Генерация от 325и на 320и
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
66 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- niagolov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 189
- Регистриран на: 10.02.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E-36 купе
- Мечтае да кара: E-46 купе
Генерация от 325и на 320и
Здравейте колеги,търсих в търсачката но не попаднах на такава тема.Въпросът ми е ако сложа генерация от М50Б25 на моето М50Б20 ванос,какви ще бъдат плюсовете и минусите.Моля за мнения от колеги които са го правили това.Мерси предварително
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Генерация от 325и на 320и
Ако моторът ти е сток, разбирай само със спортен филтър и чип за 150лв. няма смисъл. Ако вече си сменял валове, сериозен мап е направен, тогава има смисъл 




Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- White 1913 Power
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 707
- Регистриран на: 22.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: carefully
Re: Генерация от 325и на 320и
Boyadjiev написа:Ако моторът ти е сток, разбирай само със спортен филтър и чип за 150лв. няма смисъл. Ако вече си сменял валове, сериозен мап е направен, тогава има смисъл
От личен опит ли?
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Генерация от 325и на 320и
White 1913 Power написа:Boyadjiev написа:Ако моторът ти е сток, разбирай само със спортен филтър и чип за 150лв. няма смисъл. Ако вече си сменял валове, сериозен мап е направен, тогава има смисъл
От личен опит ли?
Йес, след филтъра и чипа, исках и аз да мина на генерация от 25 или 28, но след отзиви от хора с такива БМВ-та и от сигурни източници си я направих след ламбдата назад. Ако вече се бута и мотора примерно има смисъл да се сменят и хедърси, особено с доста по-висока червена линия (но не просто преместен ограничител). Ако за в бъдеще има колегата желание за нещо повече от чип и филтър може да сложи колектори, но по-добре от 28 понеже са метални. Честно казано на М50Б20-ската са малко като за дизел колекторите, едва ли не духат един срещу друг цилиндрите....
На сток мотор само афтърмаркет колектори ще се усетят




Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- White 1913 Power
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 707
- Регистриран на: 22.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: carefully
Re: Генерация от 325и на 320и
Така от сигурни източници може и цял живот да не разбереш,има ли промяна и каква е ако смениш от-до изпускателната система.И все пак кажи какви са разликите като смени генерацията?
- niagolov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 189
- Регистриран на: 10.02.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E-36 купе
- Мечтае да кара: E-46 купе
Re: Генерация от 325и на 320и
White 1913 Power написа:Така от сигурни източници може и цял живот да не разбереш,има ли промяна и каква е ако смениш от-до изпускателната система.И все пак кажи какви са разликите като смени генерацията?
И аз това питам,какви са плюсовете и минусите,а дали си струва ще си преценя сам

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Генерация от 325и на 320и
Колектори ако са сток дали чугунени или неръждавейка все тая. Еднакви са. Назад само ако сменяш ефекта клони към нула. Афтърмаркет колектори дори и на сток мотор и генерация назад дават голям ефект. С по-отпушена назад генерация и чип е още по-добре естествено. В общи линии едни колектори са възможно най-доброто, което можеш да направиш за мотора с тия пари.
- niagolov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 189
- Регистриран на: 10.02.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E-36 купе
- Мечтае да кара: E-46 купе
Re: Генерация от 325и на 320и
bum_bum написа:Колектори ако са сток дали чугунени или неръждавейка все тая. Еднакви са. Назад само ако сменяш ефекта клони към нула. Афтърмаркет колектори дори и на сток мотор и генерация назад дават голям ефект. С по-отпушена назад генерация и чип е още по-добре естествено. В общи линии едни колектори са възможно най-доброто, което можеш да направиш за мотора с тия пари.
Мерси за отговора колега.Не си струва да се занимавам в такъв случай.Дават ми генерация от 325и без колектори,т.е мислих да си ползвам моите и назад да вървят 2 тръби(от 2,5-цата)+задното гърне оригинално на 325(двуцевка).Но щом няма да има никакъв положителен ефект,не си струват разходите и глаболието

- delas_328
- ентусиаст
-
- Мнения: 1044
- Регистриран на: 27.08.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 24 Клапанова гад!!!
- Мечтае да кара: М3 Е36 3.2
Re: Генерация от 325и на 320и
От сумати време и аз се канех да пусна такава тема защото и аз се позамислям за тази интервенция и сега след като се позамислих над думите на колегата модератор и адски много се съгласям с него.
Каквото и да сменяш назад не чакай някакъв голям ефект,по-добре да си хакнеш едни плетени колекторчета и една 25-цова генерацийка (ако останат мангизи)
Каквото и да сменяш назад не чакай някакъв голям ефект,по-добре да си хакнеш едни плетени колекторчета и една 25-цова генерацийка (ако останат мангизи)
По-добре известен пияч, отколкото анонимен алкохолик!
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Генерация от 325и на 320и
niagolov написа:Дават ми генерация от 325и без колектори
Те и с колекторите да ти я дават пак все тая, щото са еднакви с 20-ковите.
- delas_328
- ентусиаст
-
- Мнения: 1044
- Регистриран на: 27.08.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 24 Клапанова гад!!!
- Мечтае да кара: М3 Е36 3.2
Re: Генерация от 325и на 320и
Така е на В20 и В25 са еднакви !
просто на много малко автомобили масово производство се поставят плетени колектори,чел съм че им идвали много скъпо и за това не са масови,е сега да не коментираме 318 ИС,пък за М-ките са направо задължителни !
просто на много малко автомобили масово производство се поставят плетени колектори,чел съм че им идвали много скъпо и за това не са масови,е сега да не коментираме 318 ИС,пък за М-ките са направо задължителни !
По-добре известен пияч, отколкото анонимен алкохолик!
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Генерация от 325и на 320и
Някой мерил ли е сечението на 20-ска и на 28 колектора отвътре?, формата е различна и от там разлика също:







Уважавай другия, независимо каква кола кара.
Re: Генерация от 325и на 320и
все същият смотан китюк са
Аз се кефя че поне на м40,м43 има евтино решение(към 30лв
) за плетени 4-2-1 от ис-ка 

Аз се кефя че поне на м40,м43 има евтино решение(към 30лв


- SuPeR_FLY
- Low Is A Lifestyle
-
- Мнения: 4262
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Пловдив, Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: ниско на земята
Re: Генерация от 325и на 320и
Сложи си генерация от 2.5 щом ти я дават няма да съжаляваш, малко по-отпушена е колата ама не очаквай чудеса и най-вече якото е, че на звук го докарва като 2.5 


- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Генерация от 325и на 320и
И за да е в полза темата на някой след нас:
Изходящите колектори (exaust manifolds/headers) на М50Б20 и М50Б25 са напълно еднакви !
Парт. номерата са съответно: 11621716736 за предната част на колектора и 11621716733 за задната.
Смисъл има на 320-ска М50, изходящ колектор колектор от М52
Изходящите колектори (exaust manifolds/headers) на М50Б20 и М50Б25 са напълно еднакви !
Парт. номерата са съответно: 11621716736 за предната част на колектора и 11621716733 за задната.

Смисъл има на 320-ска М50, изходящ колектор колектор от М52




Уважавай другия, независимо каква кола кара.
66 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани