Започна да гори масло?
Модератор: Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
Започна да гори масло?
Започна да гори масло мотора е М40В18.Нямаше никакви признаци и днес изведнъж взе да подпушва.Възможно е да се сигменти или нещо такова ако имате представа какво е и колко може да ми излезе ще ви бъда благодарен
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
- Turboman
- ентусиаст
-
- Мнения: 1041
- Регистриран на: 15.08.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Citroen Xsara 05' и X9 500cc
- Мечтае да кара: нещо с турбо
- Детайли за колата: телефон
Отиди при някои маистор да я погледне,гумичките на клапаните се смеянт на определен пробег и се оправя рабоата
- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
Варбане е те тука можем да ти помогнем.Щом ти попушва масло значи е над 200 хилки със сигурност.Тва го остави проблема ти е лесно решим.Нови гумички първо и ако продължава ще трябва и смяна на лагерчета и сегменти.Ако не се лъжа гумичките са евтини,а лагерите и сегментите ни бяха до към 250 лева максимум.Някъде съм загубил фактурата от сервиза,но е тука някъде дори под тая цифра



ТДС - Турбо Див Селянин
- bat Jeko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: 10.06.2005
- Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)
Здраве да е
Пропушването сигурно е от уплътненията на клапаните, и е нормално , а на колко километра става може да стане и на 10 000 може и след 250 000км, зависи от доста неща .Това са гумени уплътнения и те са доста чуствителни на температура и макар и масло устоичиви се спичат.пък дори и стареят.
Колегата дето е писал за лагерите , предполагам има в предвид основни лагери, /и ако е тъка аз не сам съгласен от раз да се сменят. Иди при некои кадърен човек да ти ги замери, може и да не са сдали багажа, и да са доста по добри от тези които ше ти сложат./ За да ме разбереш за какво говоря. свали си коя да е книга на Haynes там подробно е показана как става замерването на лагерите и един оглед на шииките на коляновия вал нема да е лошо. От друга страна самото вадене и замер е наполовина свършена работа при смяната, ако требва да съм честен. Ти си прецени.
Не се сменят току тъка неша по тези машими , прави се визуален оглед, дефектация, некои друг замер и ако е далеч от това което пише в книгите ок смело с парите напред, но ако не , ....
Съшото важи и за сегмените един замер, една компресия и то си показва, може и да изкарат още 30000км аможе и повече.Чети мери итогава деистваи с тези неща.
Good luck
Пропушването сигурно е от уплътненията на клапаните, и е нормално , а на колко километра става може да стане и на 10 000 може и след 250 000км, зависи от доста неща .Това са гумени уплътнения и те са доста чуствителни на температура и макар и масло устоичиви се спичат.пък дори и стареят.
Колегата дето е писал за лагерите , предполагам има в предвид основни лагери, /и ако е тъка аз не сам съгласен от раз да се сменят. Иди при некои кадърен човек да ти ги замери, може и да не са сдали багажа, и да са доста по добри от тези които ше ти сложат./ За да ме разбереш за какво говоря. свали си коя да е книга на Haynes там подробно е показана как става замерването на лагерите и един оглед на шииките на коляновия вал нема да е лошо. От друга страна самото вадене и замер е наполовина свършена работа при смяната, ако требва да съм честен. Ти си прецени.
Не се сменят току тъка неша по тези машими , прави се визуален оглед, дефектация, некои друг замер и ако е далеч от това което пише в книгите ок смело с парите напред, но ако не , ....
Съшото важи и за сегмените един замер, една компресия и то си показва, може и да изкарат още 30000км аможе и повече.Чети мери итогава деистваи с тези неща.
Good luck
- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
Бат Жеко.За основните лагери имах и аз в предвид.Един приятел си взе италианка кола и за да не и вади буталата от калника,понеже му пиеше добре масло,смени сегменти,тези лагери и гумичките и колата заспа.
При наща 518-ка ситуацията беше тежка
Обаче след ремонта стана като нова
И според мен първо пробвай с гумичките



И според мен първо пробвай с гумичките

ТДС - Турбо Див Селянин
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани