Богати дюзи и нормален празен ход?Help!!

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 200
Регистриран на: 23.06.2005

Мнение от jamie » 28 Фев 2006, 18:36

Недей се ядосва, сложи си резистори и си карай. Ако накараш някой да ти опише "особеностите" при резистори - тук хващам бас че няма да може.

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Мнение от Cobra » 28 Фев 2006, 18:59

jamie написа:Недей се ядосва, сложи си резистори и си карай. Ако накараш някой да ти опише "особеностите" при резистори - тук хващам бас че няма да може.


Мене това което ми се върти в главата е чисто физически - къде да седят!?!
Пък и некво забавяне в сигнала?
Пък и какви да са?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 200
Регистриран на: 23.06.2005

Мнение от jamie » 28 Фев 2006, 19:03

Cobra написа:
jamie написа:Недей се ядосва, сложи си резистори и си карай. Ако накараш някой да ти опише "особеностите" при резистори - тук хващам бас че няма да може.


Мене това което ми се върти в главата е чисто физически - къде да седят!?!
Пък и некво забавяне в сигнала?
Пък и какви да са?


Всеки се закрепя в по 2 болтчета (може 4-те на една обща плочка и плочката - където ти е удобно в коша) - те са си със собствени охладители (имаше ги в тема на Камикадзе за инжектори). 7-10 ома, поне 25 вата трябват. Няма да се забави сигнала (това са чисто активни съпротивления, нямат индуктивност или капацитет).

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 28 Фев 2006, 22:48

:) опа пак ,нема ме малко , тука се изписало :)


с резистори става ама дюзите стават малко по-мудни в твоя случай няма да има проблеми

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 01 Мар 2006, 0:49

ето тук един линк да си гледате http://users.erols.com/srweiss/tableifc.htm

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 01 Мар 2006, 1:36

ludiagsm написа:ето тук един линк да си гледате http://users.erols.com/srweiss/tableifc.htm
Аз отдавна си го гледам Внимателно, както каза Кобрети...
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 21.12.2005

Мнение от I_az » 01 Мар 2006, 9:43

ludiagsm написа:с резистори става ама дюзите стават малко по-мудни в твоя случай няма да има проблеми


Както каза jamie това са чисти съпротивления и няма да има забавяне. Апък и дори да има според мен няма да е проблем, щото високо омните дюзи са по принцип "бавни", а при него оригиналните са такива, така, че даже ще е добре ако ниско омните,които по принцип са "бързи", станат "по-мудни".

За мен единсвения проблем с резисторите е "преправянето" на инсталацията, та ако се намерят лесно други дюзи е по-добре. А иначе на скоро купувах такива ресизтори 7.5 Ом/25Вт по 1.5лв.

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Мнение от Cobra » 01 Мар 2006, 11:05

I_az написа:
ludiagsm написа:с резистори става ама дюзите стават малко по-мудни в твоя случай няма да има проблеми


Както каза jamie това са чисти съпротивления и няма да има забавяне. Апък и дори да има според мен няма да е проблем, щото високо омните дюзи са по принцип "бавни", а при него оригиналните са такива, така, че даже ще е добре ако ниско омните,които по принцип са "бързи", станат "по-мудни".

За мен единсвения проблем с резисторите е "преправянето" на инсталацията, та ако се намерят лесно други дюзи е по-добре. А иначе на скоро купувах такива ресизтори 7.5 Ом/25Вт по 1.5лв.


Да на теория е така,
и като гледам каква тема се заформи,
май скоро ще ви кажа от личен опит какво става!
Иначе луд този линк Кирчо го беше извадил още преди 1 год. ама нали оня твоя човек се кълнеше че са високоомни и аз така и ги сложих!!!

Ама заеби,
сега един юзър от тук ме светва на ЛС как точно са нещата и май тоя уикенд ще ги направя!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 907
Регистриран на: 1.06.2003
Местоположение: София

Мнение от landikar » 01 Мар 2006, 21:56

И аз имах такъв проблем.Ма тога немаше кой да дава акъл.Не само че нищо не ставаше,ами имаше оглушителни детонации...Докато не се сетихме да мернем дюзите...Та така.Не си единственият. :mhihi:

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Мнение от Cobra » 02 Мар 2006, 1:21

landikar написа:И аз имах такъв проблем.Ма тога немаше кой да дава акъл.Не само че нищо не ставаше,ами имаше оглушителни детонации...Докато не се сетихме да мернем дюзите...Та така.Не си единственият. :mhihi:


Аааа,а аз пъ кси мислех че те са бонус звук към новите дюзи :mhihi: :mhihi: :mhihi:

IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Мнение от bawareca » 03 Мар 2006, 8:39

Да са обада и аз отдалече :arrow: да ви замирише :mhihi:
Разликата в инжекторите не е само в омажа/импеданса. Има и малко разлика в принципа на работа на високоомовите и нискоомовите инж. Така че само с едни резистори едва ли биха могли да се компенсират разликите.
Кобра бе , ако намериш нещо добро на Ибея , свиркай да ти го зимам ;)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 200
Регистриран на: 23.06.2005

Мнение от jamie » 03 Мар 2006, 9:43

bawareca написа:Да са обада и аз отдалече :arrow: да ви замирише :mhihi:
Разликата в инжекторите не е само в омажа/импеданса. Има и малко разлика в принципа на работа на високоомовите и нискоомовите инж. Така че само с едни резистори едва ли биха могли да се компенсират разликите.
Кобра бе , ако намериш нещо добро на Ибея , свиркай да ти го зимам ;)


Визираш hold&peak и saturated но въпроса е дали това би могло да му попречи с нещо. Силно се съмнявам проблемите му да идват оттам. Ако имаш подобни съмнения - моля сподели :roll:

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Мнение от Cobra » 03 Мар 2006, 11:39

Кирето е номер 1 бееее:)
Бате заеби йбея,слагай софрата че на 21 Април кацам и така до Ноември :winky: Все ще се видим 8)
Пък за дюзите ей сега отивам при Явор да им надием един регулатор и да видим кво стаа!Щото май със старите ше си остана само с прогресивен регултаро да мина

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 03 Мар 2006, 11:49

При наличието на СМТ да слага6 и регулатор :roll: ми изглежда допотопна работа. Регулатора наистина вър6и добра работа но си има и отрицателни ефекти ;)
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 03 Мар 2006, 11:51

Cobra написа:Кирето е номер 1 бееее:)
бешe :mhihi: , сега е далече
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook