 9.08.2004
Местоположение: СофиА
Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31

Мнение от Bavarishe » 03 Мар 2006, 19:41

Варбане е те тука можем да ти помогнем.Щом ти попушва масло значи е над 200 хилки със сигурност.Тва го остави проблема ти е лесно решим.Нови гумички първо и ако продължава ще трябва и смяна на лагерчета и сегменти.Ако не се лъжа гумичките са евтини,а лагерите и сегментите ни бяха до към 250 лева максимум.Някъде съм загубил фактурата от сервиза,но е тука някъде дори под тая цифра :roll: ;)
ТДС - Турбо Див Селянин

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 250
Регистриран на: 10.06.2005
Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)

Мнение от bat Jeko » 04 Мар 2006, 2:06

Здраве да е
Пропушването сигурно е от уплътненията на клапаните, и е нормално , а на колко километра става може да стане и на 10 000 може и след 250 000км, зависи от доста неща .Това са гумени уплътнения и те са доста чуствителни на температура и макар и масло устоичиви се спичат.пък дори и стареят.
Колегата дето е писал за лагерите , предполагам има в предвид основни лагери, /и ако е тъка аз не сам съгласен от раз да се сменят. Иди при некои кадърен човек да ти ги замери, може и да не са сдали багажа, и да са доста по добри от тези които ше ти сложат./ За да ме разбереш за какво говоря. свали си коя да е книга на Haynes там подробно е показана как става замерването на лагерите и един оглед на шииките на коляновия вал нема да е лошо. От друга страна самото вадене и замер е наполовина свършена работа при смяната, ако требва да съм честен. Ти си прецени.
Не се сменят току тъка неша по тези машими , прави се визуален оглед, дефектация, некои друг замер и ако е далеч от това което пише в книгите ок смело с парите напред, но ако не , ....
Съшото важи и за сегмените един замер, една компресия и то си показва, може и да изкарат още 30000км аможе и повече.Чети мери итогава деистваи с тези неща.
Good luck

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3117
Регистриран на: 9.08.2004
Местоположение: СофиА
Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31

Мнение от Bavarishe » 05 Мар 2006, 2:51

Бат Жеко.За основните лагери имах и аз в предвид.Един приятел си взе италианка кола и за да не и вади буталата от калника,понеже му пиеше добре масло,смени сегменти,тези лагери и гумичките и колата заспа. :) При наща 518-ка ситуацията беше тежка :( Обаче след ремонта стана като нова ;)
И според мен първо пробвай с гумичките ;)
ТДС - Турбо Див Селянин

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook